Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Τι προβλέπει το νομοσχέδιο για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες σε παραλίες-  όροι -πρόστιμα

Published

on

Το σχέδιο νόμου με τίτλο «Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις» αναρτήθηκε χθες για 15 ημέρες δημόσιας διαβούλευσης στο opengov.gr. Μέσα από 24 άρθρα το υπουργείο επαναπροσδιορίζει θέματα όπως οι οριοθετήσεις αιγιαλών, ο τρόπος μίσθωσης αιγιαλών και παραλιών, και οι κυρώσεις για τους παραβάτες. Πιο συγκεκριμένα:

Ως προς την πρόσβαση: Στα πολύ θετικά του σχεδίου νόμου είναι μια σαφής αναφορά στην υποχρέωση τήρησης ελεύθερης πρόσβασης: «Αν μεταξύ αιγιαλού και δημόσιας οδού παρεμβάλλεται ιδιωτικό ακίνητο, ο κύριος, επικαρπωτής και νομέας του παρέχουν ελεύθερη δίοδο για την ακώλυτη και ασφαλή πρόσβαση από τη δημόσια οδό, σύμφωνα με την πολεοδομική νομοθεσία». Μάλιστα σε περίπτωση παρεμπόδισης προβλέπεται πρόστιμο από 2.000 έως 60.000 ευρώ, όμως χωρίς να ορίζεται με ποιον τρόπο θα εξειδικεύεται το ύψος του (θα εξειδικευθεί στη συνέχεια).

Ως προς την έκταση της μίσθωσης: Παραμένει ο περιορισμός του 50-50 (50% μισθωμένο, 50% υποχρεωτικά ελεύθερο) και των 500 τ.μ. ως συνολικό ανώτατο όριο των παραχωρήσεων στην ίδια ακτή.

Σε περίπτωση παρεμπόδισης της ελεύθερης πρόσβασης στον αιγιαλό προβλέπεται πρόστιμο από 2.000 έως 60.000 ευρώ.

Ως προς τον τρόπο της μίσθωσης: Το υπουργείο επεκτείνει τη χρήση ηλεκτρονικής διαδικασίας για τις μισθώσεις (που για κάποιο λόγο μετονομάζονται σε «παραχωρήσεις») στο σύνολο των αιγιαλών – παραλιών, καταργώντας τη συμμετοχή των δήμων, χωρίς ωστόσο να καταργεί τα έσοδά τους από τις μισθώσεις (60% του ποσού). Η διαδικασία θα διεξάγεται μέσα από ένα νέο πληροφοριακό σύστημα που θα ονομάζεται «Μητρώο Συμβάσεων Παραχώρησης Απλής Χρήσης Αιγιαλού και Παραλίας» και θα βρίσκεται στο gov.gr υπό την ευθύνη των Κτηματικών Υπηρεσιών.

 

Τα πρόστιμα, οι όροι και οι απάτητες παραλίες

Παράλληλα αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού του μισθώματος: θα είναι το γινόμενο της αντικειμενικής αξίας όμορου ακινήτου επί έναν συντελεστή βαρύτητας αιγιαλού (θα εξειδικευθεί τι σημαίνει αυτό) επί τα έτη παραχώρησης επί 3%. Ο προηγούμενος μαθηματικός τύπος ήταν το γινόμενο μιας «τιμής βάσης» επί έναν συντελεστή για το είδος της δραστηριότητας επί το εμβαδόν του χώρου. Στις περιπτώσεις όμορων στις ακτές επιχειρήσεων, που παίρνουν δικαίωμα εκμετάλλευσης παραλίας χωρίς διαγωνισμό, το μίσθωμα θα είναι 20% μεγαλύτερο.

Η παραχώρηση παραλιών εντός αρχαιολογικών χώρων εξακολουθεί να χρειάζεται τη σύμφωνη γνώμη της τοπικής εφορείας αρχαιοτήτων, η οποία δίδεται στην Κτηματική Υπηρεσία μία φορά ανά παραλία (εκτός αν αλλάξουν τα αρχαιολογικά δεδομένα) και όχι σε κάθε νέα παραχώρηση.

Ως προς τις όμορες επιχειρήσεις (λ.χ. εστίασης, φιλοξενίας): Το δικαίωμά τους για απευθείας μίσθωση χωρίς διαγωνιστική διαδικασία παραμένει περίπου με τους ίδιους όρους που ισχύει και σήμερα (με υποχρέωση τήρησης απόστασης 6 μέτρων ανάμεσα σε διαδοχικές παραχωρήσεις, αντί 4 μέτρων σήμερα). Υπάρχει όμως μια σαφής βελτίωση: επειδή η νομοθεσία σήμερα δεν έκανε σαφή αναφορά στο 50-50 (ελεύθερο προς μισθωμένο τμήμα μιας ακτής), ορίζεται ρητά ότι η ίδια υποχρέωση ισχύει και για τις παραλίες με όμορες επιχειρήσεις.

Αν μάλιστα υπάρχουν ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις σε μεγάλο ή όλο το μήκος της παραλίας, το εμβαδόν του παραχωρούμενου χώρου σε κάθε επιχείρηση μειώνεται ώστε να μην ξεπεραστούν συνολικά το 50% και τα 500 τ.μ. (μειώνεται μόνο η ελάχιστη απόσταση ανάμεσα στις παραχωρήσεις σε 3 μέτρα, εφόσον η πρόσοψη της επιχείρησης είναι μικρή).

Ορίζεται, τέλος, ότι αν υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις των οποίων η «προβολή» καλύπτει το ίδιο τμήμα του αιγιαλού ή της παραλίας, τότε θα γίνεται διαγωνισμός. Με αυτόν τον τρόπο θα σταματήσουν τα «μπλοκ» συνεχόμενων ομπρελοκαθισμάτων που παρατηρούνται σε παραλίες αστικών περιοχών (λ.χ. Ρόδος, Ηράκλειο). Ωστόσο, αυτή η πολύ θετική ρύθμιση έχει ένα ευμέγεθες «παράθυρο»: ο περιορισμός των 500 τ.μ. (πάντα όμως μέχρι την κάλυψη του 50% της ακτής) θα εξακολουθήσει να μην ισχύει για ξενοδοχεία, κάμπινγκ και σύνθετα τουριστικά καταλύματα, όπως σήμερα.

Ως προς την οριοθέτηση: Το υπουργείο Οικονομικών θεσπίζει μια νέα διαδικασία οριοθέτησης των αιγιαλών και της παραλίας. Τη διαδικασία θα χειρίζεται μια επιτροπή που θα συγκροτείται ανά περιφερειακή ενότητα και θα περιλαμβάνει δύο στελέχη της Κτηματικής Υπηρεσίας, τον λιμενάρχη, έναν γεωλόγο του Δημοσίου και τον προϊστάμενο της πολεοδομίας. Μετά τον καθορισμό των ορίων αιγιαλού, παραλίας και τυχόν παλαιού αιγιαλού, το σχέδιο νόμου προβλέπει ότι επιτρέπεται η απαλλοτρίωση τυχόν ιδιωτικών ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων που προϋπάρχουν. Στον υφιστάμενο νόμο η διαδικασία είναι υποχρεωτική και όχι προαιρετική.

Ο μισθωτής πρέπει να αναρτήσει πινακίδα με τα στοιχεία της παραχώρησης (προβλέπεται από το 2019, αλλά ουδέποτε εφαρμόστηκε) και οφείλει μέσα στον παραχωρημένο χώρο να καταλαμβάνει έως το 60% (ή 30% σε περιοχές Natura) με έπιπλα παραλίας. Επίσης μπορεί να αναλάβει για λογαριασμό του δήμου την πρόσληψη ναυαγοσώστη και την τοποθέτηση ράμπας για ΑμεΑ, αφαιρώντας το ποσό από τα έσοδα του δήμου από το καταβαλλόμενο μίσθωμα. Ο δήμος αντίστοιχα έχει την ευθύνη της καθαριότητας της υπόλοιπης παραλίας, οφείλει να ενημερώσει αν διαπιστώσει παρανομίες και να φυλάξει σε δικό του χώρο, εφόσον του ζητηθεί, ομπρελοκαθίσματα επιχείρησης που σφραγίστηκε (με ένα μικρό πρόστιμο αν δεν το πράξει).

Πηγή: kathimerini

 

 

 

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πρωτοβουλία εργαζόμενων για τη μείωση των διοδίων της γέφυρας

Published

on

By

Εδώ και χρόνια, έχουν γίνει προτάσεις/παραινέσεις/προτροπές/πορείες/διαμαρτυρίες προς αρμοδίους και μη, με στόχο την μείωση της τιμής των διοδίων στην Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» – Ρίου –Αντιρρίου. Πανό αναρτήθηκαν, δημοτικά συμβούλια έλαβαν αποφάσεις, δήμαρχοι συναντήθηκαν και… φωτογραφήθηκαν, διόδια αποκλείστηκαν, με αποτέλεσμα ΟΥΔΕΝ!

Κράτος, εταιρεία και ταγοί ..σφυρίζουν προκλητικά αδιάφορα με την τιμή της διέλευσης από την γέφυρα να κοστίζει  σήμερα μισό μεροκάματο!!!

Ως ουτοπία εμφανίζεται η πρωτοβουλία εκατοντάδων πολιτών ,  που κατοικούν στη μία πλευρά και εργάζονται στην άλλη της γέφυρας,  η συλλογή υπογραφών, ώστε να αποδειχθεί ότι πρόκειται για σημαντικό αίτημα που μέχρι σήμερα αρμόδιοι και μη δεν έχουν προσπαθήσει να δώσουν λύση.

Αναλυτικά σε ανακοίνωσή του το Κίνημα Πολιτών Δυτικής Ελλάδας αναφέρει:

«Με το «καλημέρα» της καινούριας χρονιάς, ανακοινώθηκαν οι αυξήσεις των διοδίων σε όλη τη χώρα και φυσικά και της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου. Έτσι, από 14,70 ευρώ η διέλευση θα κοστίζει πλέον 15,40 ευρώ!! Θα πει κάποιος: «…70 λεπτά παραπάνω είναι αμελητέο ποσό…». Για εμάς που χρησιμοποιούμε τη γέφυρα καθημερινά για να πάμε στην εργασία μας είναι σχεδόν 30 ευρώ το μήνα επιπλέον!! (44 διελεύσεις το μήνα δηλ, 44χ0,7=30,8 ευρώ). Ήδη το μηνιαίο κόστος ήταν δυσβάσταχτο (240 ευρώ το μήνα με το ergasia pass) και ψάχναμε να βρούμε συνοδοιπόρους για να φτιάχνουμε «γκρουπάκια» με ό,τι δυσκολίες αυτό συνεπάγεται.

Πριν δυο χρόνια, ξεκινήσαμε μια προσπάθεια 4 εργαζόμενοι – ένας εκπαιδευτικός, μια νοσηλεύτρια, μια ιδιωτική υπάλληλος και ένας ελεύθερος επαγγελματίας – και αναδείξαμε το πρόβλημα αυτό στα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Εκείνο το διάστημα – Γενάρης και Φλεβάρης του 2023 – πραγματοποιήσαμε συναντήσεις με τους Δημάρχους Πατρέων και Ναυπακτίας, το ΔΣ της Γέφυρας Α.Ε., την τότε υφυπουργό κα Αλεξοπούλου και τον Αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας κο Μπονάνο!

Όλοι μας ακούσανε, όλοι αντιλήφθηκαν πως υπάρχει σοβαρό πρόβλημα για τους εργαζομένους, όμως όλοι επικαλούνταν τη «σκληρή σύμβαση». Εμείς το μόνο που ζητάγαμε και ζητάμε και σήμερα είναι να πηγαίνουμε στην εργασία μας και να μην δίνουμε το ¼ του μισθού μας στη γέφυρα. Ζητάμε την επιδότηση της κάθε διέλευσης από την Πολιτεία, ώστε η τελική μας  επιβάρυνση να είναι στα 3 ευρώ ανά διέλευση για τους εργαζόμενους που διαμένουν στους όμορους νομούς Αχαΐας και Αιτωλοακαρνανίας και τους όμορους δήμους Ναυπακτίας και Πάτρας. Δηλαδή αυτούς που μετακινούνται εντός της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Για το λόγο αυτό, δημιουργήσαμε μια φόρμα στο google, ώστε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν τα στοιχεία τους και να αποδείξουμε πως είμαστε πολλοί, εκατοντάδες, οι εργαζόμενοι που απαιτούμε πια την φθηνή και αξιοπρεπής μετακίνησή μας προς το χώρο εργασίας μας, χωρίς προϋποθέσεις και περιορισμούς!!!

Το όραμα του Χαρίλαου Τρικούπη ήταν να ενώσει τις δυο πλευρές, Πελοπόννησο και Στερεά Ελλάδα, προς όφελος των πολιτών. Δυστυχώς στις μέρες μας κάποιοι καπηλεύονται το όραμα του για όφελος ιδιωτών!”

ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΩ

Συμπληρώστε τη φόρμα στο: https://forms.gle/vts2a6cwaT5Jxe1M7

***ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η συμπλήρωση της φόρμας γίνεται καθαρά για στατιστικούς λόγους, ώστε να γνωρίζουμε πόσοι είμαστε, ενώ τα στοιχεία επικοινωνίας τα ζητάμε για να σας ενημερώνουμε για οποιαδήποτε εξέλιξη ή συνάντηση προγραμματιστεί και εννοείται πως δεν πρόκειται να δημοσιευθούν”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

«Πράσινο φως» για την 25η επαρχιακή οδό στην ορεινή Ναυπακτία

Published

on

By

Το θέμα της κακής κατάστασης του οδικού δικτύου στην Ορεινή Ναυπακτία έχει τεθεί επανειλημμένως προς κάθε αρμόδιο. Το οδικό δίκτυο λόγω της ορεινότητας της περιοχής αντιμετωπίζει κάθε χρόνο αρκετά προβλήματα, ωστόσο είναι γνωστό ότι επί πολλά χρόνια το επαρχιακό οδικό δίκτυο δεν συντηρούνταν όπως θα έπρεπε, ενώ ακόμη και σήμερα πολλοί οικισμοί της Ορεινής Ναυπακτίας εξυπηρετούνται από χωμάτινους δρόμους.

Η κατάσταση των δρόμων επιδεινώθηκε ακόμη περισσότερα από τα φυσικά φαινόμενα που έπληξαν την περιοχή το 2021.

Μετά από τόσα χρόνια, ξεπεράστηκαν «τυπικά»  προβλήματα στη διαγωνιστική διαδικασία

στο ελεγκτικό συνέδριο, με  αποτέλεσμα να δοθεί το «πράσινο φως» του οργάνου, για τη διαδικασία υπογραφής της σύμβασης με την ανάδοχο εταιρεία, για τη βελτίωση της 25ης επαρχιακής οδού στα ακόλουθα τμήματα:

Από Γραμμένη Οξυά έως όρια με ΠΕ Φθιώτιδας

Λεύκας-Μανδρινής

Καλλονής -Κυδωνιάς

Το έργο είναι προϋπολογισμού 2.419.354 ευρώ  και έχει ορίζοντα υλοποίησης τους 18 μήνες.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

«Στρίβειν» στις έξυπνες διαβάσεις δια «έξυπνων» απαντήσεων;

Published

on

By

Σε ανακοίνωση για το θέμα των “έξυπνων διαβάσεων” η Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση Ναυπακτίας -ΑΔΚΝ αναφέρει :

“Πολλάκις, στα πέντε χρόνια της δημοτικής θητείας του, ο δήμαρχος κ. Γκίζας και η δημοτική αρχή αντιδρούν σε οποιαδήποτε κριτική τους γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο, διαστρεβλώνοντας δηλαδή την πραγματικότητα επιλέγοντας  συνειδητά την απόκρυψη όλων των στοιχείων επικαλούμενοι κάθε φορά τις κατά τα άλλα νόμιμες διαδικασίες. Πίσω από το γνωστό ξύλινο δικολαβικό λόγο που στηρίζεται στις έννοιες του λαϊκισμού και της νομιμοφάνειας χάνεται η ουσία μετατρέποντας την πολιτική σε παιχνίδι εντυπωσιασμού.

  • Συγκεκριμένα στην τελευταία ανάρτηση για τις έξυπνες διαβάσεις η δημοτική αρχή κατηγορηματικά αναφέρει ότι «Εντύπωση ωστόσο προκαλεί το γεγονός ότι δύο χρόνια τώρα, που βρίσκεται σε εξέλιξη η όλη διαδικασία, δεν υπήρξε η παραμικρή ένσταση ή διαφωνία για το συγκεκριμένο έργο[…] Κανένα μέλος της αντιπολίτευσης, και της προηγούμενης και της παρούσης δημοτικής θητείας, δεν εκφράστηκε αρνητικά όλο αυτό το διάστημα» αποκρύπτοντας συνειδητά από την κοινή γνώμη τα εξής:
  1. Η εισήγηση για την έγκριση της μέλετης των έξυπνων διαβάσεων δόθηκε στους δημοτικούς συμβούλους τελευταία στιγμή με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ο αναγκαίος χρόνος ουσιαστικής ενημέρωσης και προετοιμασίας των συμβούλων της αντιπολίτευσης, ειδικότερα εκείνων που δεν συμμετέχουν στη δημοτική επιτροπή. Παρόλα αυτά στο συμβούλιο της  30/1/2023 υπήρξε εμπεριστατωμένη κριτική από στελέχη της αντιπολίτευσης (Γιώργου Γούλα και Νίκου Δημητρόπουλου) για τον τρόπο που διαχειρίστηκε το συγκεκριμένο πρόγραμμα η δημοτική αρχή αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την αδυναμία της να αξιοποιήσει μελέτες για την αντιμετώπιση των πραγματικά  σοβαρών προβλημάτων του δήμου με αποτέλεσμα να εξαναγκάζεται το δημοτικό συμβούλιο να ψηφίσει ομόφωνα τη συγκεκριμένη μελέτη για να μην χαθεί έστω κι αυτή χρηματοδότηση.
  2. Εμπεριστατωμένη κριτική ασκήθηκε κι από τον πρώην Δήμαρχο Ναυπακτίας Γιάννη Μπουλέ για το ίδιο θέμα στο δημοτικό συμβούλιο στις 11/12/2023 που συζητήθηκε το Τεχνικό Πρόγραμμα του δήμου Ναυπακτίας για το 2024. Επίσης δημόσια αναφορά και κριτική στο θέμα αυτό έκανε ο κ. Μπουλές  και στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της τιμητικής εκδήλωσης που διοργάνωσε η παράταξή μας στις 15/12/2023. Και στις δυο περιπτώσεις ο κ. Μπουλές ανέδειξε ότι η αδυναμία της δημοτικής αρχής να εντάξει έργα σε προγράμματα την οδηγεί στο να αποδέχεται ό,τι της προτείνει η κεντρική διοίκηση χωρίς αυτό να εξυπηρετεί τα συμφέροντα και τις προτεραιότητες του δήμου μας.

Αυτό ακριβώς συνέβη με τις έξυπνες διαβάσεις για τις οποίες θα πληρωθεί ένα υπέρογκο ποσό (2,8εκατ.ευρώ) με το οποίο θα μπορούσε να αναπλασθεί η οδός Θέρμου, στην οποία έχουμε θρηνήσει πολλά θύματα μέχρι σήμερα, και για την οποία η δημοτική αρχή Μπουλέ έχει εκπονήσει μελέτη οδοποιίας από το 2014.

Ο δήμαρχος εγκαλεί την αντιπολίτευση ότι δεν άφησε έτοιμες μελέτες για να τις εντάξει σε προγράμματα με προφανή σκοπό να φορτώσει και στην αντιπολίτευση την ευθύνη για το έργο των έξυπνων διαβάσεων. Όμως ο δήμαρχος με δικολαβικές μεθόδους κάνει πως αγνοεί ότι όλοι οι προηγούμενοι δήμαρχοι είχαν μια τετραετή θητεία και άφησαν σημαντικά έργα και μελέτες, ενώ ο ίδιος διανύει το δεύτερο χρόνο της δεύτερης θητείας του και σε κάθε κριτική που ασκείται για πράξεις ή παραλείψεις του συνεχώς  εγκαλεί τους προηγούμενους.

Συνειδητά λοιπόν η δημοτική αρχή αποκρύπτει την αντίδραση της αντιπολίτευσης κατά την προηγούμενη δημοτική περίοδο και συνειδητά προσπαθεί να την παρουσιάσει ως «συνένοχη» επικαλούμενη την ομοφωνία κατά την ψηφοφορία. Η παρούσα δημοτική αρχή οικειοποιείται με μεγάλη ευκολία τα καλά των άλλων και μεταθέτει με εξίσου μεγάλη ευκολία σε άλλους εκείνες τις ευθύνες που της ανήκουν εξολοκλήρου.

  • Ο δήμαρχος αναφέρει επίσης στην ανακοίνωσή του ότι «τα Προγράμματα που χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και βρίσκονται στη διάθεση των Δήμων είναι πολύ συγκεκριμένα και αποφασίζονται κεντρικά. Ως εκ τούτου, ο κάθε Δήμος επιλέγει εάν θα συμμετέχει ή όχι»

Η αλήθεια είναι διαφορετική. Με τα προγράμματα αυτά μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν διάφορα έργα ( χώροι στάθμευσης, βελτίωση δρόμων κλπ)  όπως έκαναν οι 225 δήμοι της χώρας που είχαν έτοιμες μελέτες. Βέβαια ο κ. Γκίζας αναφέρεται στους 107 δήμους οι οποίοι μαζί με άλλα έργα έκαναν και έξυπνες διαβάσεις. Η περίπτωση να χρησιμοποιηθεί το ποσό των 2,8 εκατ. ευρώ στο σύνολό του μόνο για έξυπνες διαβάσεις αφορά πολύ λίγους δήμους και μεταξύ αυτών τον δήμο Ναυπακτίας.

  • Ο δήμαρχος αναφέρει ακόμα στην ανακοίνωσή του ότι «τόσο η μελέτη και η πλήρης κοστολόγηση όσο και η εν γένει υλοποίηση του έργου σε όλα του τα στάδια φέρουν την έγκριση και την προσυπογραφή των στελεχών της αρμόδιας Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Ναυπακτίας και της μέχρι πρότινος αναπληρώτριας Διευθύντριας»

Ο κ. δήμαρχος μας λέει κάτι που αφορά την τυπική διαδικασία έγκρισης μιας μελέτης. Αυτό που έχει αξία στην προκειμένη περίπτωση είναι αν η συγκεκριμένη μελέτη συντάχθηκε από την τεχνική υπηρεσία του δήμου Ναυπακτίας. Στο θέμα αυτό θέλουμε την ξεκάθαρη τοποθέτηση του δημάρχου για να μην υπάρχουν ερωτηματικά και   απορίες σχετικά με τους λόγους που δεν επέτρεψαν σε άλλους εργολάβους να λάβουν μέρος στη δημοπρασία, παρά το μέγεθος του έργου (2,8 εκατ ευρώ) με αποτέλεσμα να υπάρξει ένας μόνο εργολάβος με τόσο μικρό ποσοστό έκπτωσης (1,8%.)

Σημειώνουμε ότι για το ίδιο έργο (έξυπνες διαβάσεις) στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος ύψους 17,8 εκατ. ευρώ είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα. Συμμετείχε μόνο η ίδια εταιρεία που υλοποιεί το έργο στη Ναύπακτο με μηδενικό ποσοστό έκπτωσης.

Το συγκεκριμένο έργο των έξυπνων διαβάσεων είναι καθαρά επιλογή της δημοτκής αρχής. Αντί λοιπόν να επιτίθεται ο δήμαρχος, ας απαντήσει γιατί η  «Μελέτη αστικής οδοποιίας για την ανάπλαση Οδού Θέρµου από διασταύρωση Αθ. Νόβα έως Κόµβο Περιµετρικής» που έγινε επί δημαρχίας Μπουλέ (2011-2014) παραμένει αναξιοποίητη μέχρι και σήμερα ενώ η Θέρμου εξακολουθεί να είναι ένας από τους πιο επικίνδυνους δρόμους στην πόλης μας.

Η δημοτική αρχή λοιπόν με την ανάρτηση που έκανε  επέλεξε να επιρρίψει ευθύνες στην αντιπολίτευση αγνοώντας βέβαια επιλεκτικά κι όλες τις αντιδράσεις της κοινωνίας για το παρόν έργο. Η αντίδραση της κοινωνίας είναι αυθόρμητη κι όχι υποκινούμενη. Η κοινή γνώμη βλέπει τον παραλογισμό αξιολογεί και αντιδρά.

Ναύπακτος 13/2/2025

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ