Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γέφυρα λόγω συντήρησης

Published

on

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου για βαριά συντήρηση του νοτίου αρμού της κύριας Γέφυρας στο Ρίο από τη Δευτέρα 20/01/2025.

  • Ξεκινούν οι νέες φάσεις εργασιών βαριάς συντήρησης στον αρμό διαστολής ΤΟ.
  • Μακράς διαρκείας κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ασφαλή διέλευση οχημάτων και την ταχεία ολοκλήρωση των εργασιών.
  • Περιορισμοί στη διέλευση υπερμεγεθών οχημάτων ολικού πλάτους άνω των 3,20μ.

Στο πλαίσιο της συνεχούς κι ενδελεχούς συντήρησης της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» εξειδικευμένο προσωπικό της Παραχωρησιούχου εταιρείας και της γερμανικής εταιρείας Maurer Söhne που έχει κατασκευάσει τους μεγαλύτερους σε παγκόσμιο επίπεδο αρμούς συστολο- διαστολών της Γέφυρας, θα προβαίνει από τη Δευτέρα 20/01/25 σε εργασίες βαριάς συντήρησης, στον αρμό ΤΟ (νότιος αρμός, Ρίο) του κυρίως καταστρώματος της Γέφυρας.

Υπενθυμίζεται ότι οι 2 αρμοί διαστολής είναι σχεδιασμένοι για να παραλάβουν και μετακινήσεις για τον σεισμό σχεδιασμού.

Για την υλοποίηση αυτών των εργασιών και τη διασφάλιση της ασφάλειας τόσο των διερχομένων οχημάτων όσο και του προσωπικού, απαιτείται η εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μακράς διαρκείας, όπως έγινε και το 2024 που πραγματοποιήθηκαν εργασίες βαριάς συντήρησης στον αρμό Τ5 (Αντίρριο).

Συγκεκριμένα οι ρυθμίσεις κυκλοφορίας θα εκτελεστούν σε τρεις (3) φάσεις, και με τον ακόλουθο χρονικό προγραμματισμό:

Φάση 1: Τοπικός αποκλεισμός δεξιάς λωρίδας και Λ.Ε.Α. του δυτικού κλάδου (κατεύθυνση προς Ρίο)

Κατά την φάση αυτή, οι ρυθμίσεις κυκλοφορίας αφορούν σε τοπικό αποκλεισμό της δεξιάς λωρίδας με την κυκλοφορία να διεξάγεται στην αριστερή λωρίδα μεταξύ των Χ.Θ. 2+540Ρ έως την Χ.Θ. 1+820Ρ. Το ρεύμα κυκλοφορίας από Ρίο προς Αντίρριο δεν επηρεάζεται και θα λειτουργεί κανονικά με δυο λωρίδες.

Περίοδος εφαρμογής ρυθμίσεων της φάσης 1 στο διάστημα 20/1/2025 έως 03/04/2025 με εκτιμώμενη διάρκεια έως 10 εβδομάδες από την έναρξη τοποθέτησης της σήμανσης.

Φάση 2 Τοπικός αποκλεισμός αριστερής λωρίδας και στις δύο κατευθύνσεις

Ταυτόχρονος αποκλεισμός των αριστερών λωρίδων και των δυο ρευμάτων κυκλοφορίας:

  1. i. Στην κατεύθυνση από Αντίρριο προς Ρίο, κλείνει η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας από την Χ.Θ. 2+540Ρ έως την Χ.Θ. 1+820Ρ
  2. ii. Στην κατεύθυνση από Ρίο προς Αντίρριο, κλείνει η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας από Χ.Θ. 1+670Α έως την Χ.Θ. 2+070Α

Φάση 3 Τοπικός αποκλεισμός δεξιάς λωρίδας και Λ.Ε.Α. του ανατολικού κλάδου (κατεύθυνση προς Αντίρριο

Κατά την φάση αυτή, οι ρυθμίσεις κυκλοφορίας αφορούν τοπικό αποκλεισμό της δεξιάς λωρίδας με την κυκλοφορία να διεξάγεται στην αριστερή λωρίδα του ανατολικού κλάδου από Χ.Θ. 1+670Α έως την Χ.Θ. 2+070Α. Το ρεύμα κυκλοφορίας από Αντίρριο προς Ρίο δεν επηρεάζεται και θα λειτουργεί κανονικά με δυο λωρίδες.

Περίοδος εφαρμογής ρυθμίσεων των φάσεων 2 και 3 στο διάστημα 23/04/2025 έως 08/08/2025 με εκτιμώμενη διάρκεια 8 εβδομάδες ανά φάση από την έναρξη τοποθέτησης της εκάστοτε σήμανσης.

Κατά την περίοδο της Πασχαλινής εξόδου 03/04/2025 έως και 22/04/2025 θα υπάρξει αναστολή των εργασιών και δεν θα εφαρμόζεται καμία κυκλοφοριακή ρύθμιση εκτός απροόπτου.

Καθώς η εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών εξαρτάται και από τις καιρικές συνθήκες δύναται να μεταβληθούν οι ανωτέρω χρονικές περίοδοι εκτέλεσής τους.

Για οποιαδήποτε μεταβολή θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Καθ’ όλη τη διάρκεια των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα ισχύουν περιορισμοί για την διέλευση υπερμεγεθών οχημάτων ολικού πλάτους άνω των 3,20μ. Σε κάθε περίπτωση για τα υπερμεγέθη οχήματα και για την αποφυγή ταλαιπωρίας θα πρέπει να ενημερώνεται εγκαίρως το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω της συμπλήρωσης της ειδικής φόρμας https://www.gefyra.gr/security/Megala-fortia-Eidika-fortia/  για τη χορήγηση της απαιτούμενης άδειας διέλευσης.
  • Τα πεζοδρόμια της Γέφυρας θα κλείνουν για την εκτέλεση των εργασιών και για την προστασία των πεζών. Σε κάθε περίπτωση ένα από τα δύο πεζοδρόμια της Γέφυρας θα παραμένει πάντα ανοικτό.
  • Δεν επιτρέπεται η διέλευση πεζών και μη εξουσιοδοτημένων χρηστών (π.χ. ποδηλάτων) από τον χώρο εργοταξίου ή τις ενεργές λωρίδες κυκλοφορίας. (Υπενθυμίζεται ότι στην Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου η κυκλοφορία ποδηλάτων απαγορεύεται με βάση την ΚΟΚ)
  • Παρακαλούνται οι οδηγοί να συμμορφώνονται με την οδική σήμανση και να προσεγγίζουν το σημείο με ελαττωμένη ταχύτητα.

Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου θα ενημερώνει εγκαίρως εάν και εφόσον υπάρξουν τροποποιήσεις στο πρόγραμμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΕΛΛΑΔΑ

Tα σχέδια του Τραμπ – Η εμπλοκή της Ελλάδας

Published

on

By

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι η Αμερική «θα πάρει τον έλεγχο» στη Λωρίδα της Γάζας, ενώ οι Παλαιστίνιοι που ζουν εκεί θα πρέπει να μετ’ εγκατασταθούν  στην Ιορδανία ή την Αίγυπτο. Τόσο το Ισραήλ όσο και η Γάζα έχουν τεράστια υπεράκτια αποθέματα φυσικού αερίου.             Η ανάπτυξη αυτών των πόρων θα μπορούσε να βοηθήσει στη χρηματοδότηση για την ανοικοδόμηση της Λωρίδας.

 Ας το αναλύσουμε. Τα μεγάλα υπεράκτια κοιτάσματα φυσικού αερίου του Ισραήλ — Λεβιάθαν, Ταμάρ και Νταλίτ — βρίσκονται ήδη σε λειτουργία και/ή εξερευνώνται από τη Chevron και πολλές άλλες μεσαίου μεγέθους ισραηλινές εταιρείες πετρελαίου.

Στις 4 Φεβρουαρίου, η κρατική εταιρεία ενέργειας του Αζερμπαϊτζάν SOCAR απέκτησε μερίδιο 10% στο κοίτασμα φυσικού αερίου Tamar. Γνώριζε ότι πρόκειται να γίνουν οι ανακοινώσεις για τη Γάζα;

Η συμφωνία της Χαμάς

Τρεις μήνες πριν τις επιθέσεις της 7ης Οκτωβρίου 2023, η Χαμάς έκανε μια συμφωνία με τη μεσολάβηση των ΗΠΑ για να επιτρέψει την ανάπτυξη ενός δυνητικά σημαντικού κοιτάσματος φυσικού αερίου στ’ ανοικτά των ακτών της Γάζας.

Στη συνέχεια, τρεις μήνες μετά τις 7 Οκτωβρίου, το Ισραήλ παραχώρησε αμφιλεγόμενα δικαιώματα εξερεύνησης στις Eni (Ιταλία), Dana Energy (Ηνωμένο Βασίλειο) & Ratio Petroleum (Ισραήλ) για να εξερευνήσουν εντός των θαλάσσιων ορίων της Παλαιστίνης.

Ενώ μαίνεται ο πόλεμος στη Γάζα, οι σημαντικές ενεργειακές εξελίξεις στην περιοχή προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς.

Αγωγός Κατάρ -Τουρκίας

Ο αγωγός Κατάρ – Τουρκίας σχεδιαζόταν να μεταφέρει φυσικό αέριο από το Κατάρ μέσω της Σαουδικής Αραβίας, της Ιορδανίας και της Συρίας στην Τουρκία και την Ευρώπη. Το 2009, ο τότε ηγέτης της Συρίας Μπασάρ αλ Ασαντ απέρριψε το σχέδιο.

Τώρα που ο Ασαντ έφυγε;

Ο υπουργός Ενέργειας της Τουρκίας δήλωσε πρόσφατα δημόσια ότι το σχέδιο θα μπορούσε ν’ αναβιώσει εάν «η Συρία επιτύχει την εδαφική της ακεραιότητα και σταθερότητα». Επιπλέον, το Κατάρ θέλει να διαφοροποιήσει με αγωγούς τους δρόμους μεταφοράς των ενεργειακών προϊόντων του, πέρα από τις αποστολές LNG.

Οι ταχύτατες εξελίξεις:

Πριν μια εβδομάδα περίπου, ο Εμίρης του Κατάρ ήταν ο πρώτος αρχηγός κράτους που επισκέφτηκε τη Συρία μετά την πτώση του Ασαντ.

Προχθές, ο ντε φάκτο ηγέτης της Συρίας, Αχμεντ αλ-Σάρα, βρέθηκε στη Σαουδική Αραβία για το πρώτο επίσημο ταξίδι του στο εξωτερικό.

Ο ίδιος  μετέβη στην Τουρκία και συναντήθηκε με τον πρόεδρο Ερντογάν.

Περσικός αγωγός

Το Ιράν έχει επίσης σχέδιο για την κατασκευή αγωγού φυσικού αερίου προς την Ευρώπη μέσω Ιράκ και Συρίας. Ονομάζεται έργο Περσικού Αγωγού, αλλά δεν υπάρχουν ενημερώσεις προόδου από το 2016. Δεδομένης της νέας ηγεσίας της Συρίας και της ταχέως αναπτυσσόμενης πολιτικής απομόνωσης του Ιράν, το έργο αυτό δεν θα προβλέπεται να υλοποιείται σύντομα.

Η Λιβύη βρίσκεται σ’ έναν διαρκή εμφύλιο/πολιτική κρίση μετά την απομάκρυνση από την εξουσία του δικτάτορα Μουαμάρ Καντάφι το 2011. Τα πράγματα όμως βελτιώνονται.

Πριν δύο εβδομάδες πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη ένα σημαντικό πετρελαϊκό συνέδριο με παρόντες πολλούς Αμερικανούς και Ευρωπαίους. Χθες, ο υπουργός Οικονομίας και Εμπορίου της Λιβύης δημοσιοποίησε σχέδια διεξαγωγής, το συντομότερο δυνατό, συνεδρίου για την ανασυγκρότηση.

Η Λιβύη ξανά στο παιχνίδι

Με μερικά από τα μεγαλύτερα αποθέματα υδρογονανθράκων στον κόσμο, η Λιβύη ελπίζει να ξαναμπεί σε μεγάλο βαθμό στο παιχνίδι.

Γιατί όλες αυτές οι χώρες — Ισραήλ, Κατάρ, Λιβύη, Συρία και Τουρκία — κινούνται γρήγορα για ν’ αναπτύξουν δυνητικά τον εφοδιασμό με φυσικό αέριο ή/και τις ικανότητές τους σε αγωγούς;

Γιατί η Ευρώπη θέλει απεγνωσμένα ν’ αντικαταστήσει τη ρωσική ενέργεια και όποιος προμηθεύει αυτό το αέριο θ’ αποκτήσει σημαντική οικονομική και γεωπολιτική ισχύ. Ολοι αυτοί οι παίκτες ξέρουν ότι πρέπει να κινηθούν με ταχύτητα πριν ξεχαστεί ο πόλεμος στην Ουκρανία και η Ρωσία επανέλθει δριμύτερη.

Οι ΗΠΑ και η ΕΕ θέλουν τη Ρωσία εκτός της αλυσίδας ενεργειακού εφοδιασμού της Ευρώπης. Η λύση; Πολλαπλοί προμηθευτές φυσικού αερίου όπως το Ισραήλ, το Κατάρ και η Λιβύη. Τώρα είναι η ώρα να κινηθούν όλοι οι παίκτες φυσικού αερίου στην περιοχή.

Η εμπλοκή της Ελλάδας

Το σπουδαιότερο καθώς μας αφορά άμεσα: Το σχέδιο του Τραμπ κουμπώνει με τον Οικονομικό Διάδρομο Ινδίας- Μέσης Ανατολής – Ευρώπης (IMEEC), που αποτελεί στρατηγικό στόχο των ΗΠΑ στη Μέση Ανατολή έναντι των ανταγωνιστών τους Ρωσία και Κίνα. Η Ελλάδα όχι μόνο συμμετέχει σ’ αυτόν τον σχεδιασμό αλλά παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο καθώς αποτελεί το σημείο σύνδεσης του διαδρόμου με την Ευρώπη.

 

Πρόσφατα, μάλιστα, ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας, Γιώργος Γεραπετρίτης, βρισκόταν στην Ινδία όπου συναντήθηκε με τον ινδό ομόλογό του. Κεντρικό θέμα των συζητήσεων ήταν ο διάδρομος IMEEC.

Όπως, επίσης, σημειωνόταν , για τις προοπτικές του συγκεκριμένου έργου, σε συνδυασμό με τις επιφυλάξεις των οικονομολόγων και των τεχνοκρατών, λιγότερα έχουν ειπωθεί για το πώς αυτές οι εξελίξεις θα επηρεάσουν σοβαρά τον παλαιστινιακό στόχο της αυτοδιάθεσης.

Όλα  αυτά, εκτός του ότι αποκαλύπτουν τους λόγους για τους οποίους αιματοκυλίστηκαν ο συριακός και ο παλαιστινιακός λαός, εξηγούν ίσως και τη σιωπή της ελληνικής κυβέρνησης στις κυνικές δηλώσεις του προέδρου των ΗΠΑ.

Επιμέλεια: Γιώργος Γεωρτζόγλου

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Οι Ναυπάκτιοι της Πάτρας γιορτάζουν τον Αγ. Χαράλαμπο

Published

on

By

Οι δύο ιστορικοί και πολυπληθείς Σύλλογοι της πόλης μας, ο Σύνδεσμος των εν Πάτραις Ναυπακτίων «Ο Άγιος Χαράλαμπος» και ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Πατρών , συνεορτάζουν τη μνήμη του Αγίου Χαραλάμπους, προστάτη του Ναυπακτιακού Συνδέσμου, αλλά και πολιούχου – προστάτη της Πρέβεζας.

Οι διήμερες θρησκευτικές εκδηλώσεις θα λάβουν χώρα στον ομώνυμο Ιερό Ναό του
Ναυπακτιακού Συνδέσμου, στα Ζαρουχλέικα Πατρών ( Ανθείας 122-126).

Το πρόγραμμα του εορτασμού περιλαμβάνει:

 Κυριακή 9/2/2025, ώρα 18:00
Μέγας Εσπερινός μετ’ Αρτοκλασίας

 Δευτέρα 10/2/2025, ώρα 07:00
Αρχιερατική Θεία Λειτουργία προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου
Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ.κ. Ιεροθέου.

 Δευτέρα 10/2/2025, ώρα 17:30
Απόδοση εορτής, περιφορά εικόνας

Καλούμε τους απανταχού Ναυπάκτιους, Ηπειρώτες και φίλους των συλλόγων μας, να συμμετάσχουν στον λαμπρό θρησκευτικό εορτασμό του Αγίου Χαραλάμπους

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Στις καλένδες  λόγω… Τραμπ

Published

on

By

Στις αρχές του 2025 θα έπρεπε να ξεκινούν οι διαδικασίες για την σύσταση της εταιρείας ειδικού σκοπού, που θα έχει σκοπό να διευκολύνει τους επενδυτές, σε χρόνο και κόστος, να αναλάβει να προκηρύξει τους διαγωνισμούς για να αναθέσει την εκπόνηση των απαραίτητων ανεμολογικών και βυθομετρικών ερευνών και μελετών για τις περιοχές του πρώτου «κύματος» σύμφωνα με  το πρόγραμμα ανάπτυξης Υπεράκτιων Αιολικών Πάρκων, στο οποίο έχει ενταχθεί και η θαλάσσια περιοχή του Πατραϊκού κόλπου, μεταξύ Αντιρρίου και λιμνοθάλασσας Αιτωλικού.

Ωστόσο, μέχρι σήμερα όλες αυτές οι διαδικασίες φαίνονται παγωμένες, και ο λόγος δεν είναι μόνο η ελληνική γραφειοκρατία, αλλά και ο …Τραμπ.

Η υπεράκτια αιολική ενέργεια ήταν το πρώτο «θύμα» της πολιτικής του νέου αμερικανού Προέδρου, όπως είχε προαναγγείλει και έθεσε σε εφαρμογή με την ανάληψη των καθηκόντων του, υπογράφοντας διατάγματα απαγόρευσης κατασκευής νέων υπεράκτιων αιολικών πάρκων στις ΗΠΑ.

Οι κινήσεις αυτές, είχαν αντίκτυπο και στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου ο κλάδος της υπεράκτιας αιολικής βιομηχανίας καταγράφει ήδη απώλειες στα ταμπλό των χρηματιστηρίων. Ως εκ τούτου, οι αρμόδιες αρχές καταγράφουν μια επενδυτική υπαναχώρηση ή δισταγμό, γι΄ αυτό και όλα τα ορόσημα πάνε προς τα πίσω, χωρίς σαφή ορατότητα ξεμπλοκαρίσματος.

Χωρίς ΚΥΑ που να επισημοποιεί το εθνικό πρόγραμμα δεν μπορεί να προχωρήσει η σύσταση της εταιρείας ειδικού σκοπού που είχε προβλεφθεί με νόμο από τον περασμένο Απρίλιο για να αναλάβει τη διενέργεια των απαιτούμενων βυθομετρικών και ανεμολογικών μελετών και κάπως έτσι, το πρόγραμμα δείχνει να έχει μπει σε κατάσταση αναμονής.

Από pelop.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ