Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Πρωτάθλημα και άνοδο στην Γ’ Εθνική για Ναυπακτιακό

Published

on

Μετά από επτά χρόνια επανέρχεται στην Γ’ Εθνική κατηγορία η ομάδα της Ναυπάκτου. Δικαίωση των προσπαθειών διοίκησης, τεχνικής ηγεσίας και παικτών η κατάκτηση του πρωταθλήματος και η άνοδος στην Εθνική κατηγορία, που πανηγυρίστηκε δεόντως τόσο στο Εθνικό Παπαχαραλάμπειο Στάδιο, μετά τη νίκη με 5-0 επί της ΑΕ Μεσολογγίου, όσο και στο λιμάνι της Ναυπάκτου.

Συγχαρητήρια απέστειλε η διοίκηση του Ατρομήτου Αντιρρίου στον Ναυπακτιακό για την άνοδό του στην Εθνική κατηγορία, όπου και αναφέρει:

«Ο Ατρόμητος ” Γέφυρα” Αντιρρίου συγχαίρει τον Ναυπακτιακό Αστέρα για την ανοδό του στην Γ’ Εθνική κατηγορία. Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στην νέα αγωνιστική χρονιά, που μόνο ωφέλεια θα έχει για όλο το Ναυπακτιακό ποδόσφαιρο. 

Καθώς γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τι κόπους και θυσίες χρειάζονται για να διατηρηθεί μια ομάδα σε ανταγωνιστικό επίπεδο. Η άνοδος αυτή αποτελεί χρυσή ευκαιρία για συνεργασίες και οργάνωση όλων των ποδοσφαιρικών φορέων της ευρύτερης περιοχής της Ναυπάκτου( ομάδες, ακαδημίες κτλ) σε ένα σύγχρονο και πιο λειτουργικό πλαίσιο. Είναι απαίτηση των καιρών και προσδοκούμε σε αυτή».

ΕΛΛΑΔΑ

2ο Διεθνές Τουρνουά Πετοσφαίρισης Κορασίδων 22 – 24 Ιουνίου στη Ναύπακτο

Published

on

By

Μετά την περσινή πρώτη επιτυχημένη διοργάνωση ο αθλητικός σύλλογος της Ομονοίας Ναυπάκτου είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη διοργάνωση του 2ου International Volleyball Tournament Women U18.

Πρόκειται για μια Διεθνή συνάντηση κορασίδων (δηλαδή γυναικών κάτω των 18 ετών) φιλικού χαρακτήρα, με ελληνικές ομάδες αλλά και ομάδες από το εξωτερικό. Τη διεξαγωγή της διοργάνωσης έχει αναλάβει η Ομόνοια Ναυπάκτου με την αρωγή φυσικά του Δήμου Ναυπακτίας, του Εθνικού Παπαχαραλαμπείου Σταδίου και του Go Nafpaktia.

Το σκεπτικό της διοργάνωσης είναι να πραγματοποιείται στην αρχή κάθε καλοκαιριού μια διεθνής συνάντηση νέων από την Ελλάδα αλλά και από χώρες του εξωτερικού με αντικείμενο το βόλεϊ, δίνοντας έτσι την ευκαιρία αφενός προβολής της περιοχής της Ναυπακτίας εντός και εκτός της Ελλάδας, αφετέρου γνωριμίας των νέων που δραστηριοποιούνται κάτω από το ίδιο αντικείμενο, τον αθλητισμό και συγκεκριμένα την πετοσφαίριση (βόλεϊ) ανταλλάσοντας έτσι απόψεις και γνωρίζοντας διαφορετικούς τρόπους προετοιμασίας και σκέψης.

Η δεύτερη διοργάνωση θα έχει ομάδες από τις ίδιες χώρες που ήταν και οι περσινές. Συγκεκριμένα η Ιταλική A.S.D. Pallavolo Roccalumera από τη Μεσίνα της Σικελίας επανέρχεται με στόχο την πρώτη θέση, μια θέση ψηλότερα από την περσινή διοργάνωση. Η Βοσνία Ερζεγοβίνη που κατέκτησε το περσινό τουρνουά επιστρέφει στη Ναύπακτο με διαφορετική όμως ομάδα. Αντί για τις περσινές πρωταθλήτριες της Zok Mladost Rogatica φέτος θα συμμετέχει η ομάδα OK Han Pijesak. Η τρίτη ομάδα της φετινής συνάντησης θα είναι ο Ακρίτας Καλαμάτας ενώ το καρέ των ομάδων θα συμπληρώσει η διοργανώτρια Ομόνοια Ναυπάκτου.

Οι αγώνες, που γίνονται στα πλαίσια της αναβίωσης των Παπαχαραλαμπείων, θα πραγματοποιηθούν στο Εθνικό Παπαχαραλάμπειο Στάδιο Ναυπάκτου στις 23 και 24 Ιουνίου. Συγκεκριμένα το Σάββατο στις 18.00 η Βοσνιακή OK Han Pijesak θα αντιμετωπίσει τον Ακρίτα Καλαμάτας ενώ στις 20.00 οι οικοδεσπότες της Ομόνοιας Ναυπάκτου θα αντιμετωπίσουν τους περσινούς φιναλίστ της A.S.D. Pallavolo Roccalumera από την Ιταλία.

Για μια ακόμα χρονιά αρωγός σε αυτή τη διοργάνωση είναι ο Δήμος Ναυπακτίας αλλά και η διοίκηση του Εθνικού Παπαχαραλαμπείου Σταδίου ενώ κοντά σε όλες τις διοργανώσεις της Ομόνοιας είναι το Go Nafpaktia και η ΚΟΙΝΣΕΠ “Προβάλλω τη Ναυπακτία” συνεχίζοντας την καλή συνεργασία που έχει η εταιρεία με το τμήμα πετοσφαίρισης της Ομόνοιας τα τελευταία χρόνια.

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Κυκλοφοριακό, πεζοδρομήσεις, στάθμευση, μπήκαν στο τραπέζι

Published

on

By

Σύσκεψη – συνάντηση πραγματοποιήθηκε την στο Δημαρχείο του Δήμου Ναυπακτίας με θέμα το κυκλοφοριακό πριν λίγες ημέρες. Στην σύσκεψη υπό τον Δήμαρχο Ναυπακτίας Τάκη Λουκόπουλο, συμμετείχαν ο διοικητής της Τροχαίας Ναυπάκτου Πανταζής Ράμμος, η διοικητής του Λιμενικού Σταθμού Ναυπάκτου Μαρία Θωμοπούλου, ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Κώστας Καρακώστας, ο προϊστάμενος των Τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Γιώργος Κέστος και ο μελετητής  για το κυκλοφοριακό της Ναυπάκτου Νίκος Βόσκογλου.

Πιο αναλυτικά, κατά την σύσκεψη αυτή τέθηκαν προς συζήτηση θέματα όπως το κυκλοφοριακό, όπου και ζητήθηκε από μέρους του Δήμου πιο  έντονη παρουσία και αστυνόμευση από τους άνδρες και τις γυναίκες τόσο της Τροχαίας όσο και του Λιμενικού, ενόψει μάλιστα τουριστικής περιόδου. Θέμα της σύσκεψης ήταν και η μελέτη για την ελεγχόμενη στάθμευση, η οποία είναι έτοιμη και αφού ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες, το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται στους δύο κεντρικού δρόμους της Ναυπάκτου.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε σε συνέντευξή του στο Nafsweek.gr ο αντιδήμαρχος Τεχνικών υπηρεσιών Κώστας Καρακώστας, την περασμένη εβδομάδα, μετά την εδώ και ενάμιση χρόνο καταγραφή και τα στατιστικά στοιχεία που υπάρχουν για τον κυκλοφοριακό φόρτο, ειδικά στους δύο κεντρικούς δρόμους της πόλης, για το ποιές ώρες σταθμεύουν αυτοκίνητα, σε διάφορες εποχιακές περιόδους, εκπονήθηκε μελέτη για την ελεγχόμενη στάθμευση στους δύο κεντρικούς οδικούς άξονες της πόλης. Η λειτουργία του συστήματος θα επιτρέπει την δωρεάν στάθμευση στις σηματοδοτημένες περιοχές (εσοχές και εκεί όπου νόμιμα επιτρέπεται η στάθμευση) για μία ώρα.

Στην επόμενη ώρα, το όχημα για να παραμείνει σταθμευμένο στον χώρο, θα πρέπει ο οδηγός του να «αγοράσει χρόνο», για μία ακόμα ώρα, μέσω του κινητού τηλεφώνου του με SMS ή με ξυστή κάρτα που θα προμηθευτεί.

Ένα ακόμα θέμα που μπήκε στο τραπέζι κατά την σύσκεψη ήταν και της πεζοδρόμησης για ορισμένα Σαββατοκύριακα μέρους της οδού Μπότσαρη στο λιμάνι. Για το θέμα καταγράφονται σε περιόδους αιχμής στοιχεία, αλλά και οι επιπτώσεις που θα υπάρχουν από την εφαρμογή του.

Σε κάθε περίπτωση, στόχευση της δημοτικής αρχής είναι να εφαρμοστεί το μέτρο από το απόγευμα Σαββάτου προς Κυριακή, μετά την εξασφάλιση των απαραίτητων αδειοδοτήσεων, το καλοκαίρι αλλά και κάποιες αργίες του χρόνου.

Στο συνολικό πλαίσιο του κυκλοφοριακού τέθηκαν και συζητήθηκαν οι ρυθμίσεις που αναμένονται στην κυκλοφορία, καθώς παρεμβάσεις θα έχουμε σύντομα και στην περιοχή γύρω από το ναό της Αγίας Παρασκευής, με τον χώρο και την οδό όπου ήταν τα γραφεία του ΚΤΕΛ να πεζοδρομείται.

Είναι βέβαιο ότι, για τα θέματα του κυκλοφοριακού, των πεζοδρομήσεων και της ελεγχόμενης στάθμευσης απαιτείται αστυνόμευση, μια και το παρελθόν έχει καταγράψει πως δεν μπορούν να λειτουργήσουν και να έχουν θετικά αποτελέσματα, όταν επαφίενται στο φιλότιμο των πολιτών και μόνο.

 

«Σύστημα αυστηρό γιατί αλλιώς θα αυτοαναιρείται»

Την άποψή του πρώην αντιδημάρχου, επί θητείας Θ. Παπαθανάση, πολιτικού μηχανικού, Δημήτρη Παπαναστασόπουλου για το πώς θα πρέπει να λειτουργεί το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης, τι δεν εφαρμόστηκε σωστά στην δική του θητεία – που σημειωτέον για πρώτη φορά λειτούργησε ελεγχόμενη στάθμευση στη Ναύπακτο, αλλά και τις προτάσεις του, καταγράφει το Nafsweek.gr

«Για να πάρουμε τα πράγματα με μια σειρά. Δεν γίνεται να ασχοληθεί ένας δήμος με το κυκλοφοριακό του πρόβλημα εάν δεν υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης και δεν γίνεται να υπάρχει σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης χωρίς παρκόμετρα επισκεπτών και ζώνες μονίμων κατοίκων ταυτόχρονα με αυστηρό έλεγχο.

Επίσης οι διάφορες συντεχνιακές ομάδες ή ομάδες πολιτών δεν μπορούν να επιβάλλουν λύσεις υπό την πίεση της επιρροής τους γιατί το σύστημα αυτό πρέπει να είναι ουδέτερο και αποτελεσματικό. Η εγκατάσταση και εξέλιξη του συστήματος στην εφαρμογή του πρέπει να καθορίζεται από ειδικούς με μοναδικό στόχο τη βέλτιστη ρύθμιση της κυκλοφορίας.

Το σύστημα πρέπει να είναι εύχρηστο και οικονομικό και δεν μπορεί να έχει εισπρακτικό χαρακτήρα. Μπορεί και πρέπει να έχει ως στόχο μια ισορροπία μεταξύ της ποιότητας ζωής και της ανάπτυξης της αγοράς. Μπορεί για παράδειγμα να μεταφέρει χρήματα ή χρόνο εξυπηρέτησης μεταξύ διαφόρων ομάδων με αμοιβαία οφέλη για όλους.

Στο παρελθόν εφαρμόστηκε όχι πλήρως και χωρίς να δώσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Δεν είχε την έκταση που έπρεπε και δεν εφαρμόστηκε καθόλου για τους μόνιμους κατοίκους. Συνέπεια είχε να μετατοπιστεί το βάρος στα παράπλευρα στενά με στάθμευση ακόμη και σε πεζοδρόμια, εις βάρος των πεζών και των καροτσιών που αναγκάζονταν να χρησιμοποιήσουν το οδόστρωμα. Το σύστημα έπρεπε να συμπληρωθεί με μονοδρομήσεις και πεζοδρομήσεις, πολλές από τις οποίες ακόμη εκκρεμούν.

Παρόλα αυτά όμως είχε αρκετή επιτυχία που σημαίνει ότι με δεδομένο ότι υπάρχει το νομικό πλαίσιο έλεγχου πρέπει να τύχει εφαρμογής ξανά και ολοκληρωμένα. Μπορεί να περιλαμβάνει από κερματοδέκτες και κάρτες μέχρι SMS και τηλεφωνικές κλήσεις ή και συνδυασμό αυτών ώστε να είναι φιλικό σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό χρηστών. Πρέπει να έχει μεγάλη έκταση εφαρμογής ώστε να μη μεταβιβάζει το βάρος στις περιοχές κατοικίας και στις πλατείες. Σήμερα όλες οι σύγχρονες πόλεις ή έχουν αυστηρό σύστημα έλεγχου ή περιορισμένη χρήση του αυτοκινήτου.

Σε κάθε περίπτωση είναι επιτακτικό για μια πόλη με σημαντικό αριθμό επισκεπτών σαν τη δική μας και μεγάλη ανάγκη στήριξης εισοδημάτων να υπάρχει διευκόλυνση της αγοραστικής κίνησης. Το σύστημα πρέπει να είναι αυστηρό γιατί αλλιώς θα αυτοαναιρείται, χωρίς να είναι εις βάρος των μονίμων κατοίκων αλλά να στοχεύει βασικά στον περιορισμό της χρήσης του αυτοκινήτου. Όλα αυτά βέβαια εφόσον το νομικό πλαίσιο το επιτρέπει».

 

« Ελεγχόμενη στάθμευση με έλεγχο από υπαλλήλους του δήμου»

Την «σκυτάλη», ως αρμόδιος αντιδήμαρχος επί δημοτικής αρχής Γιάννη Μπουλέ  το 2011, παρέλαβε ο Δημήτρης Καρκατσούλης. Τι αντιμετώπισε, το αν υπήρχαν θέματα με τη λειτουργία του συστήματος  ελεγχόμενης στάθμευσης που είχε ξεκινήσει η δημοτική αρχή Παπαθανάση, αλλά και τις προτάσεις της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης Ναυπακτίας  καταγράφουμε.

«Από  το 2011 που αναλάβαμε τη Δημοτική αρχή  ένα από τα πολλά  προβλήματα ήταν το κυκλοφοριακό. Σύμφωνα με τον κανονισμό που είχε ψηφίσει  η προηγουμένη δημοτική αρχή Παπαθανάση συστήσαμε την διαπαραταξιακή επιτροπή ελεγχόμενης στάθμευσης  η οποία αποτελείτο από εμένα, που εκπροσωπούσα τη συμπολίτευση, τον κ. Τσουκαλά από την μείζονα αντιπολίτευση και τον κ. Κόνιδα από την ελάσσονα αντιπολίτευση.  Φαίνεται ότι ως παράταξη  δεν κοιτάξαμε να έχουμε την πλειοψηφία στην επιτροπή. Μας ενδιέφερε να βοηθήσουμε ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση στην πόλη. Το πρώτο που εξέτασε η επιτροπή ήταν  η σύμβαση που είχε αναθέσει  για τρία χρόνια η δημοτική αρχή Παπαθανάση. Διαπιστώσαμε ότι η σύμβαση αυτή ήταν σε βάρος του δήμου. Οι  δεσμεύσεις και οι ρήτρες  που είχε ο Δήμος ήταν απαράδεκτες. Εάν δείτε τα πρακτικά τόσο της επιτροπής  όσο και του Δημοτικού Συμβούλιου θα διαπιστώσετε ότι  θα πληρώναμε σε ρήτρες 400.000 έως 500.000 ευρώ. Κατορθώσαμε και λύσαμε τη σύμβαση  πληρώνοντας μόνο ένα τιμολόγιο  28.000 ευρώ. Ένα  άλλο πρόβλημα ήταν οι  πολλές ακυρώσεις κλήσεων που είχε κάνει η προηγούμενη δημοτική αρχή για ψηφοθηρικούς λογούς. Αυτό είχε ως  αποτέλεσμα τη χαλάρωση του μέτρου αφού πολλές κλήσεις της δημοτικής αστυνομίας τις έσβηναν οι αιρετοί. Επί θητείας μας δεν κάναμε  καμία παρέμβαση για ακύρωση κλήσεων. Υπεύθυνος ήταν ο Προϊστάμενος της δημοτικής αστυνομίας και τις κλήσεις τις έλεγχε η διαπαραταξιακή επιτροπή ώστε να γνωρίζει η κοινωνία ότι δεν γίνονται διακρίσεις. Θα ήθελα να πω ότι με όλα τα προβλήματα που βρήκαμε κατορθώσαμε  με  τους εργαζόμενους στη Δημοτική Αστυνομία  και την καλή συνεργασία της διαπαραταξιακής επιτροπής το κυκλοφοριακό να είναι σε ανεκτό επίπεδο κι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να λειτουργεί ικανοποιητικά η πόλη. Έχει σημασία να τονίσω ότι η επιτροπή είχε 37 συνεδριάσεις και στις 35 από αυτές πήραμε ομόφωνες αποφάσεις.

Ποια είναι η θέση της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης Ναυπακτίας για την ελεγχόμενη στάθμευση,  με δεδομένο ότι το κυκλοφοριακό είναι ένα σημαντικό πρόβλημα που βασανίζει την πόλη της Ναυπάκτου;

Η απόφαση που είχε πάρει το δημοτικό συμβούλιο επί θητείας μας για την ελεγχόμενη στάθμευση δεν έχει  καταργηθεί, Θα μπορούσε να λειτουργήσει αν η δημοτική αρχή Λουκόπουλου είχε αναθέσει παράλληλα καθήκοντα σε κάποιους υπαλλήλους, όπως είχε δεσμευτεί στο δημοτικό συμβούλιο. Υπάρχουν όλα τα απαιτούμενα: κάρτες, μπλοκ  καθώς και πινακίδες σε πολλά σημεία  της πόλης. Η κατάργηση τις Δημοτικής Αστυνομίας από τη σημερινή δημοτική αρχή θεωρώ ότι ήταν λάθος. Η παράταξη μας  στο Δημοτικό Συμβούλιο ήταν η μόνη που υποστήριξε την επανασύσταση της δημοτικής αστυνομίας. Σήμερα βλέπουμε τις συνέπειες από αυτή την απόφαση της δημοτικής αρχής. Η πόλη δεν μπορεί να λειτουργήσει.

Ποιες είναι οι προτάσεις σας;

Η πρότασή μας  είναι  να λειτουργήσει άμεσα η ελεγχόμενη στάθμευση με έλεγχο από υπαλλήλους του δήμου στους οποίους ο δήμαρχος με απόφασή του θα δώσει παράλληλα καθήκοντα. Για το μέτρο αυτό είχε δεσμευθεί ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο όταν πρότεινε την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας, δυστυχώς όμως δεν εφάρμοσε μέχρι σήμερα τη δέσμευσή του και η πόλη ταλαιπωρείται αφάνταστα από το κυκλοφοριακό χάος. Δεν έχουμε δει  ακόμα την εισήγηση της δημοτικής αρχής  αλλά ότι και να αποφασιστεί θα πρέπει να είναι λειτουργικό και όχι να το κάνουμε για να πούμε ότι κάτι  κάναμε. Θα πρέπει  η δημοτική αρχή να επανεξετάσει τη θέση της για την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας και να υποβάλλει αίτημα για την επανασύστασή της εφόσον το θέμα μπορεί να αντιμετωπισθεί νομικά. Μια τουριστική πόλη όπως η Ναύπακτος έχει ανάγκη από την υπηρεσία αυτή».

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Μάντρα τέλος;

Published

on

By

Το θέμα της καθαίρεσης της μάνδρας του Αλσυλλίου Γριμπόβου ήρθε προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας 16ης Απριλίου. Στην εισήγησή του ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου (ΔΛΤ) Αντώνης Φράγκος  τόνισε την ανάγκη να καθαιρεθεί η μάντρα, μια και το  ΔΛΤ θα προχωρήσει σε παρεμβάσεις στον χώρο του Αλσυλλίου.  Ύστερα από συζήτηση του θέματος επί δίωρο και με τις δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης να διαφωνούν με τον τρόπο που δρομολογείται το έργο, επήλθε η συναίνεση, με την καθαίρεση της μάντρας να ψηφίζεται ομόφωνα μεν, με «αστερίσκους» δε.

Όχι στο ξήλωμα είπε η Δημοτική  Κοινότητα Ναυπάκτου

 

Αρνητική ήταν η απόφαση του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Ναυπάκτου που συνεδρίασε στις  2 Απριλίου 2018 για το θέμα της αφαίρεσης ή μη της μάντρας του αλσυλλίου στο Γρίμποβο. Το μέλος του Συμβουλίου Γιώργος Τούμπανος διαφώνησε για  την καθαίρεση της μάντρας σημειώνοντας:  «…η απόφαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου δε συνάδει με τη μελέτη ανάπλασης της περιοχής των αρχιτεκτόνων, η οποία προβλέπει περίφραξη στο βόρειο τμήμα του αλσυλλίου, ακριβώς στο ίδιο σημείο με την ήδη υπάρχουσα.  Εδώ, θέλω να επισημάνω την υπόσχεση των αρμοδίων ότι η μελέτη θα τηρηθεί με ευλάβεια. Σε διαφορετική περίπτωση, το Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου  αυτοσχεδιάζει αντίθετα με τα σχέδια των ειδικών».

Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Τούμπανος τόνισε: «…Τη μη αφαίρεση της μεγάλης σε μήκος και καλαίσθητης -ως προς το σεβασμό του περιβάλλοντος χώρου- περίφραξη, η οποία επιπλέον είναι και αντοχής, καθότι είναι κατασκευασμένη κατά το ήμισυ του πάχους της από μπετόν, καθότι τ’ άλλο μισό από επένδυση πέτρας. Δια ταύτα, παρακαλώ το Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου όπως ασχοληθεί και πάλι με το συγκεκριμένο θέμα, λαμβάνοντας υπόψη τα επιχειρήματα της πρότασής μου, καθώς επίσης αυτά να ληφθούν υπόψη του Δ.Σ. Ναυπακτίας το οποίο θα αποφασίσει τελικά για το θέμα, όπως λέει και η πρόταση του Λιμενικού».  Στην ψηφοφορία που ακολούθησε κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε η πρόταση του Γ. Τούμπανου και αποφασίστηκε η μη αφαίρεση της μεγάλης σε μήκος και καλαίσθητης περίφραξης δασυλλίου Ναυπάκτου.

 Μ. Ζιαμπάρα: «Λείπουν όραμα και πολιτικό θάρρος»

Η δημοτική σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου,            Μαρία Ζιαμπάρα, μιλά στο Nafsweek.gr για το θέμα της καθαίρεσης της μάντρας του Αλσυλλίου Γριμπόβου, καταγράφοντας την αντίθεσή της για τους χειρισμούς της δημοτικής αρχής, τόσο για το έργο αυτό, το όραμά της,  αλλά και τον τρόπο που αποσπασματικά λειτουργεί.  Μας είπε:

«Να ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά ότι είμαστε υπέρ των παρεμβάσεων, των έργων  και των υποδομών που προάγουν την ποιότητα της καθημερινότητας και επιπλέον συμβάλλουν στην ανάδειξη του φυσικού κάλλους και του πολιτιστικού πλούτου της Ναυπακτίας. Η ανάπλαση του αλσυλλίου του Γριμπόβου εντάσσεται σε αυτό το σκεπτικό. Γι’ αυτό ζητήσαμε  ο κ. Τσέλιος και εγώ ως μέλη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου για το θέμα της καθαίρεσης της μάντρας του αλσυλλίου στο Γρίμποβο να πάρει απόφαση το δημοτικό συμβούλιο, το κορυφαίο όργανο του δήμου προκειμένου να ακουστούν και να εκφραστούν όλες οι απόψεις».

Η θέση σας, όπως εκφράστηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο, είναι να υπάρξει μια ολοκληρωμένη μελέτη.  Παρ’ όλα αυτά υπερψηφίσατε τελικά την πρόταση.

«Η δική μας θέση είναι ότι το συγκεκριμένο θέμα, όπως και πάρα πολλά άλλα, αντιμετωπίζεται με προχειρότητα και αποσπασματικότητα από τη δημοτική αρχή. Τι σημαίνει αυτό; Αντί να εκπονήσει και να ωριμάσει με όλες τις νόμιμες αδειοδοτήσεις  μια ολοκληρωμένη μελέτη που θα αποτυπώνει συνολικά και επιστημονικά τεκμηριωμένα όλες τις υποδομές, τις παρεμβάσεις και τις δράσεις που θα ενταχθούν στο συγκεκριμένο χώρο, προχωρά στην καθαίρεση της μάντρας, στη διαμόρφωση διαδρομών   και στον καθαρισμό του χώρου με κοπή δέντρων.                Να σημειωθεί ότι μια ολοκληρωμένη μελέτη πέραν του ότι περικλείει το όραμα τι πόλη θέλουμε, δίνει τη δυνατότητα στο δήμο να ενταχθεί σε προγράμματα και έτσι να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αντίστοιχο πρόγραμμα, η μελέτη πάλι αποτελεί σημαντικό εργαλείο, αφού  δίνει τη δυνατότητα στο δήμο να προχωρά τμηματικά στην υλοποίησή της χωρίς όμως να χάνεται ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός».

Μια συνολική μελέτη έχει κάποιο κόστος. Γιατί διαφωνείτε στο να γίνουν σε πρώτη φάση κάποιες παρεμβάσεις στο Αλσύλλιο;

«Το επιχείρημα της δημοτικής αρχής ότι δεν έχει χρήματα είναι παντελώς αβάσιμο. Η συγκεκριμένη δημοτική αρχή  μέχρι σήμερα έχει πάρει περίπου 2,5 εκατομμύρια επιπρόσθετη χρηματοδότηση, η οποία έχει εξανεμιστεί σε λειτουργικές δαπάνες, προμήθειες  και μικροεργάκια. Τρανταχτή απόδειξη το γεγονός ότι στο ίδιο δημοτικό συμβούλιο στο 3ο θέμα για το αλσύλλιο η δημοτική αρχή υποστήριζε ότι δεν έχει χρήματα για να εκπονήσει μελέτη και στο 16ο  θέμα έκανε αποδοχή επιχορήγησης 422.000 ευρώ που όχι μόνο τα πέρασε εν κρυπτώ και τα σκόρπισε κατά το δοκούν αλλά πήρε και  30.000 ευρώ που προορίζονταν για μελέτες για να τα φτιάξει ένα ποσό 90.000 ευρώ για την προμήθεια οικοδομικών υλικών!!!  Που θα πάνε άραγε τα οικοδομικά υλικά αξίας 90.000 ευρώ; Χρήματα , λοιπόν, υπάρχουν , αυτό που λείπει είναι το όραμα και το πολιτικό θάρρος που απαιτείται για να απεγκλωβιστούν τα στελέχη της σημερινής δημοτικής αρχής από τη φιλοσοφία της παλαιοκομματικής αντίληψης των παρεμβάσεων που προκαλούν εντύπωση ή ικανοποιούν μικροεξυπηρετήσεις και ρουσφέτια. Ως παράταξη στο δημοτικό συμβούλιο δώσαμε τη θετική μας ψήφο στην καθαίρεση της μάντρας στο αλσύλλιο με τη δέσμευση ότι θα τηρηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες. Καταγγέλλουμε όμως την τακτική που ακολουθεί η δημοτική αρχή στην υλοποίηση των έργων. Όπως επισημάναμε και στο δημοτικό συμβούλιο, η ανάπλαση του αλσυλλίου στο Γρίμποβο θυμίζει την ανάπλαση της οδού Αποκαύκου, δαπανήθηκαν χρήματα για μια αμφιβόλου ποιότητας πλακόστρωση χωρίς πρόβλεψη για υπόγειες υποδομές, για τη διευθέτηση των ομβρίων και φυσικά χωρίς πεζοδρόμια!!!».

Α. Φράγκος: «ότι προχωράμε δεν μένει στο συρτάρι»

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου (ΔΛΤ) Αντώνης Φράγκος σε δηλώσεις του στο Nafsweek.gr  τόνισε:

«Με την υπάρχουσα αποτύπωση που έχουν κάνει οι αρχιτέκτονες εμείς θα προχωρήσουμε σε κάποιες συγκεκριμένες παρεμβάσεις. Θα καθαρίσουμε το χώρο, θα φτιάξουμε 1250 τμ. πεζόδρομων με κυβόλιθους,  θα βάλουμε φωτισμό και θα ρίξουμε και την μάντρα, ώστε να γίνει επισκέψιμο το αλσύλλιο και να μην είναι ένα γκέτο που είναι σήμερα. Το κόστος όλης αυτής της παρέμβασης είναι 35 – 40.000 ευρώ  και θα χρησιμοποιηθεί το προσωπικό που έχει σήμερα ο δήμος. Σχετικά με το πάρκο ΒΜΧ  περιμένω μελέτη από την τεχνική υπηρεσία, η οποία είναι οριστική μελέτη, θα έχει στατικά τεχνικά, αρχιτεκτονικά, τα πάντα, καθώς το ΒΜΧ μόνο του έχει κόστος 300.000 ευρώ. Έτσι αυτή τη μελέτη αν υπάρξει πρόγραμμα θα την υποβάλουμε για χρηματοδότηση.

Όσον αφορά το εστιατόριο, δεν συμφωνώ με την μελέτη των αρχιτεκτόνων  γιατί προβλέπεται στα 150 μέτρα στο τουριστικό  καταφύγιο άλλο εστιατόριο. Δεν μπορεί να έχουμε δύο εστιατόρια μέσα σε μια τόσο μικρή απόσταση.  Ταυτόχρονα με το έργο για το αλσύλλιο θα γίνει και αποκατάσταση της παραλίας. Το δημοτικό λιμενικό ταμείο είναι έτοιμο να υλοποιήσει, και θα βγουν αυτά στο άμεσο μέλλον, έργα που αφορούν την πλωτή εξέδρα που ήδη προχωράμε στην προμήθεια της, που σημαίνει ότι αυτό το καλοκαίρι θα είναι στο λιμάνι.  Σχετικά με την αποκατάσταση στην προβλήτα του Αντιρρίου,  περνάμε στα τεύχη δημοπράτησης.  Στο έργο της συνένωσης των παραλιών υπολείπεται μόνο η έγκριση του ΚΑΣ.  Η μελέτη αυτή είναι οριστική και περιμένουμε στις 27 Απριλίου την επίσκεψη κλιμακίου του ΚΑΣ για την αυτοψία. Για τον καθαρισμό του λιμανιού έχουμε καταθέσει ήδη μελέτη στο υπουργείο Ναυτιλίας. Έχει εγκριθεί ήδη ο καθαρισμός από το Λιμεναρχείο και πιστεύω στο επόμενο δεκαπενθήμερο θα μπορέσουμε να κάνουμε αυτό τον καθαρισμό και από φερτά υλικά αλλά και μέσα στο λιμάνι.  Έχουμε επίσης καταθέσει μελέτη και για την αποκατάσταση των κλιμάκων στο λιμάνι της Ναυπάκτου. Προχωράμε επίσης στην ανάθεση για άκτο- μηχανική και περιβαλλοντική μελέτη για να για το τουριστικό καταφύγιο. Εμείς ότι προχωράμε δεν μένει στο συρτάρι.  Σκοπός μας είναι να φτάσουμε μέχρι τέλους και να παραδώσουμε έργα. Έργα που έχουν για πρώτη φορά πίσω τους μελέτες με αδειοδοτήσεις και εγκρίσεις».

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ