Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ανατροπές στα σχολεία: Μη υποχρεωτικά τα διαγωνίσματα τετραμήνων – Έρχεται η «αναστρέψιμη τάξη» και στην Ελλάδα

Published

on

Αύριο, Δευτέρα, αναμένεται η δημόσια παρουσίαση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών», από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και την αρμόδια υπουργό Νίκη Κεραμέως.
«Κεντρικός πυλώνας του νομοσχεδίου αποτελεί το δίπολο Αυτονομία-Αξιολόγηση» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπουργός Παιδείας.

Ι. Μεγαλύτεροι βαθμοί αυτονομίας στο σχολείο

«Ένα πιο ελεύθερο σχολείο, που επιλέγει τα βιβλία από τα οποία διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί του, δημιουργεί εκπαιδευτικούς ομίλους, έχει λόγο στα εκπαιδευτικά προγράμματα, λειτουργεί με διαφάνεια, είναι ένα καλύτερο σχολείο, που δίνει ελευθερίες και απελευθερώνει τις δημιουργικές δυνάμεις μαθητών και εκπαιδευτικών», εξηγεί η κ. Κεραμέως.

ΙΙ. Ενδυνάμωση εκπαιδευτικών – αξιολόγηση, βελτίωση

«Η αξιολόγηση αποτελεί έναν μηχανισμό ενδυνάμωσης των εκπαιδευτικών, άρρηκτα συνδεδεμένο με την επιμόρφωση και τη διαρκή βελτίωση. Στο πλαίσιο της αυξημένης ελευθερίας, ενισχύονται οι μηχανισμοί λογοδοσίας, διαφάνειας και αξιολόγησης, με στόχο τη συνολική αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου», εκτιμά η υπουργός.

ΙΙΙ. Δομές εκπαίδευσης – αξιολόγηση στελεχών

«Ενισχύεται η ουσιαστική συμβολή των στελεχών στην εφαρμογή των εκπαιδευτικών πολιτικών στα σχολεία, στην ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών αλλά και στην επιμόρφωση και αξιολόγηση των εκπαιδευτικών», σημειώνει η κ. Κεραμέως.

IV. Εκκλησιαστική εκπαίδευση

Το νομοσχέδιο επιχειρεί να εκσυγχρονίσει και να οργανώσει εξ ολοκλήρου και σε νέα βάση τη δευτεροβάθμια, μεταδευτεροβάθμια και ανώτατη εκκλησιαστική εκπαίδευση, επισημαίνει η υπουργός και προσθέτει: Αναβαθμίζεται η ποιότητα του κλήρου μέσω της μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και εξορθολογίζονται οι ανώτατες εκκλησιαστικές ακαδημίες.

1. Ελεύθερη επιλογή βιβλίου στα σχολεία (πολλαπλό βιβλίο). «Περνάμε από τη μηχανιστική εκμάθηση στην κριτική ανάλυση και σκέψη».

2. Αυτονομία ως προς τη μορφή των 4μηνιαίων δοκιμασιών αξιολόγησης. «Απελευθερώνουμε τη δημιουργική πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών»

3. Ενδυνάμωση των δομών συντονισμού των σχολείων (ενδοσχολικοί συντονιστές, μέντορες, υποδιευθυντές μετά από εισήγηση διευθυντή). «Επενδύουμε στους εκπαιδευτικούς μας και τους ενισχύουμε».

4. Εγκρίσεις εκπαιδευτικών προγραμμάτων και συνεργασιών από το ίδιο το σχολείο. «Εμπιστευόμαστε τους εκπαιδευτικούς- Αποκεντρώνουμε το σύστημα».

5. Ελληνική PISA: Αποτίμηση αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού συστήματος σε μαθητές Στ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου. «Δημιουργούμε ένα νέο, ανεξάρτητο εργαλείο για τη συνεχή βελτίωση της εκπαίδευσης».

6. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και επιμόρφωση. «Ενδυναμώνουμε τους εκπαιδευτικούς και ενισχύουμε το σχολείο».

7. Αξιολόγηση στελεχών εκπαίδευσης. «Αξιολογούμε την ποιότητα της διοίκησης με σκοπό τη συνεχή βελτίωση».

Γιατί χρειάζεται η αξιολόγηση

Κανένα εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπορεί να βελτιωθεί εάν δεν αξιολογηθεί, τονίζει η κ. Κεραμέως και προσθέτει: «Αξιολόγηση σημαίνει καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης, εντοπισμός των δυνατών και αδύναμων σημείων του έργου των εκπαιδευτικών, διάχυση καλών πρακτικών και ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών μέσω επιμόρφωσης όπου αυτή απαιτείται». Μέσα από την αξιολόγηση θα αναδειχτούν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και θα επιβραβευτούν οι ικανότητες, ο τρόπος που λειτουργούν, σημειώνει. Επίσης, προσθέτει η κ. Κεραμέως, «η μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία σε επίπεδο σχολικής μονάδας απαιτεί ένα σύστημα ελέγχων και ισορροπιών – ένα μηχανισμό λογοδοσίας».

Η αξιολόγηση (σε κεντρικό ή τοπικό επίπεδο) αποτελεί κοινή πρακτική στο 90% των ευρωπαϊκών χωρών, με μόνες εξαιρέσεις την Ελλάδα, την Τουρκία, την Ιρλανδία, τη Μάλτα και την Ισλανδία, επισημαίνει η υπουργός Παιδείας.

Είδος και πεδία αξιολόγησης

Στόχος της διαμορφωτικής αξιολόγησης είναι να υποστηρίζει τις προσπάθειες επιμόρφωσης και αυτοβελτίωσης του εκπαιδευτικού, με στόχο τη συνεχιζόμενη, ολιστική επαγγελματική του ανάπτυξη – όχι την τιμωρία, αναφέρει. Για το λόγο αυτό, εξηγεί, η αξιολόγηση είναι περιγραφική (4βαθμη περιγραφική κλίμακα) και όχι ποσοτική.

Προβλέπονται τρία πεδία αξιολόγησης:

«Γενική και ειδική διδακτική, ανά 4ετία», «Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης, ανά 4ετία» και «Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια εκπαιδευτικού, ανά 2ετία», αναφέρει.

Συνέπειες και κίνητρα

Η θετική αξιολόγηση συνεκτιμάται κατά τη διαδικασία επιλογής σε θέση ευθύνης, ενώ η μη θετική αξιολόγηση οδηγεί σε υποχρεωτικό επιμορφωτικό πρόγραμμα, αναφέρει και προσθέτει: Ευθύνη για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση της εξειδικευμένης επιμόρφωσης έχει ο επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης (παιδαγωγικό στέλεχος εκπαίδευσης σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης).

Στην πλειοψηφία των ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων, υπογραμμίζει, κύριος στόχος της αξιολόγησης είναι η παροχή ανατροφοδότησης. Η παροχή επιπλέον κινήτρων (π.χ. bonus) και η επιβολή κυρώσεων δεν αποτελούν τον κανόνα στις χώρες της ΕΕ, συμπληρώνει.

Η κ. Κεραμέως εξηγεί τη λογική της ευρύτερης μεταρρύθμισης: «Ως προς την αυτονομία των σχολικών μονάδων, η Ελλάδα είναι η χώρα στην ΕΕ με το χαμηλότερο ποσοστό αποφάσεων και αρμοδιοτήτων στο επίπεδο της σχολικής μονάδας. Πάνω από το 80% των αποφάσεων για εκπαιδευτικά ζητήματα λαμβάνονται σε κεντρικό επίπεδο, ενώ κατά μέσο όρο στον ΟΟΣΑ το ποσοστό αυτό είναι μόνο 35%».

«Δίνουμε λοιπόν μεγαλύτερη αυτονομία στις σχολικές μονάδες, ώστε να απελευθερώσουμε τη δημιουργική πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών και των στελεχών που βρίσκονται κοντά στους μαθητές και τα σχολεία και να τους επιτρέψουμε να ανταποκριθούν με το βέλτιστο τρόπο στις ιδιαίτερες ανάγκες τους, τις οποίες γνωρίζουν καλύτερα από όλους», επισημαίνει η κ. Κεραμέως.

Τι αλλάζει, ως προς τις ενδιάμεσες δοκιμασίες αξιολόγησης

Όπως αναφέρει η υπουργός Παιδείας, δίνεται η αυτονομία στους εκπαιδευτικούς να μπορούν να επιλέγουν τη μορφή των δοκιμασιών αξιολόγησης κατά τη διάρκεια των τετραμήνων. Υπάρχει η πρόβλεψη για μία υποχρεωτική τετραμηνιαία δοκιμασία αξιολόγησης σε κάθε μάθημα, αλλά ο κάθε εκπαιδευτικός θα μπορεί να επιλέξει τη μορφή της, δηλαδή αν αυτή η αξιολόγηση θα γίνεται με ωριαίο διαγώνισμα, με κάποια συνθετική ή διαθεματική εργασία, με ομαδική εργασία, ή ακόμα και μέσω μεθόδων όπως η ανεστραμμένη τάξη (flipped classroom), όπου ο ίδιος ο μαθητής καλείται να παρουσιάσει το μάθημα της ημέρας, συμπληρώνει.

Επίσης, σημειώνει ότι παρέχεται στον εκπαιδευτικό η ελευθερία να λαμβάνει αποφάσεις για τυχόν άλλες δοκιμασίες αξιολόγησης των μαθητών κατά τη διάρκεια του τετραμήνου, χωρίς να υπερρυθμίζονται μέσω νόμου λεπτομέρειες όπως η ακριβής διάρκεια των ολιγόλεπτων τεστ, όπως γίνεται σήμερα.

Με αυτόν τον τρόπο, εξηγεί η κ. Κεραμέως, «δείχνουμε εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς μας, οι οποίοι γνωρίζουν καλύτερα από όλους τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών τους. Δίνουμε τη δυνατότητα στους μαθητές να αναπτύσσουν και άλλες δεξιότητες πέραν αυτών που ενισχύονται μέσω των γραπτών διαγωνισμάτων, όπως η παρουσίαση και η επικοινωνία των αποτελεσμάτων μιας εργασίας, η σύνθεση και η κριτική ανάλυση πληροφοριών και επιχειρημάτων από διαφορετικές πηγές, αλλά και η συνεργατικότητα και η ομαδική δουλειά. Δίνουμε στους εκπαιδευτικούς την ελευθερία να εισάγουν διαφορετικές και καινοτόμες μεθόδους αξιολόγησης, κάνοντας το μάθημα πιο ενδιαφέρον και ελκυστικό για τους μαθητές».

Παράδειγμα, αναφέρει, η δοκιμασία της ανεστραμμένης τάξης, όπου ο μαθητής καλείται να επεξεργαστεί συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό και να παρουσιάσει ένα κομμάτι του μαθήματος της ημέρας στην τάξη, καθιστά το μαθητή ενεργό συμμέτοχο στη διαδικασία μετάδοσης της γνώσης, αξιοποιεί με πρωτότυπο τρόπο το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιούν οι μαθητές στην προετοιμασία τους για τη δοκιμασία, και δημιουργεί χρόνο στην τάξη για ομαδικές δραστηριότητες. πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

 

 

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε μέγιστη ετοιμότητα υγειονομικές δομές και ΕΚΑΒ λόγω της φωτιάς στην Πάτρα

Published

on

By

Λόγω της φωτιάς που βρίσκεται σε εξέλιξη στην περιοχή της Πάτρας και κοντά σε κατοικημένες περιοχές, ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας επικοινώνησε με τον Διοικητή της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας Γιάννη Καρβέλη και τον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ/ΚΕΠΥ Νίκο Παπαευσταθίου και τους ζήτησε να θέσουν σε κατάσταση μέγιστης ετοιμότητας όλες τις υγειονομικές δομές και το ΕΚΑΒ στην ευρύτερη περιοχή.

Πιο συγκεκριμένα, εκτός από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου που εφημερεύει σήμερα, έχει τεθεί σε ετοιμότητα και το Γενικό Νοσοκομείο Πάτρας στις ειδικότητες Πνευμονολογίας, Παθολογίας και Πλαστικής Χειρουργικής.

Μέχρι στιγμής έχουν διακομιστεί στο ΤΕΠ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου με αναπνευστικά προβλήματα, δύο πυροσβέστες και μια γυναίκα κάτοικος της περιοχής.

Επίσης, στο Κέντρο Υγείας Νοτίου Τομέα Πατρών παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες σε άνδρα κάτοικο της περιοχής με θλαστικό τραύμα. Η κατάστασή τους δεν εμπνέει καμία ανησυχία.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της Πυροσβεστικής, έχει δοθεί εντολή για προληπτική εκκένωση στις περιοχές Νέο Σούλι και Ρυάκι, καθώς και   σπιτιών που βρίσκονται κοντά στον καταυλισμό των Ρομά, όσο και στο tennis club στην Εγλυκάδα, όπου και έχει στηθεί το κέντρο επιχειρήσεων.

Στην περιοχή βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις που βοηθούν στην εκκένωση της κοινότητας, ενώ οι πυροσβεστικές δυνάμεις συνεχίζουν να δίνουν μάχη με τις φλόγες.

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πολιτική μέσω δημοσιευμάτων

Published

on

By

Αίσθηση προκάλεσε η ανακοίνωση του επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης Ναυπακτίας Γιάννη Μπουλέ ότι, παρόλο που είναι μέλος της συνδιοίκησης, για το τούνελ δεν είχε καμία  ενημέρωση από καμία πλευρά.

Ενημερώθηκε, όπως ανέφερε, από την εκτενή  παρουσίαση του θέματος και της προμελέτης από δημοσίευμα τοπικής εφημερίδας. Επιλογή δημιουργίας ρηγμάτων  ή θεσμική εκτροπή ή και τα δύο μαζί;

Από τα δεδομένα φαίνεται να υπερισχύει η απάντηση και τα δύο μαζί.

Γιατί σε μια υγιή συνεργασία και σε μια αρραγή ομάδα δεν είναι δυνατόν ”…μη γνώτω η αριστερά τι ποιεί η δεξιά σου…”, όπως δεν είναι σημάδι υγιούς  θεσμικής λειτουργίας να ενημερώνονται οι δημοτικοί σύμβουλοι και κατ’ επέκταση οι δημότες εκ των  υστέρων και μάλιστα μέσα από δημοσιεύματα και  συνεντεύξεις.

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

“Είμαστε σε θέση να κάνουμε πολλά περισσότερα στο μέλλον”

Published

on

By

Έχουν ήδη περάσει δυο χρόνια  θητείας της  δημοτικής αρχής Γκίζα, με την δημοτική παράταξη  του Τάκη Λουκόπουλου να βρίσκεται  όλο αυτό το διάστημα στην θέση της αντιπολίτευσης.  Με την αλλαγή του εκλογικού νόμου για την αυτοδιοίκηση,  την επαναφορά του 43% για την εκλογή δημοτικής αρχής και με πενταετή θητεία, είναι σαφές ότι έχει ξεκινήσει η εκλογολογία, μια και τα δεδομένα δεν είναι πλέον τα ίδια. Ένας από τους σημαντικούς παράγοντες για την «επόμενη ημέρα»  φαίνεται να είναι η συμμετοχή του τ. δημάρχου Ναυπακτίας και η διεκδίκηση εκ νέου δημαρχιακής θητείας.        Για όλα αυτά  ζητήσαμε τις απαντήσεις από τον Τάκη Λουκόπουλο μέσα από την συνέντευξη που παραχώρησε στο Nafsweek.

«Όλοι θα συμφωνήσουμε ότι αυτό που σημάδεψε τον κόσμο αυτή την διετία είναι η πανδημία του κορωνοϊού. Άλλαξε η ζωή μας, η συνήθειες μας, αλλά καθόσον μας αφορά  περιορίστηκε η λειτουργία  των οργάνων του κράτους κατά πολύ, ιδίως η δημοκρατική λειτουργία των θεσμών, ένας εκ των οποίων είναι και οι δήμοι. Αυτό όπως είναι φυσικό ευνοεί την εκάστοτε εξουσία διότι λειτουργεί κατά το δοκούν και χωρίς την δυνατότητα ουσιαστικού ελέγχου. Περεταίρω  η κατάσταση επιδεινώθηκε με τις αποφάσεις του κράτους και της κυβέρνησης να πάρει τις ουσιαστικές αρμοδιότητες  από τα δημοτικά συμβούλια και να τις δώσει σε διάφορες επιτροπές, ουσιαστικά δηλαδή αδιαφανώς στο δήμαρχο ο οποίος είναι ο μόνος κυρίαρχος, μετατρέποντας έτσι τους δήμους  σε υπηρεσίες του κεντρικού κράτους και καταργώντας την αυτοτέλεια τους».

Αυτό πως μεταφράζεται στα καθ’ ημάς, στο δήμο μας;

«Το χρονικό διάστημα που συζητάμε, πέρα από δυσκολίες υπήρξαν και ευκαιρίες ειδικά για τον  Δήμο μας.  Η σημερινή δημοτική αρχή κληρονόμησε από εμάς μια σειρά έργων με διασφαλισμένη χρηματοδότηση. Θα μπορούσε με ηρεμία να ξεκινήσει να τα υλοποιεί,  και να παράγει  έργο, να πέσουν χρήματα στην αγορά, να κινηθεί ο κόσμος. Επιπλέον  σε ορισμένες περιπτώσεις που τα μαγαζιά ήταν κλειστά, για μέρες ίσως και μήνες,  θα μπορούσε να προχωρήσει τα έργα που είχαν μεγάλη όχληση για τους κατοίκους και τα καταστήματα όπως πχ η ανάπλαση του κέντρου.

Διαπιστώνουμε όμως, όπως είχαμε επισημάνει και από την αρχή, ότι αυτό το σχήμα  συνδιοίκησης των  κ.κ Γκίζα, Μπουλέ και Τσουκαλά δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του Δήμου Ναυπακτίας για δύο λόγους:  ο ένας είναι ότι δεν υπήρχε κανένα πρόγραμμα συνεργασίας παρά μόνο να μοιράσουν καρέκλες και δεύτερος η ανεπάρκεια κα η ανικανότητα να παράξουν έργο. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι το τουριστικό καταφύγιο εκατό σκαφών στο Γρίμποβο στη θέση της μαρίνας.

Έργο βασικής υποδομής για τον τουρισμό  που είχαμε δρομολογήσει με ένα σημαντικό ποσό σε πρώτη φάση από το πρόγραμμα Intereg. Η ανικανότητά τους να προχωρήσουν παραπέρα το έργο, το ακύρωσαν και προχώρησαν στο να φτιάξουν αλιευτικό καταφύγιο στη Βαριά  για δεκαεπτά βάρκες και μάλιστα  για αυτές του λιμανιού, όπως λέει και η μελέτη τους. Οι λόγοι που επικαλέστηκαν ήταν ότι τα χρήματα ήταν  λίγα.

Αυτό που τους είπαμε για να μη χαθεί το έργο, ήταν ότι  η περιφέρεια μπορούσε να συμπληρώσει το ποσό,  όπως έκανε και στη Βόνιτσα. Για την Ναύπακτο αυτό ενισχύεται  και από την καλή πρόθεση της Περιφέρειας και του Περιφερειάρχη  να μας στηρίξει όπως προκύπτει από τα σημαντικά ποσά που δόθηκαν για άλλα έργα εκεί όπου   του ζητήθηκαν όπως για παράδειγμα, να αλλαχθούν οι πλάκες στην πλατεία Τζαβελαίων με 1.700.000€».

«Έξω» λέγεται ότι δεν κάνετε σκληρή αντιπολίτευση.  Τι απαντάτε γι’ αυτό;

«Ο σκοπός μας δεν είναι να κάνουμε αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση. Σκοπός μα είναι να βοηθήσουμε τη Δημοτική αρχή να υλοποιήσει τα έργα αυτά που της παραδώσαμε και ας φέρει και νέα, και αυτό κάνουμε. Επίσης πρέπει να βλέπουμε την ουσία για το καλό του τόπου και με σοβαρότητα να χειριστούμε τα θέματα.                       Η Ενωτική Πρωτοβουλία διοίκησε τον Δήμο και πιθανόν με την βούληση του Ναυπακτιακού λαού να κληθεί πάλι να διοικήσει. Κάνουμε ουσιαστική κριτική εκεί που πραγματικά χρειάζεται, γιατί δυστυχώς υπάρχουν παθογένειες και αδιαφάνεια σε πολλά πράγματα, κυρίως σε ότι αφορά την διάθεση των πόρων και την καθημερινότητα των πολιτών».

Με αφορμή την αλλαγή του εκλογικού νόμου υπάρχει έντονη εκλογολογία το τελευταίο διάστημα.  Τι σκοπεύετε να κάνετε στις επόμενες εκλογές, θα     θέσετε πάλι υποψηφιότητα;

«Εδώ  να πούμε ότι η απλή αναλογική δεν δοκιμάστηκε στην πράξη, επομένως δεν μπορέσαμε να δούμε τα αποτελέσματα  και τις αδυναμίες της. Αυτό το λέω γιατί ο νέος νόμος για τις δημοτικές εκλογές δεν είναι αντιπροσωπευτικός της βούλησης του λαού, προβλέπει εκλογή από την πρώτη Κυριακή με 43%, οι υποψήφιοι πρόεδροι των κοινοτήτων είναι υποχρεωτικά μαζί και κάτω από το ψηφοδέλτιο του δημάρχου, πλαφόν 3% κλπ.

Αν και η παράταξη μας έχει δυναμική νίκης στον κόσμο και στην κοινωνία και μας «συμφέρει» εκλογικά, εν τούτοις αυτός ο νόμος θα θέλαμε να είναι αντιπροσωπευτικότερος και δημοκρατικότερος ιδιαίτερα όσον αφορά τους προέδρους των κοινοτήτων.   Τώρα στα δικά μας όπως ξέρετε η παράταξη μας υπέστη ένα μεγάλο πλήγμα με την απώλεια του Κώστα του Καρακώστα και της συζύγου του της Νικολίτσας. Παρά ταύτα συνεχίζουμε το έργο μας με τα στελέχη μας αλλά και νέα παιδιά που μπαίνουν στο δυναμικό μας  και μάλιστα πολλά υποσχόμενα για το μέλλον.

Η παράταξη μας και εγώ προσωπικά είμαστε εδώ, είμαστε παρόντες και θα θέσουμε στην κρίση των δημοτών μας την υποψηφιότητα μας. Λειτουργούμε και παίρνουμε αποφάσεις  δημοκρατικά και την κατάλληλη στιγμή θα τις ανακοινώσουμε.               Όπως βλέπετε εργαζόμαστε σθεναρά γι’ αυτό δεν σταματάμε καθόλου».

Το πιθανότερο, αν είστε υποψήφιος, «απέναντί σας» στις εκλογές να είναι ο κ. Γκίζας. Ποια είναι η άποψή σας;

«Ο κ. Γκίζας αν και καλών προθέσεων στην αρχή,  εγκλωβίστηκε ουσιαστικά στον εαυτό του. Κανείς δεν ξεχνά ότι κατάφερε να εκλεγεί δήμαρχος αξιοποιώντας άτομα χωρίς αρχές που  υπονόμευσαν εμένα και την παράταξη μου. Όμως μετά από αυτό συνέχισε τα λάθη με τις επιλογές του να συνεργαστεί με  τις παρατάξεις που ανέφερα παραπάνω,  χωρίς αρχές και πρόγραμμα. Αυτό θα έχει αρνητικές επιπτώσεις γενικά στον ίδιο και την παράταξή του αλλά και στο δήμο και  οι τελευταίες είναι αυτές που μας αφορούν και μας ανησυχούν.

Ουσιαστικά έχει οδηγηθεί σε αδιέξοδο και στην προσπάθειά του να δείξει κάτι  επικαλείται επιτυχίες παντού. Ο Πύρρος βασιλιάς της Ηπείρου, παρά τις στρατιωτικές επιτυχίες του ενάντια στους Ρωμαίους , έβλεπε πως δεν είχε στρατηγικές νίκες, γι αυτό όταν και του έδωσαν συγχαρητήρια, αυτός απάντησε, «Εάν νικήσουμε σε άλλη μια μάχη τους Ρωμαίους, θα καταστραφούμε εντελώς» (άν έτι μίαν μάχην Ρωμαίους νικήσωμεν, απολούμεθα παντελώς). Αυτό συμβαίνει και με τις επιτυχίες του κ. Γκίζα  όπως ενδεικτικά στην ανάπλαση που δεν προχωράει, στο τουριστικό καταφύγιο που δεν θα γίνει και τα χρήματα θα πάνε σε παγκάκια, στο Ξενία που δεν ξέρουμε πότε και αν θα λειτουργήσει, στα πεζοδρόμια της Άνω Χώρας που υποβαθμίζονται και αν ποτέ θα γίνουν αλλά και στην καθημερινότητα, την ποιότητα ζωής  και την προστασία των πολιτών που ζουν τις μεγάλες ελλείψεις και την αβεβαιότητα.

Εδώ ισχύει αντίστοιχα, άλλη μια επιτυχία δήμαρχε και καταστραφήκαμε!»

Είναι γνωστή η εκτίμηση του κόσμου στο πρόσωπό σας.  Κλείνοντας τι θα θέλατε να τους πείτε;

«Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για την αγάπη και την εκτίμηση στο πρόσωπό μου. Προσπάθησα όσο ήμουν δήμαρχος να μην αλλάξω  να μη με αλλάξει η άσκηση εξουσίας και νομίζω ότι το κατάφερα. Το σημαντικό είναι να σε αγαπούν και να σε χαιρετάνε και όταν δεν είσαι δήμαρχος και εγώ το εισπράττω αυτό από τους συμπολίτες μας  και είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για εμένα.

Κλείνοντας θέλω να δώσω ένα αισιόδοξο μήνυμα στον κόσμο  ότι ζούμε σε ένα από τα καλύτερα μέρη, ότι παρά τις γκρίνιες και τις διαφωνίες έχουν γίνει πάρα πολλά. Θέλω να τους πω επίσης να προσέχουν και να λάβουν όλα τα μέτρα να προστατεύσουν την υγεία τους εν μέσω της πανδημίας γιατί πρώτα από όλα πρέπει να είμαστε υγιείς και μετά όλα τα άλλα και να τους διαβεβαιώσω ότι είμαστε σε θέση να κάνουμε πολλά περισσότερα για μας και το μέλλον των παιδιών μας».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ