Connect with us

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

«Αδιέξοδο»! Αν συνεχιστεί επί μακρόν η διατήρηση των υψηλών τιμών της ενέργειας

Published

on

Στο σύνολο των δήμων της χώρας εμφανίζονται πλέον οι επιπτώσεις εξαιτίας της οικονομικής ασφυξίας που έχει προκαλέσει η υπερβολική αύξηση του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και των καυσίμων που θέτουν άμεσα ζητήματα βιωσιμότητας των ΟΤΑ και χρεωκοπίας των δημοτικών επιχειρήσεων ύδρευσης.

Ήδη οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης και Από χέτευσης (ΔΕΥΑ) λαμβάνουν μηνιαίους λογαριασμούς κατανάλωσης ρεύματος με προσαυξήσεις πάνω και από τους μηνιαίους  προϋπολογισμούς τους.  Το τεράστιο αυτό  ζήτημα  τέθηκε  στην ΚΕΔΕ κατά την πρόσφατη συνεδρίασή της.

Για το θέμα μιλά στο  Nafsweek.gr ο  αρμόδιος  αντιδήμαρχος οικονομικών  Σωκράτης Παπαβασιλείου.

Με τις αυξήσεις στις τιμές ρεύματος και  καυσίμων πανελλαδικά, οι Δήμοι ασφυκτιούν, με την ΚΕΔΕ να θέτει θέμα βιωσιμότητας των ΟΤΑ.                   Στον Δήμο Ναυπακτίας ποια είναι σήμερα η κατάσταση;

«Το πρόβλημα που θα κληθούν οι Δήμοι να αντιμετωπίσουν από την αύξηση του ενεργειακού κόστους αν έπρεπε να το χαρακτηρίσουμε με μία φράση, θα το χαρακτηρίζαμε  ως «αδιέξοδο».

Εφόσον συνεχιστεί επί μακρόν η διατήρηση των τιμών της ενέργειας στα ίδια υψηλά με σήμερα επίπεδα, τότε με μαθηματική ακρίβεια τόσο οι δήμοι όσο και τα νομικά τους πρόσωπα θα πάψουν σύντομα να είναι οικονομικά βιώσιμοι.

Οι δήμοι διαχρονικά διέθεταν περιορισμένους οικονομικούς πόρους σε σχέση με τις αρμοδιότητες  που τους έχουν παραχωρηθεί και  τα δύο έτη πανδημίας που προηγήθηκαν επιδείνωσαν και άλλο την οικονομική τους κατάσταση.

Το ίδιο ακριβώς συνέβη και στη ΔΕΥΑΝ, η οποία πλέον αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της αλλά και στο λιμενικό ταμείο και την ΚΕΔΝ με τα περιορισμένα οικονομικά τους.

Η ενεργειακή και οικονομική κρίση που σήμερα ξαναβιώνουμε θα έλεγε κάποιος ότι είναι «το κερασάκι στην τούρτα».

Οι αριθμοί δεν αποτυπώνουν πάντοτε την αλήθεια, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση το κάνουν με τον πλέον κυνικό τρόπο. Από τα συγκριτικά των πρώτων διμήνων των λογαριασμών ρεύματος που έχουμε στη διάθεσή μας προκύπτει ότι ο Δήμος το 2021 δαπάνησε για το διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 208.000 € και για το αντίστοιχο διάστημα του 2022 δαπάνησε 325.000 €, η ΔΕΥΑΝ το ίδιο διάστημα του 2021 δαπάνησε 120.000€, ενώ το 2022 δαπάνησε 178.000 € και το ΔΛΤΝ από 7.000 € το 2021, το ποσό αυξήθηκε στις 9.600 € το 2022.

Σημαντική επίσης είναι και η αύξηση της δαπάνης σε καύσιμα που θα οδηγήσει το δήμο σε εξάντληση του διαθέσιμου ποσού της ανατεθειμένης σύμβασης πολύ νωρίτερα από το αναμενόμενο και θα αυξήσει δραματικά τη μελλοντική ετήσια δαπάνη για καύσιμα, η οποία θα προσεγγίζει βάσει προβλέψεων το μισό εκατομμύριο ετησίως από περίπου 350000 €  που ήταν το 2021.

Η αύξηση των καυσίμων πλήττει επίσης σημαντικά τόσο τη ΔΕΥΑΝ, όσο και την ΚΕΔΝ με το πρόγραμμα “Βοήθεια στο σπίτι» αλλά και τις σχολικές επιτροπές που επιβαρύνονται με τη θέρμανση των σχολείων.

Εν κατακλείδι να σας πω ότι οι αυξήσεις στην ενέργεια και η ευρύτερη αρνητική οικονομική συγκυρία με την αύξηση τιμών σχεδόν στο σύνολο των προϊόντων, δημιουργούν συνολικά ένα αρνητικό ντόμινο εξελίξεων που δεν περιορίζεται μόνο στην αύξηση της δαπάνης του ρεύματος και των καυσίμων, αλλά συμπαρασύρει και τις ετήσιες δαπάνες για μία μεγάλη γκάμα              υπηρεσιών και προμηθειών.

Επίσης προκαλείται μία άνευ προηγουμένου οικονομική ασφυξία στους εργολάβους που ήδη εκτελούν ή επίκειται να εκτελέσουν συμβασιοποιημένα δημόσια έργα, σε τέτοιο βαθμό που μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε αδυναμία εκτέλεσής τους, ενώ σημαντική αύξηση αναμένεται και στους προϋπολογισμούς των δημόσιων έργων που πρόκειται να δημοπρατηθούν στο μέλλον.

Είναι σαν κάποιος να άνοιξε το κουτί της πανδώρας και προσπαθεί το σύνολο της παγκόσμιας κοινότητας να συγκρατήσει  το οικοδόμημα από την κατάρρευση.»

Πως αντιμετωπίζονται αυτά τα αυξημένα κόστη;

«Προς το παρόν παρακολουθούμε την εξέλιξη του  φαινομένου και προσπαθούμε να συγκρατούμε τις δαπάνες στα χαμηλότερα δυνατά επίπεδα, κάτι που κάναμε ούτως ή άλλως.

Ήδη λάβαμε ενισχυτική χρηματοδότηση από το κεντρικό κράτος μέσω των ΚΑΠ για κάλυψη γενικών αναγκών, την οποία θα χρησιμοποιήσουμε σε μεγάλο βαθμό για τις ανάγκες του ενεργειακού κόστους, αλλά φοβάμαι ότι δε θα είναι αρκετό.

Η αλήθεια είναι ότι τόσο η ΚΕΔΕ όσο και το υπουργείο επέδειξαν τα απαραίτητα αντανακλαστικά και η μεν πρώτη έθεσε το θέμα εγκαίρως και στη σωστή του    βάση, το δε δεύτερο ανταποκρίθηκε άμεσα συν-δράμοντας τους δήμους και έδειξε την πρόθεση να   βοηθήσει τους Δήμους έτι περαιτέρω.

Ωστόσο εκτιμώ λαμβάνοντας υπόψη τη συνολική δημοσιονομική κατάσταση της χώρας ότι αν το ενεργειακό πρόβλημα παραταθεί σε βάθος χρόνου, η κατάσταση δε θα μπορεί αντικειμενικά να είναι διαχειρίσιμη από   κανέναν. Για την ώρα όμως οφείλουμε να διατηρούμε συγκρατημένα την αισιοδοξία μας και να κάνουμε με ψυχραιμία ό,τι περνάει από το χέρι μας».

Υπάρχει περίπτωση μέρος του κόστους  αυτού να μετοκυλισθεί στους δημότες;

« Επουδενί δεν εξετάζεται αυτό το ενδεχόμενο.

Θα προσπαθήσουμε μέσω της ακόμη πιο «αυστηρής» δημοσιονομικής πολιτικής να εξαντλήσουμε κάθε μέσο, ούτως ώστε να μην επιβαρυνθούν οι δημότες το        κόστος.

‘Όχι μόνο επειδή τα νοικοκυριά αντικειμενικά δεν αντέχουν επιπρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις, αλλά και επειδή νομίζω ότι κάτι τέτοιο δε θα μας οδηγούσε σε  ουσιαστικό αποτέλεσμα και λύση του προβλήματος. Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.

Ο μεγάλος μας στόχος παραμένει η οριστική λύση του προβλήματος μέσω της πλήρους ενεργειακής αυτονόμησης του Δήμου και των δημοτικών του προσώπων.

Εσχάτως ολοκληρώθηκε η ίδρυση της ενεργειακής κοινότητας Ναυπακτίας με την έγκριση του καταστατικού της από το ΓΕΜΗ και την έκδοση ΑΦΜ και ευελπιστούμε το συντομότερο δυνατό να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες μελέτες και αδειοδοτήσεις για τη χωροθέτηση του δικού μας φωτοβολταϊκού πάρκου. Βρισκόμαστε σε σωστή τροχιά και σε εύλογο χρόνο θα έχουμε απτά αποτελέσματα».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Νόμος-«μπλόκο» σε Cosmote, Vodafone, Wind, Nova όταν σας καλούν για πωλήσεις

Published

on

By

 Σε ΦΕΚ δημοσιεύτηκε ο κώδικας δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές. Ο συγκεκριμένος κώδικας υποχρεώνει σε συγκεκριμένους κανόνες «συμπεριφοράς» παρόχους όπως Cosmote-ΟΤΕ, Vodafone, Wind, Nova και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται αλλιώς… θα επιβληθούν κυρώσεις!

Κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές, το προσωπικό του παρόχου προωθεί και πωλεί τις υπηρεσίες του με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο. Επίσης, κατά τη διάρκεια της προώθησης των υπηρεσιών εξηγεί με σαφήνεια και ευκρίνεια τους βασικούς όρους, προϋποθέσεις, τυχόν περιορισμούς, ειδικούς όρους και κόστος των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές.

Ώρες επικοινωνίας: Η επικοινωνία με τους καταναλωτές, είτε πρόκειται για επίσκεψη στην κατοικία, είτε μέσω τηλεφώνου πρέπει να γίνεται σε κατάλληλες ώρες και δεν πραγματοποιείται σε ώρες κοινής ησυχίας, εκτός εάν συμφωνεί προς τούτο ο καλούμενος. Αυτό ισχύει και για τις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται μόνον υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Προστασία προσωπικών δεδομένων: Όλα τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με καταναλωτές όταν αναζητούνται υποψήφιοι πελάτες πρέπει να συγκεντρώνονται, να προωθούνται και να διατηρούνται με τρόπο που να συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Παρουσίαση προσωπικού: O πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές ανακοινώνει αμέσως στην αρχή της επικοινωνίας το επώνυμο τους, τον πάροχο που εκπροσωπούν και τον σκοπό της επικοινωνίας τους. Ειδικότερα, στην περίπτωση υπεργολάβων / συνεργατών / μεταπωλητών, στην επικοινωνία με τους καταναλωτές πρέπει να δηλώνεται σαφώς το όνομα της εταιρίας του υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή και η σχέση της με τον πάροχο. Δηλαδή, η επικοινωνία θα πρέπει να έχει το περιεχόμενο: «το όνομά μου είναι …………… καλώ από την [όνομα εταιρίας υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή], που είναι συνεργαζόμενη εταιρία με τον πάροχο [όνομα]».

Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παραπλανητικές εκφράσεις που δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, όπως η έκφραση «καλώ εκ μέρους του παρόχου [όνομα]» εάν πρόκειται για προσωπικό υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή του παρόχου.

Λεξιλόγιο και ευγένεια προσωπικού: Το προσωπικό του παρόχου στην επικοινωνία με τους καταναλωτές, απευθύνεται σε αυτούς με ευγένεια και χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Κάθε πληροφορία πρέπει να είναι απλή και ακριβής και να παρέχεται με τρόπο ώστε να καθίσταται ευθέως και άμεσα αντιληπτή από τον εκάστοτε καταναλωτή. Δεν παραπλανά, ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο, με πράξεις ή παραλείψεις, τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία του παρόχου ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων παρόχων.

Διακοπή προωθητικής επικοινωνίας: Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου υποχρεούται να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη ευγενικά, χωρίς να επιμένει ενάντια στην θέληση του καταναλωτή και χωρίς να ασκήσει οποιουδήποτε είδους πίεση ή έμμεσο εξαναγκασμό.

Διατήρηση αρχείων: Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για την πραγματοποίηση πωλήσεων με τους καταναλωτές, διατηρούνται από την εταιρία που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες από την πραγματοποίηση αυτής, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου. Τα προαναφερθέντα αρχεία περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της συνομιλίας με τους καταναλωτές καθώς και επαρκείς πληροφορίες για την ταυτοποίηση του εμπλεκόμενου αντιπροσώπου σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση οποιασδήποτε μελλοντικής καταγγελίας ή ζητήματος προκύψει. Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια διατήρησης των εν λόγω στοιχείων και να του παρέχει τα δικαιώματα που ορίζει η σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι το δικαίωμα εναντίωσης.

Εξυπηρέτηση Καταναλωτών: Ο πάροχος διασφαλίζει ότι τα ερωτήματα και τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά. Τα τμήματα διαχείρισης καταγγελιών πρέπει να είναι στελεχωμένα με επαρκείς πόρους και με ικανοποιητικά επίπεδα εξουσιοδότησης.

Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλει κυρώσεις εφαρμόζοντας τις διατάξεις των άρθρων 137 και 138 του ν. 4727/2020.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ραβασάκια της ΑΑΔΕ σε φορολογούμενους που δεν υπέβαλαν δηλώσεις τα τελευταία 15 χρόνια

Published

on

By

Χιλιάδες εκκαθαριστικά σημειώματα σε φορολογούμενους που δεν υπέβαλαν δηλώσεις τα τελευταία 15 χρόνια είναι έτοιμη να στείλει η ΑΑΔΕ.

Στο στόχαστρο δηλαδή είναι οι φορολογούμενοι που δεν υπέβαλαν φορολογική δήλωση για κάποιο έτος.

Αναλυτικά…

Για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις και επειδή οι υποθέσεις τους παραγράφονται μετά από ένα χρονικό διάστημα, έχουν ξεκινήσει οι διασταυρώσεις των ΑΦΜ, με το αρχείο των υποβληθεισών φορολογικών δηλώσεων.

Η διαδικασία, όπως την ορίζει η φορολογική νομοθεσία, προβλέπει για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις, την έκδοση πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου με βάση στοιχεία που έχουν τυχόν παρασχεθεί από τον φορολογούμενο σε φορολογική δήλωση ή κάθε άλλο στοιχείο που έχει στη διάθεσή της η Φορολογική Διοίκηση.

Η ΑΑΔΕ έχει τη δυνατότητα να προσδιορίσει φόρο κατ’ εκτίμηση, με βάση ότι στοιχεία διαθέτει και κατόπιν ο φορολογούμενος αν διαφωνεί, προσκομίζει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Ειδικότερα, εάν η Φορολογική Διοίκηση προσδιορίσει το φόρο ολικά ή μερικά με βάση στοιχεία διαφορετικά από αυτά που περιέχονται σε φορολογική δήλωση του φορολογούμενου, οφείλει να αναφέρει ειδικά τα στοιχεία αυτά στα οποία βασίστηκε ο προσδιορισμός του φόρου.

Σε ότι αφορά στις πράξεις διοικητικού προσδιορισμού φόρου μετά από αξιοποίηση διαθέσιμων πληροφοριών, αυτές εκδίδονται βάσει στοιχείων, τα οποία είτε έχουν παρασχεθεί από τον ίδιο το φορολογούμενο σε δήλωσή του είτε έχει στη διάθεσή της η Φορολογική Διοίκηση.

Ακόμη, σε περίπτωση που από στοιχεία που διαθέτει η Φορολογική Διοίκηση, προκύπτει ότι έχουν αποκτηθεί από φορολογούμενο (φυσικό πρόσωπο) εισοδήματα, ημεδαπής ή αλλοδαπής, αδιακρίτως κατηγορίας και πηγής προέλευσης ήτοι ενδεικτικά:

εισοδήματα από μισθούς, συντάξεις,
αμοιβές από επιχειρηματική δραστηριότητα,
εισοδήματα από ακίνητα,
μερίσματα, τόκους,
δικαιώματα κ.λπ.).

Τα ανωτέρω εισοδήματα προστίθενται, εφόσον δεν έχουν περιληφθεί σε δήλωσή του και τότε εκδίδεται και κοινοποιείται νέα πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος, με την οποία προσδιορίζεται ο τυχόν οφειλόμενος επιπλέον φόρος και κατά περίπτωση, τα τυχόν ποσά της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, του τέλους επιτηδεύματος και του φόρου πολυτελούς διαβίωσης.

Μέχρι πόσο πίσω θα γίνει ο έλεγχος

Σε ότι αφορά στις υποθέσεις φορολογίας εισοδήματος, το δικαίωμα της Εφορίας να επιβάλει φόρους φτάνει μέχρι και το έτος 2006!

Σύμφωνα με τη νομοθεσία, στις περιπτώσεις που για κάποιο έτος δεν υποβλήθηκε δήλωση φορολογίας εισοδήματος ή υποβλήθηκε εκπρόθεσμη αρχική δήλωση φορολογίας εισοδήματος, η προθεσμία παραγραφής είναι 15ετής.

Αυτό σημαίνει ότι η εφορία έχει το δικαίωμα να διενεργήσει ελέγχους και να επιβάλει πρόστιμα και προσαυξήσεις, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2022, για τις υποθέσεις του φορολογικού έτους 2006.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Κυκλοφορεί το 227 ο φύλλο

Published

on

By

Με άποψη για τα όσα συμβαίνουν, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις, παρουσιάσεις  κυκλοφορεί  το 227ο φύλλο της ηλεκτρονικής συνδρομητικής εφημερίδας  Nafsweek.gr , που κάθε Παρασκευή φθάνει στα e-mail των συνδρομητών μας.

Διαβάστε σε αυτό το φύλλο:

#    Ανάπλαση γιοκ! :

Όλα ξεκίνησαν με την επίσημη ενημέρωση  των επαγγελματιών της πόλης,  το βράδυ της  Δευτέρας  2 Δεκεμβρίου 2019, που   πραγματοποιήθηκε, στα γραφεία της Ομοσπονδίας στη Ναύπακτο. Την συνάντηση…

#   Β. Κικίλιας: «Η Ναύπακτος μπαίνει δυναμικά στο χάρτη της Τουριστικής Ανάπτυξης»:

Επίσκεψη στην Ναύπακτο πραγματοποίησε το πρωί της Πέμπτης 30ης  Ιουνίου  ο υπουργός Τουρισμού  Βασίλης Κικίλιας. Τον υπουργό,  τον βουλευτή  Σπήλιο Λιβανό και τον Περιφερειάρχη Δυτικής  Ελλάδας Νεκτάριο Φαρμάκη υποδέχτηκε στο δημαρχείο της πόλης ο  δήμαρχος Ναυπακτίας Βασίλης Γκίζας…

#   Ξεκινά η αποχέτευση Αντιρρίου :

Το αμέσως επόμενο διάστημα ξεκινά το έργο της αποχέτευσης Αντιρρίου, συνολικού προϋπολογισμού 1.666.630,00 ευρώ. Το έργο με τον τίτλο «Αποπεράτωση Αποχετευτικού Δικτύου Λυμάτων Αντιρρίου» χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα  «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ Ι» και έχει…

#   ΝΑΙ στη διχοτόμηση της Μητρόπολης Αιτωλίας & Ακαρνανίας λένε  τέσσερις δήμαρχοι του Νομού :                   

Επιστολή απέστειλαν στον Πρωθυπουργό  Κυριάκο Μητσοτάκη οι δήμαρχοι των Δήμων Αγρινίου, Ναυπακτίας, Αμφιλοχίας και Θέρμου σχετικά με τη διχοτόμηση της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας. Ποιες είναι οι νέες Μητροπόλεις…

#   Ελλάδα, το νέο «Ελ Ντοράντο» των ΑΠΕ     ( ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ ) :  

Η επαύξηση και μόνο της «συναλλαγματικής αιμορραγίας» ύψους άνω των 10 δισ. ευρώ που έχει υποστεί η εθνική μας οικονομία τους τελευταίους 12 μήνες, θα επαρκούσε…

#   Στο «Πράσινο Ταμείο» η ανάπλαση της πλατείας στην Κάτω Δάφνη :

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του «Πράσινου  Ταμείου» εγκρίθηκε η πρόταση του Δήμου Ναυπακτίας για το έργο Ανάπλασης-Ανάδειξης του κοινόχρηστου χώρου της  Κάτω Δάφνης στη θέση Αγία Παρασκευή και εντάσ-σεται προς χρηματοδότηση με το ποσό των 255.000 ευρώ…

#   Βραβείο για τις Ενεργειακές Κοινότητες της Δυτικής Ελλάδας :

Την πρώτη πανελλαδική διάκριση έλαβαν οι επτά Ενεργειακές Κοινότητες, η μεγάλη ενεργειακή συμμαχία για τη Δυτική Ελλάδα που στοχεύει στην κατασκευή του μεγαλύτερου συνεργατικού φωτοβολταϊκού πάρκου στην Ευρώπη…

#   Τοποθετήθηκαν οι πρώτοι υπόγειοι κάδοι απορριμμάτων :

Ξεκίνησε η τοποθέτηση των υπόγειων  συστημάτων  κάδων απορριμμάτων σε 14 σημεία του κέντρου της Ναυπάκτου. Το έργο με προϋπολογισμό 218.656,64 ευρώ αφορά…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ