Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δ. Νικολακόπουλος: «Με αιχμή του δόρατος την OLYMPIAN LAND συνεχίζουμε δυναμικά την τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας και το 2024»

Published

on

Το σχέδιο δράσεων του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για το 2024 παρουσίασε κατά την διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης, Δημήτρης  Νικολακόπουλος.

Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Νικολακόπουλος «το σχέδιο αποτελεί συνέχεια της υλοποίησης των προηγούμενων ενεργειών τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, που είχαν ως αποτέλεσμα την επανατοποθέτηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον τουριστικό χάρτη της χώρας και του εξωτερικού».

Όπως επισήμανε ο Αντιπεριφερειάρχης, το σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής συντάχθηκε λαμβάνοντας υπόψη τις νέες προκλήσεις της τουριστικής αγοράς, όσο και την στόχο να αξιοποιηθούν στο μέγιστο οι διατιθέμενοι πόροι προς όφελος των επαγγελματιών και των πολιτών της Περιφέρειας.

Υπό το πρίσμα αυτό ο σχεδιασμός για το 2024 έχει ως πυρήνα την ανάδειξη των παρακάτω θεματικών αξόνων:

  • Εκπαιδευτικός τουρισμός, μέσω της συμμετοχής -για πρώτη φορά- στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Youth&StudentTravelConference.
  • Συνεδριακός τουρισμός, μέσω της κατασκευής και διαχείρισης ψηφιακής πλατφόρμας για την προσέλκυση υπηρεσιών συνεδρίων και συναφών εκδηλώσεων.
  • Δράσεις ανάδειξης της γαστρονομικής ταυτότητας της Περιφέρειας μέσω ψηφιακών δράσεων και δημιουργίας οπτικοακουστικού υλικού που θα εμπλουτίσουν την ιστοσελίδα και τη δράση του Ελληνικού Παραδοσιακού Πρωινού ΠΔΕ.
  • Αθλητικός και βιωματικός τουρισμός με τη δεύτερη συνεχή χρονιά διοργάνωσης του διεθνούς ποδηλατικού αγώνα L` ETAPE GRECE και μέσω της διεξαγωγής διαγωνισμού ταινιών μικρού μήκους από τους πολίτες ή επισκέπτες του τόπου.
  • Από κοινού δράση με το Υπουργείο Τουρισμού για τη δημιουργία Περιφερειακού Παρατηρητηρίου Τουρισμού και DMO (Οργανισμός διαχείρισης προορισμού).

Αναφορικά με τη νέα, διακριτή «ταυτότητα» της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας -το «OLYMPIAN LAND» και την ανάδειξή της, ο κ. Νικολακόπουλος ανέφερε ότι υλοποιήθηκαν πολυάριθμες δράσεις επικοινωνίας και προβολής, εντός και εκτός Ελλάδας, όπως:

  • Κατασκευή και εμπλουτισμός νέας σύγχρονης ιστοσελίδας τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και δημιουργία των αντίστοιχων μέσων κοινωνικής δικτύωσης,
  • Δημιουργία εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας & ψηφιακών βίντεο από επιλεγμένα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος του τόπου μας,
  • Προβολή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας μέσω ψηφιακών καταχωρήσεων σε εγχώριες και ξένες ιστοσελίδες καθώς και δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα,
  • Γενικές και θεματικές καταχωρήσεις σε ελληνικό και διεθνή τύπο και σε inflight περιοδικά,
  • Προβολή θεματικών βίντεο σε ακτοπλοϊκές γραμμές του Αιγαίου και του Ιονίου Πελάγους,
  • Συμμετοχή σε περισσότερες από 40 αποστολές στο εξωτερικό και την Ελλάδα για την προβολή της Δυτικής Ελλάδας,
  • Συναντήσεις με πάνω 400 φορείς τουρισμού,
  • Οργάνωση famtrips με 250 δημοσιογράφους, διαμορφωτές κοινής γνώμης και influencers και ψηφιακών Β2Β συναντήσεων μεταξύ ταξιδιωτικών πρακτόρων από την Ελλάδα και το εξωτερικό,
  • Υλοποίηση, για πρώτη φορά, βιωματικών δράσεων που αφορούν τον θρησκευτικό και τον εκπαιδευτικό τουρισμό,
  • Ενέργειες για την απόκτηση σήματος «Ελληνικό Παραδοσιακό Πρωινό ΠΔΕ» για ξενοδοχεία, καταλύματα και άλλους χώρους εστίασης εντός της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
  • Δημιουργία του νέου ψηφιακού εργαλείου «Epic Of Course»  που αποσκοπεί στην απόκτηση εμπειρίας κατάρτισης των στελεχών και του ανθρώπινου δυναμικού που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό της Δυτικής Ελλάδας.

Ολοκληρώνοντας την παρουσίαση και με βάση τις ενέργειες που έχουν προηγηθείο κ. Νικολακόπουλος, επεσήμανε: «Η τουριστική δυναμική της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας βρίσκεται σε ανοδική πορεία, στοιχείο το οποίο καταδεικνύεται και από τις ποσοστιαίες μεταβολές. Πλέον, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, έχει την υπηρεσιακή επάρκεια, την τεχνογνωσία και τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να συνεχίσει το ίδιο ανταγωνιστικά απέναντι στις υψηλές απαιτήσεις της εγχώριας και διεθνούς τουριστικής αγοράς, με ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα απέναντι σε υπάρχουσες και μελλοντικές προκλήσεις. Έτσι, το σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής για το 2024, μπορεί να ανταποκριθεί απόλυτα στους ευρύτερους αναπτυξιακούς στόχους που έχουν τεθεί από την Περιφερειακή Αρχή για την επόμενη περίοδο».

 

 

 

 

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

15 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα για τον Καρκίνο της Παιδικής Ηλικίας

Published

on

By

Η 15η Φεβρουαρίου είναι αφιερωμένη στα παιδιά που παλεύουν με τον καρκίνο, στα παιδιά που νίκησαν τη μάχη και σε εκείνα που δεν είναι πια κοντά μας.

Η «Φλόγα», ο σύλλογος γονιών παιδιών με νεοπλασματικές ασθένειες, συνεχίζει τον αγώνα για καλύτερη ιατρική φροντίδα, στήριξη των οικογενειών και εξάλειψη των ανισοτήτων στην πρόσβαση στις θεραπείες.

15η  Φεβρουαρίου: Μια  ημέρα αγάπης, για να τιμήσουμε τη γενναιότητα και το κουράγιο των παιδιών που αντιμετωπίζουν τώρα τον καρκίνο, των παιδιών που έχουν αποθεραπευθεί, των παιδιών που δεν είναι πια κοντά μας. Συνεχίζουμε να ελπίζουμε, συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε, συνεχίζουμε να νικάμε!

 

4 στα 5 παιδιά με καρκίνο γίνονται καλά

Ο καρκίνος της παιδικής και εφηβικής ηλικίας είναι μια σπάνια, απειλητική για τη ζωή του παιδιού, ασθένεια. Ωστόσο, στις χώρες υψηλού εισοδήματος το 80% των παιδιών με καρκίνο γίνονται καλά. Δεν είναι μία νόσος αλλά δεκάδες διαφορετικές μορφές. Διαφέρει από τον καρκίνο των ενηλίκων και γι’ αυτό απαιτεί εξειδικευμένη θεραπεία και αντιμετώπιση. Στον καρκίνο της παιδικής ηλικίας δεν υπάρχει πρόληψη! Ωστόσο, η έγκαιρη διάγνωση και η ενδεδειγμένη ιατρική φροντίδα, οδηγούν σε ίαση περισσότερα παιδιά κι εφήβους. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να υπάρχει σωστή ενημέρωση και πρόσβαση στις κατάλληλες θεραπείες.

Όταν ένα παιδί νοσεί από καρκίνο, νοσεί όλη η οικογένεια

Ο καρκίνος στο παιδί είναι ένα συνταρακτικό γεγονός που αλλάζει ριζικά την καθημερινότητα της οικογένειας. Οι θεραπείες είναι χρονοβόρες και επίπονες και απαιτούν συνεχείς επισκέψεις στο νοσοκομείο, με αποτέλεσμα το παιδί να αποκόπτεται από τις δραστηριότητές του, οι γονείς να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους και τα αδέλφια να περνούν αρκετό χρόνο μόνα ή με άλλους συγγενείς. Σε αυτήν τη δύσκολη κατάσταση η οικογένεια χρειάζεται στήριξη από το φιλικό, κοινωνικό αλλά και σχολικό περιβάλλον. Πολλές φορές αρκεί απλώς να κρατάμε επαφή, να δείχνουμε διακριτικά το ενδιαφέρον μας και να βοηθάμε τα παιδιά να επιστρέψουν ομαλά στο σχολείο.

Ο καρκίνος της παιδικής ηλικίας σε αριθμούς:

Κάθε χρόνο στην Ευρώπη πεθαίνουν από καρκίνο πάνω από 6.000 παιδιά και έφηβοι.

Στις χώρες υψηλού εισοδήματος το 80% των παιδιών με καρκίνο γίνονται καλά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις χώρες χαμηλού εισοδήματος είναι μόλις 20%.

Κάθε χρόνο στην Ευρώπη νοσούν 15.000 παιδιά και 20.000 έφηβοι 15-24 χρονών.

Στην Ελλάδα νοσούν κάθε χρόνο 300 περίπου παιδιά.

 

Εστιάζουμε στις προκλήσεις και τις ανισότητες

Η Φλόγα συμμετέχει στις δράσεις ευαισθητοποίησης που οργανώνουν από κοινού η Childhood Cancer International (CCI) – ο διεθνής φορέας των συλλόγων γονέων και ασθενών – και η Διεθνής Εταιρεία Παιδιατρικής Ογκολογίας (SIOP).

Η Φλόγα είναι ιδρυτικό μέλος και συμμετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο της Childhood Cancer International (CCI) που ξεκίνησε το 1994. Σήμερα είναι ο μεγαλύτερος οργανισμός υποστήριξης ασθενών με καρκίνο της παιδικής ηλικίας στον κόσμο. Εκπροσωπεί 183 συλλόγους γονέων παιδιών με καρκίνο από 93 χώρες και στις 5 ηπείρους.

Είμαστε οι γονείς των παιδιών που έτυχε να νοσήσουν από καρκίνο

Γι’ αυτό γνωρίζουμε καλύτερα απ’ τον καθένα, τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με καρκίνο και οι οικογένειές τους, όπως επίσης και τις ελλείψεις στη Δημόσια Υγεία. Η αγωνία μας να κάνουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας και η ανάγκη μας για πρόσβαση σε θεραπείες αντίστοιχες με αυτές στην υπόλοιπη Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οδήγησε στην ίδρυση και τη συνέχιση του έργου της Φλόγας για 43 ολόκληρα χρόνια. Σήμερα, εκπροσωπούμε χιλιάδες οικογένειες σε όλη την Ελλάδα και έχουμε καθιερωθεί ως βασικός πυλώνας στήριξης της λειτουργίας των Ογκολογικών Τμημάτων των Παιδιατρικών Νοσοκομείων της Αθήνας.

Απόλυτη προτεραιότητα μας να αξιοποιήσουμε τα όπλα που θέτει στη διάθεσή μας η εξέλιξη της ιατρικής και της τεχνολογίας και να πετύχουμε ίαση σε περισσότερα παιδιά ακόμα.

Το έργο μας:

Βελτιώνουμε την ιατρική φροντίδα με προμήθεια εξοπλισμού, πρόσληψη ιατρικού προσωπικού στα ογκολογικά τμήματα, τυποποίηση δειγμάτων μυελού των οστών κ.ά..

Χρηματοδοτούμε τη συμμετοχή της χώρας στην καθιέρωση των Διεθνών Θεραπευτικών Πρωτοκόλλων.

Φιλοξενούμε δωρεάν 50 οικογένειες από όλη την Ελλάδα, για όσο διάστημα πρέπει να παραμείνουν στην Αθήνα για τη θεραπεία των παιδιών τους.

Παρέχουμε νοσηλεία στο σπίτι σε συνεργασία με τα ογκολογικά τμήματα των παιδιατρικών νοσοκομείων.

Φροντίζουμε για την ψυχαγωγία των παιδιών στους ξενώνες και τη συμμετοχή τους σε θεραπευτικές κατασκηνώσεις στην Ιρλανδία και την Ιταλία.

Διεκδικούμε από τους αρμόδιους φορείς την καθιέρωση θεσμικού πλαισίου για τον καρκίνο της παιδικής ηλικίας.

Ενημερώνουμε σωστά την κοινή γνώμη και διαλύουμε τις προκαταλήψεις.

Συνεργαζόμαστε με διεθνείς οργανισμούς και αντίστοιχους συλλόγους του εξωτερικού.

Στηρίζουμε οικονομικά τις οικογένειες που έχουν ανάγκη και καλύπτουμε εξετάσεις που δεν καλύπτουν τα ασφαλιστικά ταμεία.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τι πρέπει να γνωρίζουμε για τα power bank

Published

on

By

Οι φορητές μπαταρίες (power bank) έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, αφού μας επιτρέπουν να διατηρούμε τις συσκευές μας φορτισμένες, ακόμα και όταν βρισκόμαστε εν κινήσει. Είναι γεγονός ότι για την επιλογή ενός power bank οι περισσότεροι χρήστες δίνουν βάση στο μέγεθος, το βάρος ή την τιμή.

Ωστόσο, οι πιο ενημερωμένοι καταναλωτές κοιτούν την χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία μετριέται σε μιλιαμπερώρια. Στην πράξη όμως παρατηρούμε ότι τα power bank δεν αποδίδουν όση ενέργεια υπόσχονται. Γιατί συμβαίνει αυτό; Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψουμε μαζί γιατί το power bank μας δεν αποδίδει όσο υπόσχεται και θα μάθουμε πώς να υπολογίζουμε την πραγματική χωρητικότητά του, σε mAh.

Γιατί το power bank μας δεν αποδίδει όλη τη δηλωμένη ενέργεια: Η χωρητικότητα που διαφημίζεται στις συσκευασίες των power bank, όπως 10.000 mAh ή 20.000 mAh, δεν είναι η πραγματική ποσότητα ενέργειας που λαμβάνουν οι συσκευές μας. Ο λόγος έχει να κάνει με τη φυσική λειτουργία των μπαταριών και τις απώλειες ενέργειας κατά τη διαδικασία φόρτισης. Οι περισσότερες φορητές μπαταρίες διαθέτουν εσωτερικές μπαταρίες λιθίου που λειτουργούν σε τάση περίπου 3,7V. Ωστόσο, η έξοδος προς τις συσκευές γίνεται στα 5V, που είναι το πρότυπο για τις περισσότερες φορητές συσκευές. Αυτή η διαφορά στην τάση επηρεάζει την πραγματική διαθέσιμη ενέργεια.

Πώς θα υπολογίσουμε τη χωρητικότητα του power bank μας: Ο πιο ακριβής τρόπος να υπολογίσετε τη διαθέσιμη ενέργεια είναι να μετατρέψουμε τη δηλωμένη χωρητικότητα σε Βατώρες (Wh). Αυτό γίνεται με τον παρακάτω τύπο:

Wh = (Δηλωμένη Χωρητικότητα σε mAh × 3.7V) / 1.000

Για παράδειγμα, για ένα power bank 10.000 mAh:

(10.000 mAh × 3.7 V) / 1.000 = 37 Wh

Ωστόσο, δεν μπορούμε να αξιοποιήσουμε ολόκληρη την ενέργεια των 37 Wh, καθώς υπάρχει απώλεια ενέργειας λόγω της μετατροπής τάσης και της θερμότητας. Το ποσοστό απόδοσης (efficiency rate) είναι συνήθως γύρω στο 80%.

Για να υπολογίσουμε λοιπόν, την πραγματική διαθέσιμη ενέργεια:

37 Wh × 0.80 = 29.6 Wh

Μετατροπή Wh σε mAh για την πραγματική απόδοση:

Η ενέργεια σε Wh μπορεί να μετατραπεί σε πραγματική απόδοση σε mAh για την έξοδο των 5V:

(29,6 Wh / 5 V) × 1.000 = 5.920 mAh

Αυτό σημαίνει ότι ένα power bank που διαφημίζεται ως 10.000 mAh, παρέχει πραγματικά περίπου 5.920 mAh σε τάση 5V.

Γιατί οι κατασκευαστές δηλώνουν υψηλότερες τιμές: Κάποιες εταιρείες, όπως η Ugreen, αναφέρουν δύο χωρητικότητες: την «χωρητικότητα κελιού» (cell capacity) και την «ονομαστική χωρητικότητα» (rated capacity). Παρόλο που τεχνικά δεν είναι ψευδές να δηλώνεται η χωρητικότητα της εσωτερικής μπαταρίας, οι καταναλωτές συχνά παραπλανούνται, καθώς δεν γνωρίζουν τις απώλειες που προκύπτουν κατά τη χρήση.

Πώς να επιλέξουμε το κατάλληλο power bank: Όταν αγοράζουμε ένα power bank, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη τις πραγματικές ενεργειακές ανάγκες μας. Αν χρειαζόμαστε να φορτίσουμε τη συσκευή μας δύο φορές, πρέπει να βεβαιωθούμε ότι το power bank έχει αρκετή πραγματική χωρητικότητα για να καλύψει τις απαιτήσεις μας. Για παράδειγμα, αν η μπαταρία του smartphone μας έχει χωρητικότητα 4.000 mAh, ένα power bank με πραγματική απόδοση 6.000 mAh θα σας καλύψει για δύο περίπου φορτίσεις.

Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη διαφορά μεταξύ της διαφημιζόμενης και της πραγματικής χωρητικότητας ενός power bank. Με τις παραπάνω πληροφορίες, μπορούμε να κάνουμε πιο ασφαλείς επιλογές και να αποφεύγουμε την αγορά συσκευών που δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις μας.

Βασίλης Μαθιουδάκης

bill.mathioudakis@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λόγια ενός λούτρινου (γράφει η Χριστίνα Καρρά)

Published

on

By

Ξεκινάω επιθετικά και μπορείτε να με κρίνετε ανάλογα ,δεν με νοιάζει καθόλου.

Όλο τον χρόνο μωρέ είστε μούγκα στην στρούγκα και περιμένετε την ημερομηνία 14 του Φλεβάρη για να εκφράσετε τα συναισθήματά σας στο ταίρι σας; Καλέ τι καμώματα είναι αυτά;

Μόνο τότε πρέπει να ανοίγει γενναιόδωρα η πορτοφόλα του κυρίου;

Δηλαδή όλη την χρονιά δεν του πέρασε ποτέ από τον νου να της πάρει ένα ωραίο κόσμημα;

Μάλιστα ,κατάλαβα . Την μέρα του  Αγίου Βαλεντίνου τα καβούρια στην τσέπη παίρνουν προφανώς ρεπό, δεν εξηγείται αλλιώς βρε αδέλφια!

Εγώ προσωπικά έχω εκνευριστεί πολύ μαζί σας και γιατί να το κρύψω ;

Βρε αχάριστα πλάσματα τι άλλο να κάνω πια για σας;

Όλη την χρονιά σας χαμογελώ γλυκά μέσα από βιτρίνες ,πάνω σε ράφια και γενικότερα επιδιώκω την επαφή μαζί σας.

Στην κοιλίτσα μου φέρω καμιά φορά ένα συμπαθέστατο «Σε αγαπώ « ή και καρδούλα κόκκινη σαν λαχταριστή, κόκκινη ντομάτα .

Σπάνια μου δίνετε σημασία κι ακούω σχόλια τύπου «Πολύ ακριβό το λούτρινο αρκουδάκι «λες και κοστίζω όλα τα κινητά και ακίνητα που είχε ο Ωνάσης μαζί !

Μόνο του Αγίου Βαλεντίνου θυμόμαστε να κάνετε φιγούρα με την αφεντιά μου και με πληρώνετε όσο όσο !

Άντε και καλά να περάσετε του Αγίου Βαλεντίνου κι ας έχω πάθει νευρικό κλονισμό !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ