Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ευχές!

Published

on

Πολλές και με μεγάλη ποικιλία ήταν οι …«ευχές»  που εισέπραξε ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου από τους διερχόμενους οδηγούς.

Σταθμευμένο πάνω στη γωνία των οδών Αποκαύκου και Μανασή  έβαζε σε περιπέτειες εκείνους που έστριβαν.

Τζάμπα πήγε και η μπογιά που σπατάλησε ο Δήμος για να βάψει κίτρινες τις γωνίες σε πολλά σημεία της πόλης, που σύμφωνα με τον ΚΟΚ απαγορεύεται η στάθμευση.

Αυτά βέβαια είναι “ψιλά γράμματα” όταν ο  ωχαδελφισμός και η αδιαφορία  περισσεύει,  βάζοντας δύσκολα σε όλους εκείνους που σκέφτονται λιγάκι παραπάνω.

Γίνε συνδρομητής στην εφημερίδα μας ΕΔΩ,  με 20 ευρώ τον χρόνο.

 

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καθαρίστηκαν οι δεξαμενές ύδρευσης στην Δάφνη

Published

on

By

Ολοκληρώθηκε ο καθαρισμός των δεξαμενών και της υδρομάστευσης στην Δάφνη, με συνεργείο της ΔΕΥΑ Ναυπάκτου να προχωρά στην αναγκαία αυτή παρέμβαση. Στην όλη επιχείρηση παρών ήταν ο πρόεδρος της Δάφνης Νίκος Σιτίστας, από τους πλέον δραστήριους και αποτελεσματικούς. Ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε και η σύνδεση της παροχής νερού στην παιδική χαρά.

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σύστημα Γεωγραφικών Πληροφοριών – Το εργαλείο του αύριο

Published

on

By

Το εργαλείο των Συστημάτων  Γεωγραφικών Πληροφοριών (Σ.Γ.Π.) ήδη έχει ενταχθεί στην λειτουργία και αποτελεί στοίχημα για πολλούς Δήμους, οργανισμούς, εταιρείες, αλλά και κράτη.

Τα Συστήματα Γεωγραφικών Πληροφοριών (ΣΓΠ) είναι πληροφοριακά συστήματα που παρέχουν την δυνατότητα συλλογής, διαχείρισης, αποθήκευσης, επεξεργασίας, ανάλυσης και οπτικοποίησης, σε ψηφιακό περιβάλλον, των δεδομένων που σχετίζονται με τον χώρο.

Η καινοτομία είναι ότι τα δεδομένα αυτά συσχετίζονται με μια σειρά από περιγραφικά δεδομένα τα οποία και τα χαρακτηρίζουν μοναδικά.  Τα δεδομένα αυτά αποτυπώνονται σε επίπεδα είτε γραμμικά είτε με σημεία είτε πολυγωνικά.

Αυτά ανέφερε σε πρότασή του ο Γιώργος Ι. Υφαντής, Σύμβουλος Κοινότητας Ναυπάκτου, σε πρόσφατη συνεδρίαση του Σώματος, πρόταση που ομόφωνα ενέκρινε το ΔΣ της Δημοτικής Κοινότητας Ναυπάκτου.

Εφαρμογές  του συστήματος

Αναλύοντας την πρότασή του τόνισε:

«Παίρνοντας σαν παράδειγμα τον Δήμο Ναυπακτίας μπορεί να δημιουργηθεί ένας «έξυπνος» χάρτης οπού θα αποτυπώνονται μεμονωμένα ή και συνδυαστικά:

  • Τα διοικητικά όρια των ενοτήτων και των οικισμών συνοδευόμενα με μια σειρά πληροφοριών όπως το όνομα, ο πληθυσμός, η πυκνότητα, η μεταβολή πληθυσμού κλπ.
  • Το οδικό δίκτυο με τις πληροφορίες αν είναι επαρχιακό, τοπικό δασικό, το πλάτος του οδοστρώματος κλπ
  • Οι χρήσεις γης, οι προστατευμένες περιοχές και οι ειδικές ζώνες συνοδευόμενες από τις αποφάσεις που τις καθορίζον, τους περιορισμούς, τις δεσμεύσεις κλπ.
  • Τα δίκτυα ύδρευσης αποχέτευσης, ηλεκτρικού, τηλεφώνου κ.λ.π., συνοδευόμενα από το πάχος των σωλήνων σε κάθε σημείο, το βάθος η το ύψος που είναι εγκατεστημένα, την ισχύ τους κ.λ.π.
  • Τους αρχαιολογικούς και πολιτιστικούς χώρους συνοδευόμενους από οποιαδήποτε πληροφορία κρίνεται απαραίτητη καθώς και από φωτογραφίες.
  • Τα διοικητικά κέντρα, τις δημόσιες υπηρεσίες, τους χώρους εκπαίδευσης, υγείας και ασφάλειας με τις ανάλογες πληροφορίες.
  • Όλη την ακίνητη περιουσία του Δήμου από αγροτεμάχια μέχρι κτήρια, με όλες τις πληροφορίες που τα συνοδεύουν, από τα τοπογραφικά και τα συμβόλαια μέχρι την αξία τους.
  • Τους τουριστικούς προορισμούς.

Τις πολεοδομικές ζώνες με τους όρους και περιορισμούς δόμησης, το ύψος κ.λ.π. … και η λίστα δεν τελειώνει!»

Η πρόταση

Ο Δήμος Ναυπακτίας να προχωρήσει ένα βήμα πιο μακριά από τις ως τώρα απαιτήσεις του Οργανισμού Κτηματολογίου και Χαρτογραφήσεων Ελλάδας (ΟΚΧΕ) και να γίνει πρότυπο σε πανελλαδικό επίπεδο, στη εφαρμογή και ένταξη των Συστημάτων  Γεωγραφικών Πληροφοριών (ΣΓΠ), που θα αποτελέσουν το πιο χρήσιμο εργαλείο στην καθημερινότητα τόσο των πολιτών και των επισκεπτών, όσο και της δημοτικής αρχής και των εργαζομένων και η διαχείριση των καταστάσεων  να είναι πολύ πιο εύκολη και αποτελεσματική.

Πρόγραμμα χρηματοδότησης για τον Δήμο,  αλλά και για τα Συστήματα Γεωγραφικών Πληροφοριών (Σ.Γ.Π.), που θα περιλαμβάνουν συστήματα ανίχνευσης και παρακολούθησης, προβλέπεται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 με θεματικό στόχο την  ενίσχυση… τηλεματική, αλλά και την  διαχείριση, αποθήκευση, επεξεργασία, ανάλυση και οπτικοποίηση, σε ψηφιακό περιβάλλον των δεδομένων που σχετίζονται με τον χώρο.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καταργείται το όριο των 6 ατόμων ανά τραπέζι σε καφέ και εστιατόρια

Published

on

By

Δεν υποχρεούνται, πλέον, οι καταναλωτές μέσα σε εμπορικά κέντρα να φορούν μάσκα, ενώ καταργείται και το όριο των έξι ατόμων ανά τραπέζι στους χώρους εστίασης, σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση των συναρμόδιων υπουργών που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Δ1α/ΓΠ.οικ.42887/2020).
Η απόφαση για τους: «Κανόνες τήρησης αποστάσεων σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, δημόσιες υπηρεσίες και άλλους χώρους συνάθροισης κοινού στο σύνολο της Επικράτειας, προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19» ισχύει από τις 7 Ιουλίου 2020 έως και τις 12 Ιουλίου 2020.

Η μάσκα παραμένει υποχρεωτική στα εμπορικά κέντρα μόνο για το προσωπικό. Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας στους χώρους προσέλευσης και αναμονής των μέσων μαζικής μεταφοράς, καθώς και εντός των οχημάτων και των συρμών, για το προσωπικό και τους επιβάτες.

Με την ίδια ΚΥΑ καταργείται ο περιορισμός που υπήρχε στον αριθμό των ατόμων που επιτρεπόταν να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι στα εστιατόρια, δηλαδή καταργείται το πλαφόν των 6 ατόμων ανά τραπέζι στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Ενώ διατηρείται ο μέγιστος αριθμός πελατών και οι αποστάσεις που πρέπει να τηρούνται τόσο στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος όσο και στα εμπορικά καταστήματα δεν αλλάζουν.

Επίσης προβλέπεται πως σε όλα τα λεωφορεία δημόσιας χρήσης (λεωφορεία αστικών και υπεραστικών ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΛ ΑΕ, λεωφορεία μεμονωμένων αυτοκινητιστών άγονων γραμμών, τουριστικά λεωφορεία και ειδικά τουριστικά λεωφορεία περιήγησης πόλεων ανοικτού ή κλειστού τύπου), σε λεωφορεία ιδιωτικής χρήσης, καθώς και στα λεωφορεία δημοτικής συγκοινωνίας, στα λεωφορεία αρμοδιότητας ΟΑΣΑ ΑΕ και ΟΑΣΘ ΑΕ, στα μέσα σταθερής τροχιάς αρμοδιότητας ΣΤΑΣΥ ΑΕ, όπως επίσης στις σιδηροδρομικές μετακινήσεις, επιτρέπεται η μεταφορά επιβατών μέχριπλήρωσης ποσοστού 65% του προβλεπόμενου μέγιστου αριθμού μεταφερόμενων επιβατών ανά όχημα/συρμό.

Σε ό,τι αφορά τα επιβαλλόμενα πρόστιμα εξοφλούνται εντός 15 ημερών από την ημερομηνία επίδοσης ή κοινοποίησης ή θυροκόλλησης της Πράξης Επιβολής Προστίμου και Αναστολής Λειτουργίας, μέσω ηλεκτρονικού παράβολου (e-παράβολο) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, που εκδίδεται, είτε απευθείας από την ιστοσελίδα https://www.gsis.gr/e-paravolo, είτε από τις τράπεζες, είτε από τη Δ.Ο.Υ. Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης καταβολής του προστίμου αποστέλλεται από τις αρμόδιες Αρχές, εντός 30 ημερών από την ημερομηνία επίδοσης ή κοινοποίησης ή θυροκόλλησης της Πράξης Επιβολής Προστίμου και Αναστολής Λειτουργίας, ο νόμιμος τίτλος στη Δ.Ο.Υ. κατοικίας του παραβάτη προκειμένου να βεβαιωθεί.

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

δερματινεσ-τσαντεσ-musitsa

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ