Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το ΚΚΕ για την συγχώνευση ΑΕΙ Πατρών-ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας

Published

on

Για άλλη μια φορά η επιβεβαίωση του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας γίνεται με δυστυχώς τραγικές συνέπειες για τους φοιτητές και τις οικογένειές τους.

Το ΚΚΕ δεν αντιμετωπίζει τους φοιτητές και σπουδαστές σαν πελάτες. Γι’ αυτό και δεν είχε συναινέσει, όταν γινόταν η κατάτμηση ιδρυμάτων και επιστημονικών αντικειμένων και η διασπορά τους σε όλη την Ελλάδα, όπως και στο σχέδιο ΑΘΗΝΑ, με ευθύνη των ίδιων κομμάτων, που σήμερα προσπαθούν δήθεν να συμμαζέψουν την κατάσταση.

Η αναδιάρθρωση αποτελεί κατεύθυνση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ με τη σύμφωνη ουσιαστικά γνώμη της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Βασικό κριτήριο των συγχωνεύσεων αποτελεί η συμμόρφωση με τους στόχους της ΕΕ και ΟΟΣΑ, η μείωση του «κόστους» της εκπαίδευσης και η εμπορευματοποίησή της, η δημιουργία ακόμα στενότερων δεσμών μεταξύ των ιδρυμάτων και της νέας γνώσης που παράγουν με τις επιχειρήσεις με πολύμορφο τρόπο και όχι με κριτήριο το ακαδημαϊκό-ερευνητικό πεδίο, την εργασιακή προοπτική των αποφοίτων, την ανάπτυξη των επιστημών προς όφελος των σύγχρονων λαϊκών αναγκών.

Δεν πρόκειται για αναβάθμιση των ΤΕΙ, όπως προωθείται στους φοιτητές των ΤΕΙ, για να αποσπάσουν τη στήριξή τους και απόδειξη αυτού, αποτελεί το παράδειγμα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Ελλείψεις καθηγητών, απλήρωτοι διδάσκοντες που προσλαμβάνονται 1 μήνα πριν την εξεταστική, υποστελεχωμένα ιδρύματα που το διοικητικό προσωπικό αδυνατεί να λύσει ακόμα και τα πρακτικά ζητήματα.

Οι συγχωνεύσεις θα γίνουν με πιο έντονη την υποχρηματοδότηση και με δεδομένη την κατεύθυνση για υποβάθμιση της επιστημονικής γνώσης και την αντικατάστασή της από δεξιότητες στις ανάγκες των επιχειρήσεων.

Οι συγχωνεύσεις και οι «αναδιαρθρώσεις» στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ θα έχουν δραματικές συνέπειες: Πανεπιστήμια, σχολές και τμήματα διαφορετικών ταχυτήτων που θα προετοιμάζει το έδαφος για ουσιαστική κατάργηση επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων.

Παλεύουμε για δημιουργία ερευνητικών ινστιτούτων, για την αναβάθμιση της έρευνας στα ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με στόχο την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών.

  • Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες με κρατική χρηματοδότηση.
  • Άμεσα προσλήψεις μόνιμου, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης προσωπικού ώστε να καλύπτονται με επάρκεια όλες οι εκπαιδευτικές-ερευνητικές ανάγκες και οι υπηρεσίες. Κατάργηση όλων των μορφών ελαστικής απασχόλησης.
  • Ενιαία προγράμματα σπουδών ανά επιστημονικό αντικείμενο, που να υπηρετούν τις απαιτήσεις της επιστήμης, της τεχνολογίας, τις ανάγκες του λαού. Σε κάθε επιστημονικό αντικείμενο να υπάρχει ένα και μοναδικό πτυχίο, πανεπιστημιακού επιπέδου. Ενάντια στη διάσπαση του επιστημονικού δυναμικού,
  • Το πτυχίο να είναι η μοναδική προϋπόθεση για την πρόσβαση στο επάγγελμα και να εμπεριέχεται σε αυτό όλη η απαραίτητη γνώση για την άσκηση του αντίστοιχου επαγγέλματος. Πλήρη επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα με το πτυχίο.
  • Άμεση κατάργηση των διδάκτρων στα μεταπτυχιακά. Καμιά σκέψη για δίδακτρα στα προπτυχιακά, με όποια μορφή.  Υποδομές σύγχρονες, εξοπλισμένες, για όλες τις σύγχρονες διδακτικές και ερευνητικές ανάγκες.
  • Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για έρευνα και εκπαίδευση στο ύψος των σύγχρονων αναγκών.
  • Δωρεάν σίτιση – στέγαση – μετακίνηση – αναλώσιμα – υλικά.
  • Κατάργηση κάθε είδους επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Καλούμε το λαό της πόλης μας να καταδικάσει τα σχέδια της κυβέρνησης και των άλλων αστικών κομμάτων που είναι ενάντια στα συμφέροντά του. Στις 26 Μάη ενισχύουμε το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ για τις Ευρωεκλογές και της Λαϊκής Συσπείρωσης σε Περιφέρειες και Δήμους.

ΚΟΒ Ναυπάκτου του ΚΚΕ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Realme κατακτά την Ευρώπη: Στο TOP 4 των κατασκευαστών κινητών

Published

on

By

Η Realme έχει σημειώσει αξιοσημείωτη άνοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, κατακτώντας μια θέση στο TOP 4 των κορυφαίων κατασκευαστών. Συγκεκριμένα, η Realme κατέχει την 4η θέση στην Ευρώπη. Η Realme σημείωσε διψήφια ανάπτυξη στην Ευρώπη το 2024, εντείνοντας τον ανταγωνισμό και δημιουργώντας ενθουσιασμό στους καταναλωτές. Η επιτυχία της αυτή οφείλεται σε μια σειρά από παράγοντες, όπως η προσφορά συσκευών με υψηλές προδιαγραφές σε προσιτές τιμές, η εστίαση στις ανάγκες των νέων καταναλωτών και η επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ.

Η ταχεία ανάπτυξη της Realme στην Ευρώπη: Η Realme έχει καταγράψει μια εντυπωσιακή πορεία ανάπτυξης στην Ευρώπη. Το 2020, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά έξι φορές σε σύγκριση με το 2019, ενώ το 2021 σημείωσε αύξηση 280%. Αυτή η ραγδαία ανάπτυξη οφείλεται στην στρατηγική της εταιρείας να εισέρχεται σε νέες αγορές με μια πρακτική προσέγγιση. Η βασική ομάδα της Realme περνά έναν με δύο μήνες σε κάθε νέα αγορά, προσλαμβάνοντας τοπικούς υπαλλήλους και διασφαλίζοντας έτσι μια βαθιά κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών.

Η Realme ιδρύθηκε το 2018 και αρχικά λειτούργησε ως υπο-μάρκα της Oppo. Ωστόσο, γρήγορα εξελίχθηκε σε μια ανεξάρτητη εταιρεία, εστιάζοντας στην παροχή προηγμένης τεχνολογίας σε προσιτές τιμές. Η εταιρεία ακολουθεί μια στρατηγική «Smartphone + Artificial intelligence of things (AIoT)», προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους χρήστες της. Αυτή η στρατηγική στοχεύει στη δημιουργία ενός έξυπνου, συνδεδεμένου και μοντέρνου τρόπου ζωής για τους νέους, συνδυάζοντας smartphones με άλλες έξυπνες συσκευές.

Η Realme έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Ευρώπη, χάρη στην προσφορά συσκευών με ισχυρές επιδόσεις, κομψό σχεδιασμό και ανταγωνιστικές τιμές. Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία, επενδύοντας σε τεχνολογίες αιχμής. Συγκεκριμένα, η Realme εστιάζει στην ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής σε τομείς όπως η απεικόνιση, το gaming, η οθόνη και η φόρτιση. Αυτές οι τεχνολογίες προσφέρουν στους χρήστες βελτιωμένη εμπειρία χρήσης, με χαρακτηριστικά όπως κάμερες υψηλής ανάλυσης, οθόνες με υψηλό ρυθμό ανανέωσης και γρήγορη φόρτιση.

Ένας από τους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν στην επιτυχία της Realme είναι η εστίαση στις ανάγκες των νέων καταναλωτών. Η εταιρεία κατανοεί τις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις της νεότερης γενιάς και προσφέρει συσκευές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, η Realme εστιάζει στην παροχή ποιοτικών εμπειριών στους νέους χρήστες, προσφέροντας συσκευές με βελτιωμένη τεχνολογία και σχεδιασμό στην ίδια τιμή με τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, η Realme έχει αναπτύξει μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας μια κοινότητα νέων χρηστών που αλληλοεπιδρούν με την μάρκα. Για παράδειγμα, η εταιρεία διοργανώνει διαγωνισμούς και καμπάνιες στα social media, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των νέων και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Η Realme έχει καταφέρει να ξεπεράσει εδραιωμένους παίκτες της αγοράς, όπως η Huawei και η Honor, χάρη στην επιθετική στρατηγική της και την εστίαση στην καινοτομία.

Το μέλλον της Realme στην Ευρώπη: Η Realme έχει εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά, χάρη στην εστίαση της στους νέους καταναλωτές, τα καινοτόμα προϊόντα και τις επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες σε προσιτές τιμές, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της νεότερης γενιάς. Η Realme επενδύει σημαντικά στην έρευνα και ανάπτυξη, με στόχο τη δημιουργία πρωτοποριακών τεχνολογιών σε τομείς όπως η απεικόνιση, το gaming, η οθόνη και η φόρτιση. Με την «Simply Better Strategy», η Realme στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση των προϊόντων της και την ενίσχυση της θέσης της στην αγορά. Η Realme αναμένεται να συνεχίσει την ανοδική της πορεία στην Ευρώπη, προσφέροντας στους καταναλωτές συσκευές με υψηλές προδιαγραφές σε προσιτές τιμές. Πραγματικά αξίζει να της εμπιστευτούμε για το επόμενο έξυπνο τηλέφωνό μας!

Βασίλης Μαθιουδάκης

bill.mathioudakis@gmail.com

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΝΔ:  Διαμαρτυρία κατά της ακρίβειας: 15 Μάρτη δεν ψωνίζουμε!

Published

on

By

Η οικονομική πίεση που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία τρία χρόνια από την ακρίβεια στα τρόφιμα και τα βασικά είδη δεν έχει τελειωμό. Οι καταναλωτές είμαστε εγκλωβισμένοι σε μια αδιάκοπη αύξηση των τιμών, την οποία δεν μπορούμε πλέον να αντέξουμε.

Στις 15 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, απαντάμε δυναμικά στην ακρίβεια και την αισχροκέρδεια με την πανελλαδική αποχή μας.

Στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα – «15 Μάρτη δεν ψωνίζουμε!»

Αίτημά μας, οι άμεσες και ουσιαστικές λύσεις στο πρόβλημα της ακρίβειας που μαστίζει τους καταναλωτές:

  • Μείωση των τιμών των τροφίμων και των βασικών ειδών του νοικοκυριού
  • Αύξηση των ελέγχων και των κυρώσεων σε περιστατικά αισχροκέρδειας
  • Ουσιαστική στήριξη των ευάλωτων νοικοκυριών
  • Διαφάνεια στην ενημέρωση των καταναλωτών
  • Δημοσιοποίηση των εταιρειών και των προϊόντων που κερδοσκοπούν
  • Ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης με την αύξηση του μισθού και των συντάξεων

Με τη συμμετοχή όλων μας, 15 Μάρτη, ενώνουμε τις δυνάμεις μας και εκφράζουμε ο καθένας ατομικά αλλά και συλλογικά την αντίθεσή μας στην ακρίβεια και την κερδοσκοπία.

Η φωνή μας έχει δύναμη!

Διαδώστε το μήνυμα. Στις 15 Μαρτίου, δεν ψωνίζουμε!

 

       ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΝΔ                                     ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΕΚΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ

ΚΩΝ/ΝΟΣ  ΜΠΟΥΖΙΝΕΚΗΣ                      ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΒΕΛΑΣ

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με σκούντηξε η άνοιξη (γράφει η Χριστίνα Καρρά)

Published

on

By

«Έλα τεμπέλα σήκω επάνω», «έκανε αφού με σκούντηξε η άνοιξη .

«Έχω να σου ανακοινώσω κάτι πολύ σημαντικό».

Μα πως εμφανίστηκε έτσι απότομα μπροστά μου; Κουνιστή και λυγιστή με ένα πλήθος λουλουδιών να κοσμεί το κεφάλι της κι όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου να την πλαισιώνουν.

«Τι θέλεις από μένα ;» την ρώτησα.

«Σου προτείνω να βγάλεις από πάνω σου το μουντό του χειμώνα και να ξεχυθείς σε λιβάδια και αγρούς».

«Και τι είμαι εγώ δηλαδή  ,κανένα πρόβατο ή καμία κατσίκα για να βοσκήσω;» ειρωνεύτηκα.

«Οκ τότε αγαπητή μου. Κάτσε με την μιζέρια σου. Αποσύρω την πρότασή μου κι αποσύρομαι κι εγώ η ίδια . Χειμώνα λάβε παράταση τυχερούλη!»

Τι να έκανα ; Λύγισα και υπέκυψα στον αισχρό αυτό εκβιασμό .

«Εντάξει άνοιξη κέρδισες.  Άσε με όμως προηγουμένως να βρω το ξυραφάκι …πολύ βολεύτηκε η τρίχα στο πόδι τον χειμώνα», είπα μες την ντροπή .

«Πάμε για ρεκτιφιέ κοπέλα μου», γέλασε κι έδωσε πασαπόρτι στον χειμώνα …

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
musitsa-leatherbags-new

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ