Connect with us

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Νόμος-«μπλόκο» σε Cosmote, Vodafone, Wind, Nova όταν σας καλούν για πωλήσεις

Published

on

 Σε ΦΕΚ δημοσιεύτηκε ο κώδικας δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές. Ο συγκεκριμένος κώδικας υποχρεώνει σε συγκεκριμένους κανόνες «συμπεριφοράς» παρόχους όπως Cosmote-ΟΤΕ, Vodafone, Wind, Nova και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται αλλιώς… θα επιβληθούν κυρώσεις!

Κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές, το προσωπικό του παρόχου προωθεί και πωλεί τις υπηρεσίες του με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο. Επίσης, κατά τη διάρκεια της προώθησης των υπηρεσιών εξηγεί με σαφήνεια και ευκρίνεια τους βασικούς όρους, προϋποθέσεις, τυχόν περιορισμούς, ειδικούς όρους και κόστος των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές.

Ώρες επικοινωνίας: Η επικοινωνία με τους καταναλωτές, είτε πρόκειται για επίσκεψη στην κατοικία, είτε μέσω τηλεφώνου πρέπει να γίνεται σε κατάλληλες ώρες και δεν πραγματοποιείται σε ώρες κοινής ησυχίας, εκτός εάν συμφωνεί προς τούτο ο καλούμενος. Αυτό ισχύει και για τις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται μόνον υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Προστασία προσωπικών δεδομένων: Όλα τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με καταναλωτές όταν αναζητούνται υποψήφιοι πελάτες πρέπει να συγκεντρώνονται, να προωθούνται και να διατηρούνται με τρόπο που να συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Παρουσίαση προσωπικού: O πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές ανακοινώνει αμέσως στην αρχή της επικοινωνίας το επώνυμο τους, τον πάροχο που εκπροσωπούν και τον σκοπό της επικοινωνίας τους. Ειδικότερα, στην περίπτωση υπεργολάβων / συνεργατών / μεταπωλητών, στην επικοινωνία με τους καταναλωτές πρέπει να δηλώνεται σαφώς το όνομα της εταιρίας του υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή και η σχέση της με τον πάροχο. Δηλαδή, η επικοινωνία θα πρέπει να έχει το περιεχόμενο: «το όνομά μου είναι …………… καλώ από την [όνομα εταιρίας υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή], που είναι συνεργαζόμενη εταιρία με τον πάροχο [όνομα]».

Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παραπλανητικές εκφράσεις που δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, όπως η έκφραση «καλώ εκ μέρους του παρόχου [όνομα]» εάν πρόκειται για προσωπικό υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή του παρόχου.

Λεξιλόγιο και ευγένεια προσωπικού: Το προσωπικό του παρόχου στην επικοινωνία με τους καταναλωτές, απευθύνεται σε αυτούς με ευγένεια και χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Κάθε πληροφορία πρέπει να είναι απλή και ακριβής και να παρέχεται με τρόπο ώστε να καθίσταται ευθέως και άμεσα αντιληπτή από τον εκάστοτε καταναλωτή. Δεν παραπλανά, ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο, με πράξεις ή παραλείψεις, τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία του παρόχου ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων παρόχων.

Διακοπή προωθητικής επικοινωνίας: Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου υποχρεούται να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη ευγενικά, χωρίς να επιμένει ενάντια στην θέληση του καταναλωτή και χωρίς να ασκήσει οποιουδήποτε είδους πίεση ή έμμεσο εξαναγκασμό.

Διατήρηση αρχείων: Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για την πραγματοποίηση πωλήσεων με τους καταναλωτές, διατηρούνται από την εταιρία που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες από την πραγματοποίηση αυτής, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου. Τα προαναφερθέντα αρχεία περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της συνομιλίας με τους καταναλωτές καθώς και επαρκείς πληροφορίες για την ταυτοποίηση του εμπλεκόμενου αντιπροσώπου σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση οποιασδήποτε μελλοντικής καταγγελίας ή ζητήματος προκύψει. Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια διατήρησης των εν λόγω στοιχείων και να του παρέχει τα δικαιώματα που ορίζει η σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι το δικαίωμα εναντίωσης.

Εξυπηρέτηση Καταναλωτών: Ο πάροχος διασφαλίζει ότι τα ερωτήματα και τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά. Τα τμήματα διαχείρισης καταγγελιών πρέπει να είναι στελεχωμένα με επαρκείς πόρους και με ικανοποιητικά επίπεδα εξουσιοδότησης.

Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλει κυρώσεις εφαρμόζοντας τις διατάξεις των άρθρων 137 και 138 του ν. 4727/2020.

 

 

 

 

 

 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Το gtp (greek travel pages) μιλά για τους ποδηλατικούς αγώνες στην Άνω Χώρα Ναυπακτίας

Published

on

By

gtp-αγώνες-ποδηλασίας-ορεινη-ναυπακτία

Σε συνέχεια των δημοσιεύσεων από μεγάλα τουριστικά και μη  ελληνικά ηλεκτρονικά μέσα, το ξενόγλωσσο gtp (greek travel pages) κάνει εκτεταμένη αναφορά- παρουσίαση στους “12ους αγώνες ποδηλασίας  στην ορεινή Ναυπακτία“.

Η ιστοσελίδα gtp με χιλιάδες ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενημερώνει για το αθλητικό γεγονός του καλοκαιριού στην Άνω Χώρα της ορεινής Ναυπακτίας.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ναύπακτος με Πορτοκάλογλου και πανσέληνο

Published

on

By

ναύπακτος-συναυλια-πορτοκαλογλου

Μια αξέχαστη συναυλία παρακολούθησαν όσοι βρέθηκαν το Σάββατο το βράδυ στην πλαζ της Ναυπάκτου.

Ο συνδυασμός Πορτοκάλογλου και πανσέληνος  ήταν εξαιρετικός, όπως εξαιρετικός ήταν και ο κορυφαίος μουσικός και τραγουδοποιός Νίκος Πορτοκάλογλου που μαζί με τη Βίκυ Καρατζόγλου, τον  Βύρωνα Τσουράπη και το συγκρότημά του  “Ευγενείς Αλήτες” πρόσφεραν μια μαγική βραδιά.

Την συναυλία, που  ήταν μια διοργάνωση του Δήμου Ναυπακτίας,  παρακολούθησαν ο δήμαρχος Ναυπακτίας  Βασίλης Γκίζας, ο πρόεδρος του Δημοτικού συμβουλίου Γιώργος Σιμάκης, οι αντιδήμαρχοι Σωκράτης Παπαβασιλείου, Θωμάς Κοτρωνιάς, Ντίνος Τσουκαλάς, δημοτικοί σύμβουλοι,  ενώ ο κόσμος της Ναυπάκτου, μαζί με τους επισκέπτες  κατέκλυσαν τον χώρο της πλάζ.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Απόψε ο Νίκος Πορτοκάλογλου στη Ναύπακτο

Published

on

By

ναύπακτος-συναυλια-πορτοκαλογλου

Ο κορυφαίος μουσικός και τραγουδοποιός Νίκος Πορτοκάλογλου απόψε στις 21:00‘ θα βρίσκεται στην παραλία Ψανής (πλαζ Ναυπάκτου) για μία αξέχαστη συναυλία.

Μαζί του η Βίκυ Καρατζόγλου, ο Βύρων Τσουράπης και οι Ευγενείς Αλήτες.  Διοργάνωση: Δήμος Ναυπακτίας

«Ένα φως αναμμένο» έχει τίτλο η μουσική παράσταση του Νίκου Πορτοκάλογλου με τα πιο αγαπημένα τραγούδια του ίδιου αλλά και με τολμηρούς συνδυασμούς ελληνικών και ξένων εμβληματικών τραγουδιών με τον ιδιαίτερο τρόπο που το κάνει στην τηλεοπτική του εκπομπή, το «Μουσικό Κουτί».

Ο τίτλος της παράστασης «Ένα φως αναμμένο», προέκυψε από την τελευταία του δημιουργία, ένα μελαγχολικό αλλά και ελπιδοφόρο λαϊκό τραγούδι με ηλεκτρική κιθάρα και μπουζούκι. Μαζί του, η Βίκυ Καρατζόγλου, μία από τις νεότερες αναγνωρίσιμες γνήσιες λαϊκές φωνές, που έχει ήδη χαράξει μία ιδιαίτερη πορεία στο χώρο της ελληνικής μουσικής σκηνής. «Τρία λεπτά και κάτι» ο τίτλος του νέου της άλμπουμ, με πολλούς σημαντικούς συντελεστές και έναν φρέσκο ήχο που αγκαλιάζει τα λαϊκά της στοιχεία και μπλέκει ομοιόμορφα με τα τραγούδια και την αισθητική του Νίκου.

Ο Βύρων Τσουράπης, πιστός συνοδοιπόρος του Νίκου Πορτοκάλογλου τα τελευταία χρόνια στις ζωντανές εμφανίσεις του, έχει γίνει ευρύτερα γνωστός μέσα από το «Μουσικό Κουτί», ως μέλος της μπάντας της εκπομπής. Φέτος, ταξιδεύει έχοντας στις αποσκευές του τα όμορφα τραγούδια του από το νέο του δίσκο «Λέξεις Μακρόσυρτες».

Την ομάδα συμπληρώνει η πολύχρωμη και δυναμική μπάντα του Νίκου Πορτοκάλογλου, οι «Ευγενείς Αλήτες».

«Ένα φως αναμμένο»

Μία γιορτινή παράσταση, αντίδοτο στους δύσκολους καιρούς που περνάμε!

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ   Παραλία Ψανής (πλαζ Ναυπάκτου), ώρα 21:00′

Συντελεστές

Nίκος Πορτοκάλογλου: φωνή, κιθάρα

Βίκυ Καρατζόγλου: φωνή

Βύρων Τσουράπης: μπάσο, μαντολίνο, φυσαρμόνικα, φωνή

Θανάσης Τσακιράκης: τύμπανα, φωνή

Ηλίας Λαμπρόπουλος: βιολί, μπουζούκι, τρομπέτα, γκάϊντα, φωνή

Χρήστος Παπαδόπουλος: κλαρινέτο, σαξόφωνο, φλογέρες, φωνή

Κατερίνα Λιάκη: πλήκτρα, φωνή

Άκης Πασχαλάκης: ηχοληψία

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ