Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στον απόηχο του Παζαριού

Published

on

Με σύμμαχο τον καλό καιρό και παρά τη δεδομένη οικονομική στενότητα, για άλλη μια φορά η Ναύπακτος «βούλιαξε» από κόσμο.  Και αυτή η δεδομένη κάθε χρόνο κοσμοσυρροή δεν έχει προκύψει ως αποτέλεσμα τουριστικού σχεδιασμού και στρατηγικής. Διαθέτει όμως πολλά στοιχεία και χαρακτηριστικά που βοηθούν να καταλάβουμε πώς και γιατί το συγκεκριμένο τριήμερο η Ναύπακτος προσελκύει κάθε χρόνο  τόσο πολύ κόσμο, τι μπορούμε να κάνουμε για να αξιοποιήσουμε τα θετικά και να βελτιώσουμε το όλο εγχείρημα.

Κατ’ αρχάς το Παζάρι κουβαλά στοιχεία παράδοσης. Το Παζάρι πέρα από την παράδοση των καθιερωμένων αυτού του είδους μικροαγορών, συνδέεται και με το έθιμο της γουρουνοπούλας, που προσελκύει ακόμα και αυτούς που δηλώνουν ότι δεν είναι λάτρεις του συγκεκριμένου γαστρονομικού είδους.

Την περίοδο των Παζαριών η Ναύπακτος γίνεται και γαστρονομικός προορισμός, και μάλιστα χωρίς ποτέ να έχει μπει κάτω από την ταμπέλα των γνωστών και τόσο κοινότυπων πλέον γιορτών προϊόντων.

Κάθε προϊόν της πρωτογενούς παραγωγής έχει και τη γιορτή του σε όλη σχεδόν την Ελλάδα, άσχετα αν η παραγωγή του δεν επαρκεί ούτε για τις ανάγκες της γιορτής. Το συμπέρασμα, λοιπόν, που προκύπτει, είναι ότι προσελκύει ό,τι κουβαλά στοιχεία αυθεντικότητας.

Δεύτερο σημαντικό στοιχείο είναι η απόφαση του δήμου να κλείνει τη συγκεκριμένη περίοδο η παραλία του Γριμπόβου για τα αυτοκίνητα. Οι ντόπιοι και οι επισκέπτες απολαμβάνουν τη βόλτα τους από τη μια ως την άλλη άκρη χωρίς την ενοχλητική παρουσία αυτοκινήτων. Η σύγκριση του τι γινόταν παλιά που κόσμος και αυτοκίνητα κινούνταν ταυτόχρονα σε σχέση με το σήμερα από μόνη της δείχνει ότι είναι μια ορθή και προς όφελος όλων απόφαση.

Επόμενο στοιχείο είναι οι εγκαταστάσεις της Εμποροπανήγυρης. Είναι πολύ σημαντικό που αναβαθμίστηκαν οι υποδομές με την ασφαλτόστρωση και την τέντα. Όμως δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς πόσο αναγκαία είναι μια μόνιμη κατασκευή που θα εξυπηρετεί κι άλλες ανάγκες όλο τον χρόνο πέρα από τα Παζάρια.

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς οικονομολόγος για να καταλάβει ότι όλα αυτά τα χρόνια τα ποσά που ξοδεύονται για τις προσωρινές εγκαταστάσεις θα έφταναν και θα περίσσευαν για τη δημιουργία μόνιμων υποδομών.

Κατά συνέπεια ο προγραμματισμός – σχεδιασμός είναι επιτακτική ανάγκη, ώστε η Ναύπακτος να αποκτήσει αυτού του είδους την υποδομή.

Ένα ακόμα στοιχείο έχει να κάνει με την παρουσία του Δήμου και των επαγγελματικών και κοινωνικών φορέων. Δυστυχώς δεν είναι εμφανής η παρουσία τους. Το περίπτερο του Δήμου χωμένο μέσα στο χώρο των Παζαριών μοιάζει με «φτωχό συγγενή».

Χρειάζεται άλλος σχεδιασμός και στενή συνεργασία όλων, ώστε η παρουσία του Δήμου και των τοπικών φορέων να δίνει την αίσθηση του άριστου οικοδεσπότη και να γίνεται πρεσβευτής του Δήμου.  Πέρα από την οργανωμένη και καλοστημένη παρουσία χρειάζεται εμπλουτισμός με μικρά και ευφάνταστα πολιτιστικά δρώμενα σε διάφορα  σημεία  σε όλη την πόλη.

Τέλος ο Δήμος μαζί με όλους τους επαγγελματικούς φορείς οφείλει να διαπραγματευτεί με τη ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. την έκδοση κάρτας για τη συγκεκριμένη εβδομάδα με προνομιακές τιμές,  έτσι ώστε να διευκολυνθεί και να μεγιστοποιηθεί η προσέλευση επισκεπτών.

Κι ας μην ξεχνάμε σε ότι κάνουμε ότι εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο!

#Δημοσιεύθηκε στην Ηλεκτρονική συνδρομητική εφημερίδα Nafsweek

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δεν είναι θεμιτό να ανακοινώνονται εκλογικά αποτελέσματα σε τοπικά μέσα ενημέρωσης πριν την μετάδοση από το ΥΠΕΣ

Published

on

By

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται από το υπουργείο Εσωτερικών στην αποφυγή του γνωστού φαινομένου που παρατηρείται το βράδυ των εκλογών, τα αποτελέσματα να “τρέχουν” σε τοπικά ΜΜΕ – sites, ενώ στο site του ΥΠΕΣ και, συνεπώς, στα κεντρικά μέσα ενημέρωσης να φαίνονται “κολλημένα” ή να ανανεώνονται εξαιρετικά αργά.

Υπογραμμίζει, λοιπόν το υπουργείο, πως « η μετάδοση των αποτελεσμάτων που είναι αποκλειστική ευθύνη των γραφείων των Περιφερειακών Ενοτήτων, σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, αποτελεί κατ’ εξοχήν αρμοδιότητα του κεντρικού Φορέα, που είναι το Υπουργείο Εσωτερικών. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, λοιπόν, ΘΕΜΙΤΟ να ανακοινώνονται εκλογικά αποτελέσματα σε τοπικά μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των ιστοχώρων που ενδεχόμενα διαθέτουν οι Π.Ε., εάν δεν έχει προηγηθεί η μετάδοσή τους από το ΥΠΕΣ, καθώς αυτό δυσχεραίνει την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των πολιτών σε όλη τη Χώρα».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο Τάκης Λουκόπουλος και η Ενωτική Πρωτοβουλία σε Αποδοτία, Πυλλήνη και Πλάτανο

Published

on

By

Σήμερα Κυριακή 19 Μαΐου ο υποψήφιος δήμαρχος Τάκης Λουκόπουλος συνοδευόμενος από υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους του συνδυασμού Ενωτική Πρωτοβουλία, καθώς και φίλους της παράταξης επισκέφθηκαν περιοχές των δημοτικών ενοτήτων Πυλλήνης, Πλατάνου και Αποδοτίας.

Με σειρά επισκέφθηκαν τις εξής κοινότητες: Περιβόλια, Παλαιόπυργο, Σίμου, Ποκίστα, Πλάτανο, Αχλαδόκαστρο, Νεοχώρι, Αράχοβα, Κλεπά, Περδικόβρυση, Κρυονέρια, Κάτω Χώρα, Άνω Χώρα, Ελατού, Τερψιθέα και Λιμνίτσα.

Συνομίλησαν με τους κατοίκους και τους επισκέπτες των περιοχών αυτών για ζητήματα περαιτέρω βελτίωσης των υποδομών που θα συμβάλλουν στην ισόρροπη ανάπτυξη της ορεινής Ναυπακτίας καθώς και τις ανάγκες που υπάρχουν ενόψει καλοκαιριού και της αναμενόμενης αυξημένης παραθεριστικής περιόδου.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Την Δευτέρα στο λιμάνι, η κεντρική ομιλία του υποψήφιου δημάρχου Γιώργου Γούλα

Published

on

By

Την Δευτέρα 20 Μαΐου στις 20:30 ο υποψήφιος δήμαρχος Ναυπακτίας Γιώργος Γούλας , επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Ανανέωση και Δημιουργία” θα πραγματοποιήσει την κεντρική του ομιλία.

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

musitsa-rouxa-axesouar-kosmimata

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ