Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

“Η οργάνωση του δήμου προϋποθέτει και απαιτεί πολιτική βούληση”

Published

on

Για έλλειψη βούλησης και οράματος κατηγορεί την δημοτική αρχή Γκίζα η δημοτική παράταξη Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Ναυπακτίας –ΑΔΚΝ, αναφέροντας σε ανακοίνωσή της τα ακόλουθα:

«Η εκάστοτε πολιτική ηγεσία για να εφαρμόσει το πρόγραμμά της χρειάζεται  την ύπαρξη σοβαρού και καλά οργανωμένου υπηρεσιακού μηχανισμού.  Κανένα όραμα και κανένα πολιτικό πρόγραμμα δεν μπορεί να εφαρμοστεί χωρίς να στηρίζεται και να υποστηρίζεται από ορθολογικά και αξιοκρατικά οργανωμένη δημόσια διοίκηση.

Γι’ αυτό και ιστορικά τα συνθήματα των πολιτικών παρατάξεων επικεντρώνονται στη θεραπεία του διαχρονικού προβλήματος της δημόσιας διοίκησης. «Ανόρθωσις», «Αλλαγή»,  «Εκσυγχρονισμός»,  «Επανίδρυση»  είναι κάποια από τα πολλά συνθήματα των πολιτικών προγραμμάτων που κατά καιρούς έχουν διατυπωθεί .

Συνθήματα που   μπορεί να φαίνεται ότι διαφέρουν στη διατύπωση, στην ουσία όμως είχαν  τον ίδιο στόχο, να γιατρέψουν το βαριά ασθενή του τόπου μας, τη δημόσια διοίκηση. Είναι κοινή διαπίστωση, από όποια πολιτική σκοπιά κι αν αντικρίζει κάποιος τα θέματα, ότι θεραπεία δεν έχει επέλθει.

Αντίθετα, πέρα από τις τεχνικές και τεχνολογικές αλλαγές, η διοίκηση του ευρύτερου δημόσιου τομέα ταλαιπωρεί όλο και περισσότερο τον πολίτη και υπηρετεί με τον τρόπο λειτουργίας του συγκεκριμένα συμφέροντα.

Ο  δήμος Ναυπακτίας το 2011 στο ξεκίνημα του, μέσα στην πιο μικρή χρονικά δημοτική περίοδο και με τις μεγαλύτερες περικοπές σε χρήματα και προσλήψεις προσωπικού λόγω μνημονίων, οργανώθηκε σε γερές βάσεις από τη δημοτική αρχή Μπουλέ.

Η οργάνωση των Υπηρεσιών και η αξιοποίηση του προσωπικού με βάση τα προσόντα και τις δυνατότητες κάθε υπαλλήλου επέτρεψαν την αντιμετώπιση πολύ μεγάλων προβλημάτων και αποδείχτηκε ότι τα μεγάλα έργα γίνονται μόνο όταν οι υπηρεσίες του δήμου είναι έτσι οργανωμένες, ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν το όραμα της εκάστοτε δημοτικής αρχής.

Δυστυχώς όμως την τελευταία δεκαετία  η αποτελεσματική οργάνωση των υπηρεσιών του δήμου δεν υπήρξε προτεραιότητα. Ο Οργανισμός Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ), που αποτυπώνει όχι μόνο τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου αλλά και την πολιτική βούληση  των πολιτικών διοικήσεων, «ξεχείλωσε» σε μεγάλο βαθμό κατά τη δημοτική περίοδο Λουκόπουλου  2014- 2019 και παραμένει στην ουσία του και στη φιλοσοφία του  ανέγγιχτος από το 2019 μέχρι και σήμερα από τη δημοτική αρχή Γκίζα.

Δεν είναι δυνατό από το 2019 μέχρι και σήμερα να μην έχει γίνει  ουσιαστική αναδιοργάνωση και ανασυγκρότηση των υπηρεσιών του Δήμου με την ψήφιση νέου ΟΕΥ  λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα.   Οι αποσπασματικές μετακινήσεις υπαλλήλων που γίνονται κατά καιρούς και μάλιστα με μη ορθολογικά κριτήρια  όχι μόνο δεν λύνουν τα προβλήματα  αντιθέτως  μεγεθύνουν τις υφιστάμενες δυσλειτουργίες και διογκώνουν  τα ήδη συσσωρευμένα προβλήματα προκαλώντας  την ταλαιπωρία και την αγανάκτηση των πολιτών, την απώλεια χρηματοδοτικών προγραμμάτων, τη διακοπή και τη διάλυση έργων και την όχληση από ανώτατες ανεξάρτητες  αρχές.

Οι ισχυρισμοί της δημοτικής αρχής Γκίζα ότι δεν υπάρχουν χρήματα και υπάλληλοι καθώς και ο κυκεώνας εγγράφων μεταξύ δημοτών και υπηρεσιών, μεταξύ αιρετών και υπαλλήλων και μεταξύ των υπηρεσιών όχι μόνο  δεν λύνουν τα προβλήματα αντιθέτως  καθημερινά και εκθετικά τα διογκώνουν.

Κι επειδή κι αυτή η πενταετία είναι καθοριστική και δεν πρέπει να χάνονται ευκαιρίες στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σύγχρονο περιβάλλον χρειάζεται να ανασυνταχθούν οι υπηρεσίες του δήμου με ένα πιο συγκεντρωτικό και αξιοκρατικό  οργανόγραμμα και Οργανισμό λειτουργίας των Υπηρεσιών λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα και χαρακτηριστικά.

Η αποτελεσματική λειτουργία του δήμου προϋποθέτει  και απαιτεί ισχυρή πολιτική βούληση. Βασικό πρόβλημα δεν είναι ότι δεν έχουμε λεφτά ή υπαλλήλους, όπως ισχυρίζεται η δημοτική αρχή. Το βασικό και κύριο πρόβλημα είναι  η έλλειψη βούλησης και οράματος.»

Ναύπακτος 15-05-2024

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΛΛΑΔΑ

Παράταση μέχρι τις 30 Ιουνίου για την υποβολή δήλωσης καθαρισμού οικοπέδου

Published

on

By

Παράταση έως τις 30 Ιουνίου δίνεται στους πολίτες, προκειμένου να δηλώσουν τον καθαρισμό των οικοπεδικών και ακάλυπτων χώρων ιδιοκτησίας τους, στην πλατφόρμα του Εθνικού Μητρώου Τήρησης Μέτρων Προληπτικής Πυροπροστασίας, η οποία βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση akatharista.apps.gov.gr, καθώς και στον ιστότοπο του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας civilprotection.gov.gr, έπειτα από υπουργική απόφαση του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στην υπουργική απόφαση παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία υποβολής υπεύθυνης δήλωσης ως προς την εκπλήρωση των υποχρεώσεων πυροπροστασίας από 31η Μαΐου 2024 σε 30η Ιουνίου 2024.

Στην πλατφόρμα αυτοί οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τον καθαρισμό του οικοπέδου τους καθώς και να προχωρήσουν σε καταγγελία για ακαθάριστα οικόπεδα. Παράλληλα οι δήμοι μέσω της πλατφόρμας θα μπορούν να καταχωρούν τους ελέγχους που θα έχουν διενεργήσει καθώς και τα οικόπεδα που πρόκειται να ελεγχθούν απ’ αυτούς.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική Διάταξη η διαδικασία καθαρισμού περιλαμβάνει:

  • Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
  • Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
  • Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου.
  • Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
  • Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
  • Ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Η ευθύνη των γονέων

Published

on

By

Πριν από λίγες ημέρες, η ειδησεογραφία της καθημερινότητας, συγκλόνισε την κοινωνία.

Ένα Σχολείο, για μεγάλο χρονικό διάστημα, υπήρξε κέντρο αποθήκευσης και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών.

Η τραγική υπόθεση ξετυλίχτηκε όταν μαθήτρια του Σχολείου, εγκατέλειψε τα εγκόσμια, στο άνθος της ηλικία της, ύστερα από χρήση ναρκωτικών ουσιών.

Οι γονείς άλλης μαθήτριας, φίλης της πρώτης, όταν πληροφορήθηκαν τον απροσδόκητο θάνατο, ανησύχησαν. Κατέφυγαν στην Αστυνομία και έδωσαν σημαντικές πληροφορίες γύρω από τη συμπεριφορά και τις σχέσεις του παιδιού τους με τα γεγονότα του Σχολείου.

Έτσι άρχισε να ξετυλίγεται το αποτρόπαιο έγκλημα.

Η εξέλιξη των γεγονότων δείχνει μια αδικαιολόγητη αδράνεια των γονέων.

Άργησαν να καταφύγουν στην Αστυνομία ή στο Σχολείο. Να καταγγείλουν ή να ενημερώσουν, αντίστοιχα, τις όποιες ενδείξεις είχαν.

Δεν ερμηνεύεται διαφορετικά η άμεση αντίδρασή τους μετά το θλιβερό γεγονός του θανάτου της φίλης της κόρης τους. Κάτι γνώριζαν, κάτι ύποπτο είχε υποπέσει στην αντίληψή τους.

Αν ενεργούσαν έγκαιρα, ίσως να είχε σωθεί η ατυχής μαθήτρια.

Αφορμή να γράψω αυτές τις γραμμές μου δίνει εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων. Δίνεται ενιαίος εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας τους.

Καλούνται να υπογράψουν οι γονείς.

Με τον τρόπο αυτό αναλαμβάνουν την ευθύνη συμπεριφοράς των παιδιών τους στην σχολική μονάδα.

Ένα μέτρο παιδαγωγικό που αναπτύσσει θετικό σχολικό κλίμα. Βέβαια στην πράξη δεν έχει κριθεί.

Όμως καλλιεργεί υγιή μαθητική ζωή. Αποκαθιστά αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ οικογένειας και Σχολείου.

Αυτή που τα τελευταία χρόνια έχει διαταραχθεί.

Όπως στην κοινωνία συμβαίνουν περιστατικά που δεν αρμόζουν, το ίδιο μπορεί να συμβεί και στο Σχολείο.

Η λύση του όποιου προβλήματος, η αντιμετώπιση της όποιας κατάστασης, συνδέεται με τη στάση αμφοτέρων των πλευρών, οικογένειας, Σχολείου.

Είναι αδιανόητο ν’ αρνείται η οικογένεια την ευθύνη της στην ανατροφή των παιδιών της.

Η παραμικρή ένδειξη αλλαγής συμπεριφοράς, επιβάλλει συνεργασία.

Άλλωστε σ’ αυτή οφείλεται η επιτυχία των όποιων κυβερνητικών μέτρων.

Τα προβλήματα, ανεργία, διαζύγιο, οικονομία, ξεκινούν από την οικογένεια και μεταφέρονται στο Σχολείο.

Η αξιολόγηση όλου του πληροφοριακού υλικού της  στάσης του παιδιού, οδηγεί σε θετικά αποτελέσματα.

Η μετάθεση των ευθυνών της οικογένειας σε τρίτους, στην κοινωνία, στο Σχολείο, αδυνατούν ν’ αποτρέψουν    επικίνδυνες καταστάσεις.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Πανελλήνιες 2024: Ξεκινούν 31 Μαΐου – Αναλυτικά όλο το πρόγραμμα

Published

on

By

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024, με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’ Λυκείου να ξεκινούν από την Παρασκευή 31 Μαΐου.

Το υπουργείο Παιδείας διευκρινίζει ότι το πρόγραμμα έχει διαμορφωθεί λαμβάνοντας υπόψη την ημέρα διεξαγωγής των Ευρωεκλογών, στις 9 Ιουνίου 2024.

Τόσο στα Γενικά Λύκεια (ΓΕΛ) όσο και στα ΕΠΑΛ (Επαγγελματικά Λύκεια) οι υποψήφιοι και οι υποψήφιες δίνουν μάθημα στις 6 Ιουνίου και μετά ξανά στις 12 Ιουνίου (τα ΓΕΛ) και αντίστοιχα στα ΕΠΑΛ οι υποψήφιοι εξετάζονται σε μάθημα στις 5 Ιουνίου και ξανά στις 11 Ιουνίου.

Το πρόγραμμα των πανελληνίων των ημερήσιων και εσπερινών ΓΕΛ έτους 2024:

ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(Ο.Π.= Ομάδα Προσανατολισμού)
Παρασκευή 31-5-2024 – ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Τρίτη 4-6-2024 – ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

– ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

– ΒΙΟΛΟΓΙΑ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Πέμπτη 6-6-2024 – ΛΑΤΙΝΙΚΑ

– ΧΗΜΕΙΑ

– ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

Τετάρτη 12-6-2024 – ΙΣΤΟΡΙΑ

– ΦΥΣΙΚΗ

– ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο.Π. ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Ο.Π. ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

+ Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Ο.Π. ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΠΛΗΡ/ΚΗΣ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι 3 ώρες.

Η εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων είναι κοινά για όλους τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών ΓΕΛ.

Το πρόγραμμα των εξετάσεων των ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑΛ έτους 2024

ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πέμπτη 30-5-2024 – ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Σάββατο 1-6-2024 – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)
Δευτέρα 3-6-2024 – ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II

– ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)

– ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

– ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

Τετάρτη 5-6-2024 – ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2

– ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

– ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

– ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Τρίτη 11-6-2024 – ΥΓΙΕΙΝΗ

– ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

– ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

– ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

Πέμπτη 13-6-2024 – ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

– ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

– ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

– ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

Παρασκευή 14-6-2024 – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

– ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

-ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ II (ΜΕΚ ΙΙ)

– ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Δευτέρα 17-6-2024 – ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

– ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

– ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08:00 π.μ. Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι 3 ώρες, εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι 4 ώρες.

Η εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων είναι κοινά για όλους τους υποψηφίους ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ.

Το πρόγραμμα εξετάσεων των ειδικών και μουσικών μαθημάτων ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

ΗΜΕΡΑ ΗΜΕΡ/ΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑ ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΤΡΙΤΗ 18-6-2024 ΑΓΓΛΙΚΑ 12:00μ.μ
ΤΕΤΑΡΤΗ 19-6-2024 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ 8:30 π.μ.
ΠΕΜΠΤΗ 20-6-2024 ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ 8:30 π.μ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21-6-2024 ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 8:30 π.μ.
ΣΑΒΒΑΤΟ 22-6-2024 ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑ 11:30 π.μ.
ΤΡΙΤΗ 25-6-2024 ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ 8:30 π.μ.
ΤΕΤΑΡΤΗ 26-6-2024 ΓΑΛΛΙΚΑ 8:30 π.μ.
ΠΕΜΠΤΗ 27-6-2024 ΙΣΠΑΝΙΚΑ 8:30 π.μ.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28-6-2024 ΙΤΑΛΙΚΑ 8:30 π.μ.

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης :

μέχρι τις 08:00 π.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 08:30 π.μ.,
μέχρι τις 11:30 π.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης 12:00 μ.μ.
μέχρι τις 11:00 π.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης 11:30 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:

  • των ξένων γλωσσών είναι 3 ώρες,
  • των Σχεδίων (Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι 6 ώρες,
  • για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» η εξέταση της φωνητικής ή οργανικής μουσικής διαρκεί 4΄ έως 6΄ λεπτά ανά υποψήφιο.
  • για το μουσικό μάθημα «Μουσική Αντίληψη, Θεωρία και Αρμονία», η εξέταση συνολικά έχει διάρκεια τρεις 3 ώρες και 30΄ λεπτά.

Ως προθεσμία διεξαγωγής Υγειονομικής Εξέτασης και Πρακτικής Δοκιμασίας των υποψηφίων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) για εισαγωγή στα Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ) ακαδ. έτους 2024-25 ορίζεται το διάστημα από τη Δευτέρα 17-6-2024 μέχρι και την Παρασκευή 28-6-2024.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ