Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τα λάθη στις ρυθμίσεις της τηλεόρασης μας που… καταστρέφουν την εμπειρία μας

Published

on

Ακόμη και τα πιο πολυτελή μοντέλα τηλεοράσεων μπορεί να μην μας ικανοποιούν με την ποιότητα της εικόνας τους. Αυτό συνήθως συμβαίνει εξαιτίας των λανθασμένων ρυθμίσεων που έχουμε κάνει στην τηλεόρασή μας. Για να  βεβαιωθούμε ότι η τηλεόρασή μας φαίνεται όσο το δυνατόν καλύτερα, υπάρχουν κάποιες ρυθμίσεις που θα πρέπει να ελέγξουμε. Ορισμένες μπορεί να χρειαστούν αύξηση ή μείωση – και άλλες θα πρέπει να απενεργοποιηθούν εντελώς. Ας μην ξεχνάμε ότι οι ρυθμίσεις τηλεόρασης επηρεάζουν «όλα όσα παρακολουθούμε»!

Παρεμβολή Κίνησης (Motion Smoothing): Όταν η τηλεόρασή μας αναπαράγει βίντεο, στην πραγματικότητα απλώς εμφανίζει εικόνες γρήγορα. Πολλές τηλεοράσεις έχουν μια «συχνότητα ανανέωσης» 60Hz, οπότε η εικόνα ανανεώνεται 60 φορές το δευτερόλεπτο. Ωστόσο, πολλές ταινίες παράγονται με 24 καρέ ανά δευτερόλεπτο, κάτι που δεν ταιριάζει. Η παρεμβολή κίνησης ή η παρεμβολή καρέ (Motion Smoothing) προσθέτει ψεύτικα καρέ για να φέρει τις ταινίες μέχρι τα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, για μια πιο ομαλή εμφάνιση. Αλλά οι λάτρεις του σινεμά λένε ότι το αποτέλεσμα δεν είναι αποδεκτό. Κάνουν τις ταινίες να μοιάζουν με σαπουνόπερες, οπότε αυτή η λειτουργία καλό είναι να απενεργοποιείται.

Μείωση Θορύβου (Noise Reduction): Ο θόρυβος είναι κοινός όταν παρακολουθούμε παλιές τηλεοπτικές εκπομπές στην πολυτελή μας μοντέρνα τηλεόραση. Είναι αυτά τα οπτικά εφέ που κάνουν την εικόνα να φαίνεται «με παράσιτα». Η μείωση θορύβου προσπαθεί να το εξομαλύνει αυτό, για να έχουμε μια καθαρή εικόνα. Αλλά υπερβολική μείωση θορύβου μπορεί να κάνει την εικόνα της τηλεόρασής μας να φαίνεται άτονη και μουντή. Καλό θα είναι να ελέγξουμε τη ρύθμιση και να την μειώσουμε, αν χρειάζεται.

Οικονομική Λειτουργία (Eco-Mode): Οι σύγχρονες τηλεοράσεις συχνά διαθέτουν κάποια οικονομική λειτουργία ή ρύθμιση εξοικονόμησης ενέργειας. Μειώνει την ενέργεια που χρειάζεται η τηλεόρασή μας για να λειτουργήσει, ώστε να μειώσουμε ελαφρώς τους λογαριασμούς μας για το ηλεκτρικό ρεύμα. Αλλά η οικονομική λειτουργία συνήθως σημαίνει μείωση της φωτεινότητας και της αντίθεσης. Αυτό μπορεί να κάνει την εικόνα να φαίνεται θαμπή, κάτι που είναι κακό, ειδικά εάν παρακολουθούμε σε φωτεινό δωμάτιο. Γενικά η λειτουργία αυτή κάνει τα χρώματα να φαίνονται αδύναμα. Είναι καλύτερα να απενεργοποιούμε αυτή τη λειτουργία, αν παρακολουθούμε κινηματογραφικές ταινίες.

Ζωντανή Λειτουργία (Vivid Mode): Η ζωντανή λειτουργία είναι άλλη μια λειτουργία που μπορεί να φαίνεται καλή, αλλά όχι πάντα! Προσπαθεί να κάνει την εικόνα της τηλεόρασής μας πιο εντυπωσιακή, με αυξημένη φωτεινότητα και ζωηρά χρώματα. Αυτό όμως μπορεί τελικά να φαίνεται υπερβολικό, κάνοντάς τα πάντα να φαίνονται έντονα και αφύσικα. Πιθανότατα θα διαπιστώσουμε ότι οι περισσότερες εκπομπές φαίνονται ωραιότερες χωρίς την ζωντανή λειτουργία ενεργοποιημένη.

Δυναμική Λειτουργία (Dynamic Mode): Η δυναμική λειτουργία είναι μια περίπλοκη κατάσταση, καθώς μπορεί να λειτουργήσει θαυμάσια ή χάλια! Είναι λίγο σαν την ζωντανή, προσπαθώντας να κάνει την εικόνα να φαίνεται καλύτερη. Αλλά αυτό μπορεί μερικές φορές να μην μας ικανοποιεί, κάνοντας την εικόνα μας να φαίνεται άσχημη και χωρίς ποιότητα. Οπότε η χρήση αυτής της λειτουργίας χρειάζεται προσοχή. Αν το αποτέλεσμα δεν είναι το αναμενόμενο, καλύτερα να απενεργοποιήσουμε αυτή τη λειτουργία.

Ευκρίνεια (Sharpness): Η ευκρίνεια προορίζεται να κάνει τις άκρες των αντικειμένων στην οθόνη μας πιο καθαρές. Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο αν μια εικόνα είναι πολύ μαλακή και θέλουμε όλα να φαίνονται ωραία και καθορισμένα. Αλλά αν η ευκρίνεια είναι υπερβολικά αυξημένη, μπορεί να δημιουργήσει θόρυβο και περίεργα παράσιτα γύρω από τις εικόνες. Έτσι, αν χρησιμοποιούμε τη ρύθμιση ευκρίνειας, καλό είναι να την κρατάμε χαμηλά και να κάνουμε μόνο πολύ μικρές αλλαγές.

Χρωματική θερμοκρασία (Colour Temperature): Τέλος, έχουμε τη χρωματική θερμοκρασία. Η αλήθεια είναι ότι αυτή η λειτουργία είναι χρήσιμη μόνο για έναν έμπειρο ειδικό τηλεοράσεων. Μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο, αλλά πιθανών να μην αξίζει να την πειράξουμε ως απλοί χρήστες.

Η χρωματική θερμοκρασία επηρεάζει το πόσο ζεστή ή ψυχρή φαίνεται η εικόνα της τηλεόρασής μας.     Οι ψυχρότερες θερμοκρασίες οδηγούν σε μια πιο μπλε εικόνα, ενώ οι ζεστές κάνουν την εικόνα πιο κίτρινη. Οι κινηματογραφιστές περνούν πολύ χρόνο για να πάρουν τα χρώματα ακριβώς σωστά στις ταινίες τους, οπότε μπορεί να καταστρέφουμε τη σκληρή δουλειά τους.

Είναι καλύτερα λοιπόν να την αφήσουμε όπως είναι.

Βασίλης Μαθιουδάκης

bill.mathioudakis@gmail.com

 

 

 

 

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Realme κατακτά την Ευρώπη: Στο TOP 4 των κατασκευαστών κινητών

Published

on

By

Η Realme έχει σημειώσει αξιοσημείωτη άνοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, κατακτώντας μια θέση στο TOP 4 των κορυφαίων κατασκευαστών. Συγκεκριμένα, η Realme κατέχει την 4η θέση στην Ευρώπη. Η Realme σημείωσε διψήφια ανάπτυξη στην Ευρώπη το 2024, εντείνοντας τον ανταγωνισμό και δημιουργώντας ενθουσιασμό στους καταναλωτές. Η επιτυχία της αυτή οφείλεται σε μια σειρά από παράγοντες, όπως η προσφορά συσκευών με υψηλές προδιαγραφές σε προσιτές τιμές, η εστίαση στις ανάγκες των νέων καταναλωτών και η επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ.

Η ταχεία ανάπτυξη της Realme στην Ευρώπη: Η Realme έχει καταγράψει μια εντυπωσιακή πορεία ανάπτυξης στην Ευρώπη. Το 2020, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά έξι φορές σε σύγκριση με το 2019, ενώ το 2021 σημείωσε αύξηση 280%. Αυτή η ραγδαία ανάπτυξη οφείλεται στην στρατηγική της εταιρείας να εισέρχεται σε νέες αγορές με μια πρακτική προσέγγιση. Η βασική ομάδα της Realme περνά έναν με δύο μήνες σε κάθε νέα αγορά, προσλαμβάνοντας τοπικούς υπαλλήλους και διασφαλίζοντας έτσι μια βαθιά κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών.

Η Realme ιδρύθηκε το 2018 και αρχικά λειτούργησε ως υπο-μάρκα της Oppo. Ωστόσο, γρήγορα εξελίχθηκε σε μια ανεξάρτητη εταιρεία, εστιάζοντας στην παροχή προηγμένης τεχνολογίας σε προσιτές τιμές. Η εταιρεία ακολουθεί μια στρατηγική «Smartphone + Artificial intelligence of things (AIoT)», προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους χρήστες της. Αυτή η στρατηγική στοχεύει στη δημιουργία ενός έξυπνου, συνδεδεμένου και μοντέρνου τρόπου ζωής για τους νέους, συνδυάζοντας smartphones με άλλες έξυπνες συσκευές.

Η Realme έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Ευρώπη, χάρη στην προσφορά συσκευών με ισχυρές επιδόσεις, κομψό σχεδιασμό και ανταγωνιστικές τιμές. Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία, επενδύοντας σε τεχνολογίες αιχμής. Συγκεκριμένα, η Realme εστιάζει στην ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής σε τομείς όπως η απεικόνιση, το gaming, η οθόνη και η φόρτιση. Αυτές οι τεχνολογίες προσφέρουν στους χρήστες βελτιωμένη εμπειρία χρήσης, με χαρακτηριστικά όπως κάμερες υψηλής ανάλυσης, οθόνες με υψηλό ρυθμό ανανέωσης και γρήγορη φόρτιση.

Ένας από τους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν στην επιτυχία της Realme είναι η εστίαση στις ανάγκες των νέων καταναλωτών. Η εταιρεία κατανοεί τις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις της νεότερης γενιάς και προσφέρει συσκευές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, η Realme εστιάζει στην παροχή ποιοτικών εμπειριών στους νέους χρήστες, προσφέροντας συσκευές με βελτιωμένη τεχνολογία και σχεδιασμό στην ίδια τιμή με τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, η Realme έχει αναπτύξει μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας μια κοινότητα νέων χρηστών που αλληλοεπιδρούν με την μάρκα. Για παράδειγμα, η εταιρεία διοργανώνει διαγωνισμούς και καμπάνιες στα social media, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των νέων και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Η Realme έχει καταφέρει να ξεπεράσει εδραιωμένους παίκτες της αγοράς, όπως η Huawei και η Honor, χάρη στην επιθετική στρατηγική της και την εστίαση στην καινοτομία.

Το μέλλον της Realme στην Ευρώπη: Η Realme έχει εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά, χάρη στην εστίαση της στους νέους καταναλωτές, τα καινοτόμα προϊόντα και τις επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες σε προσιτές τιμές, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της νεότερης γενιάς. Η Realme επενδύει σημαντικά στην έρευνα και ανάπτυξη, με στόχο τη δημιουργία πρωτοποριακών τεχνολογιών σε τομείς όπως η απεικόνιση, το gaming, η οθόνη και η φόρτιση. Με την «Simply Better Strategy», η Realme στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση των προϊόντων της και την ενίσχυση της θέσης της στην αγορά. Η Realme αναμένεται να συνεχίσει την ανοδική της πορεία στην Ευρώπη, προσφέροντας στους καταναλωτές συσκευές με υψηλές προδιαγραφές σε προσιτές τιμές. Πραγματικά αξίζει να της εμπιστευτούμε για το επόμενο έξυπνο τηλέφωνό μας!

Βασίλης Μαθιουδάκης

bill.mathioudakis@gmail.com

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΝΔ:  Διαμαρτυρία κατά της ακρίβειας: 15 Μάρτη δεν ψωνίζουμε!

Published

on

By

Η οικονομική πίεση που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία τρία χρόνια από την ακρίβεια στα τρόφιμα και τα βασικά είδη δεν έχει τελειωμό. Οι καταναλωτές είμαστε εγκλωβισμένοι σε μια αδιάκοπη αύξηση των τιμών, την οποία δεν μπορούμε πλέον να αντέξουμε.

Στις 15 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, απαντάμε δυναμικά στην ακρίβεια και την αισχροκέρδεια με την πανελλαδική αποχή μας.

Στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα – «15 Μάρτη δεν ψωνίζουμε!»

Αίτημά μας, οι άμεσες και ουσιαστικές λύσεις στο πρόβλημα της ακρίβειας που μαστίζει τους καταναλωτές:

  • Μείωση των τιμών των τροφίμων και των βασικών ειδών του νοικοκυριού
  • Αύξηση των ελέγχων και των κυρώσεων σε περιστατικά αισχροκέρδειας
  • Ουσιαστική στήριξη των ευάλωτων νοικοκυριών
  • Διαφάνεια στην ενημέρωση των καταναλωτών
  • Δημοσιοποίηση των εταιρειών και των προϊόντων που κερδοσκοπούν
  • Ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης με την αύξηση του μισθού και των συντάξεων

Με τη συμμετοχή όλων μας, 15 Μάρτη, ενώνουμε τις δυνάμεις μας και εκφράζουμε ο καθένας ατομικά αλλά και συλλογικά την αντίθεσή μας στην ακρίβεια και την κερδοσκοπία.

Η φωνή μας έχει δύναμη!

Διαδώστε το μήνυμα. Στις 15 Μαρτίου, δεν ψωνίζουμε!

 

       ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΝΔ                                     ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΕΚΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ

ΚΩΝ/ΝΟΣ  ΜΠΟΥΖΙΝΕΚΗΣ                      ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΒΕΛΑΣ

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με σκούντηξε η άνοιξη (γράφει η Χριστίνα Καρρά)

Published

on

By

«Έλα τεμπέλα σήκω επάνω», «έκανε αφού με σκούντηξε η άνοιξη .

«Έχω να σου ανακοινώσω κάτι πολύ σημαντικό».

Μα πως εμφανίστηκε έτσι απότομα μπροστά μου; Κουνιστή και λυγιστή με ένα πλήθος λουλουδιών να κοσμεί το κεφάλι της κι όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου να την πλαισιώνουν.

«Τι θέλεις από μένα ;» την ρώτησα.

«Σου προτείνω να βγάλεις από πάνω σου το μουντό του χειμώνα και να ξεχυθείς σε λιβάδια και αγρούς».

«Και τι είμαι εγώ δηλαδή  ,κανένα πρόβατο ή καμία κατσίκα για να βοσκήσω;» ειρωνεύτηκα.

«Οκ τότε αγαπητή μου. Κάτσε με την μιζέρια σου. Αποσύρω την πρότασή μου κι αποσύρομαι κι εγώ η ίδια . Χειμώνα λάβε παράταση τυχερούλη!»

Τι να έκανα ; Λύγισα και υπέκυψα στον αισχρό αυτό εκβιασμό .

«Εντάξει άνοιξη κέρδισες.  Άσε με όμως προηγουμένως να βρω το ξυραφάκι …πολύ βολεύτηκε η τρίχα στο πόδι τον χειμώνα», είπα μες την ντροπή .

«Πάμε για ρεκτιφιέ κοπέλα μου», γέλασε κι έδωσε πασαπόρτι στον χειμώνα …

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
musitsa-leatherbags-new

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ