Η αντίστροφη μέτρηση για το άνοιγμα των ξενοδοχείων και την υποδοχή ντόπιων και ξένων τουριστών ξεκίνησε. Μετά από πολύμηνη απραξία, στις 15 Μαΐου ανοίγουν ξενοδοχεία και καταλύματα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια. Για την επανεκκίνηση της «βαριάς μας βιομηχανίας» με πυρετώδεις ρυθμούς εργάζονται ιδιοκτήτες, ξενοδοχοϋπάλληλοι και όλα τα επαγγέλματα που εμπλέκονται με τον κλάδο. Ολοταχώς λοιπόν για το επίσημο άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, ντόπιου και ξένου, με όπλα τους εμβολιασμούς, κάποιες αλλαγές στα υγειονομικά πρωτόκολλα και την υποχρέωση για rapid ή self test στο προσωπικό των ξενοδοχείων. Τα μέτρα για την λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων θα έχουν ισχύ έως και τις 31 Μαΐου 2022.
Τα πρωτόκολλα δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Παράλληλα θεσπίζεται Σήμα Πιστοποίησης με τον τίτλο “Health First”, το οποίο είναι υποχρεωτικό για τις επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων και αναρτάται σε εμφανές σημείο του κοινόχρηστου χώρου υποδοχής του καταλύματος, αποδεικνύοντας ότι η επιχείρηση τηρεί τα πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου.
Μετά από πολλούς μήνες απραξίας και με τους επαγγελματίες της Ναυπακτίας να έχουν χάσει σημαντικές περιόδους τουριστικής κίνησης από το 2020, συναντήσαμε και ρωτήσαμε ξενοδόχους της Ναυπάκτου για τις προσδοκίες τους και για την εικόνα που έχουν μέχρι σήμερα σε επίπεδο κρατήσεων για το επόμενο διάστημα.
Όλοι θέλουν να έρθουν σε έναν ασφαλή προορισμό και η Ναύπακτος ενδείκνυται
Μίλα στον Nafsweek η Μαρία Νάκου, υπεύθυνη του ξενοδοχείου «Ναύπακτος».
«Γίνεται μια πάρα πολύ μεγάλη προσπάθεια από την πλευρά των ξενοδοχείων, καθώς ήταν πάρα πολύ δύσκολο όλο το προηγούμενο διάστημα μία ζωντανή επιχείρηση να τη βλέπουμε να μην λειτουργεί και να είναι κλειστή.
Μέλημά μας είναι να προσφέρουμε οικονομικά πακέτα έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσελκύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο πελάτες. Το πιο σημαντικό κομμάτι βέβαια είναι αυτό που αφορά την ασφάλεια. Τηρούνται όλα τα πρωτόκολλα, με το ξενοδοχείο να διαθέτει όλες οι απαραίτητες σημάνσεις και προειδοποιήσεις, βάσει των οδηγιών του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
Μάλιστα υπήρξε και έλεγχος από το υπουργείο τουρισμού στο κατάλυμα μας για το αν τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Στόχος όλων αυτών των προσπαθειών είναι να νιώθει ο πελάτης ασφαλής, να είμαστε ασφαλείς και οι εργαζόμενοι στο ξενοδοχείο.
Όσον αφορά το ενδιαφέρον για κρατήσεις, αν και το ελληνικό κοινό είναι πιο μαζεμένο και κανονίζει τις διακοπές του πιο διστακτικά, υπάρχει σαφώς ενδιαφέρον.
Οι Έλληνες ενδιαφέρονται για τις προσφορές και κάνουν έρευνα αγοράς, ενημερώνονται για τις τιμές και υπάρχουν και κάποιες κρατήσεις, δειλά-δειλά.
Σημαντικές είναι και οι ερωτήσεις που δεχόμαστε για πληροφόρηση κατά πόσον τηρούνται απαρέγκλιτα τα υγειονομικά πρωτόκολλα, γιατί ο κόσμος θέλει να αισθάνεται ασφαλής στο κατάλυμα.
Είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν να έρθουν σε έναν ασφαλή προορισμό και η Ναύπακτος ενδείκνυται για αυτό. Είναι ένας προορισμός που δεν απαιτείται να μπουν σε κάποιο πλοίο και απλά έρχονται με το δικό τους αυτοκίνητο, οικογενειακά.
Τα μηνύματα είναι αισιόδοξα και έχουμε και μία πιο καθαρή εικόνα για το κομμάτι των αλλοδαπών, οι οποίοι πολύ πιο νωρίς κάνουν τον προγραμματισμό τους. Και εκεί υπάρχει ενδιαφέρον.
Σαφώς χρειάζεται μία καλή διάθεση από όλους μας, γιατί πραγματικά όλοι οι ξενοδόχοι και οι ξενοδοχοϋπάλληλοι κάνουμε μία τεράστια προσπάθεια για να νιώσει ο κάθε πελάτης ξεχωριστά ασφάλεια και να περάσει όμορφα στην Ναύπακτο.
Θέλουμε αυτός που θα έρθει στη Ναύπακτο να μας επισκεφθεί ξανά και αυτό σαφώς δεν είναι μόνο θέμα του ξενοδοχείου.
Απαιτεί μία συντονισμένη προσπάθεια από πολλούς. Από την εστίαση, από τα ξενοδοχεία, τα café, από τα μαγαζιά της πόλης και την αγορά, από το Δήμο, με στόχο να αποτελεί η Ναύπακτος έναν ξεχωριστό και ασφαλή προορισμό».
Ο κόσμος την αγαπάει τη Ναύπακτο, είναι προορισμός πλέον
Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου «Αφροδίτη» Νίκος Ζωγράφος μίλα στο Nafsweek
«Η περσινή χρονιά λέγαμε ότι είναι χρονιά επιβίωσης, κατορθώσαμε και επιβιώσαμε. Ας ελπίσουμε φέτος ότι θα είναι και πάλι χρόνια επιβίωσης.
Από την πλευρά μου τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα, γιατί χάθηκαν 50 μέρες πληρότητας, αν πάρουμε τη Ναυμαχία και τα παζάρια τον Οκτώβριο, Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Θεοφάνεια, Απόκριες, 25 Μαρτίου, Έξοδο Μεσολογγίου, Πάσχα και Πρωτομαγιά, είναι μέρες πληρότητας που τις έχασε η Ναύπακτος.
Μένουν άλλες 50… Το ερώτημα είναι, θα τις έχουμε;
Ο κόσμος την αγαπάει τη Ναύπακτο, είναι προορισμός πλέον. Πελάτες μου επικοινωνούσαν για να έρθουν το Πάσχα, είμαστε όμως κλειστοί.
Σήμερα η κινητικότητα που υπάρχει είναι από το Rally Raid Hellas, στις 23 Μαΐου, που θα κατέβει αρκετός κόσμος. Υπάρχει ενδιαφέρον για τον Ιούνιο και ευελπιστούμε ότι μέρα με την ημέρα θα αυξάνει αυτό το ενδιαφέρον.
Από μέρους μας τηρούμε κατά γράμμα όλες τις οδηγίες για τα υγειονομικά Πρωτόκολλα, με εμβολιασμούς υπαλλήλων αλλά και Rapid test ή self test, απολυμάνσεις και όλα όσα προβλέπει η νομοθεσία.
Είναι πάρα πολύ σημαντικό το να αισθάνεται αυτή την ασφάλεια ο πελάτης αλλά και εμείς οι ίδιοι με το προσωπικό του ξενοδοχείου, γιατί αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού, τα πράγματα θα είναι πάρα πολύ σοβαρά.
Η Ναύπακτος είναι ένας ασφαλής προορισμός, καθώς όλοι οι συνάδελφοι μου και στην εστίαση αλλά και στον κλάδο των ξενοδόχων, τηρούν απαρέγκλιτα τα μέτρα.
Στόχος μας είναι να αισθάνεται ασφαλής αυτός που θα επιλέξει και θα ξεκινήσει για να κάνει τις διακοπές του ή να περάσει ένα Σαββατοκύριακο στη Ναύπακτο.»