Connect with us

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Εγγραφή παιδιών στους Δημοτικού Παιδικούς-Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Ναυπακτίας – (Πρόγραμμα) της ΕΕΤΑΑ 2024-25  

Published

on

Ο Δήμος Ναυπακτίας και το Τμήμα Παιδικών-Βρεφονηπιακών Σταθμών της Διεύθυνσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Κοινωνικών Υποθέσεων ενημερώνουν τους γονείς που ενδιαφέρονται να εγγράψουν τα παιδιά τους στους Δημοτικούς Παιδικούς-Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Ναυπακτίας μέσω του Προγράμματος της ΕΕΤΑΑ περιόδου 2024-2025 ότι η διαδικασία που θα ακολουθηθεί, σύμφωνα με την με αριθμό 201/2023 απόφαση Δ.Σ., θα είναι η εξής:

1)   Μετά την ανάρτηση των οριστικών αποτελεσμάτων από την ΕΕΤΑΑ και για αποκλειστική προθεσμία δύο εργάσιμων ημερών οι ενδιαφερόμενοι γονείς

θα πρέπει να καταθέσουν την αξία τοποθέτησης «Voucher» καθώς και τα μόρια που έλαβαν από την ΕΕΤΑΑ, είτε με φυσική παρουσία στα γραφεία της Διεύθυνσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Τμήμα Παιδικών-Βρεφονηπιακών Σταθμών- Θ Νόβα 16 – 3 ος όροφος) κατά τις ώρες 08:00 έως 14:00,

είτε με αποστολή τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Τμήματος Παιδικών – Βρεφονηπιακών Σταθμών (paidikoinafpaktou@gmail.com)

Στο ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του γονέα (όπως αναγράφεται και στην αξία τοποθέτησης-voucher) καθώς και τα τηλέφωνα επικοινωνίας του.

(Στην περίπτωση αυτή θα λάβει ενημερωτικό email για την επιβεβαίωση παραλαβής του voucher.)

2) Στη συνέχεια θα ακολουθήσει η επιλογή των βρεφών και νηπίων, βάσει της μοριοδότησης που τους έχει δοθεί από την ΕΕΤΑΑ, έως τη συμπλήρωση των προσφερόμενων θέσεων ανά σταθμό και σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας των Δημοτικών Παιδικών-Βρεφονηπιακών σταθμών.

3)  Μετά το στάδιο της επιλογής η Υπηρεσία μας θα επικοινωνήσει με τους δικαιούχους που έχουν κατοχυρώσει θέση σύμφωνα με τα παραπάνω, ώστε να προσκομίσουν άμεσα τα παρακάτω δικαιολογητικά και να υπογράψουν τη σύμβασή τους:

α-Αίτηση φιλοξενίας μέσω προγράμματος της ΕΕΤΑΑ – Έντυπο ενημέρωσης για τα προσωπικά δεδομένα

β-Ατομική καρτέλα υγείας παιδιού με φωτοτυπία των εμβολίων από το βιβλιάριο υγείας του παιδιού.

γ-Ταυτότητα του γονέα δικαιούχου (όπως αναγράφεται στην αξία τοποθέτησης-voucher).

Τα έντυπα (α) και (β) θα βρίσκονται διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του Δήμου Ναυπακτίας καθώς και στα γραφεία της Δ/νσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Κοινωνικών Υποθέσεων-Τμήμα Παιδικών -Βρεφονηπιακών σταθμών (Θ. Νόβα 16 – 3ος όροφος)

Σε περίπτωση εκπρόθεσμης κατάθεσης voucher, η αίτηση θα ικανοποιηθεί εφόσον υπάρχει κενή θέση, διαφορετικά θα δημιουργηθεί λίστα επιλαχόντων με σειρά μοριοδότησης.

Σε περίπτωση ύπαρξης κενών θέσεων αυτές θα μπορούν να καλυφθούν από εγγραφές μέσω Δήμου αλλά και αντίστροφα, σύμφωνα με την δυναμικότητα του κάθε σταθμού, το προσωπικό που υπηρετεί και τον Κανονισμό Λειτουργίας των Παιδικών σταθμών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Κυκλοφοριακό έμφραγμα…

Published

on

By

Και να σκεφτεί κανείς πως ακόμα δεν είμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου για την Ναύπακτο. Ένα κυκλοφοριακό έμφραγμα παρουσιάζει η πόλη, όχι μόνο στις ώρες αιχμής, με την μετακίνηση των οχημάτων και των πεζών να μοιάζει με Γολγοθά.

Με κάποιους να παρατάνε όπου βολεύονται τα οχήματά τους, δημιουργώντας κυκλοφοριακά εμφράγματα στην πόλη, κάποια στιγμή θα πρέπει οι αρμόδιοι να κάνουν σωστά και αμερόληπτα την δουλειά τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Νέα ψηφιακή εποχή με τον Προσωπικό Αριθμό

Published

on

By

Από την Τρίτη 3 Ιουνίου 2025  είναι διαθέσιμη η πλατφόρμα MyInfo για τη δήλωση του Προσωπικού Αριθμού Π.Α., σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο που οι πολίτες αλληλοεπιδρούν με το κράτος.

Σε μια νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται η Ελλάδα με την καθιέρωση του Προσωπικού Αριθμού (Π.Α.), ενός ενιαίου αριθμού ταυτοποίησης που φιλοδοξεί να απλοποιήσει τις συναλλαγές των πολιτών με το δημόσιο τομέα και, σταδιακά, με τον ιδιωτικό.

Τι είναι ο Προσωπικός Αριθμός και γιατί είναι σημαντικός;

Ο Προσωπικός Αριθμός είναι ένας μοναδικός αριθμός ταυτοποίησης για κάθε πολίτη, σχεδιασμένος να αντικαταστήσει τους πολλαπλούς αριθμούς που χρησιμοποιούνται σήμερα, όπως ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) και ο αριθμός ταυτότητας. Αυτή η ενοποίηση στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών και στη μείωση της γραφειοκρατίας, καθώς οι πολίτες θα χρειάζεται να θυμούνται μόνο έναν αριθμό για όλες τις συναλλαγές τους.

Πώς θα λειτουργεί ο προσωπικός αριθμός;

Η απόδοση του Προσωπικού Αριθμού θα γίνεται μέσω της νέας εφαρμογής myInfo του gov.gr. Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στη διαμόρφωση του αριθμού τους, επιλέγοντας οι ίδιοι δύο από τα τρία αλφαριθμητικά στοιχεία που θα προηγούνται του ΑΦΜ τους. Το τρίτο αλφαριθμητικό στοιχείο θα προκύπτει αυτόματα από το σύστημα, λειτουργώντας ως ψηφίο ελέγχου.

Η μορφή του Προσωπικού Αριθμού θα είναι 12 ψηφία, με τη δομή να αποτελείται από:

– 3 αλφαριθμητικά στοιχεία (τα 2 εκ των οποίων τα επιλέγει ο πολίτης)

– Τον ΑΦΜ του πολίτη

– Το τρίτο αλφαριθμητικό στοιχείο που προκύπτει αυτόματα (ως check digit)

Ποιες αλλαγές επιδιώκονται για τους πολίτες;

Σύμφωνα με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο Προσωπικός Αριθμός είναι μόνιμος, μοναδικός και αμετάβλητος για όλη τη διάρκεια της ζωής του πολίτη, ανεξαρτήτως αλλαγών σε ταυτότητα, τόπο διαμονής ή άλλο μητρώο. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν ένας πολίτης αλλάξει ταυτότητα ή διεύθυνση, ο Προσωπικός Αριθμός του θα παραμείνει ο ίδιος.

Προϋποθέσεις και διαδικασία έκδοσης

Για την έκδοση του Προσωπικού Αριθμού μέσω της εφαρμογής myInfo, απαιτούνται οι κωδικοί Taxisnet και ένας καταχωρημένος αριθμός κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Αυτό διασφαλίζει την ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή και την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πολιτών.

Η διαδικασία έκδοσης περιλαμβάνει τα εξής βήματα:

– Είσοδος στο myInfo: Οι πολίτες θα συνδέονται στην εφαρμογή myInfo μέσω των κωδικών Taxisnet.

– Ασφαλής πρόσβαση με διπλή ταυτοποίηση: Θα χρησιμοποιείται διπλή ταυτοποίηση (OTP) για την ασφαλή πρόσβαση στα δεδομένα.

– Επισκόπηση των στοιχείων στα κρατικά μητρώα: Οι πολίτες θα μπορούν να δουν τα στοιχεία τους όπως αυτά εμφανίζονται στα κρατικά μητρώα.

– Επιβεβαίωση / διόρθωση στοιχείων: Θα έχουν τη δυνατότητα να επιβεβαιώσουν την ορθότητα των στοιχείων τους ή να υποβάλουν αίτημα διόρθωσης σε περίπτωση ανακριβειών.

– Αυτόματος συγχρονισμός μητρώων και έκδοση Π.Α.: Μετά την επιβεβαίωση ή τη διόρθωση των στοιχείων, θα γίνεται αυτόματος συγχρονισμός των μητρώων και θα εκδίδεται ο Προσωπικός Αριθμός.

Πού θα χρησιμοποιείται ο Προσωπικός Αριθμός;

Ο Προσωπικός Αριθμός θα αναγράφεται στις νέες ταυτότητες (στην πίσω πλευρά) και στην ψηφιακή ταυτότητα στο gov.gr wallet, ως το μοναδικό αναγνωριστικό του πολίτη στον ψηφιακό κόσμο. Σταδιακά, θα χρησιμοποιείται σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες που υποστηρίζουν τη νέα αυτή λειτουργικότητα.

Αρχικά, ο Προσωπικός Αριθμός θα αφορά κυρίως τις συναλλαγές με το Δημόσιο. Ωστόσο, προβλέπεται η επέκτασή του και σε συναλλαγές με φορείς του ιδιωτικού τομέα, όπως τράπεζες ή ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε να αποφεύγεται η ανάγκη για πολλαπλούς αριθμούς ταυτοποίησης.

Τι γίνεται με τις υφιστάμενες ταυτότητες;

Οι παλαιές “μπλε” ταυτότητες θα καταργηθούν σταδιακά, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες (σ.σ. λήγουν τον Αύγουστο του 2026, εφόσον δεν δοθεί παράταση). Η έκδοση νέας ταυτότητας είναι υποχρεωτική και συνδυάζεται με την απονομή του Προσωπικού Αριθμού. Όσοι έχουν ήδη εκδώσει τη νέα ταυτότητα δεν χρειάζεται να εκδώσουν καινούργια, καθώς ο Π.Α. θα αναγράφεται για καθαρά τυπικούς λόγους, ως ένας τρόπος αποθήκευσης και εύκολης ανάκλησης του αριθμού.

Ωστόσο, από τη στιγμή που ο πολίτης, ο οποίος κατέχει ήδη νέα ταυτότητα, επιθυμεί να εφοδιαστεί με την ολοκληρωμένη έκδοσή της (με ενσωματωμένο τον Προσωπικό Αριθμό) μπορεί να αιτηθεί την αντικατάσταση του εγγράφου, ακολουθώντας τη συνήθη διαδικασία και υποβάλλοντας τα δικαιολογητικά για την έκδοση δελτίου (προγραμματισμός ραντεβού, παράβολα έκδοσης κλπ.). Θυμίζουμε ότι η έκδοση νέου τύπου αστυνομική ταυτότητα απαιτεί επίσκεψη σε αστυνομικό τμήμα, αφού πρώτα προγραμματιστεί ραντεβού μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr.

 

Μέχρι σήμερα, έχουν εκδοθεί περισσότερες από 1,7 εκατομμύρια νέες ταυτότητες. Οι πολίτες μπορούν να εκδώσουν νέα ταυτότητα σε οποιαδήποτε από τις 371 Υπηρεσίες Έκδοσης που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, εξετάζεται η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των υπηρεσιών αυτών, ακόμη και τις Κυριακές.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Η γελοιογραφία της εβδομάδας

Published

on

By

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ