Connect with us

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ορίστηκαν οι νέοι Αντιδήμαρχοι και Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Ναυπακτίας

Published

on

Με απόφαση του Δημάρχου Ναυπακτίας κ.Βασίλη Γκίζα, ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Ναυπακτίας, με θητεία από 1.1.2025 έως 31.12.2025, ως εξής:

Στον κ. Θωμά Κοτρωνιά μεταβιβάζονται:

Α) Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, πλην των  αρμοδιοτήτων,  για  τα αδέσποτα ζώα  συντροφιάς και  για τα ανεπιτήρητα παραγωγικά ζώα.

Β) Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων του  Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας

Στον κ. Σωκράτη Παπαβασιλείου μεταβιβάζονται:

Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.

Στον κ.Θανάση Κούκουνα μεταβιβάζονται:

Α) Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών.

Β) Οι κατά τόπο αρμοδιότητες για τη Δημοτική Ενότητα Πλατάνου  και συγκεκριμένα:

α) Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Η μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που ανήκει  στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Η αποτελεσματική αξιοποίηση του τεχνικού εξοπλισμού, των εργαλείων, των υλικών και του προσωπικού του Δήμου που ανήκουν στη δημοτική ενότητα.

ε) Η συνεργασία με τους Προέδρους τω δημοτικών κοινοτήτων  για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Η μέριμνα  για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.

ζ) Την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.

Στον κ. Κωνσταντίνο Τσουκαλά, μεταβιβάζονται:

Από την Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Κοινωνικών Υποθέσεων οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων Πολιτισμού, Αθλητισμού, Νέας Γενιάς, Τουρισμού και Παιδείας και οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων του Αυτοτελούς Τμήματος  Αδειοδοτήσεων, ρύθμισης Εμπορικών δραστηριοτήτων και  Απασχόλησης καθώς  και της τέλεσης πολιτικών γάμων.

Στον κ.Ιωάννη Παπαϊωαννίδη μεταβιβάζονται:

Α) Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων του Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης, Πληροφορικής και Διαφάνειας  και

Β) Οι κατά τόπο αρμοδιότητες για τη Δημοτική Ενότητα  Αποδοτίας  και συγκεκριμένα:

α) Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Η μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που ανήκει  στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Η αποτελεσματική αξιοποίηση του τεχνικού εξοπλισμού, των εργαλείων, των υλικών και του προσωπικού του Δήμου που ανήκουν στη δημοτική ενότητα.

ε) Η συνεργασία με τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Η μέριμνα  για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.

ζ) Η εποπτεία και έλεγχος για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.

Στην κ. Ρισβά – Πατακοπούλου Μαρίνα (η οποία ορίζεται  χωρίς αντιμισθία) μεταβιβάζονται:

Από την Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Κοινωνικών Υποθέσεων οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων των  Παιδικών και Βρεφονηπιακών σταθμών του Δήμου και  των προγραμμάτων ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΜΕΑ.

Στον κ.Νικόλαο Ραυτόπουλο μεταβιβάζονται:

Α) Οι καθ’ ύλην αρμοδιότητες επί του συνόλου των θεμάτων   της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών.

Β) Από την Διεύθυνση Περιβάλλοντος οι αρμοδιότητες για τα ανεπιτήρητα παραγωγικά ζώα.

Στον κ. Μουχτούρη Ηρακλή μεταβιβάζονται:

Οι κατά τόπο αρμοδιότητες για τη Δημοτική Ενότητα Πυλλήνης  και συγκεκριμένα:

α) Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Η μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που ανήκει  στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Η αποτελεσματική αξιοποίηση του τεχνικού εξοπλισμού, των εργαλείων, των υλικών και του προσωπικού του Δήμου που ανήκουν στη δημοτική ενότητα.

ε) Η συνεργασία με τους Προέδρους των Δημοτικών Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Η μέριμνα  για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.

ζ) Η εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.

Στον κ.Γρηγόριο Δελημάρη μεταβιβάζονται:

Οι κατά τόπο αρμοδιότητες για τη Δημοτική Ενότητα Χάλκειας και συγκεκριμένα:

α) Η ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Η παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Η μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που ανήκει  στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Η αποτελεσματική αξιοποίηση του τεχνικού εξοπλισμού, των εργαλείων, των υλικών και του προσωπικού του Δήμου που ανήκουν στη δημοτική ενότητα.

ε) Η συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους Προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Η μέριμνα  για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.

ζ) Η εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.

Σημειώνεται ότι:

α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κοτρωνιά Θωμά που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κούκουνας Αθανάσιος.

β. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παπαβασιλείου Σωκράτη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παπαϊωαννίδης  Ιωάννης.

γ.  Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κούκουνα Αθανάσιου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κοτρωνιάς Θωμάς.

δ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τσουκαλά Κωνσταντίνου  που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Ρισβά – Πατακοπούλου Μαρίνα.

ε. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Παπαϊωαννίδη Ιωάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παπαβασιλείου Σωκράτης.

στ. Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κ.  Ρισβά – Πατακοπούλου Μαρίνας  που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσουκαλάς Κωνσταντίνος.

ζ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ραυτόπουλου Νικόλαου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Παπαϊωαννίδης Ιωάννης.

η. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μουχτούρη Ηρακλή που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κοτρωνιάς Θωμάς.

θ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Δελημάρη Γρηγόριου  που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κοτρωνιάς Θωμάς.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κοτρωνιάς Θωμάς, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Παπαϊωαννίδη Ιωάννη.

Εντεταλμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι

Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ.Βασίλης Γκίζας, ορίζει τους ακόλουθους ως Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους του Δήμου Ναυπακτίας με θητεία από 1.1.2025 έως 31.12.2025:

Ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Καραδήμας Χαράλαμπος ορίζεται ως Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ναυπακτίας με αρμοδιότητες στη Δημοτική  Ενότητα Αντιρρίου:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που ανήκει  στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ) Την αποτελεσματική αξιοποίηση του τεχνικού εξοπλισμού, των εργαλείων, των υλικών και του προσωπικού του Δήμου που ανήκουν στη δημοτική ενότητα.

ε) Τη συνεργασία με τους Προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

στ) Τη μέριμνα  για την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα της δημοτικής ενότητας.

ζ) Την εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των υλικών και περιουσιακών στοιχείων.

Ο  Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ζορμπάς Κωνσταντίνος ορίζεται  ως Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ναυπακτίας  με αρμοδιότητες την εποπτεία και συντονισμό των αρμοδιοτήτων για  τα αδέσποτα ζώα  συντροφιάς.

Η άσκηση των αρμοδιοτήτων των εντεταλμένων Συμβούλων θα γίνεται σε συνεννόηση με το Δήμαρχο και τους αρμόδιους Αντιδημάρχους.

 

 

 

 

 

 

 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Κυκλοφοριακό έμφραγμα…

Published

on

By

Και να σκεφτεί κανείς πως ακόμα δεν είμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου για την Ναύπακτο. Ένα κυκλοφοριακό έμφραγμα παρουσιάζει η πόλη, όχι μόνο στις ώρες αιχμής, με την μετακίνηση των οχημάτων και των πεζών να μοιάζει με Γολγοθά.

Με κάποιους να παρατάνε όπου βολεύονται τα οχήματά τους, δημιουργώντας κυκλοφοριακά εμφράγματα στην πόλη, κάποια στιγμή θα πρέπει οι αρμόδιοι να κάνουν σωστά και αμερόληπτα την δουλειά τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Νέα ψηφιακή εποχή με τον Προσωπικό Αριθμό

Published

on

By

Από την Τρίτη 3 Ιουνίου 2025  είναι διαθέσιμη η πλατφόρμα MyInfo για τη δήλωση του Προσωπικού Αριθμού Π.Α., σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο που οι πολίτες αλληλοεπιδρούν με το κράτος.

Σε μια νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται η Ελλάδα με την καθιέρωση του Προσωπικού Αριθμού (Π.Α.), ενός ενιαίου αριθμού ταυτοποίησης που φιλοδοξεί να απλοποιήσει τις συναλλαγές των πολιτών με το δημόσιο τομέα και, σταδιακά, με τον ιδιωτικό.

Τι είναι ο Προσωπικός Αριθμός και γιατί είναι σημαντικός;

Ο Προσωπικός Αριθμός είναι ένας μοναδικός αριθμός ταυτοποίησης για κάθε πολίτη, σχεδιασμένος να αντικαταστήσει τους πολλαπλούς αριθμούς που χρησιμοποιούνται σήμερα, όπως ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) και ο αριθμός ταυτότητας. Αυτή η ενοποίηση στοχεύει στην απλοποίηση των διαδικασιών και στη μείωση της γραφειοκρατίας, καθώς οι πολίτες θα χρειάζεται να θυμούνται μόνο έναν αριθμό για όλες τις συναλλαγές τους.

Πώς θα λειτουργεί ο προσωπικός αριθμός;

Η απόδοση του Προσωπικού Αριθμού θα γίνεται μέσω της νέας εφαρμογής myInfo του gov.gr. Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν στη διαμόρφωση του αριθμού τους, επιλέγοντας οι ίδιοι δύο από τα τρία αλφαριθμητικά στοιχεία που θα προηγούνται του ΑΦΜ τους. Το τρίτο αλφαριθμητικό στοιχείο θα προκύπτει αυτόματα από το σύστημα, λειτουργώντας ως ψηφίο ελέγχου.

Η μορφή του Προσωπικού Αριθμού θα είναι 12 ψηφία, με τη δομή να αποτελείται από:

– 3 αλφαριθμητικά στοιχεία (τα 2 εκ των οποίων τα επιλέγει ο πολίτης)

– Τον ΑΦΜ του πολίτη

– Το τρίτο αλφαριθμητικό στοιχείο που προκύπτει αυτόματα (ως check digit)

Ποιες αλλαγές επιδιώκονται για τους πολίτες;

Σύμφωνα με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, ο Προσωπικός Αριθμός είναι μόνιμος, μοναδικός και αμετάβλητος για όλη τη διάρκεια της ζωής του πολίτη, ανεξαρτήτως αλλαγών σε ταυτότητα, τόπο διαμονής ή άλλο μητρώο. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν ένας πολίτης αλλάξει ταυτότητα ή διεύθυνση, ο Προσωπικός Αριθμός του θα παραμείνει ο ίδιος.

Προϋποθέσεις και διαδικασία έκδοσης

Για την έκδοση του Προσωπικού Αριθμού μέσω της εφαρμογής myInfo, απαιτούνται οι κωδικοί Taxisnet και ένας καταχωρημένος αριθμός κινητού τηλεφώνου στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ). Αυτό διασφαλίζει την ασφαλή πρόσβαση στην εφαρμογή και την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πολιτών.

Η διαδικασία έκδοσης περιλαμβάνει τα εξής βήματα:

– Είσοδος στο myInfo: Οι πολίτες θα συνδέονται στην εφαρμογή myInfo μέσω των κωδικών Taxisnet.

– Ασφαλής πρόσβαση με διπλή ταυτοποίηση: Θα χρησιμοποιείται διπλή ταυτοποίηση (OTP) για την ασφαλή πρόσβαση στα δεδομένα.

– Επισκόπηση των στοιχείων στα κρατικά μητρώα: Οι πολίτες θα μπορούν να δουν τα στοιχεία τους όπως αυτά εμφανίζονται στα κρατικά μητρώα.

– Επιβεβαίωση / διόρθωση στοιχείων: Θα έχουν τη δυνατότητα να επιβεβαιώσουν την ορθότητα των στοιχείων τους ή να υποβάλουν αίτημα διόρθωσης σε περίπτωση ανακριβειών.

– Αυτόματος συγχρονισμός μητρώων και έκδοση Π.Α.: Μετά την επιβεβαίωση ή τη διόρθωση των στοιχείων, θα γίνεται αυτόματος συγχρονισμός των μητρώων και θα εκδίδεται ο Προσωπικός Αριθμός.

Πού θα χρησιμοποιείται ο Προσωπικός Αριθμός;

Ο Προσωπικός Αριθμός θα αναγράφεται στις νέες ταυτότητες (στην πίσω πλευρά) και στην ψηφιακή ταυτότητα στο gov.gr wallet, ως το μοναδικό αναγνωριστικό του πολίτη στον ψηφιακό κόσμο. Σταδιακά, θα χρησιμοποιείται σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες που υποστηρίζουν τη νέα αυτή λειτουργικότητα.

Αρχικά, ο Προσωπικός Αριθμός θα αφορά κυρίως τις συναλλαγές με το Δημόσιο. Ωστόσο, προβλέπεται η επέκτασή του και σε συναλλαγές με φορείς του ιδιωτικού τομέα, όπως τράπεζες ή ασφαλιστικές εταιρείες, ώστε να αποφεύγεται η ανάγκη για πολλαπλούς αριθμούς ταυτοποίησης.

Τι γίνεται με τις υφιστάμενες ταυτότητες;

Οι παλαιές “μπλε” ταυτότητες θα καταργηθούν σταδιακά, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές οδηγίες (σ.σ. λήγουν τον Αύγουστο του 2026, εφόσον δεν δοθεί παράταση). Η έκδοση νέας ταυτότητας είναι υποχρεωτική και συνδυάζεται με την απονομή του Προσωπικού Αριθμού. Όσοι έχουν ήδη εκδώσει τη νέα ταυτότητα δεν χρειάζεται να εκδώσουν καινούργια, καθώς ο Π.Α. θα αναγράφεται για καθαρά τυπικούς λόγους, ως ένας τρόπος αποθήκευσης και εύκολης ανάκλησης του αριθμού.

Ωστόσο, από τη στιγμή που ο πολίτης, ο οποίος κατέχει ήδη νέα ταυτότητα, επιθυμεί να εφοδιαστεί με την ολοκληρωμένη έκδοσή της (με ενσωματωμένο τον Προσωπικό Αριθμό) μπορεί να αιτηθεί την αντικατάσταση του εγγράφου, ακολουθώντας τη συνήθη διαδικασία και υποβάλλοντας τα δικαιολογητικά για την έκδοση δελτίου (προγραμματισμός ραντεβού, παράβολα έκδοσης κλπ.). Θυμίζουμε ότι η έκδοση νέου τύπου αστυνομική ταυτότητα απαιτεί επίσκεψη σε αστυνομικό τμήμα, αφού πρώτα προγραμματιστεί ραντεβού μέσω της πλατφόρμας id.gov.gr.

 

Μέχρι σήμερα, έχουν εκδοθεί περισσότερες από 1,7 εκατομμύρια νέες ταυτότητες. Οι πολίτες μπορούν να εκδώσουν νέα ταυτότητα σε οποιαδήποτε από τις 371 Υπηρεσίες Έκδοσης που λειτουργούν σε όλη την Ελλάδα, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, εξετάζεται η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των υπηρεσιών αυτών, ακόμη και τις Κυριακές.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Η γελοιογραφία της εβδομάδας

Published

on

By

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ