Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τα νέα δεδομένα για τα Πολεοδομικά της Ναυπάκτου

Published

on

Γνώστης του θέματος, όσον αφορά τα πολεοδομικά της Ναυπάκτου, ο Κωνσταντίνος  Χρ. Πατούχας – διπλωματούχος πολιτικός μηχανικός, μιλά στο Nafsweek για τις  πρόσφατες εξελίξεις επί του θέματος , μετά την απόφαση του ΣτΕ και σε αναμονή του Προεδρικού Διατάγματος , σχετικά με το οικιστικό της Ναυπάκτου. Μας είπε:

Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε ότι πέρασε το Σχέδιο ΠΔ/τος για το Οικιστικό της Ναυπάκτου από το ΣτΕ, πείτε μας κάτι για αυτό μιας και συμμετείχατε στο παρελθόν με ομάδα επιστημόνων που το επεξεργάστηκε:

«Πράγματι από το 2011 έως το 2014 ως ειδικός συνεργάτης του Δημάρχου Γιάννη Μπουλέ σε συνεργασία με την Υπηρεσία του Δήμου, τον Νομικό Σύμβουλο και τα αρμόδια τμήματα του τότε ΥΠΕΚΑ (ΥΠΕΝ σήμερα) και του ΥΠΠΟ επεξεργαστήκαμε το εν λόγω Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος (ΠΔ).

Καλό είναι εδώ να τονίσουμε πώς το Διάταγμα αφορά την περιοχή που έχει χαρακτηριστεί ως Παραδοσιακό Τμήμα και είναι μια διαδικασία που οφείλαμε να είχαμε ολοκληρώσει από την εποχή της Υπουργείας του Τρίτση σε εφαρμογή του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ). Από τότε είχαν γίνει προσπάθειες χωρίς όμως επιτυχία, αφού το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) σε διαφορετικές περιόδους και για διαφορετικούς λόγους δεν έκανε αποδεκτά τα προτεινόμενα σχέδια και παράλληλα ανέτρεπε το ισχύον καθεστώς με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μια πολύπλοκη και αδιέξοδη κατάσταση (βλέπε Π.Ε. 284/1992, 529/1997, 444/2000, 179/2002, 263/2003), με καταγγελίες, ακυρώσεις εξατομικευμένων οικοδομικών αδειών, αναστολή λειτουργίας της Πολεοδομίας.

Η τετραετής αναστολή οικοδομικών αδειών και εργασιών από το 1998 έως το 2001 σηματοδοτεί το αδιέξοδο του Οικιστικού της Ναυπάκτου.

Για το εν λόγω σχέδιο διατάγματος η διαδικασία ουσιαστικά ξεκίνησε μετά την υπ. αριθμόν 3844/2006 γνωμοδότηση του Ε’ τμήματος του ΣτΕ. Με βάση αυτή ο Συντελεστής Δόμησης  από 1,2 μειώθηκε σε 0,5 στο μεγαλύτερο τμήμα της πόλης, πρακτικά αναστέλλοντας επιπλέον τις οικοδομικές εργασίες και άδειες στο τμήμα αυτό.

Έτσι ανατέθηκε από τον Δήμο Ναυπάκτου το 2007 σε εξειδικευμένο νομικό γραφείο των Αθηνών (Γραφείο Απ. Παπακωνσταντίνου) η εκπόνηση του σχεδίου, που στην συνέχεια εισηγήθηκε την πολεοδομική μελέτη ανάλυσης της πόλης το 2008 (Γραφείο Λύσιππος).  Πάνω σε αυτή την μελέτη βασίστηκε η τεκμηρίωση του νομικού γραφείου για το σχέδιο που πέρασε από το ΔΣ Ναυπάκτου το 2009.

Το 2012 ζητήθηκε από τα συναρμόδια Υπουργεία (ΥΠΕΚΑ & ΥΠΠΟ) εκ νέου η γνώμη του Δήμου Ναυπακτίας πριν την προώθηση του σχεδίου στο ΣτΕ. Στη φάση αυτή παρά τον κίνδυνο ακύρωσης του συνόλου της διαδικασίας παρενέβη ο Δήμος και εισηγήθηκε την  μερική τροποποίηση άρθρων τα οποία, αν δεν άλλαζαν, θα δημιουργούσαν επιπλέον προβλήματα στην πόλη (όπως υπαίτιες κατατμήσεις οικοπέδων & ακυρότητας οικοδομικών αδειών).

Τελικά οι εισηγήσεις μέσω αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου κρίθηκαν τεκμηριωμένες και έγιναν αποδεκτές από τα συναρμόδια Υπουργεία.  Χρειάστηκε όμως εκ νέου επεξεργασία του κειμένου από τα Νομικά τμήματα αυτών.

Με σημαντική καθυστέρηση τελικά το καλοκαίρι του 2018 συζητήθηκε στο ΣτΕ το διάταγμα και με ελάχιστες παρατηρήσεις διατυπώσεων πέρασε και αναμένουμε την δημοσίευσή του σε ΦΕΚ».

Το νέο Διάταγμα τι θα περιλαμβάνει ;  Τί να προσδοκά ο πολίτης ;

«Το νέο διάταγμα θα περιλαμβάνει νέους όρους και περιορισμούς δόμησης για το Παραδοσιακό τμήμα της πόλης, από το Σκα έως την Λαγκαδούλα καθώς και καθορισμό χρήσεων γης. Ξεκαθαρίζει ως ένα βαθμό τη νεφελώδη κατάσταση που επικρατεί εδώ και τριάντα περίπου χρόνια και ειδικά από την περίοδο της αναστολής οικοδομικών αδειών & εργασιών (1998-2001) στα πολεοδομικά της πόλης.

Καθορίζονται νέοι Τομείς, θεσπίζονται εκ νέου μορφολογικά στοιχεία και γίνεται μια προσπάθεια ενίσχυσης της διατήρησης, αναστύλωσης ή και αναπαράστασης παραδοσιακών κτιρίων στο Κεντρικό τμήμα της πόλης. Στις περιοχές ανατολικά και δυτικά του Κέντρου ο Συντελεστής Δόμησης γίνεται 1,2 από 0,5 που ισχύει σήμερα.

Ταυτόχρονα όμως σε αυτό το σχέδιο διατάγματος δεν περιλαμβάνονται σημαντικά ζητήματα όπως η αναθεώρηση του ρυμοτομικού σχεδίου ή η μεταβολή του ορίου του Παραδοσιακού Τμήματος της πόλης.

Οι νέες καθορισμένες χρήσεις γης δεν ακολουθούν το ισχύον ΓΠΣ αλλά στηρίζεται σε προτάσεις του εκπονούμενου Νέο ΓΠΣ (Γραφείο Διονυσοπούλου).

Γενικότερα θα λέγαμε ότι  το νέο ΠΔ είναι θετικό για την πόλη στο βαθμό που εξομαλύνονται κάποιες αναμφισβήτητες αδικίες και που αναβαθμίζεται σημαντικός αριθμός ιδιοκτησιών. Η σύγχυση στο σημερινό καθεστώς των χρήσεων τερματίζει, όμως ταυτόχρονα ανοίγει και ο κύκλος προσαρμογής στον νέο κανόνα που πάντα επιφέρει ζητήματα.

Μέχρι την έκδοση σε ΦΕΚ του νέου ΠΔ έπρεπε να λάβουμε υπόψη 5 Προεδρικά Διατάγματα, 6 γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ και σειρά από εγκύκλιους και ερμηνείες υπηρεσιών για την έκδοση οποιασδήποτε άδειας. Όλα αυτά αντικαθίστανται αρχικά με το νέο ΠΔ.

Ταυτόχρονα όμως λόγω της έλλειψης συστηματικότερης τεκμηρίωσης δεν εξαλείφονται κάποιες παρερμηνείες που έχουμε κληρονομήσει από  τις παλιότερες γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ για την πόλη οι οποίες προήλθαν κυρίως από πλημμελή προετοιμασία των σχεδίων από τον Δήμο και τα συναρμόδια Υπουργεία».

Δηλαδή θα έχουμε ακόμη εκκρεμότητες με το Οικιστικό της Ναυπάκτου;

«Προφανώς το νέο διάταγμα είναι ένα σημαντικό βήμα στην επίλυση του Οικιστικού ζητήματος της πόλης, όχι όμως η οριστική λύση.

Μετά από αυτό θα πρέπει να προωθηθούν αντίστοιχα συμπληρωματικά διατάγματα για την αναθεώρηση του ρυμοτομικού σχεδίου για το σύνολο της πόλης Παραδοσιακή και μη, να ολοκληρωθεί η Μελέτη του Νέου Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου της Δ.Ε. Ναυπάκτου, να ολοκληρωθεί η Πράξη Εφαρμογής του παλιού ΓΠΣ και να προωθηθεί μια πολεοδομική λύση για την Παλαιοπαναγιά.

Για να προχωρήσουν τα παραπάνω θα πρέπει να προωθηθούν και να ολοκληρωθούν σημαντικές υποστηρικτικές μελέτες που δείχνουν να είναι στάσιμες, όπως η Μελέτη του Πανεπιστημίου για την Ιστορική Τεκμηρίωση της πόλης και την πολεοδομική εξέλιξη της, η επικαιροποίηση και συμπλήρωση της μελέτης οριοθέτησης και διευθέτησης των υδατορεμμάτων Σκα, Λαγκαδούλα & Βαρειά, η Περιβαλλοντολογική & Γεωλογική Μελέτη για το ΓΠΣ, η ολοκλήρωση καθορισμού αιγιαλού παραλίας για το σύνολο της Δ.Ε. Ναυπάκτου.

Όλα τα παραπάνω απαιτούν αλληλουχία ενεργειών και αδιάλειπτη προσπάθεια μέχρι την ολοκλήρωσή τους».

Πως κρίνετε τις ενέργειες της παρούσας Δημοτικής Αρχής σε όλα αυτά ;

«Η διαδικασία για το συγκεκριμένο διάταγμα έχει ξεκινήσει εδώ και πάνω από 10 χρόνια και η τελευταία ουσιαστική παρέμβαση σε αυτό έγινε το 2012 με την τότε απόφαση του ΔΣ.

Σίγουρα τα πολεοδομικά θέματα απαιτούν χρόνο, θέλουν πολύ δουλειά και χρήζουν ειδικών γνώσεων. Επειδή όμως έχουν μεγάλο αντίκτυπο στην ζωή και την πραγματική οικονομία της πόλης, επιβάλλεται να αντιμετωπίζονται με μεγάλη σοβαρότητα και συνέπεια στην σκυταλοδρομία διαχείρισης τους, αφού δεν μπορούν να λυθούν στη διάρκεια μιας δημοτικής θητείας.

Η σημερινή δημοτική αρχή έχει την μεγαλύτερη δημοτική θητεία από την μεταπολίτευση μέχρι σήμερα. Παρά τις δεδομένες ελλείψεις και αδυναμίες θα ανέμενε κανείς τουλάχιστον να είχαν προωθήσει τα θέματα με τέτοιο ρυθμό που να συζητάμε σήμερα για τη σταδιακή ολοκλήρωση των πολεοδομικών εκκρεμοτήτων και όχι να είμαστε στο πρώτο βήμα».

Μήπως όμως και η προηγούμενη δημοτική θητεία δεν χειρίστηκε αντίστοιχα τα θέματα αυτά;

«Το αντίθετο, σεβάστηκε τη δουλειά των προηγούμενων, παρέλαβε τη σκυτάλη και συνέχισε όσο πιο γρήγορα ήταν δυνατόν και με το καλύτερο αποτέλεσμα.  Το 2012 αντί να ακυρωθεί η διαδικασία ρίχνοντας την ευθύνη στην προηγούμενη διοίκηση λόγω πλημμελούς προετοιμασίας, διορθώθηκε στο βαθμό που διαδικαστικά ήταν αποδεκτό το σχέδιο διατάγματος με συγκεκριμένες παρεμβάσεις και με σκοπό να μην χαθεί επιπλέον χρόνος για τους πολίτες που ήταν χρόνια εγκλωβισμένοι.

Παράλληλα μέσω Προγραμματικής Σύμβασης με το Πανεπιστήμιο Πατρών & το ΥΠΠΟ δρομολογήθηκε η ολοκληρωμένη μελέτη τεκμηρίωσης των πολεοδομικών θεμάτων της πόλης.

Τα αποτελέσματα της μελέτης του Πανεπιστημίου θα ήταν η βάση νέου επόμενου σχεδίου διατάγματος που θα συνόδευε την αναθεώρηση του ρυμοτομικού σχεδίου της πόλης Παραδοσιακής και μη.

Προετοιμάσθηκε, χρηματοδοτήθηκε και δημοπρατήθηκε από τον Δήμο ο διαγωνισμός επικαιροποίησης & συμπλήρωσης των μελετών οριοθέτησης & διευθέτησης των υδατορεμάτων Σκα, Λαγκαδούλα & Βαρειά, αχίλλειος πτέρνα για την έκδοση του ΠΔ της Πράξης Εφαρμογής των Επεκτάσεων του παλιού ΓΠΣ.

Παραλήφθηκε και εξοφλήθηκε η Μελέτη Κτηματογράφησης δυτικών & ανατολικών επεκτάσεων του νέου ΓΠΣ. Επίσης δεσμεύτηκαν πιστώσεις για τις πολεοδομικές μελέτες αναθεώρησης ρυμοτομικού σχεδίου και για το νέο ΓΠΣ και προωθήθηκαν οι διαδικασίες εκπόνησης του.

Σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο δαπανήθηκαν και δεσμεύθηκαν από το Δήμο για τα πολεοδομικά θέματα της πόλης περίπου 1εκ ευρώ, με στόχο να δοθεί συνέχεια στις ενέργειες αυτές, γνωρίζοντας ότι μόνο μέσα από την ολοκλήρωση τους μπορεί να δημιουργηθούν προϋποθέσεις ανάπτυξης για την πόλη και για τον Δήμο».

 ΕΙΚΟΝΕΣ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΕΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ  2014

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το υπόμνημα- θέση του δημάρχου για το Πρωτοδικείο στην Ναύπακτο

Published

on

By

Την Μ. Τετάρτη αναμένεται να ψηφισθεί στην Ολομέλεια της Βουλής το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Δικαιοσύνης για το νέο δικαστικό χάρτη της χώρας, το οποίο συζητείται στην Διαρκή Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης.

Το θέμα που έχει δημιουργήσει μεγάλες αντιδράσεις και εντάσεις είναι αυτό των Πρωτοδικείων καθώς το Σχέδιο προβλέπει πως το κεντρικό Πρωτοδικείο της Αιτωλοακαρνανίας θα εδρεύει στο Αγρίνιο, με παράλληλη έδρα του στο Μεσολόγγι και Περιφερειακό στη Ναύπακτο.

Αναφορικά με τον Δήμο Ναυπακτίας, ο ορισμός του υφιστάμενου Ειρηνοδικείου σε Περιφερειακή έδρα Πρωτοδικείου αποτελεί αδιαμφισβήτητα αναβάθμιση, με την θέση αυτή να καταγράφεται   και σε υπόμνημα που κατατέθηκε στον πρόεδρο της Επιτροπής από τον δήμαρχο Ναυπακτίας Βασίλη Γκίζα.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρει το υπόμνημα του δημάρχου Ναυπακτίας:

«κ. Πρόεδρε

Παρακαλώ να αναγνωσθεί στην επιτροπή που προεδρεύετε το παρακάτω υπόμνημά μου.

Ο Δήμος Ναυπακτίας εκφράζει την ικανοποίησή του για τον ορισμό του Δικαστικού σχηματισμού (Ειρηνοδικείο) σε Περιφερειακή έδρα Πρωτοδικείου.

Η απόφαση αυτή είναι απολύτως σωστή και τούτο εδράζεται στους παρακάτω λόγους:

  1. Η διατήρηση της Δικαστικής υπηρεσίας στην πόλη της Ναυπάκτου αποτελεί ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου Ναυπακτίας. Με την απόφαση αυτή συντάσσονται και οι Δήμοι Ι.Π. Μεσολογγίου και Ξηρομέρου συμπαρατάσσονται και οι Δήμαρχοι Μεσολογγίου και Ξηρομέρου, καθώς και

Το Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, με αντίστοιχες ομόφωνες αποφάσεις τους.

  1. Η ΠΕ Αιτωλοακαρνανίας είναι η μεγαλύτερη περιφέρεια της χώρας με έκταση 5.500 τ.χιλ. και ως εκ τούτου είναι επιβεβλημένη η λειτουργία τρίτου δικαστικού σχηματισμού στην τρίτη σε πληθυσμό πόλη, δοθέντος ότι σε μικρότερες ΠΕ (Κορινθία, Σέρρες) θα λειτουργούν τρεις Δικαστικοί Σχηματισμοί πρώτου βαθμού.
  2. Ο Δήμος Ναυπακτίας είναι μια διαρκώς αναπτυσσόμενη περιοχή είκοσι πέντε (25.000) μονίμων κατοίκων, οι οποίοι γίνονται πολλαπλάσιοι, αν ληφθεί υπόψη ότι μεγάλος αριθμός Ναυπακτίων εγκαταβιούν σε άλλες περιοχές (Πάτρα, Αθήνα κα), οι οποίοι διαθέτουν περιουσιακά στοιχεία στην περιοχή και ως εκ τούτου δοσοδικούν στην Δικαστική Υπηρεσία της Ναυπάκτου. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην πόλη της Ναυπάκτου έχουν τις επαγγελματικές τους έδρες τριάντα ένας (31) δικηγόροι, και στην υπηρεσία του Ειρηνοδικείου υπηρετούν έντεκα (11) Δικαστικοί Υπάλληλοι.
  3. Διαθέτει ιδιόκτητο σύγχρονο κτήριο, που κατασκευάστηκε το έτος 1980, στο οποίο σήμερα γίνονται εργασίες υποστύλωσης, λόγω της βλάβης που υπέστη από σεισμό. Οι εργασίες αυτές βρίσκονται στο τελικό στάδιο και σύμφωνα με τις αρμόδιες υπηρεσίες θα ολοκληρωθούν μέσα στο καλοκαίρι. Με την ευκαιρία των εργασιών κατασκευάστηκαν τέσσερεις (4) νέοι χώροι γραφείων που υπερκαλύπτουν τις ανάγκες της υπηρεσίας. Σε περίπτωση, όμως, που κριθεί απαραίτητο, ο Δήμος δεσμεύεται ότι, θα διαθέσει αίθουσα σε παρακείμενο Δημοτικό κτήριο για την ενίσχυση της κτηριακής υποδομής.
  4. Η Δικαστική υπηρεσία της Ναυπάκτου εξυπηρετεί, όπως προαναφέρθηκε, πληθυσμό είκοσι πέντε (25.000) χιλιάδων μονίμων κατοίκων εκ των οποίων ένα μέρος κατοικεί σε σαράντα και πλέον ορεινές κοινότητες με δύσκολη πρόσβαση, ορισμένες εκ των οποίων απέχουν 80 και πλέον χιλιόμετρα, χωρίς σταθερή και ασφαλή συγκοινωνία. Ο δε πληθυσμός της περιοχής υπερδιπλασιάζεται λόγω της τουριστικής επισκεψημότητας, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ραγδαία.
  5. Η παραμονή της Δικαστικής υπηρεσίας της Ναυπάκτου δεν θα προκαλέσει «βλάβη» σε καμία άλλη υπηρεσία, αφού η Δικαστηριακή ύλη της χωρικής αρμοδιότητάς της θα αποτελεί αντικείμενο του Δικηγορικού Συλλόγου Μεσολογγίου στον οποίο είναι εγγεγραμμένοι οι τριάντα ένας (31) δικηγόροι που δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Τουναντίον θα εισφέρει στην επιτάχυνση της απονομής της Δικαιοσύνης που είναι και ζητούμενο του νομοσχεδίου.

Κατά τα ως άνω, εμμένουμε στο ομόφωνο ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ναυπακτίας,το οποίο ως και τα λοιπά υπ αριθμ. 5/2024 ψηφίσματα του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Ελλάδας, το υπ άριθμ. 1/2024 του Δήμου Μεσολογγίου και το υπ αριθμ. 114/2023 του Δήμου Ξηρομέρου, παραμένουν σε ισχύ, ως και στις σχετικές αποφάσεις του Δικηγορικού Συλλόγου Μεσολογγίου».

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ενημέρωση για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς από τον Δήμο

Published

on

By

Ο Δήμος Ναυπακτίας και συγκεκριμένα η Διεύθυνση περιβάλλοντος- Τμήμα Αγροτικής ανάπτυξης και πρασίνου σε ενημέρωση προς τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων σχετικά με τα ισχύοντα για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς και προς ενημέρωση των κατοίκων αναφέρει:

«Σας γνωρίζουμε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται αύξηση του αριθμού των εγκαταλελειμμένων ενήλικων σκυλιών και κουταβιών τόσο στην Δημοτική Κοινότητα Ναυπάκτου όσο και στις λοιπές Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου, τα οποία ο Δήμος προσπαθεί να διαχειριστεί (στείρωση, εμβολιασμός, σήμανση, σίτιση, κλπ.).

Για την αντιμετώπιση και αποφυγή περαιτέρω γεννών από τα ζώα αυτά και πιθανής εκδήλωσης επιθετικής συμπεριφοράς, παρακαλείστε να ενημερώσετε τους κατοίκους της κοινότητας σας, ότι σύμφωνα με τον Νόμο 4830/21 οφείλουν να προβούν σε εμβολιασμό, ηλεκτρονική σήμανση (τσιπάρισμα), στείρωση ή αποστολή γενετικού υλικού και αποπαρασίτωση των δεσποζόμενων ζώων τους.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 300 ευρώ για παράλειψη σήμανσης και 1000 ευρώ για παράλειψη στείρωσης ή αποστολής γενετικού υλικού για κάθε ζώο.

Για τους ιδιοκτήτες δε των σκυλιών που το εισόδημα τους είναι κάτω των 12.000 ευρώ, ο δήμος δίνει τη δυνατότητα κατά προτεραιότητα δωρεάν στείρωσης, και ηλεκτρονικής σήμανσης».

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ζωντανά η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου – Τετάρτη 24/04 -18:00

Published

on

By

Δήμος-Ναυπακτίας-δημοτικό-συμβούλιο-συνεδρίαση

Συνεδριάζει σήμερα  Τετάρτη 24-04-2024 και ώρα 18:00 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ναυπακτίας, στο Δημοτικό κτήριο της Αιτωλικής Αναπτυξιακής με τα εξής θέματα ημερήσιας διάταξης:

  1. Έγκριση α) Στρατηγικού Σχεδίου Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης με τίτλο «Διαδρομή Φύσης και Πολιτισμού της Αιτωλοακαρνανίας» β) Παροχή εξουσιοδότησης στο Δήμο Αγρινίου για την υποβολή της ανωτέρω Στρατηγικής σύμφωνα με την υπ. αριθμ.3533/26-08-2023 Πρόσκληση της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του προγράμματος «Δυτική Ελλάδα». (εισηγητής κ. Σιμάκης)
  2. Έγκριση επικαιροποιημένου σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ναυπακτίας και του Πανεπιστημίου Πατρών / ΕΛΚΕ για την υλοποίηση του υποέργου «ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΕΩΤΕΜΑΧΙΟΥ «ΚΤΗΜΑ ΚΟΖΩΝΗ» ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΤΑΦΡΟ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  3. Έγκριση σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ναυπακτίας και του και του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Δημητρίου και Βασιλικής Παπαχαραλάμπους» για την υλοποίηση του έργου «ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΕΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑΣ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  4. Έγκριση 4ου πρωτοκόλλου διοικητικής παραλαβής για χρήση τμήματος του έργου «Βελτίωση, εκσυγχρονισμός και κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων Δήμου Ναυπακτίας». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  5. Έγκριση 4ης παράτασης προθεσμίας περαιώσεως του Έργου: «ΟΔΟΠΟΙΪΑ ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ Δ.Ε. ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  6. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Βελτίωση και συντήρηση οδικού δικτύου ΔΚ Ναυπάκτου». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  7. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Επισκευή – Συντήρηση πεζοδρομίων ΔΚ Ναυπάκτου» (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  8. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Σηματοδότηση και Βελτίωση Υφιστάμενων Αναρριχητικών Μοναπατιών». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  9. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Εκσυγχρονισμός, Κατασκευή και Επισκευή αθλητικών Εγκαταστάσεων Δ.Ε. Αποδοτίας, Δήμου Ναυπακτίας». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  10. Αναγκαιότητα ονομασίας οδού δίπλα από το πρατήριο καυσίμων – κάθετη στην Π.Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  11. Τροποποίηση σχεδίου Πόλεως στο Ο.Τ. 307 A, Δυτικών Επεκτάσεων 1978, κατόπιν αιτήσεως ιδιοκτησίας «ΑΝΑΔΟΜΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΑ ΜΟΝ ΙΚΕ». (εισηγητής κ. Ραυτόπουλος).
  12. Λήψη γνωμοδοτικής απόφασης περί απόφασης θεώρησης Τμηματικής Οριοθέτησης ποταμού Ευήνου στην περιοχή της νέας Γέφυρας Π.Ε.Ο. Χ.Θ. 27+500 (Π.Χ.Θ. 23+200) του Αυτοκινητοδρόμου Ιονίας Οδού. (εισηγητής κ. Ραυτόπουλος).
  13. Αναμόρφωση προϋπολογισμού και τροποποίηση τεχνικού προγράμματος έτους 2024. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  14. Τροποποίηση κανονισμού οργάνωσης & λειτουργίας της παραδοσιακής εμποροπανήγυρης Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  15. Ανάκληση της αρ.101/2006 απόφασης Δήμου Πλατάνου (Δωρεάν παραχώρηση κτιρίου πρώην Δημοτικού Σχολείου) (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  16. Δωρεάν παραχώρηση της χρήσης, στην Ελληνοαμερικανική Ομάδα Έρευνας Διάσωσης μίας αίθουσας είκοσι (20) τετραγωνικών μέτρων Κοινοτικού κτιρίου της Κοινότητας Μαμουλάδας. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  17. Αίτημα Πολιτιστικού – Περιβαλλοντικού Συλλόγου Ασπριωτών και Φίλων για Δωρεάν παραχώρηση της χρήσης του ισογείου από διώροφο Δημοτικό κτίριο της Κοινότητας Ασπριά του Δήμου Ναυπακτίας. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  18. Συμπλήρωση της υπ’ αριθ. 85/2024 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου για καταβολή της παροχής μέσων ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) έτους 2023, σε χρήμα στους δικαιούχους εργαζόμενους του Δήμου μας (ΦΕΚ 197/Α’/12.10.2020). (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  19. Ηλεκτροδότηση του έργου : Ανάδειξη διαδρομής προς Κάστρο Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Κοτρωνιάς).
  20. Ορισμός μελών ενός τακτικού και ενός αναπληρωματικού σε γνωμοδοτική επιτροπή για θέματα ανέλκυσης – απομάκρυνσης – εξουδετέρωσης ναυαγίων στη θαλάσσια περιοχή δικαιοδοσίας του Κ.Λ. Πατρών, για το έτος 2024. (εισηγητής κ. Κοτρωνιάς).
  21. Μηνιαία καταβολή Τροφείων στους Παιδικούς – Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Δήμου Ναυπακτίας για την σχολική περίοδο 2024-2025. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  22. Εξειδίκευση των κοινωνικοοικονομικών κριτηρίων και την μοριοποίησή τους για την επιλογή των νηπίων – βρεφών στους Παιδικούς – Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Δήμου Ναυπακτίας για την σχολική περίοδο 2024-2025. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  23. Έκθεση Παροχής Γνώμης Επιτροπής Παρ.6 άρθ. 199 Ν.3463/06. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  24. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον εορτασμό της Μεγάλης Παρασκευής. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  25. Μεταφορά ημερομηνίας εορτασμού της 195ης Επετείου της Απελευθέρωσης της Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  26. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον εορτασμό της 195ης Επετείου της Απελευθέρωσης της Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  27. Έγκριση αιτήματος «Αθλητικού Ομίλου Φίδαρης» συνδιοργάνωσης Πρωταθλήματος ορεινής ποδηλασίας στο αγώνισμα μαραθωνίου στις 24-25-26 Μαΐου 2024. – Έγκριση δαπάνης – ψήφιση πίστωσης. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς)

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ