Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Απάντηση Κ. Παπακώστα για το έργο στον παραλιακό δρόμο Παλαιοπαναγιάς

Published

on

Ο συνταξιούχος δικηγόρος και τέως Γενικός Γραμματέας του Δήμου Ναυπακτίας Κώστας Παπακώστας, για την αποκατάσταση της αλήθειας απέστειλε στα Μέσα Ενημέρωσης την ακόλουθη επιστολή, σχετικά με τον δρόμο της παραλίας Παλαιοπαναγιάς Ναυπάκτου και την διακοπή των εργασιών σε αυτόν. Αναφέρει στην επιστολή του:  

«Αξιότιμοι κυρίες/οι,

Με έκπληξη διάβασα στο διαδίκτυο ότι τάχα με καταγγελία δική μου διακόπηκε η

εκτέλεση του έργου της παραλιακής οδού στην περιοχή Παλαιοπαναγιάς Ναυπάκτου.

Μάλιστα ο Αντιδήμαρχος Ναυπακτίας κ. Σιαμαντάς, άμεσα, όπως ο ίδιος ισχυρίζεται

εξυπηρετούμενος από τον προαναφερόμενο δρόμο, αφ΄ ενός καλεί τον τέως δήμαρχο

Ναυπακτίας κ. Μπουλέ «να καταδικάσει τον συνεργάτη του» , δηλαδή εμένα, εφ’ ετέρου

χαρακτηρίζει ντροπή το γεγονός ότι ως πολίτης αυτού του δήμου, που, μάλιστα, διαμένω

στην περιοχή, ζήτησα από το Λιμεναρχείο να ερευνήσει αν υπάρχουν οι νόμιμες άδειες

«βιασμού του περιβάλλοντος» και ειδικότερα του αιγιαλού της εν λόγω παραλίας. Κάποια

άλλα δε MME αφήνουν υπονοούμενα σε βάρος μου « για χούι καταγγελιών» και για δήθεν

εξυπηρέτησή πολιτικών συμφερόντων κάποιων παρατάξεων που διεκδικούν τη δημοτική

αρχή την επόμενη τετραετία.

Εφ όλων αυτών θέλω να διασαφηνίσω τα παρακάτω:

1. Είμαι δικηγόρος και σε όλη μου την δικηγορική καριέρα έχω ορκιστεί να υπηρετώ την

νομιμότητα με όποιες και αν συνεπάγεται συνέπειες.

2. Το 2010 ήμουν μέλος της παράταξης ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΙΛΙΤΩΝ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ και υποψήφιός

της για δημοτικός σύμβουλος στην περιφέρεια ΠΛΑΤΑΝΟΥ. Αρχή και ευαγγέλιο της

ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ήταν τότε η νομιμότητα, σε όλη της την έκταση, την οποία

νομιμότητα διακήρυσσε ο κ. Καρακώστας με στεντόρεια τη φωνή μέσα στα δημοτικά

συμβούλια. Υπό την προαναφερόμενη ιδιότητά μου, υπερασπίστηκα τη νομιμότητα

και πρόσβαλλα στο ΣτΕ την παράνομη απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου, την

κέρδισα και τότε κατέστη ο κ. Λουκόπουλος, νυν δήμαρχος Ναυπακτίας, δημοτικός

Σύμβουλος της παράταξης ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ.

3. Όντας μέλος της ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ η δημοτική αρχή του κ. Μπουλέ με επέλεξε

μεταξύ άλλων υποψηφίων (με βάση τα προσόντα μου και μόνο, καθ΄ ότι δεν είχα

καμία απολύτως σχέση με τον κ. Μπουλέ, ούτε γνωριμία) για τη θέση του Γενικού

Γραμματέα του Δήμου, την οποία ανέλαβα με την σύμφωνη τότε γνώμη του κ.

Καρακώστα, αρχηγού τότε της ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ.

4. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διετούς περίπου θητείας μου υπηρέτησα το θεσμό τηρώντας

με θρησκευτική ευλάβεια τη νομιμότητα. Αυτή ήταν και η μόνη και αποκλειστική

συνεργασία μου με τον κ. Μπουλέ. Ποτέ δεν ήμουνα ούτε υποψήφιός του ούτε

άλλου είδους συνεργάτης του.

5. Μετά από κάποια συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου κατά το έτος 2018 άκουσα

ότι θα αποκατασταθεί επιτέλους ο δρόμος της παραλίας Παλαιοπαναγιάς

Ναυπάκτου. Αν θυμάμαι καλά ομόφωνα το Δ.Σ. και ορθώς υπερψήφισε την απόφαση

αυτή. Αυτονόητο ότι το έργο θα εκτελείτο αφού θα ελάμβανε όλες τις απαιτούμενες

αδειοδοτήσεις και θα υλοποιείτο σύμφωνα με αυτές. Με ιδιαίτερη χαρά θεώρησα ότι

επιτέλους θα κατασκευασθεί ο σημαντικός αυτός δρόμος για τον οποίο υπήρχε

μελέτη η οποία ήταν στη διάθεση της δημοτικής αρχής Λουκόπουλου.

6. Περνώντας τυχαία από τον εν λόγω δρόμο προ ημερών είδα με έκπληξη να κτίζονται

μέσα στη θάλασσα και σε μεγάλο μήκος, τοιχία και να μπαζώνεται ο αιγιαλός

προκειμένου να διαμορφωθεί σε δρόμο. Θεώρησα ότι βιάζεται το περιβάλλον,

βιάζεται ο αιγιαλός και ως ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΠΩΝΥΜΑ, χωρίς να έχω καμία επιρροή ή

υπόδειξη από ΚΑΝΕΝΑΝ, ζήτησα από το λιμεναρχείο αν έχει υπόψη του το σχετικό

έργο και αν υπάρχουν σχετικές αδειοδοτήσεις για την εκτέλεσή αυτού του έργου, που

εξαφανίζει στην ουσία τον αιγιαλό της Παλαιοπαναγιάς σε μεγάλο μήκος. Δυστυχώς

το Λιμεναρχείο, – καλώς ή κακώς – δεν γνώριζε την εκτέλεση των έργων, παρ΄ότι όπως

πληροφορήθηκα ο εργολάβος δουλεύει στο χώρο αυτό περισσότερο από δύο μήνες

και ακόμη δεν με πληροφόρησε αν υπάρχουν η όχι σχετικές αδειοδοτήσεις.

7. Από τα ΜΜΕ και από τις δηλώσεις του αντιδημάρχου κ. Σιαμαντά πληροφορήθηκα

ότι διακόπηκαν οι εργασίες παρ’ ότι υπάρχουν οι σχετικές αδειοδοτήσεις. Αν, όπως

ισχυρίζεται ο κ. Αντιδήμαρχος, υπάρχουν οι σχετικές αδειοδοτήσεις τότε γιατί

διακόπηκαν οι εργασίες; Δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν. Ή δεν υπάρχουν οι

αδειοδοτήσεις ή υπάρχουν οι αδειοδοτήσεις αλλά δεν εφαρμόζονται οι σχετικές των

αδειοδοτήσεων μελέτες και αυθαίρετα τροποποιείται ο τρόπος εκτέλεσης του έργου.

Και στις δύο περιπτώσεις το έργο εκτελείται παράνομα με συνέπεια την καταστροφή

του κοινόχρηστου αιγιαλού της περιοχής, προς βλάβη όχι μόνο των παροδίων

ιδιοκτητών αλλά και όλων όσων χρησιμοποιούμε την παραλία κατά τη φύση της.

8. Μετά από τα παραπάνω ερωτώ τον αντιδήμαρχο κ. Σιαμαντά, που όπως δήλωσε ο

ίδιος, ανερυθρίαστα, εξυπηρετείται από τον παράνομο αυτό δρόμο: Είναι ντροπή να

διαμαρτυρηθεί κάποιος για την αδικία που γίνεται σε βάρος του, ως μέλος του

κοινωνικού συνόλου και κυρίως σε βάρος του κοινωνικού συνόλου ή να παρανομεί

σε βάρος του κοινωνικού συνόλου προς εξυπηρέτηση πρωτίστως του ιδίου αλλά και

κάποιων που κατέχουν τμήμα της παραλίας, επί της οποίας θα μπορούσε νόμιμα να

διανοιγεί ο παραλιακός αυτός δρόμος; Επιστρέφοντας λοιπόν το χαρακτηρισμό

ΝΤΡΟΠΗ στον κ. αντιδήμαρχο αφήνω τις κρίσεις στους σκεπτόμενους πολίτες αυτού

του Δήμου. Περεταίρω ερωτώ τον κ. Δήμαρχο και ειδικότερα τον αντιδήμαρχο

Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Καρακώστα, που ευαγγελιζότανε την νομιμότητα αλλά και την

Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, που επιβλέπει το έργο, το οποίο απέχει από την έδρα

της όχι περισσότερο από 400 μέτρα, δεν γνώριζαν αν υπήρχαν οι σχετικές

αδειοδοτήσεις του έργου ή αν υπήρχαν, δε γνώριζαν αν το έργο υλοποιούνταν

σύμφωνα με όσα προβλέπουν οι μελέτες των αδειοδοτήσεων; Μήπως κύριοι της

Δημοτικής Αρχής παραπλανήσατε το Δ.Σ και αφού υποσχεθήκατε την κατασκευή

ενός νόμιμου δρόμου φτιάχνετε ένα παράνομο έργο; Η μήπως παραπλανήσατε τις

δημόσιες υπηρεσίες αναφορικά με το έργο που είχατε σκοπό να φτιάξετε;

Αν υπάρχουν οι αδειοδοτήσεις γιατί διακόπηκε η εκτέλεσή του; Αν όχι πως το

επέτρεψαν; Κάποιες δημοτικές και δημόσιες Υπηρεσίες έχουν μάτια και αυτιά για να

βλέπουν και να ακούνε αλλά εκούσια ούτε βλέπουν ούτε ακούνε και χρειάζονται

κάποιον άλλο να τους ανοίξει τα μάτια και τα αυτιά και τότε βλέπουν και ακούνε

αλλά κάνουν αυτόν τον άλλο αποδιοπομπαίο τράγο να σηκώσει το βάρος που οι ίδιες

φοβούνταν να επωμισθούν.

9. Η άποψή μου είναι ότι η δημοτική αρχή, εν γνώσει της επιχειρεί αυτή την περίοδο να

κατασκευάσει αυτό το παράνομο κατασκεύασμά – έργο – , ενώ είχε στη διάθεσή της

πέντε (5) ολόκληρα χρόνια, εκμεταλλευόμενη προφανώς το γεγονός της επερχόμενης

προεκλογικής περιόδου για την εκλογή δημοτικών και περιφερειακών αρχών και την

τεκμαιρόμενη σιωπή όλων των υποψηφίων δημάρχων και δημοτικών και κοινοτικών

συμβούλων, για να μην κακοκαρδίσουν κάποιους από το εκλογικό σώμα,

παραβλέποντας το πραγματικό συμφέρον του δήμου.

10. Όπως προαναφέρω έκαμα το ερώτημα στο λιμεναρχείο από το τηλέφωνό μου και

επώνυμα, έχοντας πάντα το θάρρος της γνώμης μου, κάποιοι όμως που διεκδικούν το

δικαίωμα να ενημερώνουν έγκυρα και έγκαιρα « έχουν χούι» να κρύβουν από τους

αναγνώστες τους την αλήθεια, για να μην δυσαρεστήσουν κάποια φιλικά

προσκείμενα πρόσωπα ή κάποιες παρατάξεις που υπόσχονται πολλά για τους

δικούς τους λόγους.

11. Θεωρώ ότι οι αρμόδιες για την εξακρίβωση της αλήθειας υπηρεσίες (Κτηματική

Υπηρεσία του Δημοσίου, Εισαγγελέας, Αποκεντρωμένη Διοίκηση κ.λπ.) στους οποίους

θα κοινοποιηθεί η παρούσα, θα ευαισθητοποιηθούν και θα ερευνήσουν αν υπάρχουν

οι σχετικές αδειοδοτήσεις, και εφόσον αυτές υπάρχουν, αν το έργο εκτελείται

σύμφωνα με όσα προβλέπουν οι αντίστοιχες μελέτες, καθώς και τις τυχόν ευθύνες

των όποιων παρανόμησαν ή παρανομούν.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη φιλοξενία της επιστολής μου αυτής, της οποίας

τη δημοσίευση θεωρώ αναγκαία για την αποκατάσταση της αλήθειας και προς το

συμφέρον του περιβάλλοντος, της τοπικής κοινωνίας και όλων όσων απολαμβάνουμε

και θέλουμε να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε τον αιγιαλό της παραλίας

Παλαιοπαναγιάς Ναυπάκτου

Με τιμή

Κώστας Παπακώστας».

   

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ηλεκτροπληξία με το «τέλος ταφής»

Published

on

By

Πολύ φασαρία έγινε το τελευταίο διάστημα με το περιβόητο «τέλος ταφής» και ότι επιβαρύνονται δραματικά οι δήμοι με το υπέρογκο ποσό και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, αν  θα αναγκαστούν οι δήμοι να αυξήσουν τα δημοτικά τέλη, με τα πιο επίσημα χείλη να δηλώνουν  πως αν υπάρξει καλή διαχείριση του πράγματος δεν θα έχουμε αυξήσεις δημοτικών τελών.

Η λύση βρέθηκε,  και με τον σκύλο χορτάτο … αφού απευθείας από τους πολίτες και τα δημοτικά τέλη που πληρώνουν μέσω των λογαριασμών παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας θα εισπράττεται το τέλος ταφής απορριμμάτων, σύμφωνα με χθεσινή κοινή ανακοίνωση τριών υπουργείων (Περιβάλλοντος, Οικονομικών, Εσωτερικών).

Για μια ακόμα φορά, το σύνηθες υποζύγιο θα πληρώσει το «μάρμαρο» και ας μη φταίει για την ανικανότητα της πολιτείας να διαχειρίζεται τα απορρίμματα.

Αυτό που θα  προβλέπει η νομοθετική ρύθμιση που επεξεργάζεται και θα προωθήσει προς ψήφιση στη Βουλή το υπουργείο Περιβάλλοντος και, σύμφωνα πάντα με την  ανακοίνωση, «προκειμένου να διασφαλιστεί η είσπραξη του τέλους [ταφής]» απεμπλέκονται από τις σχετικές διαδικασίες οι Φορείς Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ) της χώρας και ο ΕΔΣΝΑ, όπου σε αυτούς τους φορείς θα πλήρωναν οι δήμοι της χώρας.

Σύμφωνα με το υπουργείο Περιβάλλοντος, οι πόροι που θα συλλεχθούν από το «τέλος ταφής» θα επιστρέψουν κατά 85% στην Τοπική Αυτοδιοίκηση για έργα ανακύκλωσης, που θα μειώσουν τα μεγέθη ταφής απορριμμάτων, άρα και το συνολικό κόστος του «τέλους ταφής».

Να θυμίσουμε ότι ανάλογες δεσμεύσεις περί επιστροφής εισπραττόμενων τελών πίσω στην Αυτοδιοίκηση έχουν διατυπωθεί και στο παρελθόν, χωρίς να υπάρχουν απτά αποτελέσματα ως προς την υλοποίηση έργων διαχείρισης απορριμμάτων που θα αποτρέπουν ουσιαστικά την ταφή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στόχος είναι το προτεινόμενο μοντέλο να εφαρμοστεί από 1/4/2025.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αλλαγές σε προμήθειες & Τραπεζικές χρεώσεις

Published

on

By

Οι αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις θα “φανούν” σταδιακά εντός της εβδομάδας αφού ο νόμος 5167 που τις υιοθέτησε, τίθεται σε εφαρμογή στις 20 Ιανουαρίου 2025

Συνεπώς θα έχουμε αλλαγή του “τοπίου” στις συναλλαγές.

Εν αρχή, εφαρμόζεται  η μείωση της χρέωσης για αποστολή και λήψη χρημάτων έως 5.000 ευρώ. Η προμήθεια γι’ αυτή τη συναλλαγή ήταν από 2,5 έως 5 ευρώ και πλέον, θα χρεώνεται με 0,50 ευρώ.

Γενικότερα, οι πολίτες θα μπορούν να στέλνουν διατραπεζικά εμβάσματα, μεταφέροντας ποσά από IBAN σε IBAN, από τη μία τράπεζα στην άλλη, σε χρόνο λιγότερο των 10 δευτερολέπτων και με κόστος μιας απλής μεταφοράς.

Ήδη οι τράπεζες έχουν ολοκληρώσει τις σχετικές διαδικασίες και είναι έτοιμες για την εναρμόνιση των μέτρων για να ανταποκριθούν χωρίς προβλήματα στις συναλλαγές.

Τι αλλάζει στο IRIS

Όσον  αφορά στις συναλλαγές μέσω IRIS προβλέπεται καθιέρωση διακριτών ορίων: 500 ευρώ μεταξύ πολιτών και 500 ευρώ για πληρωμές σε ελεύθερους επαγγελματίες (από 500 ευρώ συνολικά σήμερα). Οι πολίτες δεν έχουν προμήθειες στις συναλλαγές τους και οι ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν πολύ χαμηλότερες προμήθειες σε σχέση µε τα POS.

Η ενεργοποίηση των νέων ορίων εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί εντός 3 – 6 μηνών από σήμερα.

Αναλυτικά τα μέτρα για τις τράπεζες:

  • Μηδενική χρέωση για πληρωμή λογαριασμών και οφειλών προς το δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία, ΟΤΑ, εταιρίες ενέργειας, ύδρευσης, τηλεπικοινωνιών και ασφαλιστικές εταιρίες, μέσω ψηφιακών δικτύων (web-banking/mobile-banking) (από 0,6 ευρώ που κοστίζει σήμερα στις περισσότερες περιπτώσεις).
  • Δραστική μείωση των προμηθειών μεταφοράς χρημάτων μεταξύ τραπεζών: Μέγιστο ύψος χρέωσης 0,5 ευρώ για αποστολή χρημάτων (εξερχόμενο έμβασμα) και 0,5 ευρώ για λήψη χρημάτων (εισερχόμενο έμβασμα), για ποσά έως 5.000€ ανά έμβασμα, για φυσικά πρόσωπα και ελεύθερους επαγγελματίες, μεταξύ τραπεζών. Αφορά τόσο απλά εμβάσματα, όσο και άμεσες μεταφορές πίστωσης (SEPA). Αυτό αντιστοιχεί σε μείωση του κόστους για τις εν λόγω προμήθειες από 50% έως και 80% αναλόγως την τράπεζα και το είδος εμβάσματος (από 1 έως 2,5 ευρώ που κοστίζει σήμερα).
  • Μηδενική χρέωση για ανάληψη μετρητών από ΑΤΜ άλλης τράπεζας από αυτή που τηρείται ο λογαριασμός σε απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές όπου υπάρχει ATM μόνο μίας τράπεζας. Επιπλέον πανελλαδικά, μηδενική χρέωση για ερώτηση υπολοίπου λογαριασμού ή καρτών σε ATM άλλων Τραπεζών (από περίπου 0,2 ευρώ που ισχύει σήμερα).
  • Μειωμένο κόστος συναλλαγών κατά 50% με κάρτες για αγορές μικρής λιανικής έως 20 ευρώ (από 10 ευρώ που θεσμοθετήθηκε πρόσφατα).
  • Μηδενική χρέωση για φόρτιση προπληρωμένων καρτών για ποσό φόρτισης έως 100 ευρώ (από περίπου 1 ευρώ που ισχύει σήμερα).

Διευρύνεται η χρήση του IRIS με την καθιέρωση διακριτών ορίων ώστε να υπάρχει δυνατότητα για άμεσες και δωρεάν μεταφορές χρημάτων μεταξύ φυσικών προσώπων έως 500 ευρώ ημερησίως, πέραν των 500 ημερησίως για άμεσες πληρωμές σε ελεύθερους επαγγελματίες/ατομικές επιχειρήσεις.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε ισχύ ο νέος κανονισμός λειτουργίας Δημοτικών Συμβουλίων -Πώς θα παρεμβαίνουν οι δημότες

Published

on

By

Σε ισχύ (!!!) –χωρίς όμως να έχει δημοσιευτεί στο ΦΕΚ–   είναι πλέον ο νέος «Πρότυπος Κανονισμός Λειτουργίας Δημοτικού Συμβουλίου» που ρυθμίζει ολοκληρωμένα τον τρόπο αποτελεσματικής και ουσιαστικής λειτουργίας των Συμβουλίων, ενσωματώνοντας όλες τις αλλαγές που έχουν προκύψει από τις τελευταίες νομοθετικές παρεμβάσεις, σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Εσωτερικών (17/1/2025)  και  όπως αναφέρει η ανακοίνωση,  με σύμφωνη γνώμη της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ).

Το νέο πλαίσιο λειτουργίας των Δημοτικών Συμβουλίων στα πρότυπα του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου,  παρέχει τη δυνατότητα σε δημότες και κατοίκους με συγκεκριμένες διαδικασίες να υποβάλουν στο Δημοτικό Συμβούλιο αναφορές, ερωτήσεις και αιτήσεις, εισάγοντας παρεμφερείς διαδικασίες διαφάνειας και λογοδοσίας αντίστοιχες με εκείνες της Βουλής των Ελλήνων, εμπλουτίζεται η πρόσφατα θεσμοθετημένη ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας, ενώ παράλληλα ενισχύεται ο ρόλος των δημοσιογράφων των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παρέχοντας την δυνατότητα ραδιοφωνικής και τηλεοπτικής κάλυψης των συνεδριάσεων των Δημοτικών Συμβουλίων.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η δυνατότητα των κατοίκων να ερωτούν και να ελέγχουν την Δημοτική Αρχή για ζητήματα που τους απασχολούν και έχουν να κάνουν με την καθαριότητα, τον ευπρεπισμό των δημοτικών χώρων, τον φωτισμό ή ακόμη και ζητήματα ασφάλειας.

Μεταξύ άλλων προβλέπονται:

Η δυνατότητα διεξαγωγής των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου: α) είτε δια ζώσης στο κατάστημα της έδρας του Δήμου, β) είτε με τηλεδιάσκεψη, με κάθε πρόσφορο μέσο ηλεκτρονικών επικοινωνιών, γ) είτε με μικτό τρόπο, διά ζώσης και με τηλεδιάσκεψη.

Η τήρηση της νομοθεσίας για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Επιτρέπεται η ραδιοφωνική και τηλεοπτική κάλυψη των συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου.

Δίνεται έμφαση στην ενημέρωση των πολιτών: Το Δημοτικό Συμβούλιο συζητά υποχρεωτικά προτάσεις που κατατίθενται σε αυτό από τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) άτομα για την επίλυση ζητημάτων αρμοδιότητάς του.

Η δυνατότητα σε δημότες και κατοίκους με συγκεκριμένες διαδικασίες να υποβάλουν στο Δημοτικό Συμβούλιο αναφορές, ερωτήσεις και αιτήσεις, τις οποίες απαντά ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου ή ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από την κατάθεσή τους. Στόχος είναι ο ενεργός πολίτης, ο ενημερωμένος πολίτης.

Διατάξεις που αφορούν στην τακτική διμηνιαία ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής Αρχής, για τον έλεγχο των πεπραγμένων της και ρυθμίζεται αναλυτικά η διαδικασία διεξαγωγής της ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας της δημοτικής αρχής καθώς και οι χρόνοι των ομιλητών.

Ειδική συνεδρίαση απολογισμού των πεπραγμένων κάθε Δημοτικής Αρχής μέχρι τέλος Ιουνίου για κάθε έτος.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ