Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Γ. Νταουσάνης: “Πάντα ήμουν υπέρ των συνεργασιών”

Published

on

Αν και ακόμα δεν είχαν ανακοινωθεί οι ημερομηνίες των αυτοδιοικητικών εκλογών ο πρώην δήμαρχος Ναυπάκτου Γιάννης Νταουσάνης, με διακήρυξή του ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του.

Τις θέσεις του, το πρόγραμμα και το όραμα του για την επόμενη ημέρα καταγράφει μέσα από συνέντευξή του στην ηλεκτρονική συνδρομητική εφημερίδα Nafsweek, αλλά και τους λόγους που τον οδήγησαν στο να θέσει υποψηφιότητα ως δήμαρχος Ναυπακτίας. Ταυτόχρονα καλεί τους συμπολίτες μας να τον εμπιστευτούν.  Μας είπε:

«Θεωρώ ότι όταν κάποιος αποφασίσει και θέλει να είναι υποψήφιος δήμαρχος θα πρέπει έγκαιρα να ανακοινώσει την υποψηφιότητά του.

Πρώτον για τον ίδιο,  για να προετοιμαστεί με τον καλύτερο τρόπο για τις εκλογές, δεύτερον να γνωρίζει ο κόσμος ποιοι θα είναι υποψήφιοι δήμαρχοι στην πόλη του στον Δήμο του και τρίτον και πολύ σημαντικό είναι ότι θα πρέπει κανείς να προετοιμάζεται για αυτά που θέλει να κάνει, πολύ πριν αναλάβει τον Δήμο.

Αυτοί είναι οι λόγοι για τους οποίους ανακοίνωσα νωρίς την υποψηφιότητά μου.

Θα πρέπει να σας πω βέβαια ότι πριν να αποφασίσω να είμαι υποψήφιος είχα κάνει μία προσπάθεια για άλλη υποψηφιότητα. Δεν ήταν δηλαδή ο στόχος να είμαι εγώ οπωσδήποτε υποψήφιος. Μίλησα με πολλούς, δεν βγήκε αποτέλεσμα.

Εδώ και ένα χρόνο η σκέψη μου πάντα ήταν το τι ήθελε ο Γιώργος Γούλας και για αυτό συζητούσα με κόσμο. Θα θυμάστε ότι είχα προτείνει στις προηγούμενες εκλογές ως υποψήφιο τον Γιώργο Γούλα.

Τελικά μετά από πολλές συζητήσεις διαπίστωσα ότι θα πρέπει να είμαι υποψήφιος δήμαρχος, θα πρέπει να μην απενεργοποιηθώ γιατί έβλεπα ότι πάει να δημιουργηθεί μία ίδια κατάσταση με το παρελθόν και ο δήμος μας, η Ναυπακτία να χάσει άλλη μία τετραετία».

 

Με τον Γιώργο Γούλα και την δημοτική παράταξη «Ανανέωση και Δημιουργία» η πορεία σας πλέον είναι ξεχωριστή;

«Καθόλου. Δεν θεωρώ ότι είναι ξεχωριστή μία και πάντα μιλούσαμε μεταξύ μας σχεδόν όλη η παράταξη και προσωπικά δεν σταμάτησα ποτέ τα έχω επαφές με παλιούς συνεργάτες μου. Θεωρήσαμε ότι και για τον Γιώργο Γούλα θα ήταν καλύτερο να μην επαναληφθεί το ίδιο πράγμα. Σε καμία περίπτωση δεν είναι χωριστοί οι δρόμοι μας».

 

Όλα αυτά τα χρόνια ως αυτοδιοικητικός και ως δήμαρχος Ναυπάκτου θεωρείτε ότι χρωστάτε κάτι στη Ναύπακτο που δεν προλάβατε να το κάνετε στην θητεία σας;  Κάτι που εμφανίζεται και στην διακήρυξή σας.

«Έτσι είναι. Και είναι γεγονός ότι σε μία τετραετία σε έναν τόσο σημαντικό δήμο όπως είναι ο Δήμος Ναυπακτίας, ή ο δήμος Ναυπάκτου πριν χρόνια, μία δημοτική αρχή δεν μπορεί να ολοκληρώσει τα πάντα.

Θεωρώ ότι είχαμε κάνει ένα σημαντικό έργο στην τετραετία μας αλλά είχαμε προετοιμάσει και αρκετά πράγματα για την επόμενη τετραετία, τα οποία πολλά από αυτά δεν υλοποιήθηκαν.

Αυτό είναι ένα παράπονο που έχω και για αυτό το λόγο στη διακήρυξη μου τονίζω ότι θα πρέπει ο δήμος να έχει συνέχεια ανεξαρτήτως εάν αλλάζει ο δήμαρχος ανά τετραετία.

Θα πρέπει η νέα δημοτική αρχή να βλέπει το τι έχει προετοιμάσει ο προηγούμενος δήμαρχος, η  προηγούμενη δημοτική αρχή και να ολοκληρώνει και τα έργα που υπήρχαν και τις μελέτες για τα έργα. Είναι ένα σημαντικό θέμα αυτό και θα πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία σε αρκετά πράγματα.

Πολλά πράγματα θα μπορούσαν να είχαν ολοκληρωθεί που είχαμε ξεκινήσει ως δημοτική αρχή αλλά η επόμενοι, δεν ξέρω, δεν το ήθελαν, δεν μπόρεσαν, δεν έκανε τίποτα και αυτό είναι λάθος.

Έχω παράπονο για παράδειγμα για την εξέλιξη που είχε το ΤΕΙ. Σαν δημοτική αρχή είχαμε σκοπό να έχουμε 3ο και 4ο τμήμα, να έχουμε μόνιμες εγκαταστάσεις και να βρίσκονται στη Ναύπακτο 5.000 φοιτητές.

Ακόμα και το θέμα της αποχέτευσης είχε μία τέτοια άσχημη εξέλιξη. Αν είχε ολοκληρωθεί στους χρόνους που είχε προγραμματιστεί, σήμερα δεν θα είχε κανένα πρόβλημα η ΔΕΥΑΝ.

Από το 2007 θα είχε 2.000 νέες συνδέσεις με ένα εκατομμύριο έσοδα ετησίως. Καταλαβαίνετε ότι σήμερα δεν θα εμφάνιζε τα προβλήματα που εμφανίζει η επιχείρηση.

Από τότε πέρασαν 10 χρόνια. Μιλάμε για 10 εκατομμύρια που θα μπορούσε να κάνει με αυτά τα χρήματα και επεκτάσεις της αποχέτευσης.

Αναφέρω και τον Γενικό Πολεοδομικό Σχεδιασμό, το ΓΠΣ,  που είχα ξεκινήσει το 2006 και ήταν στα τελευταία στάδια.  Αλλάζοντας η δημοτική αρχή δυστυχώς δεν συνεχίστηκε το έργο. Ένα έργο που είναι το Α και το Ω για την πόλη».

 

Όπως αναφέρατε,  θα πρέπει να υπάρχει αλλαγή νοοτροπίας και με δεδομένο ότι το τοπίο στις δημοτικές εκλογές θα είναι διαφορετικό με την απλή αναλογική. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να υπάρχουν συνεργασίες. Τι εικόνα βλέπετε την επόμενη ημέρα των εκλογών;

«Είναι σίγουρο ότι θα πρέπει να υπάρχουν συνεργασίες. Πάντα ήμουν υπέρ των συνεργασιών κύριε Ξύδη και ακόμα όταν βρισκόμουν στη θέση της αντιπολίτευσης ήθελα πάντα να γίνονται έργα και πράγματα. Και όχι μόνο δεν έλεγα στις ψηφοφορίες όχι, αλλά προσπαθούσα να προχωρήσουν τα πράγματα και να γίνουν έργα.

Έφτανα ακόμα και στο σημείο να προσπαθώ να εξασφαλιστούν πιστώσεις για τη δημοτική αρχή ας μην ήμουν μέλος της.

Η πρόκληση για συνεργασίες θα μπαίνει καθημερινά και κανένας δήμαρχος στις εκλογές του Μαΐου δεν θα έχει πλειοψηφία. Άρα θα πρέπει να υπάρξουν συνεργασίες.

Θα πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπίες αφού η μη συνεργασία μεταξύ των παρατάξεων μόνο εμπόδια θα φέρει στην πρόοδο αυτού του τόπου».

 

Για την επόμενη μέρα ως δημοτική αρχή,  ποιά πράγματα έρχονται σε προτεραιότητα που αφορούν την καθημερινότητα αλλά και σε μακροχρόνιο σχεδιασμό;

«Η καθημερινότητα, η ποιότητα ζωής των πολιτών είναι σημαντικοί παράμετροι, η καθαριότητα που θα πρέπει να υπάρχει όχι μόνο στην πόλη, αλλά και στις παραλίες, στον ορεινό όγκο, παντού. Η καθημερινότητα και η άσχημη κατάσταση με τους δρόμους και που

αφορά τη συντήρησή τους.

Θέματα επίσης που αφορούν την ποιότητα του νερού, το πράσινο, τα πεζοδρόμια, το κυκλοφοριακό που είναι μία γάγγραινα στην πόλη μας.

Για όλα αυτά υπάρχουν λύσεις αρκεί να το πιστεύει κανείς,  να στοχεύει και με μεθοδικότητα να τις βρίσκει.

Όσον αφορά τα μακροπρόθεσμα, πρωταρχική μας στόχευση είναι ο τουρισμός.

Είμαστε ένας Δήμος με πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Έχουμε ένα τεράστιο παραλιακό μέτωπο στον Κορινθιακό αλλά και στον Πατραϊκό Κόλπο. Η θάλασσα και οι παραλίες μας είναι πλούτος για μας. Όμως οι παραλίες χρειάζονται αναπλάσεις αλλά και υποδομές.

Είναι ανεπίτρεπτο στην εποχή μας σε τέτοιες παραλίες να μην υπάρχει αποχέτευση.

Το ιστορικό κέντρο της πόλης, το λιμάνι και το κάστρο. Δεξιά και αριστερά του λιμανιού δύο μεγάλες πανέμορφες παραλίες με πλατάνια. Αυτά δεν τα συναντάς εύκολα. Ταυτόχρονα έχουμε και έναν εξαιρετικά όμορφο ορεινό όγκο στην Ορεινή Ναυπακτία. Στόχος μας ο τουρισμός σε όλη την διάρκεια του έτους. Θα πρέπει όμως να υπάρχουν υποδομές με βασικότερη την πρόσβαση.

Θεωρούμε ότι είναι το σημαντικότερο θέμα για την ορεινή Ναυπακτία.  Είναι αυτό που θα φέρει ανάπτυξη.

Ένα Ακόμα πολύ σημαντικό θέμα είναι ότι μετά τους δύο μεγάλους αυτοκινητόδρομους που βρίσκονται κοντά στην πόλη μας, την Ιόνια οδό και την Ολυμπία Οδό, έχουν μειωθεί οι αποστάσεις και από τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και από την Αθήνα.

Για να φτάσει στη Ναύπακτο κάποιος από την Αθήνα κάνει μιάμιση ώρα ενώ για να φτάσει από την έδρα του δήμου μας τη Ναύπακτο, στην Αράχωβα θέλει τρεις ώρες. Αυτή την πρόσβαση θέλουμε να βελτιώσουμε με καλούς οδικούς άξονες που θα ενώνουν όλα τα χωριά της Ναυπακτίας και με το Καρπενήσι βορειοανατολικά αλλά και με τα δυτικά, με Θερμό και Αγρίνιο.

Σημαντικό έργο σε επίπεδο περιφέρειας και σημαντικότατο για την περιοχή είναι ότι πρέπει να υπάρχει ένα αεροδρόμιο και αυτό βλέπω ότι μπορεί να γίνει στον Άραξο.

Σε συνεργασία με τον περιφερειάρχη και με τους δήμους της Αχαΐας και της Δυτικής Ελλάδας θα πρέπει να απαιτήσουμε μία τέτοια υποδομή, ένα διεθνές πολιτικό αεροδρόμιο στον Άραξο.

Έχουμε Επίσης τους εργοταξιακούς χώρους που παραμένουν ανεκμετάλλευτοι χρόνια τώρα.  Οι δήμοι πρέπει να πιέσουν και να απαιτήσουν ακόμα και να σχεδιάσουν για το τι πρέπει να γίνει σε αυτούς τους χώρους στο Αντίρριο. Δηλώνω προσωπικά ότι και στις δύο αυτές περιπτώσεις του αεροδρομίου και του Αντιρρίου θα πρωτοστατήσω για να γίνουν τα έργα αυτά».

 

Κλείνοντας, τι θα ήθελε να πει ο Γιάννης Νταουσάνης απευθυνόμενος στους Ναυπάκτιους

«Να ομολογήσω ότι περίμενα περισσότερα πράγματα από την τελευταία δημοτική αρχή. Δεν τα είδα. Γι’ αυτό είμαι και πάλι υποψήφιος δήμαρχος ύστερα από τόσα χρόνια.

Πιστεύω ότι μπορώ πραγματικά να κάνω σημαντικά έργα στον τόπο μας.

Υπάρχει τρόπος αρκεί να έχει κανείς όραμα, να έχει υπομονή, επιμονή και καμιά φορά θράσος. Επειδή οι συνδημότες μας γνωρίζουν όλους πολύ καλά, μία και οι ίδιοι υποψήφιοι είμαστε τελικά, περιμένω από τους ψηφοφόρους του δήμου μας να συγκρίνουν το έργο που έκανε ο καθένας στην θητεία του και ανάλογα να ψηφίσει.

Έτσι θέλω να αποφασίσει σε αυτές τις δημοτικές εκλογές ο κάθε πολίτης, ο κάθε δημότης μία και όλοι μας λίγο ή πολύ είχαμε μία τετραετία στα τιμόνι του δήμου».

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τι γίνεται με τα κοινόχρηστα ποδήλατα, την μελέτη για το κυκλοφοριακό και την ελεγχόμενη στάθμευση;

Published

on

By

Εδώ και πολλά χρόνια έχουμε να δούμε τα δημοτικά ποδήλατα να κάνουν την εμφάνισή τους στους δρόμους της Ναυπάκτου. Και βέβαια δεν συζητάμε για ποδηλατοδρόμο γιατί αυτός υπάρχει μόνο στα χαρτιά, με την καθημερινότητα να το αποδεικνύει περίτρανα. Σταθμευμένα οχήματα πάνω στον ποδηλατοδρόμο, μηχανάκια, καρέκλες, γλάστρες και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς, καθημερινά τον ακυρώνουν.

Βέβαια, αρμόδιες υπηρεσίες για τον έλεγχο του ποδηλατοδρόμου είναι η Τροχαία και το Λιμενικό,  καθώς υπάρχει απόφαση για την λειτουργία του από το Δημοτικό Συμβούλιο εδώ και χρόνια. Δυστυχώς αυτή η απόφαση δεν εφαρμόζεται και δεν αστυνομεύεται. Η αρχική «προίκα» του Δήμου αριθμούσε κοντά στα 400 ποδήλατα από τα οποία ζήτημα είναι σήμερα να υπάρχουν τα μισά και αυτά σε οικτρή κατάσταση, παραμένοντας χρόνια σε ακινησία και πρακτικά αχρηστία στα υπόγεια του Ξενία.

Τα νεώτερα στοιχεία για την λειτουργία των κοινόχρηστων ποδηλάτων του Δήμου είναι ότι ο Δήμος προχώρησε στην προμήθεια αυτοματοποιημένου συστήματος λειτουργίας ποδηλάτων, εγκρίθηκε  πίστωση ποσού 24.800 ευρώ και ανατέθηκε  στην εταιρεία «BRAINBOX»  η προμήθεια του αυτοματοποιημένου αυτού συστήματος λειτουργίας ποδηλάτων Δήμου Ναυπακτίας.  Το όλο «πακέτο» θα περιλαμβάνει: Ηλεκτρονικές κλειδαριές με ενσωματωμένο σύστημα GPS/GPRS.  Σετ ανταλλακτικών ποδηλάτων (ντίζες) και αντικατάσταση. Εφαρμογή ελέγχου ποδηλάτων σε iOS και Android, καθώς και ετήσια άδεια χρήσης του λογισμικού διαχείρισης συμπεριλαμβανομένων των SIM καρτών.

Με αφορμή την επανεκκίνηση του θέματος των ποδηλάτων με την προμήθεια αυτοματοποιημένου συστήματος λειτουργίας τους από τον Δήμο, μιλήσαμε με τον αντιδήμαρχο Κώστα Καρακώστα για το θέμα αυτό, όπως και για τις κυκλοφοριακές μελέτες και το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης. Μας είπε:

«Έχει υπογραφεί η σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία και υλοποιείται. Πιστεύουμε ότι τον επόμενο ενάμιση μήνα θα μπορούν να μπουν σε λειτουργία στο σύστημα τα ποδήλατα του Δήμου. Πρόκειται για 40 κοινόχρηστα ποδήλατα τα οποία έχουν περάσει από σχετικό service και είναι λειτουργικά. Αυτά θα μπουν στο σύστημα».

Σχετικά με την Κυκλοφοριακή μελέτη αλλά και την μελέτη για το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης (ΣΕΣ), ο αντιδήμαρχος σημείωσε: «Το σύστημα για την ελεγχόμενη στάθμευση βρίσκεται για έγκριση στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση και είμαστε σε αναμονή. Όσον αφορά την Κυκλοφοριακή μελέτη αυτή είναι έτοιμη και την επόμενη εβδομάδα θα είναι στον «αέρα» για δημόσια διαβούλευση. Πρόκειται για τη σύνθεση των τριών μελετών που υπήρχαν, με νέα στοιχεία επικαιροποιημένα».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το όνειρο και η πραγματικότητα της γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Published

on

By

Σχεδόν ενάμιση αιώνα πριν ο Αιτωλοακαρνάνας πολιτικός  Χαρίλαος Τρικούπης έδινε το δικό του αγώνα για να βγάλει την Ελλάδα από την καθυστέρηση. Μια χώρα που ζούσε ακόμα στη σκιά της Οθωμανικής κυριαρχίας με έντονα τα σημάδια και τις πληγές του πολέμου για την ανεξαρτησία, αλλά και μεγάλο τμήμα της να παλεύει για την απελευθέρωση και την ενσωμάτωσή του στον εθνικό κορμό.

Ο Χαρίλαος Τρικούπης οραματίσθηκε μεγάλα έργα υποδομών, όπως το σιδηροδρομικό δίκτυο, ο Ισθμός της Κορίνθου, η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Εκτός από το τελευταίο πολλά ολοκληρώθηκαν επί των ημερών του ως δημόσια έργα για τα οποία χρειάσθηκε ο εξωτερικός δανεισμός που έφερε και τη χρεοκοπία.

Ο ίδιος αναγκάσθηκε να πει το «δυστυχώς επτωχεύσαμε» ,  να μην επανεκλεγεί βουλευτής και να πεθάνει εξόριστος στη Γαλλία το 1896. Με δυο λόγια ακολούθησε τη μοίρα κάθε μεγάλου Έλληνα από την αρχαία Ελλάδα μέχρι σήμερα. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι τα έργα του έμειναν. Η χώρα απέκτησε βασικές δημόσιες υποδομές και  μετά από εκατό και πλέον χρόνια η γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου λειτουργεί και φέρει το όνομά του.

Οι κάτοικοι της περιοχής έχοντας υποστεί την πολύχρονη ταλαιπωρία στη μετακίνησή τους, παλαιότερα με καϊκια και πρόσφατα με φέρυ μπόουτ, επένδυσαν τις ελπίδες τους στο μεγάλο αυτό έργο για  να ενωθούν οι κοινωνίες εκατέρωθεν του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου.  Προφανώς κυριαρχούσε στο μυαλό τους η έννοια του δημόσιου έργου που με λίγα σχετικά χρήματα θα διευκόλυνε τη μετακίνηση των ανθρώπων και θα συνέβαλε αποφασιστικά στην αλλαγή  των συνθηκών ζωής και στο δήμο Ναυπακτίας. Δυστυχώς πλανήθηκαν. Το έργο αυτό όπως και όλα τα έργα που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στις μέρες μας για να επικοινωνήσουν μεταξύ τους (οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα, αεροπλάνα κλπ) λειτουργεί στη νεοφιλελεύθερη λογική που έχει κυριαρχήσει μεταπολιτευτικά και στη χώρα μας.

Η λογική αυτή βρίσκεται στον αντίποδα της λογικής του δημοσίων έργων. Αυτό σημαίνει ότι με σχεδόν συνολική χρηματοδότηση από το δημόσιο ταμείο κάποιες εταιρείες απολαμβάνουν ανεξέλεγκτα κέρδη, χωρίς κανένα επιχειρηματικό κίνδυνο. Μέλημά τους είναι να διασφαλίσουν τα προνόμιά τους όσο γίνεται περισσότερο.   Με τον τρόπο αυτό όσο περιορίζονται οι δημόσιες επενδύσεις, τόσο θα αυξάνει για τον απλό πολίτη το κόστος χρήσης των δημόσιων υποδομών.

Οι πρόσφατες εξαγγελίες του ΓΓ Γραμματέα υποδομών κ. Δέδε για παράταση της σύμβασης με τη ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ και παράλληλη μείωση των διοδίων σ’ αυτό ακριβώς αποβλέπει. Να παρατείνει την εκμετάλλευση της γέφυρας με παράλληλη  παράταση των φραγμών στην επικοινωνία των δύο πλευρών του κορινθιακού.

Ευτυχώς το Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου Ναυπακτίας έγκαιρα εντόπισε τη στρατηγική της εταιρείας και ομόφωνα έχει αποφασίσει να μη δεχθεί καμιά παράταση του χρόνου εκμετάλλευσης,  ακόμα και αν δεν μειωθεί το κόστος των διοδίων. Η ανάπτυξη της Ναυπακτίας είναι συνδεδεμένη με την Πάτρα. Όσο νωρίτερα φύγει το φράγμα που  υψώνει η γέφυρα με τα διόδια τόσο καλύτερα για τη Ναυπακτία.

Το ερώτημα όμως παραμένει, θα παλέψει ο δήμος σ’ αυτή την κατεύθυνση ή θα θυσιάσει το μέλλον της περιοχής με το λαϊκισμό να κυριαρχήσει και πάλι; Οι εκλογές είναι για όλους δοκιμασία. Σ’ αυτές θα κριθούν αυτοί που προκρίνουν  να προασπίσουν τα συμφέροντα της κοινωνίας  και  αυτοί που θα υποταχθούν για μια ακόμα φορά στο λαϊκισμό και το προσωπικό συμφέρον.

# Δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική συνδρομητική εφημερίδα Nafsweek

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εκδήλωση – παρουσίαση της έρευνας για το ΤΕΙ στο ΕΚΝΔ

Published

on

By

Την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η παρουσίαση της έρευνας με θέμα «Απόψεις & Προτιμήσεις των Φοιτητών του ΤΕΙ Ναυπάκτου: Κριτήρια επιλογής τόπου διαμονής κατά τη διάρκεια των σπουδών» που εκπόνησε το Ινστιτούτο Εργασίας / ΓΣΕΕ σε συνεργασία με το ΕΚΝΔ.

Στην εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε με μεγάλη εκπροσώπηση από την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τους τοπικούς φορείς, ο δημοσιογράφος Βαγγέλης Καρανικόλας συντόνισε πάνελ διαλόγου με έγκριτους προσκεκλημένους εκπροσώπους τοπικών αυτοδιοικητικών, επιστημονικών και παραγωγικών φορέων με τίτλο «Η Ναύπακτος ως πόλη φιλοξενίας τμημάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης».

Τα ευρήματα της έρευνας, σημαντικά και όχι κατ’ ανάγκη αναμενόμενα, είναι σίγουρο ότι αποτελέσουν αφετηρία για την έναρξη της συζήτησης για τις προϋποθέσεις παραμονής, αλλά και μόνιμης πλέον εγκατάστασης του ΤΕΙ στην περιοχή μας.

Το ΕΚΝΔ κατέθεσε την πρόταση για επανασύσταση και λειτουργία της επιτροπής για το ΤΕΙ, η οποία λειτούργησε αποτελεσματικά πέντε χρόνια πριν για την παραμονή του ΤΕΙ, ώστε να αξιολογηθούν τα ευρήματα και να αποφασιστεί από κοινού η στρατηγική για την μόνιμη εγκατάσταση του ΤΕΙ.

Το ΕΚΝΔ, ως υπέρμαχος των δημοκρατικών διαδικασιών, στηρίζει έμπρακτα τον δημόσιο κοινωνικό διάλογο για τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας.

Τα πιο σημαντικά στοιχεία της έρευνας, στο Nafsweek  (συνδρομητική ηλεκτρονική εφημερίδα) που κυκλοφορεί κάθε Παρασκευή   

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

musitsa-rouxa-axesouar-kosmimata

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ