Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Δ.Ε.Υ.Α.Ν και η αλήθεια σε κρίση!

Published

on

Το κυρίαρχο θέμα των ημερών είναι η παραλαβή του έργου της αποχέτευσης και το ποιος θα πληρώσει το λογαριασμό της Συμπληρωματικής Σύμβασης Έργου (ΣΣΕ) ύψους 1.700.000€.               Για το σοβαρό αυτό θέμα που το διαχειρίστηκε από την θέση του προέδρου της ΔΕΥΑ Ναυπακτίας, εισπράττοντας στα επόμενα χρόνια τόνους λάσπης, ζητήσαμε να μιλήσει στο Nafsweek.gr ο Κώστας Σταυρόπουλος.

 

«Αυτό γίνεται δώδεκα χρόνια μετά την έναρξη των εργασιών  και θα έπρεπε να είχε τελειώσει από το Σεπτέμβριο του 2007 και με τα χίλια ζόρια ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2011. Πάνω σε αυτό το θέμα  θα εκθέσω μερικές σκέψεις  συνοδευόμενες από στοιχεία που δείχνουν το μέγεθος της διαστρέβλωσης της αλήθειας και της κατασυκοφάντησης του προσώπου μου και της παράταξης που ανήκω.

Το «τροπάριο» ότι « ο Σταυρόπουλος με την υπογραφή του στις 07-04-2011 χρέωσε τη ΔΕΥΑΝ με το πανωπροίκι του 1.700.000€» είναι καιρός να αντικατασταθεί με το πόσα γλίτωσε η ΔΕΥΑΝ με αυτή την υπογραφή. Στις 16-09-2010, μετά από αποφάσεις του ΔΣ της ΔΕΥΑΝ και του Δημοτικού Συμβουλίου, είχε υπογραφεί συμφωνητικό μεταξύ ΔΕΥΑΝ  και εργολάβου, που μεταξύ άλλων προέβλεπε ότι η ΔΕΥΑΝ θα πληρώσει το 65% της ΣΣΕ και το ΦΠΑ. Αυτό το ποσό ανέρχεται στο 1.700.000. Οι εργασίες είχαν διακοπεί από το Μάρτιο του 2009, γιατί η ΔΕΥΑΝ χρωστούσε στον εργολάβο 596.000 για το ΦΠΑ. Τελευταία προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου ήταν 30-06-2011. Η διαδικασία της απένταξης του έργου είχε ξεκινήσει με έγγραφο της Ευρωπαϊκής Ένωσης με ημερομηνία 24-02-2011. Οι συνέπειες της απένταξης  έφταναν τα 8.500.000, που θα επέστρεφε η ΔΕΥΑΝ στην Ευρωπαϊκή Ένωση.  Υπό αυτές τις συνθήκες  στις 07-04-2011 στην Κοινή επιτροπή παρακολούθησης του έργου αποφασίστηκε  και το εξής:   «Συναινούμε στην υπογραφή της Συμπληρωματικής Σύμβασης  ( Σύμφωνα με το άρθρο 8.1.3  της Προγραμματικής Σύμβασης)». Η φράση σύμφωνα με το άρθρο 8.1.3 σημαίνει ότι τις πρόσθετες εργασίες  υποχρεούται να πληρώσει το Δημόσιο.

Με αυτή τη φράση  «Η ΔΕΥΑΝ έχει το νόμιμο δικαίωμα να ζητήσει και να διεκδικήσει με τα προβλεπόμενα νόμιμα μέσα την κάλυψη από το Δημόσιο αφενός μεν του συνόλου της πρόσθετης δαπάνης που προέκυψε από την 1η ΣΣΕ ( μαζί με τον αναλογούντα ΦΠΑ) και , αφετέρου, του ποσού που αντιστοιχεί στη διαφορά του  ΦΠΑ λόγω αυξήσεως του τελευταίου σε ότι αφορά την αρχική σύμβαση».  Τα παραπάνω τα αναφέρει στην από 12-11-2015 γνωμοδότησή του ο δικηγόρος κ. Παπακων/νου στη σελίδα 44.

Τη γνωμοδότηση αυτή τη ζήτησε η σημερινή Δημοτική Αρχή και έχει γίνει ομόφωνα αποδεκτή από το Δημοτικό Συμβούλιο ( απόφαση 561/2015).

Μετά από αυτό, θα περίμενε ο οιοσδήποτε νουνεχής πολίτης αμέσως να αναθέσουν στο διακεκριμένο αυτό νομικό γραφείο την υπόθεση της διεκδίκησης  της δαπάνης από το Δημόσιο. Αντί αυτού επέλεξαν  το δρόμο  της ακύρωσης της ΣΣΕ, ο οποίος σε τίποτε δεν θα ωφελούσε. Πίστευαν  ότι με ακυρωμένη τη ΣΣΕ δεν θα χρειαζόταν να πληρώσουν τίποτε! Και τους τονίζαμε: Από τη στιγμή που βεβαιώνεται η εκτέλεση των εργασιών από τους επιβλέποντες, ο εργολάβος  θα διεκδικήσει δικαστικά τα χρήματα και η ΔΕΥΑΝ  θα υποχρεωθεί από το Δικαστήριο να πληρώσει τα χρήματα γιατί είναι αυτός που τελικά ωφελείται και επιπλέον υπάρχει και το συμφωνητικό της 16-09-2010.

Δυστυχώς εκεί φτάσαμε γιατί τους τύφλωσε το κατά Μπουλέ και Σταυρόπουλου μένος . Αυτή την τύφλωση δυστυχώς θα κληθεί να την πληρώσει ο Ναυπακτιακός λαός, που ενώ ήταν τυχερός και γλίτωσε τα 8.500.000 της  απένταξης χάρη στους δικούς μας  χειρισμούς, εδώ στάθηκε άτυχος!

Όμως ζούμε στην Ελλάδα, όπου ποτέ εμείς δεν φταίμε . Πάντα φταίνε οι άλλοι. Τώρα, που έφτασε ο κόμπος στο χτένι, πρέπει να βρεθεί κάποιος  να του φορτώσουν τις δικές τους παραλείψεις. Και βρήκαν ότι φταίει ο Σταυρόπουλος, που κατήγγειλε την τροποποίηση του άρθρου 8.1.3 της ΠΣ.

Για να τελειώνει άπαξ δια παντός και αυτό το παραμύθι, αναφέρω επακριβώς  τι γράφει στη γνωμοδότησή του ο κ. Παπακωνσταντίνου  στη σελίδα 43 : « Συνεπώς , η τροποποιητική σύμβαση όχι μόνον δεν καταργεί τη σχετική υποχρέωση του Δημοσίου να καλύψει την πρόσθετη δαπάνη που προέκυψε από την 1η ΣΣΕ και την αύξηση του ΦΠΑ, αλλά αντιθέτως επιβεβαιώνει και επιτείνει την εν λόγω υποχρέωσή της μέσω της κατά τα ανωτέρω , εξειδίκευσής της στην ως άνω τροποποιητική προγραμματική σύμβαση». Το ίδιο συμπέρασμα προκύπτει και με απλή ανάγνωση των κειμένων του 8.1.3 τόσο στην αρχική όσο και στην τροποποιημένη ΠΣ.

 

ΕΡ.  Tι θα πρέπει να κάνει σήμερα η ΔΕΥΑΝ;  Θεωρείτε ότι έστω και την τελευταία στιγμή με σωστούς χειρισμούς και βάζοντας στην άκρη τις αντιπαραθέσεις, μπορεί να έχουμε  θετικές εξελίξεις για το θέμα;

«Δυστυχώς  και τώρα κινούνται σε εντελώς λαθεμένη κατεύθυνση. Αντί  να αρχίσουν, έστω και τώρα, την τεκμηριωμένη  διεκδίκηση της χρηματοδότησης  από το Δημόσιο, ψάχνουν απεγνωσμένα να ρίξουν λίγη ακόμη λάσπη στο Σταυρόπουλο. Πρέπει να γνωρίζουν  ότι  η εσχάτη πλάνη θα είναι χειρότερη της πρώτης. Για το θέμα αυτό παραθέτω αυτούσιες τις θέσεις  του ίδιου βασικού στελέχους της Δημοτικής Αρχής στο Δημοτικό Συμβούλιο.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014: «Φορτώσατε αγαπητοί συνάδελφοι της μείζονος με αυτήν την υπογραφή σας εδώ με 2.300.000 χρέος την ΔΕΥΑΝ και για να σας πω τι είναι αυτό: είναι η διαβίβαση του πρακτικού της κοινής επιτροπής για το έργο επέκταση αποχετευτικού δικτύου λυμάτων Ναυπάκτου στις 07-04-2011. Ποιοι την υπέγραψαν; Ο περιφερειάρχης, ο τότε πρόεδρος της ΔΕΥΑΝ το έντεκα και τα λοιπά και τα λοιπά».

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ2015: «Ένας από τους βασικούς όρους , ο 8.1.3 της πρώτης προγραμματικής σύμβασης όπου προβλεπόταν ότι αν προκύψουν υπερσυμβατικές υποχρεώσεις να κληθεί να πληρώσει το Ελληνικό Δημόσιο. Δυστυχώς η νέα σύμβαση που υπεγράφη με τον εργολάβο προέβλεπε ότι θα πληρώσει 65% η ΔΕΥΑΝ, 35% η Περιφέρεια, συν ολόκληρο το ΦΠΑ η ΔΕΥΑΝ, με αποτέλεσμα να προκληθεί ένα πολύ μεγάλο χρέος για τη ΔΕΥΑΝ 1.800.000».

Πανομοιότυπες εκφράσεις έχουν ειπωθεί πολλές και από πολλούς. Τους καλώ όλους να τις αιτιολογήσουν. Πού τις στηρίζουν;  Πού είδαν αυτοί ότι χρέωσα τη ΔΕΥΑΝ με 1.700.000 και δεν το είδε ένας  δικηγόρος όπως ο κ. Παπακων/νου, που σημειωτέον είναι καθηγ. Πανεπιστημίου;  Μελέτησαν  τη γνωμοδότηση ή όχι;

Δυστυχώς όμως δεν  διέρχεται  μόνο η ΔΕΥΑΝ  αυτή την εποχή σοβαρή κρίση. Κρίση και μάλιστα διαρκείας διέρχεται και η αλήθεια. Καιρός είναι να αποκατασταθεί η αλήθεια και να γίνει σωστή προσπάθεια να μην επιβαρυνθεί ο Ναυπακτιακός λαός με πρόσθετα βάρη».

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ενημέρωση για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς από τον Δήμο

Published

on

By

Ο Δήμος Ναυπακτίας και συγκεκριμένα η Διεύθυνση περιβάλλοντος- Τμήμα Αγροτικής ανάπτυξης και πρασίνου σε ενημέρωση προς τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων σχετικά με τα ισχύοντα για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς και προς ενημέρωση των κατοίκων αναφέρει:

«Σας γνωρίζουμε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται αύξηση του αριθμού των εγκαταλελειμμένων ενήλικων σκυλιών και κουταβιών τόσο στην Δημοτική Κοινότητα Ναυπάκτου όσο και στις λοιπές Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου, τα οποία ο Δήμος προσπαθεί να διαχειριστεί (στείρωση, εμβολιασμός, σήμανση, σίτιση, κλπ.).

Για την αντιμετώπιση και αποφυγή περαιτέρω γεννών από τα ζώα αυτά και πιθανής εκδήλωσης επιθετικής συμπεριφοράς, παρακαλείστε να ενημερώσετε τους κατοίκους της κοινότητας σας, ότι σύμφωνα με τον Νόμο 4830/21 οφείλουν να προβούν σε εμβολιασμό, ηλεκτρονική σήμανση (τσιπάρισμα), στείρωση ή αποστολή γενετικού υλικού και αποπαρασίτωση των δεσποζόμενων ζώων τους.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 300 ευρώ για παράλειψη σήμανσης και 1000 ευρώ για παράλειψη στείρωσης ή αποστολής γενετικού υλικού για κάθε ζώο.

Για τους ιδιοκτήτες δε των σκυλιών που το εισόδημα τους είναι κάτω των 12.000 ευρώ, ο δήμος δίνει τη δυνατότητα κατά προτεραιότητα δωρεάν στείρωσης, και ηλεκτρονικής σήμανσης».

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ζωντανά η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου – Τετάρτη 24/04 -18:00

Published

on

By

Δήμος-Ναυπακτίας-δημοτικό-συμβούλιο-συνεδρίαση

Συνεδριάζει σήμερα  Τετάρτη 24-04-2024 και ώρα 18:00 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ναυπακτίας, στο Δημοτικό κτήριο της Αιτωλικής Αναπτυξιακής με τα εξής θέματα ημερήσιας διάταξης:

  1. Έγκριση α) Στρατηγικού Σχεδίου Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης με τίτλο «Διαδρομή Φύσης και Πολιτισμού της Αιτωλοακαρνανίας» β) Παροχή εξουσιοδότησης στο Δήμο Αγρινίου για την υποβολή της ανωτέρω Στρατηγικής σύμφωνα με την υπ. αριθμ.3533/26-08-2023 Πρόσκληση της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του προγράμματος «Δυτική Ελλάδα». (εισηγητής κ. Σιμάκης)
  2. Έγκριση επικαιροποιημένου σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ναυπακτίας και του Πανεπιστημίου Πατρών / ΕΛΚΕ για την υλοποίηση του υποέργου «ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΕΩΤΕΜΑΧΙΟΥ «ΚΤΗΜΑ ΚΟΖΩΝΗ» ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΤΑΦΡΟ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  3. Έγκριση σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ναυπακτίας και του και του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Δημητρίου και Βασιλικής Παπαχαραλάμπους» για την υλοποίηση του έργου «ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΕΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑΣ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  4. Έγκριση 4ου πρωτοκόλλου διοικητικής παραλαβής για χρήση τμήματος του έργου «Βελτίωση, εκσυγχρονισμός και κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων Δήμου Ναυπακτίας». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  5. Έγκριση 4ης παράτασης προθεσμίας περαιώσεως του Έργου: «ΟΔΟΠΟΙΪΑ ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ Δ.Ε. ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  6. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Βελτίωση και συντήρηση οδικού δικτύου ΔΚ Ναυπάκτου». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  7. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Επισκευή – Συντήρηση πεζοδρομίων ΔΚ Ναυπάκτου» (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  8. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Σηματοδότηση και Βελτίωση Υφιστάμενων Αναρριχητικών Μοναπατιών». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  9. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Εκσυγχρονισμός, Κατασκευή και Επισκευή αθλητικών Εγκαταστάσεων Δ.Ε. Αποδοτίας, Δήμου Ναυπακτίας». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  10. Αναγκαιότητα ονομασίας οδού δίπλα από το πρατήριο καυσίμων – κάθετη στην Π.Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  11. Τροποποίηση σχεδίου Πόλεως στο Ο.Τ. 307 A, Δυτικών Επεκτάσεων 1978, κατόπιν αιτήσεως ιδιοκτησίας «ΑΝΑΔΟΜΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΑ ΜΟΝ ΙΚΕ». (εισηγητής κ. Ραυτόπουλος).
  12. Λήψη γνωμοδοτικής απόφασης περί απόφασης θεώρησης Τμηματικής Οριοθέτησης ποταμού Ευήνου στην περιοχή της νέας Γέφυρας Π.Ε.Ο. Χ.Θ. 27+500 (Π.Χ.Θ. 23+200) του Αυτοκινητοδρόμου Ιονίας Οδού. (εισηγητής κ. Ραυτόπουλος).
  13. Αναμόρφωση προϋπολογισμού και τροποποίηση τεχνικού προγράμματος έτους 2024. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  14. Τροποποίηση κανονισμού οργάνωσης & λειτουργίας της παραδοσιακής εμποροπανήγυρης Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  15. Ανάκληση της αρ.101/2006 απόφασης Δήμου Πλατάνου (Δωρεάν παραχώρηση κτιρίου πρώην Δημοτικού Σχολείου) (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  16. Δωρεάν παραχώρηση της χρήσης, στην Ελληνοαμερικανική Ομάδα Έρευνας Διάσωσης μίας αίθουσας είκοσι (20) τετραγωνικών μέτρων Κοινοτικού κτιρίου της Κοινότητας Μαμουλάδας. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  17. Αίτημα Πολιτιστικού – Περιβαλλοντικού Συλλόγου Ασπριωτών και Φίλων για Δωρεάν παραχώρηση της χρήσης του ισογείου από διώροφο Δημοτικό κτίριο της Κοινότητας Ασπριά του Δήμου Ναυπακτίας. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  18. Συμπλήρωση της υπ’ αριθ. 85/2024 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου για καταβολή της παροχής μέσων ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) έτους 2023, σε χρήμα στους δικαιούχους εργαζόμενους του Δήμου μας (ΦΕΚ 197/Α’/12.10.2020). (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  19. Ηλεκτροδότηση του έργου : Ανάδειξη διαδρομής προς Κάστρο Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Κοτρωνιάς).
  20. Ορισμός μελών ενός τακτικού και ενός αναπληρωματικού σε γνωμοδοτική επιτροπή για θέματα ανέλκυσης – απομάκρυνσης – εξουδετέρωσης ναυαγίων στη θαλάσσια περιοχή δικαιοδοσίας του Κ.Λ. Πατρών, για το έτος 2024. (εισηγητής κ. Κοτρωνιάς).
  21. Μηνιαία καταβολή Τροφείων στους Παιδικούς – Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Δήμου Ναυπακτίας για την σχολική περίοδο 2024-2025. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  22. Εξειδίκευση των κοινωνικοοικονομικών κριτηρίων και την μοριοποίησή τους για την επιλογή των νηπίων – βρεφών στους Παιδικούς – Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Δήμου Ναυπακτίας για την σχολική περίοδο 2024-2025. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  23. Έκθεση Παροχής Γνώμης Επιτροπής Παρ.6 άρθ. 199 Ν.3463/06. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  24. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον εορτασμό της Μεγάλης Παρασκευής. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  25. Μεταφορά ημερομηνίας εορτασμού της 195ης Επετείου της Απελευθέρωσης της Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  26. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον εορτασμό της 195ης Επετείου της Απελευθέρωσης της Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  27. Έγκριση αιτήματος «Αθλητικού Ομίλου Φίδαρης» συνδιοργάνωσης Πρωταθλήματος ορεινής ποδηλασίας στο αγώνισμα μαραθωνίου στις 24-25-26 Μαΐου 2024. – Έγκριση δαπάνης – ψήφιση πίστωσης. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς)

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Προειδοποίηση για Καθαρισμό Οικοπέδων και Ακάλυπτων Χώρων

Published

on

By

Ενόψει της αντιπυρικής περιόδου 2024 (από 1/5/2024 έως 31/10/2024) σύμφωνα με την Πυροσβεστική Διάταξη 20/2023 (Αριθμ. 18851 οικ. Φ.700.20/ ΦΕΚ 2549 Β’/19.4.2023) ιδιοκτήτες, νομείς και επικαρπωτές οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται εντός πόλεων, κωμοπόλεων, οικισμών και σε απόσταση μέχρι 100 μ. από τα όριά αυτών καθώς και των εκτός σχεδίου οικοπέδων με κτίσμα, να προχωρήσουν πριν από την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου και έως 30/4/2024 σε:
  • Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
  • Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους, όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
  • Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου.
  • Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
  • Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων υλικών ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
  • Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού, καθώς και σε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού από τον Δήμο, θα επιβάλλεται στους υπόχρεους το διοικητικό πρόστιμο της περ. 26 της υποπαρ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν.3463/2006, Α’ 114), σύμφωνα και με την παρ.1 του αρ.94, περ. 26 εδάφ. Β΄ του Ν.3852/2010 (Α΄87) και του άρθρου 5 της υπ’ αριθμ. 20/2023 Πυροσβεστικής Διάταξης.

Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε για τον άμεσο καθαρισμό των οικοπεδικών χώρων και την άμεση απομάκρυνση των υπολειμμάτων με ίδια μέσα.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι ο καθαρισμός των οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων καθώς και η συντήρηση αυτών, αποτελεί πάγια υποχρέωση των ιδιοκτητών, νομέων και επικαρπωτών βάσει του αρ. 94, παρ. 26 του Ν.3852/2010 και θα πρέπει να διατηρούνται καθαροί άνευ προηγούμενης ειδοποίησης από την υπηρεσία μας, ιδιαίτερα καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από 1 Μάϊου έως 31 Οκτωβρίου κάθε έτους, κάθε εργασία που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά, ιδιαίτερα σε ημέρες που ο δείκτης επικινδυνότητας σύμφωνα με τον Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας είναι 4 (πολύ υψηλός κίνδυνος) και 5 (κατάσταση συναγερμού), αλλά και όταν ο δείκτης είναι χαμηλότερος σε κρίσιμες περιοχές και ευαίσθητα δασικά οικοσυστήματα.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ