Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ενημέρωση του Αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας για το SMART4ALL

Published

on

Τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019, οι καθηγητές του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου κ. Νικόλαος Βώρος και κ. Χρήστος Αντωνόπουλος, εκπροσωπώντας το Εργαστήριο Σχεδιασμού Ενσωματωμένων Συστημάτων & Εφαρμογών (https://www.esda-lab.gr) του τμήματος, επισκέφτηκαν στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας τον  Αντιπεριφερειάρχη Επιχειρηματικότητας, Έρευνας και Καινοτομίας κ. Φωκίωνα Ζαΐμη.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν η ενημέρωση του κ. Ζαΐμη για το SMART4ALL, το νέο ερευνητικό έργο του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου συνολικού προϋπολογισμού 8 εκατομμυρίων ευρώ από το πρόγραμμα Ορίζοντας 2020, το οποίο θα ξεκινήσει την 1η Ιανουαρίου 2020 και συντονίζεται από το  Εργαστήριο Σχεδιασμού Ενσωματωμένων Συστημάτων & Εφαρμογών.

Οι κκ. Βώρος και Αντωνόπουλος παρουσίασαν στον κ. Αντιπεριφερειάρχη αφενός μεν το ρόλο του Εργαστηρίου Σχεδιασμού Ενσωματωμένων Συστημάτων & Εφαρμογών ως πιστοποιημένη Πύλη Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (Digital Innovation Hub) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αφ’ ετέρου δε τις ευκαιρίες χρηματοδότησης που προσφέρει το εργαστήριο, μέσω του SMART4ALL, σε ευρωπαϊκούς φορείς και μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Στόχος του SMART4ALL είναι η διασύνδεση των Πυλών Ψηφιακής Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας στην Κεντρική, Νότια και Ανατολική Ευρώπη. Σε αυτό το πλαίσιο, το SMART4ALL θα ενισχύσει τη διασύνδεση φορέων, πανεπιστημίων, ερευνητικών κέντρων και εταιριών σε τεχνολογίες που αφορούν τα κυβερνοφυσικά συστήματα (cyberphysical systems) και το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things).

Από το 2020 έως το 2024 το SMART4ALL θα χρηματοδοτήσει μέσω Ανοιχτών Προσκλήσεων (Open Calls), συνολικού προϋπολογισμού 2,2 εκατομμυρίων ευρώ, την ανάπτυξη διασυνοριακών Πειραμάτων Εφαρμογών (Cross-border Application Experiments) σε τομείς όπως το ψηφιοποιημένο περιβάλλον (digitized environment), η ψηφιοποιημένη γεωργία (digitized agriculture), οι ψηφιοποιημένες μεταφορές (digitized transportation), καθώς και δράσεις που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες (digitized anything).

Ο κ. Ζαίμης ενημέρωσε τους κκ. Βώρο και Αντωνόπουλο ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα σταθεί αρωγός στη συγκεκριμένη προσπάθεια και ότι θα βοηθήσει έμπρακτα τους εταίρους του SMART4ALL, στους οποίους περιλαμβάνονται και φορείς από τη Δυτική Ελλάδα, ώστε να επιτύχουν τους στόχους του έργου.

Κλείνοντας, οι κκ. Βώρος και Αντωνόπουλος διαβεβαίωσαν τον κ. Αντιπεριφερειάρχη ότι μέσω του SMARRT4ALL, αλλά και των γενικότερων δράσεων του Εργαστηρίου Σχεδιασμού Ενσωματωμένων Συστημάτων & Εφαρμογών, θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ενισχυθεί η θέση και ο ρόλος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ως  ευρωπαϊκός πόλος καινοτομίας  και επιχειρηματικότητας.

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήμοι: Διαδικτυακά οι Φορολογικές Ενημερότητες

Published

on

By

Με Απόφαση του Υπουργού Επικρατείας, Κ.Πιερρακάκη, (Φ.Ε.Κ. Β’ 2643/30.6.2020) διατίθεται η διαδικτυακή υπηρεσία “Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας” στο Πληροφοριακό Σύστημα “Κόμβος Διαλειτουργικότητας Δήμων GOVHUB” της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ.) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Οι αναγκαίες πληροφορίες της φορολογικής ενημερότητας αντλούνται από τα πληροφοριακά συστήματα της Α.Α.Δ.Ε.

Σκοπός διάθεσης της διαδικτυακής υπηρεσίας είναι η πληροφόρηση των αρμόδιων Υπηρεσιών των Δήμων για τη φορολογική ενημερότητα του φυσικού ή νομικού προσώπου, κατά τη διενέργεια πράξεων στις οποίες είναι υποχρεωτική η προσκόμιση αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και την ΠΟΛ 1274/2013, όπως ισχύει, και, ειδικότερα, για την εξόφληση τίτλων πληρωμής από τους Δήμους, καθώς και για τη συμμετοχή οικονομικών φορέων σε διαδικασίες ανάθεσης και εκτέλεσης δημοσίων συμβάσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.4412/2016.

Δικαίωμα πρόσβασης και χρήσης της ανωτέρω διαδικτυακής υπηρεσίας έχουν μόνον οι Υπάλληλοι των Δήμων, οι οποίοι εξουσιοδοτούνται ειδικά για τον σκοπό αυτό μέσω της υπηρεσίας ταυτοποίησης που παρέχει ο Κόσμος Διαδικτυακών Υπηρεσιών govHUB.

Η πιστοποίηση της ΚΕΔΕ στο Κέντρο Διαλειτουργικότητας της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ., η εξουσιοδότηση των υπαλλήλων της ΚΕΔΕ για τη διαχείριση του αιτήματος διαλειτουργικότητας, η έκδοση διαπιστευτηρίων για τη χρήση της διαδικτυακής υπηρεσίας και κάθε τροποποίηση της εξουσιοδότησης των υπαλλήλων της πραγματοποιούνται μέσω της Εφαρμογής Αιτημάτων Διαλειτουργικότητας του ΚΕ.Δ. της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.

Για τον έλεγχο της πιστοποίησης του Φορέα, ειδικώς εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες του αιτήματος στην Ε.Δ.Α. και στα στοιχεία ιχνηλασιμότητας των κλήσεων διαλειτουργικότητας που αποστέλλει η ΚΕΔΕ για κάθε κλήση από τους Δήμους.

Η ΚΕΔΕ έχει την υποχρέωση λήψης και διαρκούς τήρησης των κατάλληλων και αναγκαίων τεχνικών και οργανωτικών μέτρων ασφάλειας των λαμβανομένων πληροφοριών και, κατ΄ ελάχιστον, την καταγραφή και παρακολούθηση των προσβάσεων, τη διασφάλιση ιχνηλασιμότητας και την προστασία των διακινούμενων δεδομένων από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή. Οι χρήστες του πληροφοριακού συστήματος της ΚΕΔΕ έχουν την υποχρέωση χρήσης των λαμβανομένων πληροφοριών αποκλειστικά και μόνον για την αιτία για την οποία εκδίδεται το αποδεικτικό φορολογικής ενημερότητας. Επιπλέον, για τη διασφάλιση ορθής χρήσης της υπηρεσίας, η ΚΕΔΕ έχει την ευθύνη συμπλήρωσης μοναδικού αριθμού αναφοράς (π.χ. αρ. πρωτοκόλλου) για κάθε κλήση της διαδικτυακής υπηρεσίας από τους υπάλληλους των Δήμων.

Η διάθεση της διαδικτυακής υπηρεσίας διενεργείται μέσω του ΚΕ.Δ. της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ., σύμφωνα με την πολιτική ορθής χρήσης διαδικτυακών υπηρεσιών της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και με τις διατάξεις περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δημόσιο: Οι αλλαγές για την άδεια ειδικού σκοπού και τις ευπαθείς ομάδες

Published

on

By

  • Σύμφωνα με νέα εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, «τέλος» η άδεια ειδικού σκοπού λόγω κορωνοϊού, στους δημόσιους υπαλλήλους, ομάδων αυξημένου κινδύνου, από αύριο 1η  Ιουλίου.

Αναλυτικά:

Σε συνέχεια σχετικών εγκυκλίων και βάσει της διαμορφωθείσας μέχρι στιγμής κατάστασης και στο πλαίσιο της επαναφοράς σε πλήρη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών, το Υπ. Εσωτερικών με νέα εγκύκλιό του, κάνει γνωστά τα εξής:

Α. ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΩΣ ΟΜΑΔΩΝ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ

Κατόπιν εισήγησης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19 για επιστροφή στην εργασία των υπαλλήλων που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου, δεδομένου ότι αυτό πλέον επιτρέπεται από τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα, σας γνωρίζουμε ότι παύει από 1/7/2020 η ειδική άδεια απουσίας στους υπαλλήλους που ενέπιπταν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου. Σε κάθε περίπτωση παραμένουν σε ισχύ οι πάγιες διατάξεις περί χορήγησης αναρρωτικών αδειών.

Ωστόσο και προς διασφάλιση της υγείας των υπαλλήλων αυτών, οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού θα λάβουν κάθε αναγκαίο μέτρο, όπως και για τους υπόλοιπους εργαζομένους, για την προστασία και διαφύλαξη της υγείας τους. Ειδικότερα, για τους υπαλλήλους που ανήκαν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου και έχουν ως αντικείμενο την εξυπηρέτηση κοινού, θα πρέπει να εξασφαλιστεί η απασχόλησή τους σε θέσεις εργασίας back office, ώστε να αποφεύγεται η απευθείας έκθεσή τους σε συναλλαγή με τους πολίτες.

Β. ΑΔΕΙΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ

Δεδομένου ότι η άδεια ειδικού σκοπού συνδέεται άμεσα με τη λειτουργία των σχολικών μονάδων και των βρεφονηπιακών σταθμών, η λήξη της άδειας αυτής προσδιορίζεται από τη λήξη λειτουργίας των ως άνω σχολικών μονάδων και βρεφονηπιακών σταθμών. Ως εκ τούτου και δεδομένης της λήξης λειτουργίας ήδη των γυμνασίων στις 12/6/2020 (ΦΕΚ 1764/Β΄) και της λήξης λειτουργίας των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων στις 26/6/2020 (παρ. 9 του αρ. 2 του Π.Δ. 79/2017, όπως ισχύει), οι υπάλληλοι δεν δικαιούνται μετά το πέρας των ως άνω κρίσιμων χρονικών ορίων της άδειας ειδικού σκοπού. Διευκρινίζεται εν προκειμένω ότι εφόσον κατά την ημερομηνία λήξης λειτουργίας των ως άνω εκπαιδευτικών μονάδων, οι υπάλληλοι δεν έχουν συμπληρώσει το απαιτούμενο τετραήμερο, συνεχόμενα ή διακεκομμένα, δεν επιβαρύνονται με την χρήση κανονικής άδειας για τις ημέρες (μία, δύο ή τρεις) που ήδη έχουν κάνει χρήση, αλλά οι άδειες αυτές χρεώνονται ως άδεια ειδικού σκοπού, καθώς δεν δύναται να συμπληρωθεί το απαιτούμενο τετραήμερο.

Επίσης, διευκρινίζεται ότι για τους υπαλλήλους, των οποίων τα τέκνα φοιτούν σε βρεφονηπιακούς σταθμούς, η χορήγηση της άδειας ειδικού σκοπού συνεχίζεται μέχρι τη λήξη λειτουργίας των βρεφονηπιακών σταθμών στις 31/7/2020 με βάση το πρόγραμμα παρακολούθησης που ισχύει για τον κάθε βρεφονηπιακό σταθμό και με βάση τις οδηγίες που έχουν ήδη δοθεί με την ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 σχετική εγκύκλιο της Υπηρεσίας. H ως άνω άδεια εξακολουθεί μέχρι 31/7/2020 να χορηγείται στους υπαλλήλους, των οποίων τα τέκνα φοιτούν σε βρεφικούς, βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, εφόσον αυτά ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19, όπως αυτή ορίζεται στην αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.64/346/9011/14.5.2020 κοινή απόφαση, ή ήδη νοσούν από COVID-19.

Διευκρινίζεται ότι κατόπιν της μη χορήγησης πλέον της ειδικής άδειας απουσίας σε άτομα εμπίπτοντα σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, η άδεια ειδικού σκοπού παύει να χορηγείται στους υπαλλήλους, των οποίων τα τέκνα δεν προσέρχονται στους βρεφικούς, βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς κατόπιν υποβολής υπεύθυνης δήλωσης, σύμφωνα με την οποία το τέκνο έρχεται σε στενή επαφή με άτομο του οικογενειακού του περιβάλλοντος που ανήκε σε ομάδα αυξημένου κινδύνου.

Στο σημείο αυτό υπενθυμίζεται ότι οι υπάλληλοι που έκαναν ή θα κάνουν χρήση, για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται ακόμα, του μειωμένου κατά 25% ωραρίου απασχόλησης, υποχρεούνται να απασχοληθούν τις αντίστοιχες ώρες μείωσης του ωραρίου εργασίας, πέραν του ωραρίου τους χωρίς αμοιβή υπερωριακής απασχόλησης, οπότε ο χρόνος αυτός υπολογίζεται ως πραγματική υπηρεσία. Σε περίπτωση ωστόσο που ο υπάλληλος δεν επιθυμεί να αναπληρώσει τις ώρες αυτές, τότε κατόπιν σχετικής υπεύθυνης δήλωσης του υπαλλήλου, οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού και οικονομικού θα προβούν στον υπολογισμό του πραγματικού χρόνου παροχής εργασίας για το επίμαχο χρονικό διάστημα και ακολούθως στην ανάλογη περικοπή αποδοχών. Σε κάθε περίπτωση, η αναπλήρωση των ωρών αυτών θα πρέπει να γίνει εντός ευλόγου χρόνου και βάσει προγραμματισμού προς εξυπηρέτηση τόσο του γονέα υπαλλήλου όσο και του δημοσίου συμφέροντος στο πλαίσιο της αποστολής της δημόσιας υπηρεσίας.

Γ. ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑ

Δεδομένου ότι η πανδημία του κορωνοϊού δεν έχει εξαλειφθεί, έστω και αν τα σημερινά επιδημιολογικά δεδομένα επιτρέπουν την επαναφορά σε πλήρη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών και την επιστροφή στην εργασία των υπαλλήλων που ανήκαν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου, σε κάθε περίπτωση οι υπηρεσίες θα πρέπει να μεριμνήσουν για την εκπαίδευση των υπαλλήλων, και κυρίως όσων έκαναν χρήση της ειδικής άδειας απουσίας λόγω του ότι ανήκαν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, για την παροχή εξ αποστάσεως εργασίας.

Δ. ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΙΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Συνεπεία της επαναφοράς σε πλήρη λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών και κατόπιν ερωτημάτων των υγειονομικών επιτροπών, σας γνωρίζουμε ότι η αυτοπρόσωπη παρουσία των υπαλλήλων για εξέταση από την υγειονομική επιτροπή, δύναται πλέον να διεξάγεται υπό κανονικούς όρους. Ωστόσο, συνιστάται προς προστασία της δημόσιας υγείας, η κλήση των υπαλλήλων να γίνεται κυρίως, όπου απαιτείται και εφόσον τα στοιχεία του φακέλου είναι ελλιπή κατά την κρίση της Επιτροπής.

Κατόπιν της επαναφοράς των δημοσίων υπηρεσιών σε πλήρη λειτουργία, παρακαλούνται όλες οι δημόσιες υπηρεσίες, οι οποίες είχαν προβεί σε έκδοση απόφασης περιορισμού των ωρών εξυπηρέτησης του κοινού, να προβούν σε σχετική ενημέρωση των ιστοσελίδων τους, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι σε κάποιες περιπτώσεις η πληροφόρηση που παρέχεται στους πολίτες για τις ώρες εξυπηρέτησης κοινού αφορά σε αποφάσεις, οι οποίες πλέον δεν είναι σε ισχύ βάσει των νεώτερων ρυθμίσεων, οι οποίες προβλέπουν ότι «2. Οι δημόσιες υπηρεσίες τελούν σε πλήρη λειτουργία. Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού. Με ευθύνη του οικείου Προϊσταμένου τηρείται ελάχιστη απόσταση ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών» (παρ. 2 αρ. 20 της αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 40381/27-6-2020).

ΣΤ. ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙO COVID 19

Βάσει των στοιχείων που έχουν καταχωριστεί στη σχετική εφαρμογή, προκύπτει ότι ορισμένοι φορείς δεν έχουν ανταποκριθεί εν όλω ή εν μέρει στην καταχώριση των απαιτούμενων στοιχείων. Δεδομένου ότι τα στοιχεία αυτά αξιοποιούνται για την διαμόρφωση δημόσιας πολιτικής κατά την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών που καλείται η δημόσια διοίκηση να αντιμετωπίσει στο πλαίσιο της πανδημίας, παρακαλούνται οι αρμόδιοι για την καταχώριση των εν λόγω στοιχείων έστω και απολογιστικά και εντός ευλόγου χρόνου. Σε κάθε περίπτωση και δεδομένης της άδειας ειδικού σκοπού ή του μειωμένου κατά 25% ωραρίου, τα οποία θα είναι σε ισχύ μέχρι την 31η/7/2020, ή της αναρρωτικής άδειας ειδικού σκοπού (βλ. κεφ. Γ΄ της ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ. 8196/23.3.2020 σχετικής εγκυκλίου), οι υπηρεσίες υποχρεούνται στην συμπλήρωση του εν λόγω παρουσιολογίου μέχρι νεωτέρας ενημέρωσης από την Υπηρεσία.

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σχολικές Καθαρίστριες – Βαρέα και Ανθυγιεινά: Διευκρινιστική Εγκύκλιος ΕΦΚΑ

Published

on

By

Εγκύκλιο για την ασφάλιση, σύμφωνα με τον Κανονισμό Βαρέων& Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων, των απασχολούμενων στην καθαριότητα των χώρων δημόσιας εκπαίδευσης, εξέδωσε ο Διοικητής του e-ΕΦΚΑ.

Αναλυτικότερα, με τις διατάξεις του Κανονισμού Βαρέων& Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων του τ. Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ. και ειδικότερα με την 23ηπερίπτωση του Β’ Εδαφίου, υπάγονται σε αυτόν οι καθαριστές-καθαρίστριες με πλήρη απασχόληση.

ΠΡΟΪΣΧΥΟΝ ΚΑΘΕΣΤΩΣ:

Για τους καθαριστές και τις καθαρίστριες των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που συνδέονται με το Δημόσιο με σύμβαση μίσθωσης έργου, η εν λόγω σύμβαση καθοριζόταν από τον αριθμό των αντίστοιχων αιθουσών διδασκαλίας, χωρίς να γίνεται οποιαδήποτε αναφορά ως προς το χρόνο απασχόλησης.

Για την ένταξη των εν λόγω προσώπων στα Βαρέα& Ανθυγιεινά Επαγγέλματα συσχετιζόταν η ακαθάριστη μηνιαία αμοιβή τους με το ποσό το οποίο δικαιούνταν να λάβει μηνιαίως καθαριστής/στρια για εβδομαδιαία απασχόληση 30 ωρών, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε.) ή Διαιτητική Απόφαση (Δ.Α.).

ΝΕΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΠΟ 1/7/2019

Με τις διατάξεις του αρ.27 του ν.4618/2019 (ΦΕΚ Α’ 89/10.6.2019) ορίζεται ότι «τα απασχολούμενα με την καθαριότητα των χώρων της δημόσιας εκπαίδευσης πρόσωπα οποιασδήποτε βαθμίδας, που υπάγονται στην ασφάλιση του e-Ε.Φ.Κ.Α. σύμφωνα με τη νομοθεσία του τ. Ι.Κ.Α.- Ε.Τ.Α.Μ. ασφαλίζονται κατά τον ισχύοντα Κανονισμό Ασφάλισης Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων ανεξάρτητα από τον αριθμό των ωρών της ημερήσιας απασχόλησης. Η εν λόγω υπαγωγή αρχίζει από την πρώτη του επόμενου μήνα από το μήνα δημοσίευσης του νόμου και κατισχύει των προηγούμενων διατάξεων».

Σύμφωνα με τη νέα διάταξη, οι καθαριστές και καθαρίστριες των χώρων της δημόσιας εκπαίδευσης, οποιασδήποτε βαθμίδας, από 1/7/2019υπάγονται στις διατάξεις του εν ισχύ Κανονισμού Βαρέων& Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων ανεξάρτητα από τον αριθμό των ωρών της ημερήσιας απασχόλησης τους. Οι ημέρες ασφάλισης των ανωτέρω προσώπων για την συγκεκριμένη απασχόληση υπολογίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ

ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Για την απεικόνιση της ασφάλισης μέσω της Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης έχει δημιουργηθεί νέος Κωδικός Ειδικότητας με λεκτική περιγραφή «πρόσωπα απασχολούμενα με την καθαριότητα χώρων δημόσιας εκπαίδευσης οποιασδήποτε βαθμίδας ανεξαρτήτως ωρών ημερήσιας απασχόλησης» με κωδικό 000141 και με ισχύ από 1/7/2019. Ο εν λόγω Κωδικός Ειδικότητας έχει συνδεθεί με τους ΚΑΔ 8011, 8012, 8013, 8014, 8021,8022, 8023, 8024, 8033, 8034 και τον Κωδικό Πακέτου Κάλυψης 105 με ισχύ από 1/7/2019.

Η αριθμ. 28/133260/25.6.2020 Εγκύκλιος του e-ΕΦΚΑ βρίσκεται ΕΔΩ

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ