Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Απάντηση από την “Ενωτική Πρωτοβουλία” για τα οικονομικά του δήμου

Published

on

Απάντηση στο οτι υπάρχουν μόλις 4.000 ευρώ στα ταμεία του Δήμου, δίνει η “Ενωτική Πρωτοβουλία” με ανακοίνωσή της, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα έγγραφο με την οικονομική κατάσταση του Δήμου Ναυπακτίας  στο τέλος Αυγούστου 2019, για να τεκμηριώσει τα όσα αναφέρει στην απάντησή της αυτή.

Αναφέρει η ανακοίνωση:

 

« Η΄ΑΓΝΟΟΥΝ, Η΄ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ Η΄ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΊΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.

(Τα επίσημα έγγραφα  διαψεύδουν τη σύμπραξη Γκίζα – Μπουλέ – Τσουκαλά!)

 

«Μόλις 4.000 ευρώ στα ταμεία του δήμου». Έτσι παρουσιάστηκε η παρέμβαση του αντιδημάρχου κ. Παπαβασιλείου στα Μ.Μ.Ε.

Και αναλυτικότερα αναφέρεται: « Η πορεία των οικονομικών του δήμου είναι δυσάρεστη… Τα χρήματα που έχουν προβλεφθεί για ολόκληρο το έτος έχουν δαπανηθεί στο σύνολό τους μέχρι το τέλος Αυγούστου, απομένοντας στα ταμεία κάτι περισσότερο από 4.000 ευρώ».

Ακολουθεί και ο γνωστός κ. Μπουλές αναφέροντας  σε ανακοίνωσή του:

«Στο αποθεματικό του δήμου μόνο 4.000 ευρώ». Πιο κάτω συγκρίνει λέγοντας: «Η δημοτική αρχή Λουκόπουλου παρέλαβε τον δήμο χωρίς χρέη και με 1,4 εκατομμύρια στο ταμείο». «Άδειασαν προεκλογικά το ταμείο του δήμου», διαπιστώνει με στόμφο. «Δεν υπάρχουν χρήματα ούτε για τους μισθούς των υπαλλήλων που ήλθαν στο δήμο», ψευδολογεί ο ίδιος.

 

Είναι προφανές ότι τέτοια ψέματα δεν τα πιστεύουν ούτε οι ίδιοι. Χρησιμοποιούν κατά το δοκούν αριθμούς  για να απαξιώσουν ή να προκαταλάβουν  πιθανή επερχόμενη  αποτυχία της σύμπραξής τους. «Μπορείς να κοροϊδεύεις πολλούς για λίγο καιρό, λίγους για πολύ καιρό αλλά όχι όλους όλο τον καιρό», αναφέρει  ο Λίνκολν.

 

Να λοιπόν ποιά είναι η αλήθεια.

  1. Ποιό είναι το ταμείο του δήμου στις 31/8/2019;

Σύμφωνα με το επίσημο έγγραφο του δήμου Ναυπακτίας που επισυνάπτεται, το ταμειακό υπόλοιπο του δήμου στις 31/8 ήταν 5.397.329, 63 ευρώ. Τα επίσημα στοιχεία, που δεν διαψεύδονται λένε ότι ο δήμος έχει σε τράπεζες και στο ταμείο του «ζεστό χρήμα» 5,4 εκατομμύρια περίπου. Ποτέ καμιά δημοτική αρχή δεν παρέδωσε τόσο εύρωστο ταμείο στην επόμενη.

  1. Τι συνέβη στην χρήση του 2019;

Στο ίδιο έγγραφο φαίνεται ότι ο δήμος στην αρχή του έτους υπολόγιζε έσοδα 33,6 εκατομμύρια περίπου. Τόση ήταν η κρατική επιχορήγηση και τα δημοτικά τέλη. Όμως ο δήμος Ναυπακτίας μέσα σε ένα μόνο οκτάμηνο (με τους τρεις μήνες να είναι μετεκλογικοί) κατάφερε να αυξήσει τα έσοδά του κατά 22,2 εκατομμύρια. Τόσα χρήματα έφερε στον τόπο μας , κερδίζοντάς τα από διάφορα προγράμματα, η  τεράστια προσπάθεια και οι  συντονισμένες ενέργειες αιρετών και εργαζομένων, με αποτέλεσμα ο προϋπολογισμός  να φτάνει  σήμερα  στα 55,8 εκατομμύρια. Από αυτά, τα 46 εκατομμύρια περιμένουν την άμεση υλοποίησή τους από την νέα δημοτική αρχή, κάτι που σημαίνει ότι αν όλες οι προβλεπόμενες δράσεις ολοκληρωθούν,  θα τροφοδοτήσουν καθοριστικά την ανάπτυξη του τόπου μας.

Το επόμενο εξάμηνο, πάνω από 10 εκατομμύρια ακόμη, μπορούν να μπουν στα έσοδα του προϋπολογισμού από τις προτάσεις που έχει καταθέσει η δημοτική αρχή Λουκόπουλου. Θα καταφέρει να τρέξει τις διαδικασίες η σημερινή διοίκηση ή «θα χαθεί η μπάλα»; Ο  πήχης μπήκε ψηλά από την απελθούσα δημοτική  αρχή και αυτό τρομάζει τους συμπράττοντες. Προτιμούν να πανηγυρίζουν με ανακοινώσεις τους   για το κλαδί που έκοψαν στην Χάλκεια ή να στέλνουν δελτίο τύπου ότι ο δήμαρχος θα δέχεται τους πολίτες δύο ημέρες την εβδομάδα, αντί να ασχοληθούν με την ουσία των δράσεων του δήμου. Παρεμπιπτόντως ο Τάκης Λουκόπουλος είχε ανοικτό το γραφείο του στους πολίτες κάθε μέρα όλη την εβδομάδα, χωρίς να το «πουλήσει» με δελτίο τύπου.

  1. Τι είναι το περιβόητο αποθεματικό των 4.000 ευρώ;

Σε συγκεκριμένο κωδικό του προϋπολογισμού υπολογίζεται και ένα ποσό για απρόβλεπτες δαπάνες. Το ποσό ξεκινά από 200.000 στην αρχή του χρόνου, όλο τον χρόνο ανεβοκατεβαίνει και προς το τέλος μειώνεται ή συμπληρώνεται από άλλους κωδικούς χρημάτων  σε περίπτωση που αυτό είναι αναγκαίο. Σήμερα είναι πράγματι 4.000 αλλά στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο (ή σε κάποιο προηγούμενο) θα μπορούσε να αυξηθεί κατά 20 ή 30 φορές, χρησιμοποιώντας κωδικούς που  κατά την πορεία προέκυψε ότι έχουν περίσσευμα χρημάτων. Το ίδιο μπορεί να γίνει δημιουργώντας νέα έσοδα που αυξάνουν το αποθεματικό. Για παράδειγμα το πρόγραμμα των Ανοικτών Κέντρων Εμπορίου χρωστά στον δήμο 25.000 ευρώ αλλά οι διοικούντες δεν σκέφθηκαν να κινήσουν την διαδικασία για να μπουν στο αποθεματικό του δήμου. Επίσης το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, (το οποίο σημειωτέον είχε καταργηθεί από τον κ. Μπουλέ) εγκρίθηκε στα τέλη Αυγούστου και μπορεί να λειτουργήσει άμεσα και να δημιουργήσει έσοδα που αυξάνουν το αποθεματικό, αφού έχει γίνει η σχετική προετοιμασία  και η νέα δημοτική αρχή είναι ενημερωμένη από την προηγούμενη . Σε κάθε περίπτωση αν δεν μπορούν να βρουν τον τρόπο ας απευθυνθούν σε πιο έμπειρους, αντί  η μεγάλη τους εμπειρία   και οι προτεραιότητές τους να εξαντλούνται στην κλαδοκοπτική.

 

Η Ναυπακτία άλλα περιμένει από τους συμπράττοντες, γιατί πέρα από την μικροπολιτική υπάρχει και η ουσία.

Ενδεικτικά και ως παραδείγματα που αφορούν την ουσία των πραγμάτων  να  αναφέρουμε ότι:

  • Στους κωδικούς 64-7324.001 και 30-7324.001 του προϋπολογισμού υπάρχουν 720.000 ευρώ (ζεστό χρήμα) για κατασκευή πεζοδρομίων μετά τον Σκα και στην οδό Θέρμου. Πότε σκέφτονται να δημοπρατήσουν το έργο που θα μπορούσε σε λίγους μήνες να ξεκινήσει;
  • Στους κωδικούς 30-7421 και 64-7425.001 υπάρχουν τα απαραίτητα χρήματα για την ολοκλήρωση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού. Έχουν ενημερωθεί και το γνωρίζουν οι διοικούντες. Πότε λοιπόν θα ξεκινήσει η διαβούλευση για την β’ φάση του Γ.Π.Σ; Δεν πρέπει να ολοκληρωθεί ο χωροταξικός σχεδιασμός που μέχρι το 2014 κοιμόταν; Νοσταλγεί κανείς την εποχή του κ. Μπουλέ που τίποτε δεν προχωρούσε στο Γ.Π.Σ.;
  • Στον κωδικό 69-7322.001 υπάρχει 1.500.000 για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την δημιουργία Ανοικτού Κέντρου Εμπορίου στην Ναύπακτο. Θα περιμένουμε πολύ την υλοποίησή του; Υπάρχει κάποια άλλη προτεραιότητα;
  • Στους κωδικούς 64-7341.004 και 64-7341.005 υπάρχουν 4,7 εκατομμύρια για την ολοκλήρωση του έργου της αναβάθμισης του ΞΕΝΙΑ και της ανάπλασης του Ιστορικού Κέντρου. Τα έργα αυτά θα προχωρήσουν ή θα ασχοληθούμε με ρουσφετάκια και δημόσιες σχέσεις;
  • Στον κωδικό 69-7425.001 υπάρχουν 15.035.685,55 ευρώ για την διαχείριση των απορριμμάτων. Θα προχωρήσει το έργο ή τα χρήματα θα καταλήξουν στα απορρίμματα;
  • Στον κωδικό 30-732 υπάρχει 1,5 εκατομμύριο για έργα σε όλες τις τοπικές κοινότητες του δήμου Ναυπακτίας. Πότε θα ξεκινήσει η υλοποίηση αυτού του κομματιού του Τεχνικού Προγράμματος; Είναι άραγε στις προτεραιότητες της δημοτικής αρχής; Τους εμποδίζει άραγε το αποθεματικό του δήμου;
  • Στον κωδικό 30-7335.007 υπάρχουν τα χρήματα για να μετατραπεί σε χρηστικό για τον δήμο το κτίριο του κολυμβητηρίου. Θα προχωρήσει η υλοποίηση ή θα επιμείνουμε στα δελτία τύπου για τις συναντήσεις του δημάρχου; Οι διοικούντες δεν κρίνονται από τα λόγια αλλά από τα έργα τους.
  • Στους κωδικούς 30-7135.052 και 69-7322.001 υπάρχουν πάνω από 300.000 ευρώ για τις παιδικές χαρές στις Β’ και Γ’ Εργατικές κατοικίες, στο Τρίκορφο, στην Κ. Βασιλική, στην Καλαβρούζα, στην Βομβοκού, στον Λυγιά, στο Ξηροπήγαδο, στην Σκάλα, στο ΞΕΝΙΑ κ.α. Αυτές τις ημέρες θα εγκατασταθούν κάποιες. Θα τρέξει άραγε η δημοτική αρχή την υλοποίηση του προγράμματος ή και εδώ τους εμποδίζει κάτι;
  • Στον κωδικό 61-7336.002 υπάρχουν 440.000 ευρώ για γήπεδα σε Γαλατά, Περιθώρι, Ξηροπήγαδο, Πλάτανο, Δάφνη κ.α. Το έργο είναι ήδη δημοπρατημένο και τίποτε δεν εμποδίζει την υλοποίησή του.

 

Είναι που  η προηγούμενη δημοτική αρχή είχε υπογράψει, ως φαίνεται μνημόνιο με την Δ.Ε. Χάλκειας αλλά και τις άλλες ενότητες  για να τις εξοπλίσουμε με έργα υποδομής. Ειδικά για την Χάλκεια δεν έφθανε το γήπεδο στην Γαβρολίμνη, το ΚΑΠΗ, η παιδική χαρά, η νέα πλατεία και το ΚΔΑΠ στον Γαλατά, οι παρεμβάσεις του Δ. Λιμενικού Ταμείου αλλά και το δημοτικό κτίριο στην Κάτω Βασιλική, τα μονοπάτια στην Χάλκεια και στην Βαράσοβα, τα χρήματα για τις αποκαταστάσεις από καταστροφές, αλλά το μνημόνιο περιελάμβανε και το αναρριχητικό κέντρο στην Βαράσοβα. Θα υπογράψει άραγε η νέα δημοτική αρχή το δικό της μνημόνιο με την δέσμευση να υλοποιήσει το αναρριχητικό κέντρο;

Τέλος, να λάβουν σοβαρά υπόψη  οι διοικούντες ότι στην Ναυπακτία, τα πάνω από 60 εκατομμύρια χρηματοδοτήσεις που κέρδισε η προηγούμενη δημοτική αρχή θα αποτελούν γι αυτούς διαρκές  μέτρο σύγκρισης, γι αυτό να αφήσουν κατά μέρος τις παθογένειές τους και ας ασχοληθούν με την υλοποίηση και εξασφάλιση των έργων. Ας αφήσουν τα ψέματα για το ταμείο του δήμου και ας μας πουν τι καινούριο προγραμματίζουν. Πώς θα εξασφαλίσουν νέες χρηματοδοτήσεις; Προεκλογικά δεν μας είπαν κάτι συγκεκριμένο. Ας πουν τώρα. Όχι σε εμάς αλλά στους πολίτες της Ναυπακτίας.

Εμείς θα περιμένουμε, θα συμβάλλουμε όπου τυχόν μας ζητηθεί και θα χαρούμε πραγματικά να βλέπουμε θετικά αποτελέσματα.

Όμως σε κάθε άδικη και εκ του πονηρού επίθεση είμαστε υποχρεωμένοι να απαντάμε.

Γιατί οι συνδημότες μας πρέπει να ξέρουν την αλήθεια.

 

ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ»

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ενημέρωση για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς από τον Δήμο

Published

on

By

Ο Δήμος Ναυπακτίας και συγκεκριμένα η Διεύθυνση περιβάλλοντος- Τμήμα Αγροτικής ανάπτυξης και πρασίνου σε ενημέρωση προς τους προέδρους των Τοπικών Κοινοτήτων σχετικά με τα ισχύοντα για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς και προς ενημέρωση των κατοίκων αναφέρει:

«Σας γνωρίζουμε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται αύξηση του αριθμού των εγκαταλελειμμένων ενήλικων σκυλιών και κουταβιών τόσο στην Δημοτική Κοινότητα Ναυπάκτου όσο και στις λοιπές Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου, τα οποία ο Δήμος προσπαθεί να διαχειριστεί (στείρωση, εμβολιασμός, σήμανση, σίτιση, κλπ.).

Για την αντιμετώπιση και αποφυγή περαιτέρω γεννών από τα ζώα αυτά και πιθανής εκδήλωσης επιθετικής συμπεριφοράς, παρακαλείστε να ενημερώσετε τους κατοίκους της κοινότητας σας, ότι σύμφωνα με τον Νόμο 4830/21 οφείλουν να προβούν σε εμβολιασμό, ηλεκτρονική σήμανση (τσιπάρισμα), στείρωση ή αποστολή γενετικού υλικού και αποπαρασίτωση των δεσποζόμενων ζώων τους.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 300 ευρώ για παράλειψη σήμανσης και 1000 ευρώ για παράλειψη στείρωσης ή αποστολής γενετικού υλικού για κάθε ζώο.

Για τους ιδιοκτήτες δε των σκυλιών που το εισόδημα τους είναι κάτω των 12.000 ευρώ, ο δήμος δίνει τη δυνατότητα κατά προτεραιότητα δωρεάν στείρωσης, και ηλεκτρονικής σήμανσης».

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ζωντανά η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου – Τετάρτη 24/04 -18:00

Published

on

By

Δήμος-Ναυπακτίας-δημοτικό-συμβούλιο-συνεδρίαση

Συνεδριάζει σήμερα  Τετάρτη 24-04-2024 και ώρα 18:00 το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ναυπακτίας, στο Δημοτικό κτήριο της Αιτωλικής Αναπτυξιακής με τα εξής θέματα ημερήσιας διάταξης:

  1. Έγκριση α) Στρατηγικού Σχεδίου Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης με τίτλο «Διαδρομή Φύσης και Πολιτισμού της Αιτωλοακαρνανίας» β) Παροχή εξουσιοδότησης στο Δήμο Αγρινίου για την υποβολή της ανωτέρω Στρατηγικής σύμφωνα με την υπ. αριθμ.3533/26-08-2023 Πρόσκληση της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης του προγράμματος «Δυτική Ελλάδα». (εισηγητής κ. Σιμάκης)
  2. Έγκριση επικαιροποιημένου σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ναυπακτίας και του Πανεπιστημίου Πατρών / ΕΛΚΕ για την υλοποίηση του υποέργου «ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΕΩΤΕΜΑΧΙΟΥ «ΚΤΗΜΑ ΚΟΖΩΝΗ» ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΤΑΦΡΟ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  3. Έγκριση σχεδίου Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Ναυπακτίας και του και του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Δημητρίου και Βασιλικής Παπαχαραλάμπους» για την υλοποίηση του έργου «ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΑΤΙΚΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΕΙΟΥ ΑΙΘΟΥΣΑΣ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  4. Έγκριση 4ου πρωτοκόλλου διοικητικής παραλαβής για χρήση τμήματος του έργου «Βελτίωση, εκσυγχρονισμός και κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων Δήμου Ναυπακτίας». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  5. Έγκριση 4ης παράτασης προθεσμίας περαιώσεως του Έργου: «ΟΔΟΠΟΙΪΑ ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ Δ.Ε. ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  6. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Βελτίωση και συντήρηση οδικού δικτύου ΔΚ Ναυπάκτου». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  7. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Επισκευή – Συντήρηση πεζοδρομίων ΔΚ Ναυπάκτου» (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  8. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Σηματοδότηση και Βελτίωση Υφιστάμενων Αναρριχητικών Μοναπατιών». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  9. Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Εκσυγχρονισμός, Κατασκευή και Επισκευή αθλητικών Εγκαταστάσεων Δ.Ε. Αποδοτίας, Δήμου Ναυπακτίας». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  10. Αναγκαιότητα ονομασίας οδού δίπλα από το πρατήριο καυσίμων – κάθετη στην Π.Ε.Ο. Αντιρρίου – Ιωαννίνων». (εισηγητής κ. Παπαϊωαννίδης).
  11. Τροποποίηση σχεδίου Πόλεως στο Ο.Τ. 307 A, Δυτικών Επεκτάσεων 1978, κατόπιν αιτήσεως ιδιοκτησίας «ΑΝΑΔΟΜΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΑ ΜΟΝ ΙΚΕ». (εισηγητής κ. Ραυτόπουλος).
  12. Λήψη γνωμοδοτικής απόφασης περί απόφασης θεώρησης Τμηματικής Οριοθέτησης ποταμού Ευήνου στην περιοχή της νέας Γέφυρας Π.Ε.Ο. Χ.Θ. 27+500 (Π.Χ.Θ. 23+200) του Αυτοκινητοδρόμου Ιονίας Οδού. (εισηγητής κ. Ραυτόπουλος).
  13. Αναμόρφωση προϋπολογισμού και τροποποίηση τεχνικού προγράμματος έτους 2024. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  14. Τροποποίηση κανονισμού οργάνωσης & λειτουργίας της παραδοσιακής εμποροπανήγυρης Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  15. Ανάκληση της αρ.101/2006 απόφασης Δήμου Πλατάνου (Δωρεάν παραχώρηση κτιρίου πρώην Δημοτικού Σχολείου) (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  16. Δωρεάν παραχώρηση της χρήσης, στην Ελληνοαμερικανική Ομάδα Έρευνας Διάσωσης μίας αίθουσας είκοσι (20) τετραγωνικών μέτρων Κοινοτικού κτιρίου της Κοινότητας Μαμουλάδας. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  17. Αίτημα Πολιτιστικού – Περιβαλλοντικού Συλλόγου Ασπριωτών και Φίλων για Δωρεάν παραχώρηση της χρήσης του ισογείου από διώροφο Δημοτικό κτίριο της Κοινότητας Ασπριά του Δήμου Ναυπακτίας. (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  18. Συμπλήρωση της υπ’ αριθ. 85/2024 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου για καταβολή της παροχής μέσων ατομικής προστασίας (ΜΑΠ) έτους 2023, σε χρήμα στους δικαιούχους εργαζόμενους του Δήμου μας (ΦΕΚ 197/Α’/12.10.2020). (εισηγητής κ. Παπαβασιλείου).
  19. Ηλεκτροδότηση του έργου : Ανάδειξη διαδρομής προς Κάστρο Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Κοτρωνιάς).
  20. Ορισμός μελών ενός τακτικού και ενός αναπληρωματικού σε γνωμοδοτική επιτροπή για θέματα ανέλκυσης – απομάκρυνσης – εξουδετέρωσης ναυαγίων στη θαλάσσια περιοχή δικαιοδοσίας του Κ.Λ. Πατρών, για το έτος 2024. (εισηγητής κ. Κοτρωνιάς).
  21. Μηνιαία καταβολή Τροφείων στους Παιδικούς – Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Δήμου Ναυπακτίας για την σχολική περίοδο 2024-2025. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  22. Εξειδίκευση των κοινωνικοοικονομικών κριτηρίων και την μοριοποίησή τους για την επιλογή των νηπίων – βρεφών στους Παιδικούς – Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Δήμου Ναυπακτίας για την σχολική περίοδο 2024-2025. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  23. Έκθεση Παροχής Γνώμης Επιτροπής Παρ.6 άρθ. 199 Ν.3463/06. (εισηγήτρια κ. Πατακοπούλου).
  24. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον εορτασμό της Μεγάλης Παρασκευής. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  25. Μεταφορά ημερομηνίας εορτασμού της 195ης Επετείου της Απελευθέρωσης της Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  26. Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον εορτασμό της 195ης Επετείου της Απελευθέρωσης της Ναυπάκτου. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς).
  27. Έγκριση αιτήματος «Αθλητικού Ομίλου Φίδαρης» συνδιοργάνωσης Πρωταθλήματος ορεινής ποδηλασίας στο αγώνισμα μαραθωνίου στις 24-25-26 Μαΐου 2024. – Έγκριση δαπάνης – ψήφιση πίστωσης. (εισηγητής κ. Τσουκαλάς)

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Προειδοποίηση για Καθαρισμό Οικοπέδων και Ακάλυπτων Χώρων

Published

on

By

Ενόψει της αντιπυρικής περιόδου 2024 (από 1/5/2024 έως 31/10/2024) σύμφωνα με την Πυροσβεστική Διάταξη 20/2023 (Αριθμ. 18851 οικ. Φ.700.20/ ΦΕΚ 2549 Β’/19.4.2023) ιδιοκτήτες, νομείς και επικαρπωτές οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται εντός πόλεων, κωμοπόλεων, οικισμών και σε απόσταση μέχρι 100 μ. από τα όριά αυτών καθώς και των εκτός σχεδίου οικοπέδων με κτίσμα, να προχωρήσουν πριν από την έναρξη της αντιπυρικής περιόδου και έως 30/4/2024 σε:
  • Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα.
  • Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους, όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά.
  • Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου.
  • Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους.
  • Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων υλικών ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων.
  • Οι υπόχρεοι οφείλουν να μεριμνούν για την ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού. Απαγορεύεται η εγκατάλειψη, η απόρριψη ή η ανεξέλεγκτη διαχείρισή τους.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού, καθώς και σε περίπτωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού από τον Δήμο, θα επιβάλλεται στους υπόχρεους το διοικητικό πρόστιμο της περ. 26 της υποπαρ. β’ της παρ. Ι του άρθρου 75 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν.3463/2006, Α’ 114), σύμφωνα και με την παρ.1 του αρ.94, περ. 26 εδάφ. Β΄ του Ν.3852/2010 (Α΄87) και του άρθρου 5 της υπ’ αριθμ. 20/2023 Πυροσβεστικής Διάταξης.

Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε για τον άμεσο καθαρισμό των οικοπεδικών χώρων και την άμεση απομάκρυνση των υπολειμμάτων με ίδια μέσα.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι ο καθαρισμός των οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων καθώς και η συντήρηση αυτών, αποτελεί πάγια υποχρέωση των ιδιοκτητών, νομέων και επικαρπωτών βάσει του αρ. 94, παρ. 26 του Ν.3852/2010 και θα πρέπει να διατηρούνται καθαροί άνευ προηγούμενης ειδοποίησης από την υπηρεσία μας, ιδιαίτερα καθ’ όλη την διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από 1 Μάϊου έως 31 Οκτωβρίου κάθε έτους, κάθε εργασία που μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά, ιδιαίτερα σε ημέρες που ο δείκτης επικινδυνότητας σύμφωνα με τον Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας είναι 4 (πολύ υψηλός κίνδυνος) και 5 (κατάσταση συναγερμού), αλλά και όταν ο δείκτης είναι χαμηλότερος σε κρίσιμες περιοχές και ευαίσθητα δασικά οικοσυστήματα.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ