Connect with us

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Έρχεται η ελεγχόμενη στάθμευση

Published

on

Ένα βήμα πριν την δημοσίευσή στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως βρίσκεται η κυκλοφοριακή μελέτη και το  Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ) για την πόλη της Ναυπάκτου.  Το πρόβλημα στάθμευσης στο κέντρο της Ναυπάκτου έκανε την εμφάνισή του στην αρχή της δεκαετίας του 1990 και σταδιακά επεκτάθηκε και στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου αλλά και στα παραλιακά μέτωπα, αποτελεί το μείζον πρόβλημα για την πόλη και συνεχώς επιδεινώνεται.

Σε επίπεδο μελετών… μεγαλουργήσαμε όλα αυτά τα χρόνια, καθώς πληρώσαμε χωρίς να πετύχουμε την εφαρμογή τους: το 2007 μελέτη με τίτλο «Μελέτη Κυκλοφοριακών Παρεμβάσεων σε Συγκεκριμένα Σημεία του Δήμου – Παρεμβάσεις στην Κεντρική Περιοχή της Ναυπάκτου». Νέα μελέτη το 2008 με τίτλο «Μελέτη Εφαρμογής Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης στην Κεντρική Περιοχή της Ναυπάκτου». Άλλη μια  μελέτη εκπονήθηκε το 2013 με τίτλο «Κυκλοφοριακή Μελέτη για το Κεντρικό Τμήμα της Ναυπάκτου». Το 2013 είχαμε και την ανάπλαση του κύριου οδικού δικτύου μεταξύ του Κεφαλόβρυσου και της Πλ. Φαρμάκη, η οποία και υλοποιήθηκε. Ακολούθησαν το 2016  Μετρήσεις χαρακτηριστικών ζήτησης στάθμευσης στον πυρήνα της κεντρικής περιοχής, αλλά και μετρήσεις χαρακτηριστικών ζήτησης στάθμευσης στις εσοχές στάθμευσης, ενώ δημιουργήθηκαν την ίδια χρονιά δέκα δημοτικοί χώροι στάθμευσης.

Περιοχή εφαρμογής – αστυνόμευση

Η περιοχή εφαρμογής του ΣΕΣ περιλαμβάνει τις οδούς Αθηνών από το Κεφαλόβρυσο μέχρι την Ιλάρχου Τζαβέλλα, την Ιλάρχου Τζαβέλλα μέχρι τη στροφή προς την Πλ .Λιμένα, την οδό Ψαρού το τμήμα της οδού Αρβανίτη από Αθηνών μέχρι Θ. Νόβα, την Θ. Νόβα, την Πλ. Πιά και το τμήμα της Π .Ρήγα από την Πλ. Πιά μέχρι την Αθηνών.

Το ΣΕΣ θα εφαρμόζεται κατά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων ήτοι: Δευτέρα έως Παρασκευή, το Σάββατο και κατά τις ώρες 09:00π.μ. έως 14:00μ.μ. και 17:30μ.μ. έως 20:30μ.μ. ακολούθως ο κ. Καρακώστας αναφέρθηκε στους όρους της τιμολογιακής πολιτικής του ΣΕΣ, τον τρόπο ελέγχου και βεβαίωσης των κλήσεων, τον εξοπλισμό που απαιτείται από τους υπαλλήλους και το σύστημα είσπραξης του τέλους στάθμευσης.  

Η αστυνόμευση της λειτουργίας του ΣΕΣ, ανέφερε ο κ. αντιδήμαρχος, θα γίνεται από δύο Δημοτικούς Υπαλλήλους   εντεταλμένους με σχετική απόφαση του Δημάρχου. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, ενώ οι Δημοτικοί Αστυνομικοί μπορούν να βεβαιώνουν παραβάσεις στάθμευσης, οι εντεταλμένοι δημοτικοί υπάλληλοι μπορούν να βεβαιώνουν παραβάσεις μόνο σε θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης και όχι παραβάσεις του ΚΟΚ όπως στάθμευση σε γωνίες, διπλοσταθμεύσεις, στάθμευση σε πεζοδρόμια κλπ. Ως λύση στο πρόβλημα αναφέρθηκε η κλήση, από τους δύο υπαλλήλους, της Τροχαίας, που θα βεβαιώνει την παράβαση του ΚΟΚ.

Η διάταξη των χώρων ελεγχόμενης στάθμευσης καθιστά βολική την αστυνόμευση καθώς, ο ένας δημοτικός υπάλληλος αστυνόμευσης θα ξεκινά καταγράφοντας τα σταθμευμένα αυτοκίνητα, από το Κεφαλόβρυσο στην οδό Αθηνών μέχρι τη Μανασή, πίσω μέχρι την Αρβανίτη, θα συνεχίζει στην Αρβανίτη μετά στην Θ. Νόβα μέχρι την Πλ. Πιά συνέχεια στην Πλ. Πιά και τέλος στην Π. Ρήγα μέχρι το Κεφαλόβρυσο.

Ο δεύτερος θα καλύπτει την διαδρομή από τη στροφή στην Πλ. Λιμένα, συνέχεια Ιλάρχου Τζαβέλλα, Ψαρού μέχρι Ιντζέ, πίσω Ψαρού, οδό Αθηνών μέχρι Μανασή και         επιστροφή.

 Το κόστος στάθμευσης – Έσοδα

Το σύστημα θα λειτουργεί ως εξής: Ελεύθερη στάθμευση χωρίς τέλος στάθμευσης για μία (1) ώρα και ακολούθως ο χρήστης θα αγοράζει χρόνο στάθμευσης για μια (1) ακόμα ώρα με κάρτα ξυστή ή μέσω μηνύματος SMS, κόστους ενός (1) ευρώ.  Μετά την παρέλευση αυτής της μιας ώρας η στάθμευση θα θεωρείται παράνομη και θα βεβαιώνεται κλήση με πρόστιμο 20 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί πως τον χρόνο της δωρεάν στάθμευσης, όπως και της προπληρωμένης ώρας ο οδηγός του οχήματος μπορεί να την καταναλώνει τμηματικά και σε όλο το μήκος των οδών που εφαρμόζεται η ελεγχόμενη στάθμευση.  Σύμφωνα με την μελέτη, η κάθε μία από τις 158 θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης θα εξυπηρετεί κατά το ωράριο λειτουργίας της ελεγχόμενης στάθμευσης 5,66 σταθμεύσεις.

Από το σύνολο των 888 ημερήσιων σταθμεύσεων, το 60% θα είναι σταθμεύσεις διάρκειας μέχρι μία (1) ώρα (δωρεάν), το 30% θα είναι σταθμεύσεις μέχρι δύο (2) ώρες και το υπόλοιπο 10% σταθμεύσεις με διάρκειας μεγαλύτερη από δύο ώρες που συνεπάγεται παράβαση. Με κόστος ξυστής κάρτας ή μηνύματος SMS 1,0 ευρώ για την αγορά χρόνου στάθμευσης, αλλά και τα πρόστιμα που θα βεβαιώνονται, θα προκύπτουν έσοδα για τον Δήμο ύψους 240.000 ευρώ ετησίως.

Στις δαπάνες για την υλοποίηση του συστήματος περιλαμβάνονται το κόστος των διαγραμμίσεων, το κόστος των πινακίδων, το κόστος εξοπλισμού της αστυνόμευσης, η αγορά λογισμικού διαχείρισης και το κόστος ενημέρωσης και προώθησης. Η συνολική αυτή δαπάνη εκτιμήθηκε στο ποσό της τάξεως των 27.000 ευρώ.

Στις δαπάνες της ετήσιας λειτουργίας περιλαμβάνονται το κόστος παραγωγής ξυστών καρτών, η προμήθεια των τριτοπωλητών των καρτών (0,01 ευρώ για τις κάρτες δωρεάν στάθμευσης και 8% της αξίας του τέλους στάθμευσης για τις κάρτες των δύο (2) ωρών), το κόστος συντήρησης του λογισμικού διαχείρισης, το κόστος δύο διαγραμμίσεων (φρεσκαρισμάτων των διαγραμμίσεων), η αποκατάσταση του 12% των πινακίδων σήμανσης (λόγω φθορών, βανδαλισμών κλπ.) και τα τέλη κινητής τηλεφωνίας.  Το ετήσιο κόστος λειτουργίας εκτιμήθηκε στο ποσό των 20.000 ευρώ.

 

 #  Αξίζει να σημειωθεί ότι εφόσον η Κυκλοφοριακή μελέτη και το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η Δημοτική αρχή υποχρεούται για την εφαρμογή της.   

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Κράτος μετακλητών – 28 νέες θέσεις, που θα τους πληρώνουμε 2.803.000 ευρώ!!!

Published

on

By

Η ελληνική Δημόσια Διοίκηση μετατρέπεται σταδιακά σε Κράτος μετακλητών – ανθρώπων που προσλαμβάνονται από τον εκάστοτε Υπουργό εκτός διαδικασίας  ΑΣΕΠ και κατά παράκαμψη κάθε έννοιας αξιοκρατίας.

Το φαινόμενο όλο και επεκτείνεται (θυμηθείτε π.χ. όσα προσφάτως θεσπίστηκαν για το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου), λαμβάνοντας ανησυχητικά χαρακτηριστικά μακροχρόνιας αλλοίωσης του Δημόσιου Τομέα και μάλιστα σε τομείς ιδιαίτερα κρίσιμους για τη ζωή όλων μας.

Με 28 (!) μετακλητούς που θα προσλάβει μέχρι την 31η Μαΐου 2023 (!) ο αρμόδιος Υπουργός, θα στελεχωθεί η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, επιβαρύνοντας τον προϋπολογισμό με συνολικά 2.803.000,00 ευρώ !   Αυτό προβλέπει Τροπολογία που κατετέθηκε στη Βουλή με υπογραφές των κ.κ. Ν. Χαρδαλιά, Π. Θεοδωρικάκου και Χρ. Σταϊκούρα.

Αναλυτικότερα, στην παρ.1 της Τροπολογίας ορίζεται ότι στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας συνιστώνται 28 θέσεις μετακλητών υπαλλήλων, που καταργούνται αυτοδικαίως την 31η Μαΐου 2023, οπότε και η σύμβαση εργασίας τους λύεται αζημίως.

Η παρ.2 προβλέπει ότι οι θέσεις πληρούνται με Απόφαση του αρμόδιου για την πολιτική προστασία Υπουργού.  Αυτό μόνο ορίζει ρητώς η Τροπολογία ως προς τη διαδικασία επιλογής – πρόσληψης, χωρίς να εντοπίζεται η παραμικρή αναφορά σε αντικειμενικό διαγωνισμό, σε μοριοδότηση συγκεκριμένων κριτηρίων κατάταξης υποψηφίων ή σε ο,τιδήποτε που, αν όχι θα διασφάλιζε, έστω τουλάχιστον θα θύμιζε αντικειμενικό σύστημα επιλογής σε μια Χώρα που μαστίζεται από την ανεργία.

Για τα προσόντα και τις αποδοχές των μετακλητών υπαλλήλων εφαρμόζεται αναλογικά το αρ.48 του ν.4622/2019, δηλαδή ό,τι ισχύει για τους μετακλητούς συνεργάτες στα Ιδιαίτερα Γραφεία των Υπουργών και λοιπών στελεχών της Κυβέρνησης.  

Η λήξη της πρόσληψης των 28 μπορεί να γίνει οποτεδήποτε με μόνη πράξη του αρμόδιου για την πολιτική προστασία Υπουργού, ο τερματισμός δεν γεννά κανένα δικαίωμα αποζημίωσης στον μετακλητό του οποίου η σχέση εργασίας τερματίστηκε.

Η παρ.3 ορίζει πως οι 28 πρέπει να κατέχουν, υποχρεωτικά, πτυχίο συναφούς γνωστικού αντικειμένου με την προς κάλυψη θέση και εφαρμόζονται και σε αυτούς αναλογικά οι διατάξεις που αφορούν το προσωπικό της Γ.Γ. Πολιτικής Προστασίας.

Το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους σημειώνει ότι προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού Π/Υ από τη σύσταση των 28 θέσεων μετακλητών και την κάλυψη του κόστους μισθοδοσίας τους, το ύψος της οποίας διαμορφώνεται ως ακολούθως:

– “για το υπόλοιπο του 2020, στο ποσό των 481.000,00 ευρώ περίπου”,

– “για κάθε ένα των ετών 2021 και 2022: στο ποσό των 961.000,00 ευρώ περίπου” (δηλ. 961.000,00 + 961.000,00)

– “για το έτος 2023: στο ποσό των 400.000,00 περίπου”.

Οι θέσεις για τις οποίες ο Υπουργός θα προσλάβει τους 28 είναι σε “ιδιαίτερα νευραλγικές δομές” (όπως τις περιγράφει η Αιτιολογική Έκθεση) και συγκεκριμένα οι εξής:  

α) 10 θέσεις για τη Δ/νση Τεχνικών Έργων & Περιβάλλοντος της Γεν. Δ/νσης Συντονισμού, εκ των οποίων οι 7 αφορούν στην κατηγορία ΠΕ/ΤΕ Μηχανικών, β) 2 θέσεις για τη Δ/νση Διεθνών Σχέσεων της Γεν. Δ/νσης Συντονισμού, γ) 3 θέσεις για τη Γεν. Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ), δ) 4 θέσεις για τη διοικητική και επιστημονική υποστήριξη του Εθνικού Συντονιστικού Κέντρου Επιχειρήσεων & Διαχείρισης Κρίσεων, ε) 4 θέσεις για την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Πολιτικής Προστασίας, στ) 2 θέσεις Συμβούλων Πληροφορικής, ζ) 3 θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού και ειδικότερα: 1 θέση ψυχολόγου, 1 θέση αναλυτική δεδομένων και 1 θέση ειδικού στη διαχείριση κρίσεων.

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Από την αρχή οι δασικοί χάρτες

Published

on

By

Στο σημείο μηδέν επιστρέφουν οι δασικοί χάρτες. Με μια απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος πολλαπλασιάζονται οι περιπτώσεις αποχαρακτηρισμού δασών και δασικών εκτάσεων (σε πολλές περιπτώσεις παρά την αντίθετη νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας) και οι δασικοί χάρτες, ακόμα κι όσοι έχουν κυρωθεί, (το 55% της χώρας) θα πρέπει να αναρτηθούν… από την αρχή.

Η υψηλού ρίσκου και αγνώστων συνεπειών απόφαση όχι μόνο κάνει αδύνατη την ολοκλήρωση του έργου έως το 2021, όπως είχε δεσμευθεί η χώρα έναντι των θεσμών, αλλά πιθανότατα θα οδηγήσει ολόκληρο το έργο στις ελληνικές καλένδες, ακυρώνοντας την επίπονη προσπάθεια που καταβλήθηκε την τελευταία δεκαετία.

Η απόφαση, την οποία υπογράφει ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης, έρχεται να τροποποιήσει (για ακόμα μία φορά, και ενώ περισσότερο από το μισό έργο έχει επιτέλους ολοκληρωθεί) τις κατηγορίες των εκτάσεων που οφείλουν να εξαιρεθούν από τον δασικό χάρτη. Στόχος είναι να προστεθούν σειρά διοικητικών αποφάσεων που, κατά τη γνώμη του υπουργείου, πρέπει να οδηγήσουν σε εξαίρεση των δασικών εκτάσεων από τον δασικό χάρτη (δηλαδή τον αποχαρακτηρισμό τους) ακόμα κι αν αυτές είναι σήμερα δασικές.

Να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα έχει κυρωθεί περίπου το 55% των δασικών χαρτών της χώρας, δηλαδή το 93% όσων είχαν αναρτηθεί, ενώ το υπόλοιπο 7% είναι διάφορες κατηγορίες αντιρρήσεων που δεν έχουν εξεταστεί.

Ας δούμε ορισμένες από τις πιο ενδιαφέρουσες κατηγορίες αποχαρακτηρισμών:

• Η σοβαρότερη από τις «νέες» περιπτώσεις αποχαρακτηρισμών αφορά σε διαφόρων ειδών διανομές ή απαλλοτριώσεις που είχαν γίνει προ πολλών δεκαετιών προκειμένου να δημιουργηθεί αγροτική, γεωργική, ή κτηνοτροφική γη. Με τη νέα απόφαση, αυτές οι εκτάσεις εξαιρούνται στο σύνολό τους, ακόμα δηλαδή κι αν δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για τον σκοπό αυτό ποτέ και σήμερα είναι δασικές.

• Επίσης, αποχαρακτηρίζονται… αυτόματα όλες οι εκτάσεις που είναι δηλωμένες στον ΟΠΕΚΕΠΕ ή έχουν δηλωθεί σε ειδικά αγροτικά μητρώα (αμπελουργικό και ελαιουργικό), χωρίς να εξετάζεται αν οι εκτάσεις αυτές έχουν εκχερσωθεί παράνομα. Με αυτόν τον τρόπο δικαιώνονται όσοι διαχρονικά επέκτειναν τα χωράφια τους εις βάρος των δασών.

• Μια τρίτη κατηγορία αφορά άδειες εγκατάστασης βιομηχανικών και τουριστικών μονάδων, ανεξαρτήτως σε ποιο στάδιο αδειοδότησης βρίσκονται και από ποιον εκδόθηκαν. Με άλλα λόγια, μια τουριστική μονάδα που έλαβε έγκριση λ.χ. από το υπουργείο Τουρισμού δεν χρειάζεται να ελεγχθεί από το δασαρχείο, αν στην έκτασή της περιλαμβάνει δασικά κομμάτια.

• Επίσης γίνονται αποδεκτά βεβαιώσεις ή πληροφοριακού χαρακτήρα έγγραφα του δασαρχείου, παρότι το ΣτΕ έχει κρίνει εδώ και μία δεκαετία ότι δεν έχουν ισχύ πράξης χαρακτηρισμού.

• Σε εφαρμογή του πρόσφατου… περιβαλλοντικού νόμου, εξαιρούνται από τους δασικούς χάρτες και οι οικοδομικές άδειες που δεν έχουν ακόμα υλοποιηθεί. Αρκεί μια βεβαίωση μηχανικού ότι τηρούνται τα όρια της αρτιότητας, η οποία βέβαια το πιθανότερο είναι να μην ελεγχθεί ποτέ ως προς την πιστότητά της (η δήλωση αυθαιρέτων με ευθύνη του μηχανικού, άλλωστε, έχει αποδειχθεί την τελευταία δεκαετία ότι οδήγησε στη νομιμοποίηση τεράστιο αριθμό ακινήτων που έπρεπε να εξαιρεθούν, απουσία ελέγχων και ουσιαστικών κυρώσεων για τους παραβάτες).

Το πιο ανησυχητικό, όμως, είναι ότι ολόκληροι οι δασικοί χάρτες θα «αποσυρθούν» για να αναμορφωθούν «σε όποιο στάδιο και αν βρίσκονται» και «αναρτώνται εκ νέου στο σύνολό τους». Σχολιάζοντας την απόφαση του κ. Χατζηδάκη δασολόγοι-μελετητές εκφράζουν την ανησυχία τους για την τύχη του έργου, καθώς οι προδιαγραφές δεν γίνεται να τροποποιούνται με κάθε αλλαγή κυβέρνησης (τροποποιήθηκαν ήδη επί ΣΥΡΙΖΑ ώστε να συμπεριλάβουν τις χορτολιβαδικές εκτάσεις και νωρίτερα, επί Νέας Δημοκρατίας, για να εξαιρεθούν όχι μόνο οι εντός σχεδίου περιοχές, αλλά και όσες οι δήμοι ήθελαν να ενταχθούν αλλά αυτό δεν είχε καταστεί δυνατό για νομικούς λόγους). πηγή:dasarxeio.com

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Αιτωλική: Πρόσκληση Έργων Δημοσίου Χαρακτήρα, του Τοπικού Προγράμματος CLLD/LEADER

Published

on

By

ΠΕΡΙΛΗΨΗ 1ης ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΠ’ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 99/14-04-2020 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ

ΤΟΥ Ε.Φ. ΑΙΤΩΛΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ Α.Ε. Ο.Τ.Α.

στο πλαίσιο υλοποίησης του ΤΟΠΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ CLLD/LEADER

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΛΙΕΙΑ & ΘΑΛΑΣΣΑ 2014 -2020»

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ 4 «ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΔΑΦΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ»

H ΟΠΟΙΑ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΘΑ, ΜΕ ΤΙΤΛΟ:

 «ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΑΛΙΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ»

Ο Ενδιάμεσος Φορέας (Ε.Φ.) ΑΙΤΩΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΕ ΟΤΑ, με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 156/09-07-2020 1η Τροποποίηση, της υπ’ αριθμ. πρωτ. 99/04-04-2020 Πρόσκλησης, καλεί:

  • ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού
  • Φορείς ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού

για την υποβολή προτάσεων δημοσίου χαρακτήρα, προς ένταξη στο Τοπικό Πρόγραμμα CLLD/LEADER, Προτεραιότητα 4 «Αύξηση της απασχόλησης και της εδαφικής συνοχής», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αλιεία και Θάλασσα 2014-2020».

Στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης:

  • χρηματοδοτούνται δράσεις χωρίς προπαρασκευαστικές ενέργειες, που δεν εμπίπτουν στο πεδίο ελέγχου των κρατικών ενισχύσεων της ΕΕ και συγχρηματοδοτούνται κατά 100%
  • ο συνολικός προϋπολογισμός Πράξης δύναται να ανέλθει έως 000€, ενώ για Πράξεις που αφορούν άυλες ενέργειες, ο συνολικός προϋπολογισμός δεν δύναται να υπερβαίνει το ποσό των 50.000€
  • δεν επιτρέπονται παρεμβάσεις σε μνημεία αρμοδιότητας Υπουργείου Πολιτισμού

Η συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη που διατίθεται για την ένταξη πράξεων με την παρούσα πρόσκληση ανέρχεται σε 645.000,00€.

Περιοχή παρέμβασης του Τοπικού Προγράμματος αποτελούν Κοινότητες των Δήμων Ναυπακτίας και Ι.Π. Μεσολογγίου, όπως αναλυτικά αναφέρονται στο Παράρτημα ΙΙ: Περιοχή Παρέμβασης Τοπικού Προγράμματος, της Πρόσκλησης, καθώς και η Δ.Κ. Αστακού, του Δήμου Ξηρομέρου.

Οι προτάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω ΟΠΣ ΕΣΠΑ 2014-2020, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://logon.ops.gr, από την 05-05-2020 (ημερομηνία έναρξης υποβολής προτάσεων) και έως την 18-09-2020 (ημερομηνία λήξης υποβολής προτάσεων) και ώρα 15.00.

Στο Παράρτημα ΙΙΙ: Πίνακας Απαιτούμενων Δικαιολογητικών, της Πρόσκλησης, αναφέρονται τα στοιχεία των προτεινόμενων έργων, που πρέπει:

  • είτε να υποβληθούν ηλεκτρονικά
  • είτε/και να κατατεθούν στο πρωτόκολλο του Ε.Φ. ΑΙΤΩΛΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΑΕ ΟΤΑ, στην διεύθυνση: Εθνική οδός Αντιρρίου – Ναυπάκτου (κόμβος περιφερειακού), Πλατανίτης Αντιρρίου, Τ.Κ. 30020, εντός 10 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προτάσεων

Δεν θα γίνονται δεκτές προτάσεις εκτός των ανωτέρω προθεσμιών.

Για αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με την υποβολή των προτάσεων μπορείτε να επικοινωνήσετε:

  • με την κα Βλάχου Ευλαμπία (τηλ. 2634038119, e-mail: evlachou@aitoliki.gr), για οποιαδήποτε θέμα
  • με την κα Παναγιωτίδη Χριστίνα (τηλ. 2634038118, e-mail: cpanagiotidi@aitoliki.gr), για οποιοδήποτε θέμα, πλην τεχνικών θεμάτων

Πληροφορίες για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αλιείας και Θάλασσας 2014-2020, το σύστημα διαχείρισης του Ε.Π., το θεσμικό πλαίσιο υλοποίησης των πράξεων που εντάσσονται στο εν λόγω Ε.Π., τους κανόνες επιλεξιμότητας των δαπανών των πράξεων βρίσκονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.espa.gr/el/Pages/staticOPMaritimeFisheries.aspx.

Η πλήρης πρόσκληση και τα παραρτήματά της είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα www.aitoliki.gr. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν σε έντυπη μορφή την Πρόσκληση και τα παραρτήματά της από την έδρα του Ε.Φ., κατόπιν τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

Ο Πρόεδρος της ΕΔΠ CLLD LEADER/ΕΠΑλΘ

 Νταουσάνης Ιωάννης

 «Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης»

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ