Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη

Published

on

Η σημερινή κοινωνία της γνώσης επιβάλλει ένα δυναμικό εκπαιδευτικό σύστημα που να μπορεί να προβλέπει τους μετασχηματισμούς της και να ανταπεξέρχεται στις προκλήσεις της.
Στο πλαίσιο αυτό θεωρούμε ως σχολική μονάδα αναγκαία τη μετάβαση σ’ ένα σύγχρονο μοντέλο επιμόρφωσης.
Οι επιστημονικοί συνεργάτες των Σύγχρονων Εκπαιδευτήριων Κοτρώνη, κύριοι Μάνεσης Νικόλαος (Διδάκτορας Πανεπιστημίου Πατρών) και Σιούτης Δημήτριος (Απόφοιτος Κλασικής Φιλολογίας με μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο και εξειδίκευση στην Πρόσληψη του Αρχαίου Δράματος) διοργάνωσαν για τους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου επιμορφωτικό εργαστήριο στο πλαίσιο του οποίου εστίασαν σε διδακτικά εργαλεία για την παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου και σε προσεγγίσεις σχετικά με την αξιολόγηση της ορθογραφίας στη βάση των διαφοροποιημένων μαθησιακών αναγκών της εκάστοτε σχολικής τάξης.
Ιδιαίτερη έμφαση, εξάλλου, δόθηκε στην έρευνα δράσης σχετικά με την ανάπτυξη του γραπτού – προφορικού λόγου και της ορθογραφίας στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των μαθητών του Δημοτικού στη μετέπειτα σχολική βαθμίδα και σε συνάρτηση με τις εκπαιδευτικές ανάγκες του Γυμνασίου.
Η αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών είναι πρακτικά ανέφικτο να τους παρέχει όλες τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα χρειαστούν στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία, γι’ αυτό και στα Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια Κοτρώνη η δια βίου εκπαίδευση και η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών συνιστά πάγια τακτική και θεσμός, προκειμένου να διασφαλιστεί η διασύνδεση της προϋπάρχουσας γνώσης με τις σύγχρονες εκπαιδευτικές απόψεις.

 

 

 

 

 

 

 

ΕΛΛΑΔΑ

Ζημιάρηδες…

Published

on

By

Είναι καθημερινό το φαινόμενο των βανδαλισμών δημόσιας και ιδιωτικής  περιουσίας. Τοίχοι, κάδοι απορριμμάτων, αγάλματα, φωτιστικά σώματα  και στάσεις της συγκοινωνίας είναι τα  «θύματα» ανδραγαθιών «ζημιάρηδων» εγκεφάλων.

Το κόστος βέβαια της αποκατάστασης των ζημιών στην δημόσια περιουσία     βαρύνει  τις  τσέπες όλων μας…

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

«ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ» : 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια ημέρα αναπηρίας 

Published

on

By

Η τρίτη ημέρα του Δεκεμβρίου θεσπίστηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως  Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία με σκοπό την κατανόηση αλλά και τη κινητοποίηση για τα δικαιώματα των συνανθρώπων μας. Παρά την μεγάλη πρόοδο που σημειώνεται έως σήμερα με μια σειρά από υποδομές, την αξιοποίηση της τεχνολογίας αλλά και δομές προστασίας, είναι κοινή διαπίστωση ότι δεν συμβαίνει το ίδιο  και με την εξέλιξη της συμπεριφοράς αλλά και των αντιλήψεων μεγάλου μέρους της κοινωνίας  μας, όσον αφορά στα  ίσα δικαιώματα των ανθρώπων με αναπηρία σε όλες τις εκφάνσεις της  ζωής μας, ώστε να απολαμβάνουν παράλληλα ίσα δικαιώματα και ευκαιρίες.

Σε κάθε δημοκρατική και πολιτισμένη κοινωνία είναι προϋπόθεση να συνειδητοποιήσουμε τις ευθύνες μας και να πράττουμε ανάλογα, τόσο συλλογικά αλλά και ατομικά ο καθένας μας απαλείφοντας κάθε διάκριση και στηλιτεύοντας συμπεριφορές που μας προσβάλουν σαν ανθρώπους και οι οποίες φυσικά δεν γίνονται αποδεκτές.

Αναγνωρίζοντας ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας ώσπου  η κοινωνία μας να σεβαστεί την αξιοπρέπεια όλων των μελών της, ο σημερινός συμβολισμός μας υπενθυμίζει τις υποχρεώσεις μας έναντι των συνανθρώπων μας με αναπηρία και ότι η προσπάθειες θα πρέπει να είναι διαρκείς χωρίς κανένα εφησυχασμό.

ΥΓ:  Υπενθυμίζουμε μέρα που είναι σήμερα (έχουμε αναφερθεί και στην αρχή της σχολικής χρονιάς), ένα υπέροχο σχολείο, το Ειδικό Σχολείο στο Λυγιά, έτοιμο, παραμένει στην κατάσταση που φαίνεται ,κλειστό.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

28 εκ. στους δήμους για λειτουργικές ανάγκες των σχολείων – Τι παίρνει ο Δήμος Ναυπακτίας

Published

on

By

Δημοτικά-σχολεία-Ναύπακτος

Ποσό ύψους 28 εκ. ευρώ κατανέμεται  σε όλους τους δήμους προς κάλυψη λειτουργικών αναγκών των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρικής αρμοδιότητάς τους.

Ο Δήμος Ναυπακτίας λαμβάνει το ποσό των 73.550 ευρώ

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ