Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κυκλοφόρησε το 18ο φύλλο

Published

on

Με συνεντεύξεις, παρουσιάσεις, ρεπορτάζ, και προ πάντων άποψη για τα όσα συμβαίνουν, κυκλοφόρησε  το 18ο φύλλο της ηλεκτρονικής συνδρομητικής εφημερίδας Nafsweek.gr, που κάθε Παρασκευή φθάνει στα e-mail των συνδρομητών μας.

Διαβάστε σε αυτό το φύλλο:

#   «Πρόσω ολοταχώς» για την μαρίνα Ναυπάκτου – Τι λέει ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αντ. Φράγκος για μαρίνα, καταγγελίες και ανάπλαση αλσυλλίου Γριμπόβου.

#   Τελικά, τι είδους πόλη θέλουμε; Μιλά στο Nafsweek ο αρχιτέκτονας και μέλος της Επιτροπής Αισθητικής του Δήμου, Γιάννης Κοργιαλάς.

#  Αντισταθμιστικά:  Στις Βρυξέλες η Δωρίδα… στον Σκουρλέτη η Ναυπακτία. Αποκλειστική συνέντευξη του δημάρχου Δωρίδας Γιώργου Καπεντζώνη στο Nafsweek 

 

Γίνε σήμερα συνδρομητής:

1)    Επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλ: 6978 500 005

2)    Μέσα από την ιστοσελίδα μας στο πεδίο ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ, όπου υπάρχουν οδηγίες.

ΕΤΗΣΙΑ  συνδρομή  20 ευρώ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέλος εποχής για τα Υποθηκοφυλακεία

Published

on

By

Έκλεισαν οριστικά 392 υποθηκοφυλακεία σε όλη τη χώρα, σε μια μετάβαση από τη γραφειοκρατία στο ψηφιακό Κτηματολόγιο. Το 2024 έκλεισαν 201 από αυτά, στο πλαίσιο εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης.

Με την κατάργηση των υποθηκοφυλακείων όλες οι αρμοδιότητες όπως και οι διαδικασίες για τη μεταβίβαση και διαχείριση ακινήτων περνούν πλέον στο Κτηματολόγιο.

Ψηφιοποίηση 600 εκατομμυρίων σελίδων
Παράλληλα, το έργο της ψηφιοποίησης, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, βρίσκεται ήδη στο 45% ολοκλήρωσης (280 εκατομμύρια σελίδες). Με την ψηφιοποίηση 600 εκατομμυρίων σελίδων, ικανοποιείται ένα αίτημα δεκαετιών για σύγχρονη, γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση στα αρχεία από τους δικηγόρους χωρίς να απαιτείται μετάβαση σε κανένα Γραφείο με φυσική παρουσία.

Νέες Υπηρεσίες και Αποτελέσματα

  1. gov.gr: Το σύνολο των αγοραπωλησιών που υποβλήθηκαν από τον Ιανουάριο του 2024 μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας πήρε πιστοποιητικό μεταγραφής μέσα σε μόλις 1 εργάσιμη ημέρα.
  2. Κτηματογράφηση: Το ποσοστό κτηματογράφησης έχει αυξηθεί σε 60% και μέχρι το τέλος του 2025 θα ολοκληρωθεί στο 100%.
  3. Ενσωμάτωση Τεχνητής Νοημοσύνης: Το Κτηματολόγιο είναι ο πρώτος φορέας που εφαρμόζει σύστημα ΤΝ για έκδοση διοικητικών αποφάσεων με τα πρώτα αποτελέσματα να έχουν φέρει ήδη υπερδιπλασιασμό των εβδομαδιαίων αποφάσεων από τον Σεπτέμβριο του 2024 που ψηφίστηκε ο Νόμος 5142/24 έως σήμερα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επιστροφή στο παρελθόν η Αποκριά στην Ναύπακτο

Published

on

By

Πραγματοποιήθηκε στο κτήριο «Ναυπακτία»  και η δεύτερη συνάντηση φορέων, συλλόγων και εκπροσώπων σχολείων με τον αντιδήμαρχο πολιτισμού του δήμου Ναυπακτίας Ντίνο Τσουκαλά, με θέμα την οργάνωση των καρναβαλικών εκδηλώσεων.

Κατά την συνάντηση αποφασίστηκε το πρόγραμμα των εκδηλώσεων που περιλαμβάνει τους  Νταβάδες στην οδό μεζεδίων, τον χορό των  μεταμφιεσμένων μικρών  και το κυνήγι του Κρυμμένου θησαυρού, τον χορό των Σκλαραίων, τον Επαχτίτικο γάμο με δρώμενα ανά την πόλη, με τις εκδηλώσεις να κορυφώνονται την Κυριακή της Αποκριάς με την παρέλαση μασκαρεμένων και αρμάτων.

Με το παραδοσιακό γαϊτανάκι στο λιμάνι της Ναυπάκτου θα κλείσουν οι αποκριάτικες εκδηλώσεις του Δήμου Ναυπακτίας.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ο αγαπημένος «προορισμός» των εφήβων στο διαδίκτυο

Published

on

By

Πολλές κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο εξετάζουν μέτρα για να περιορίσουν τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους εφήβους. Τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της Pew Research σχετικά με τη χρήση των κοινωνικών μέσων από τους νέους έρχονται σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα στιγμή, καθώς εστιάζουν στο πού δίνουν προσοχή οι έφηβοι και πόσο χρόνο ξοδεύουν στις κοινωνικές εφαρμογές.

Με βάση έρευνα, που είδε το φως της δημοσιότητας πριν λίγες ημέρες, το YouTube αποτελεί τον αγαπημένο προορισμό των περισσότερων εφήβων. Η έρευνα έγινε σε 1.391 εφήβους ηλικίας 13 έως 17 ετών, καθώς και στους γονείς τους και δίνει μια ευκρινή εικόνα για το ποια κοινωνικά δίκτυα αιχμαλωτίζουν περισσότερο την προσοχή των εφήβων, καθώς και το πόσο χρόνο σπαταλούν σε αυτές.

Όπως προκύπτει από την έρευνα η χρήση του YouTube έχει μειωθεί ελαφρώς, αν και εξακολουθεί να δηλώνεται από το 90% των συμμετεχόντων ως η εφαρμογή που χρησιμοποιούν τακτικά.

Καθημερινή χρήση

Πιο συγκεκριμένα το 73% των εφήβων δηλώνει ότι μπαίνει καθημερινά στο YouTube, καθιστώντας το YouTube την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη και επισκέψιμη πλατφόρμα. Το ποσοστό αυτό περιλαμβάνει το 15% που περιγράφει τη χρήση του ως «σχεδόν συνεχή».

Μετά το YouTube το κοινωνικό δίκτυο που προτιμούν οι νέοι είναι το TikTok, με περίπου έξι στους δέκα ερωτηθέντες (63%) να δηλώνουν ότι το επισκέπτονται καθημερινά το TikTok. Το 16% από αυτούς δηλώνει ότι ότι βρίσκονται σε αυτό το δίκτυο «σχεδόν συνεχώς».

Στις επόμενες θέσεις προτίμησης των νέων κατατάσσονται το Instagram (61%) και το Snapchat (55%), τα οποία όμως φαίνεται να αιχμαλωτίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό την προσοχή των εφήβων, που δηλώνουν ότι περνούν περισσότερο χρόνο σε αυτά απ’ ότι σε άλλες εφαρμογές.

Να σημειωθεί ότι διάφορες έρευνες αναφέρουν ότι ιδιαίτερα το Instagram έχει αρνητική επίδραση στην ψυχική υγεία των νεαρών κοριτσιών.

Σε πτώση Facebook και X

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνα, έχει μειωθεί εκ μέρους των εφήβων η χρήση του Facebook, αλλά και του X (πρώην Twitter). Τόσο το Facebook όσο και το X έχουν επικεντρωθεί περισσότερο στους χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας και έχουν χάσει σε σημαντικό βαθμό τη νεανική τους απήχηση.

Σήμερα, το 32% των εφήβων δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το Facebook.  Το 17% των εφήβων δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το X (πρώην Twitter).

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ