Connect with us

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ναυπάκτου Ιερόθεος για το Ουκρανικό

Published

on

Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης  Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου κ. Ἱερόθεος ἀπέστειλε στήν Διαρκῆ Ἱερά Σύνοδο ἔγγραφο μέ τό ὁποῖο διατυπώνει τίς ἀπόψεις του γιά τό πῶς νομίζει ὅτι πρέπει ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος νά ἀποφασίση γιά τό θέμα τῆς Αὐτοκεφαλίας πού ἔδωσε τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο στήν Οὐκρανία.

Στό ἔγγραφο αὐτό δίνει ἕνα σύντομο ἱστορικό τῶν Αὐτοκεφαλιῶν καί Πατριαρχικῶν ἀξιῶν, παρουσιάζει τό πῶς χορηγήθηκαν στίς Ἐκκλησίες οἱ Πατριαρχικοί καί Συνοδικοί Τόμοι, ἀναφέρεται σέ συζήτηση πού ἔγινε γιά τόν τρόπο ἀνακήρυξης μιᾶς Ἐκκλησίας ὡς αὐτοκέφαλης καί τέλος προσδιορίζει πῶς, κατά τήν γνώμη του, θά ἔπρεπε νά ἀντιμετωπίση ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος τό θέμα.    Αναφέρει μεταξύ άλλων:

Ἡ συζήτηση γιά τόν τρόπο ἀνακηρύξεως μιᾶς Ἐκκλησίας σέ Αὐτοκέφαλη

Τόν 20ό αἰώνα στήν προσπάθεια νά ἐπιλυθῆ τό θέμα τῆς ἀνακήρυξης τῆς Αὐτοκεφαλίας καί ἐν ὄψει τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου ἔγινε Πανορθόδοξη συζήτηση γιά τόν τρόπο χορηγήσεως τῆς αὐτοκεφαλίας σέ μιά Ἐκκλησία.

Ἔτσι, ἀπό τήν Α΄ Προσυνοδική Πανορθόδοξη Διάσκεψη στήν Γενεύη, τόν Νοέμβριο τοῦ 1976, συνετάγη ἕνα κείμενο μέ τίτλο: «Τό Αὐτοκέφαλον καί ὁ τρόπος ἀνακηρύξεως αὐτοῦ», στό ὁποῖο τονίζεται ὅτι ἡ Ἐκκλησία πού ἐπιθυμεῖ τήν Αὐτοκεφαλία της ὑποβάλλει αἴτηση στήν μητέρα Ἐκκλησία, ἡ ὁποία σέ περίπτωση πού παράσχει τήν συγκατάθεσή της, ὑποβάλλει πρόταση στό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο.

Τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο, ἀφοῦ συναινέσουν οἱ ἄλλες Αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες, ἀνακηρύσσει ἐπισήμως τό αὐτοκέφαλον στήν Ἐκκλησία μέ ἔκδοση Πατριαρχικοῦ Τόμου, ὁ ὁποῖος ὑπογράφεται ἀπό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη, καί εἶναι ἐπιθυμητό νά προσυπογράφεται ἀπό τούς Προκαθημένους ὅλων τῶν Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, ὁπωσδήποτε, ὅμως, ἀπό τόν Προκαθήμενο τῆς μητέρας Ἐκκλησίας.

Ἔτσι, ὑπάρχει αἴτηση τῆς Ἐκκλησίας, συγκατάθεση τῆς Μητρός Ἐκκλησίας, συναίνεση ὅλων τῶν Ἐκκλησιῶν καί ἀνακήρυξη ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο μέ Πατριαρχικό Τόμο. Ὅμως δυστυχῶς, δέν ἐπῆλθε συμφωνία γιά τό κείμενο αὐτό καί δέν παρεπέμφθη στήν Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο, πού συνεκλήθη τό 2016 στό Κολυμπάρι τῆς Κρήτης, διότι τό ὑπονόμευσε ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας, ἔχοντας συμπαραστάτες καί ἄλλες Ἐκκλησίες, ἐπειδή δέν ἔπρεπε κατ’ αὐτούς νά ὑπογράφεται μόνον ἀπό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη, ἀλλά καί ἀπό ὅλους τούς Προκαθημένους τῶν Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν. Δέν ἔγινε ἀποδεκτή ἡ διάκριση μεταξύ «ἀποφαίνεται» καί «συναποφαίνεται»!

 Αὐτό εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα νά μή λυθῆ τό θέμα τῆς χορηγήσεως Αὐτοκεφάλου στίς Ἐκκλησίες κατά κανονική ἀκρίβεια, ἀλλά νά παραμείνη ἡ οἰκονομία, ὅπως γινόταν μέχρι τώρα, ἤτοι νά χορηγῆται τό Αὐτοκέφαλο μέ τό ἐθιμικό δίκαιο ἀπό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη. Ἐπίσης, εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα νά μή «τελειωθοῦν» κατά κανονική ἀκρίβεια καί οἱ Αὐτοκεφαλίες πού δόθηκαν σέ ἄλλες Ἐκκλησίες μόνον ἀπό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη, καίτοι τό ἤθελαν.

Χάθηκε αὐτή ἡ εὐκαιρία γιά τήν ἐπικράτηση τῆς ἑνότητας μεταξύ τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν καί γιά τήν ἀκρίβεια ὑπονομεύθηκε ἡ ἐκκλησιαστική ἑνότητα.

 Ἡ ἀντιμετώπιση τοῦ θέματος τῆς Οὐκρανίας

Γιά τό θέμα τῆς Οὐκρανίας πού ἀπασχολεῖ τόν Ὀρθόδοξο Χριστιανικό κόσμο ὑπάρχουν μερικά δεδομένα.

Πρῶτον. Οἱ ὀκτώ Ἐκκλησίες (Σερβίας, Ρουμανίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας, Ἑλλάδος, Πολωνίας, Ἀλβανίας, Τσεχίας καί Σλοβακίας) ἔχουν τήν αὐτοκεφαλία τους ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο κατ’ οἰκονομίαν «τῷ καλῷ τῆς οἰκονομίας χρήσασθαι τρόπῳ».

Δεύτερον. Στούς Τόμους μέ τούς ὁποίους χορηγήθηκαν Αὐτοκεφαλίες καί Πατριαρχικές ἀξίες σέ διάφορες Ἐκκλησίες, γίνεται ἀναφορά στήν σύγκληση Οἰκουμενικῆς Συνόδου στήν ὁποία θά ψηφισθῆ ἡ τελική ἀναγνώριση τῶν Αὐτοκεφάλων αὐτῶν Ἐκκλησιῶν ἀπό ὅλες τίς Αὐτοκέφαλες Ἐκκλησίες.

Τρίτον. Βασική κανονική ἀρχή εἶναι νά μή εἰσέρχεται κάποια Ἐκκλησία στίς ἀποφάσεις τῶν ἁρμοδιοτήτων τῶν ἄλλων Ἐκκλησιῶν, πολύ δέ περισσότερο στίς ἀποφάσεις τῆς Πρωτόθρονης Ἐκκλησίας, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, πού ἔχει ηὐξημένες ἁρμοδιότητες στήν προεδρία καί τήν καλή λειτουργία ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, οὔτε καί νά τίς κρίνουν, πρό τῆς Οἰκουμενικῆς Συνόδου, στήν ὁποία παραπέμπονται γιά τήν ὁλοκλήρωση.

Τέταρτον. Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δέν μπορεῖ νά ἀρνηθῆ τήν ἀπόφαση τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου γιά τήν πράξη του νά ἐκδώση Πατριαρχική Πράξη χορηγήσεως Αὐτοκεφαλίας στήν Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας, ἀλλά νά ἀποδεχθῆ πρός τό παρόν τήν ἀπόφαση αὐτή καί νά ἀναμείνη νά ἐκφράση τήν συνολική ἄποψη καί κρίση της, μέ τήν ψῆφο της, ὅταν θά συνέλθη ἡ Οἰκουμενική Σύνοδος. Ἐκεῖ θά κριθῆ καί ὁ τρόπος πού δόθηκε ἡ Αὐτοκεφαλία, ὄχι μόνον στήν Οὐκρανία, ἀλλά καί στίς ἄλλες Ἐκκλησίες.

 Ἡ μή ἀποδοχή τοῦ τρόπου ἐκδόσεως τοῦ Πατριαρχικοῦ Τόμου γιά τήν Αὐτοκεφαλία τῆς Οὐκρανίας, θά θέση σέ ἀμφισβήτηση τίς Αὐτοκεφαλίες τῶν ὀκτώ ἄλλων ὑφισταμένων Αὐτοκεφάλων Ἐκκλησιῶν, συμπεριλαμβανομένης καί τῆς Αὐτοκεφαλίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.

Διότι αὐτές οἱ Αὐτοκεφαλίες χορηγήθηκαν μόνον ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο.

Πέμπτον. Ὡς πρός τό θέμα τοῦ πῶς ἔγινε ἀποδεκτή ἀπό τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο ἡ «Ἀρχιερωσύνη» τῶν Ἐπισκόπων πού «χειροτονήθηκαν» ἀπό τούς καθηρημένους Ἀρχιερεῖς καί τούς σχισματικούς ἤ «αὐτοχειροτονήτους», ἡ Ἐκκλησία μας πρίν λάβη κάποια ἀπόφαση, θά πρέπει νά ἐρωτήση τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο γιά τόν τρόπο μέ τόν ὁποῖον ἀποκατέστησε τούς «Ἀρχιερεῖς» αὐτούς. Αὐτό ἑδράζεται στόν Συνοδικό καί Πατριαρχικό Τόμο τοῦ 1850 μέ τόν ὁποῖον δόθηκε τό Αὐτοκέφαλο στήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος, πού διαγορεύει: «Ἐν τοῖς συμπίπτουσιν ᾽Εκκλησιαστικοῖς πράγμασι, τοῖς δεομένοις συσκέψεως καί συμπράξεως πρός κρείττονα οἰκονομίαν καί στηριγμόν τῆς ᾽Ορθοδόξου ᾽Εκκλησίας, ἤρεσεν, ἵνα ἡ μέν ἐν ῾Ελλάδι Ἱερά Σύνοδος ἀναφέρηται πρός τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην καί τήν περί αὐτόν Ἱεράν Σύνοδον· ὁ δέ Οἰκουμενικός Πατριάρχης μετά τῆς περί αὐτόν Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου, παρέχῃ προθύμως τήν ἑαυτοῦ σύμπραξιν, ἀνακοινῶν τά δέοντα πρός τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς ᾽Εκκλησίας τῆς ῾Ελλάδος».

Ἑπομένως, στό θέμα τῆς Οὐκρανίας ἐπιβάλλεται ἡ σύσκεψη καί ἡ σύμπραξη μέ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο, πολύ δέ περισσότερο ἐπειδή ἡ Αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος διοικεῖ «ἐπιτροπικῶς» καί τίς Ἐπαρχίες τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου ἐν Ἑλλάδι.  Ἐάν δέν γίνη αὐτό, τότε ὑπονομεύεται ὁ Συνοδικός καί Πατριαρχικός Τόμος τῆς Αὐτοκεφαλίας τῆς Ἐκκλησίας μας.

Ἕκτον. Αὐτό τό θέμα, πού ἀφορᾶ τήν χορήγηση τῆς Αὐτοκεφαλίας στήν Οὐκρανία, δέν μπορεῖ νά τεθῆ σέ ψηφοφορία στήν Ἱεραρχία, διότι σέ μιά τέτοια περίπτωση θά εἰσέλθουμε σέ ὑπόθεση ἄλλης Ἐκκλησίας, καί μάλιστα τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ὅταν μάλιστα Αὐτό διατηρεῖ καί «τό ἀνώτατον κανονικόν δικαίωμα» στίς Ἐπαρχίες «τοῦ Ἁγιωτάτου Ἀποστολικοῦ καί Πατριαρχικοῦ Θρόνου» ἐν Ἑλλάδι, στίς λεγόμενες Νέες Χῶρες.».

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Μάθε που ψηφίζεις

Published

on

By

Κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα, δείτε που ψηφίζετε μέσα από την εφαρμογή

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Η… Γυμνή αλήθεια των Αιολικών

Published

on

By

Τις επόμενες ημέρες η Κίνηση Πολιτών για την Προστασία των Βουνών της Αιτωλοακαρνανίας θα διανέμει ενημερωτικά φυλλάδια στον νομό, σχετικά με το θέμα εγκατάστασης ανεμογεννητριών στην περιοχή μας.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 

ΠΟΤΕ & ΠΟΥΘΕΝΑ δεν μείωσαν την χρήση λιγνίτη και δεν αντικατέστησαν συμβατικές μονάδες παραγωγής ενέργειας.

Οι ανεμογεννήτριες όλο και πληθαίνουν, όμως καμία λιγνιτική μονάδα όλα αυτά τα χρόνια δεν σταμάτησε την λειτουργία της εξαιτίας τους.
Τρανταχτό παράδειγμα η Γερμανία, η οποία παρότι διαθέτει  μεγάλο ποσοστό Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (περίπου το 60% της εγκατεστημένης ισχύος της είναι αιολικά & φωτοβολταϊκά) εξακολουθεί να ηλεκτροδοτείται από πυρηνικά, λιγνίτη, λιθάνθρακα, φυσικό αέριο και υδροηλεκτρικά.

ΠΑΝΤΑ & ΠΑΝΤΟΥ αλλοιώνουν και υποβαθμίζουν μη αναστρέψιμα και σε μεγάλο βαθμό το φυσικό τοπίο.

Το ότι τα αιολικά παράγουν ενέργεια (απρόβλεπτα & μόνο ΌΤΑΝ φυσά άνεμος) χωρίς να εκπέμπουν άμεσα ρύπους, δεν αναιρεί την μη  αναστρέψιμη περιβαλλοντική καταστροφή που προκαλείται από την εγκατάστασή τους, η οποία απαιτεί διάνοιξη νέων δρόμων, νέα υπόγεια & εναέρια δίκτυα μεταφοράς ενέργειας, νέους υποσταθμούς, ισοπέδωση τεράστιων εκτάσεων, κτλ. μέσα σε παρθένες, δασικές και ορεινές (κυρίως) περιοχές. Τρανταχτά παραδείγματα στον νομό μας, τα Όρη Βάλτου, ο Πεταλάς, τα Ακαρνανικά, τα Όρη Ναυπακτίας…

ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ τον πολίτη να πληρώνει επιπρόσθετο φόρο (Ε.Τ.Μ.Ε.Α.Ρ.) αυξάνοντας υπερβολικά την τιμή του ρεύματος.

Πολλοί νομίζουν ότι τα αιολικά παράγουν δωρεάν (ή φτηνό) ρεύμα. Στην πραγματικότητα, όχι μόνο δεν παράγουν δωρεάν ρεύμα, αλλά το ακριβαίνουν! Οι τιμές της ηλεκτρικής ενέργειας στην χώρα μας την περίοδο 2005-2016 αυξήθηκαν κατά περίπου 150% (εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ», 7/8/2018), όσο αυξάνονταν και η διείσδυση των Α.Π.Ε. στην ηλεκτροδότηση. Ο φόρος υπέρ των Α.Π.Ε. ονομάζεται «Ειδικό Τέλος Μείωσης Εκπομπών Αέριων Ρύπων», και συμπεριλαμβάνεται υποχρεωτικά στον λογαριασμό της ΔΕΗ. Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι χώρες με πολλά αιολικά (π.χ. Γερμανία, Δανία, Αυστρία, Ολλανδία, Ισπανία), έχουν και το ακριβότερο ρεύμα παγκοσμίως.

ΠΛΗΤΤΟΥΝ τον τουρισμό. Προσφέρουν ελάχιστες θέσεις εργασίας στην χώρα μας, ενώ αυξάνουν την ζήτηση εργασίας στο εξωτερικό.

Ως επακόλουθο της ανεπανόρθωτης περιβαλλοντικής καταστροφής & αλλοίωσης του φυσικού τοπίου, έχει αποδειχθεί παγκοσμίως ότι τα αιολικά πλήττουν σοβαρά τον τουρισμό, ενώ οι θέσεις εργασίας σε έναν αιολικό σταθμό κατά την λειτουργία του, είναι ΤΟ ΠΟΛΥ μία-δύο. Αντίθετα, ευνοούνται υπερβολικά & ποικιλοτρόπως, οι χώρες που κατασκευάζουν και εξάγουν ανεμογεννήτριες (π.χ. Ισπανία, Γερμανία, Δανία, Κίνα). Επίσης ευνοούνται οι εργολάβοι και οι βιομηχανίες σκυροδέματος, όμως μόνο κατά την διάρκεια των έργων κατασκευής αιολικών σταθμών.

ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΕΣ τις εταιρίες που τα εγκαθιστούν…

…μέσω των υπέρογκων κρατικών & ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων που λαμβάνουν βάσει νόμου, τόσο για την κατασκευή των αιολικών σταθμών, όσο και κατά την λειτουργία αυτών, επειδή υποτίθεται πως «σώζουν το περιβάλλον» με «καθαρή» ενέργεια. Επίσης, οι ενεργειακές εταιρίες μέσω των αιολικών σταθμών τους, έχουν την ευκαιρία να δραστηριοποιούνται σε ένα πανάκριβο εμπόριο ηλεκτρικού ρεύματος, το οποίο φυσικά πληρώνουμε όλοι εμείς υποχρεωτικά, χωρίς κάποιο όφελος. Στο εμπόριο αυτό επιτρέπεται πλέον να συμμετέχουν και μικροί συνεταιρισμοί, όπως για παράδειγμα η «Ένωση Αγρινίου» στον νομό μας. Έτσι, το ηλεκτρικό ρεύμα, από ένα δημόσιο αγαθό μετατρέπεται σε πανάκριβο εμπόρευμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον πολίτη.

ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΥΝ δημόσια γη, εξυπηρετούν ξένα συμφέροντα & στην ουσία δεν λύνουν κανένα πρόβλημα.

Όλες οι περιοχές και τα βουνά που παραχωρούνται για την τοποθέτηση αιολικών σταθμών, δεσμεύονται μια για πάντα από ιδιώτες και πολυεθνικές εταιρίες. Τα αιολικά αποτελούν βιτρίνα για χώρες που εξάγουν ανεμογεννήτριες, και εξυπηρετούν συμφέροντα (εγχώρια ή μη) με μόνο σκοπό το χρήμα. Υπάρχουν μόνο με & για επιδοτήσεις. Δεν σώζουν τον πλανήτη, δεν ωφελούν τον πολίτη και  προστίθενται (κοστοβόρα & προβληματικά) στο σύστημα ηλεκτροδότησης χωρίς να υποκαθιστούν λιγνίτη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή οποιοδήποτε άλλο ορυκτό καύσιμο και επομένως δεν μειώνουν ούτε ρύπους.

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ανακοίνωση του Γιάννη Νταουσάνη για την αντιμισθία του Δημάρχου Ναυπακτίας Τάκη Λουκόπουλου

Published

on

By

Σε ανακοίνωση του υποψήφιου δημάρχου Ναυπακτίας με τον συνδυασμό «Νέα Πορεία» Γιάννη Νταουσάνη σχετικά με την αντιμισθία του Δημάρχου Ναυπακτίας Τάκη Λουκόπουλου, αναφέρονται τα ακόλουθα:

«Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της προπαγάνδας, ο δήμαρχος Λουκόπουλος Τάκης, κατασκευάζοντας «ειδήσεις», λίγες μέρες πριν τις εκλογές,  προσπαθεί να παραπλανήσει τους συνδημότες μας, με στόχο την υφαρπαγή της ψήφους τους και την διατήρηση της θέσης του στην εξουσία.

Επειδή φοβάται, ότι σε λίγες μέρες θα είναι ο απερχόμενος δήμαρχος, προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατηθεί σ’ αυτήν.

Ενημερώνουμε τους συνδημότες μας, ότι σύμφωνα με το Ν. 3852/2010, οι δήμαρχοι, εφόσον έχουν την ιδιότητα του συνταξιούχου, έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν,  είτε την αντιμισθία που προβλέπεται για τη θέση αυτή και καταβάλλεται από το δήμο, είτε να παραιτηθούν αυτής.

Και εσείς κ. δήμαρχε, είστε συνταξιούχος. Μην  υποτιμάτε λοιπόν την νοημοσύνη των συμπολιτών μας.

Ο επικεφαλής της παράταξής μας,  Γιάννης Νταουσάνης,  από  το 1983 που ασχολείται  με την τοπική αυτοδιοίκηση, είτε από την θέση του προέδρου της κοινότητας, είτε από τη θέση του δημάρχου,  έχει διαθέσει τις περισσότερες αντιμισθίες ,  πληρώνοντας εργάτες για να κάνουν διάφορες εργασίες στην τότε κοινότητα Σκάλας και στο δήμο. Έχει προσφέρει προσωπική εργασία.   Έχει φυτέψει δεκάδες πλατάνια, έχει τοποθετήσει μόνος του το δίκτυο άρδευσης,   τα φροντίζει μόνος του εδώ και χρόνια. Έχει… έχει… έχει.  Δεν βγήκε όμως  να το βροντοφωνάξει. Το έκανε απλά και ταπεινά. Και όλα αυτά τα έκανε επί σειρά ετών. Μόνο 5 χρόνια ασχολείστε κ. δήμαρχε με τα κοινά, τα προηγούμενα χρόνια ήσασταν σπίτι σας.

Λυπούμαστε  κ. δήμαρχε, για τις μεθόδους που χρησιμοποιείτε για την χειραγώγηση των συμπολιτών μας.

Οι συμπολίτες μας όμως δεν καθοδηγούνται, δεν είναι άβολα πλάσματα. Είμαστε αισιόδοξοι ότι  στις 26 Μάη θα αποφασίσουν μια ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ για το δήμο Ναυπακτίας.

Η κοινωνία πλέον γνωρίζει, μπορεί να κρίνει , να συγκρίνει και να αποφασίσει.»

 

 

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

musitsa-rouxa-axesouar-kosmimata

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ