Με πρωταθλητή τον Πανιώνιο έπεσε η αυλαία του 8ου Διεθνούς Τουρνουά Βόλεϊ Κορασίδων που έγινε στη Ναύπακτο 22-25 Ιουνίου. Με τη συμμετοχή οκτώ συνολικά ομάδων και μετά από ένα τριήμερο έντονης αγωνιστικής δράσης η ομάδα της Νέας Σμύρνης ξεπέρασε όλα τα εμπόδια και κατέκτησε την πρώτη θέση στη διοργάνωση.
Το 8ο Διεθνές Τουρνουά Βόλεϊ της Ναυπάκτου ξεκίνησε από τη Δευτέρα 22 Ιουνίου με την άφιξη των ομάδων και την επίσημη υποδοχή- καλωσόρισμα αργά το απόγευμα. . Στο τουρνουά συμμετείχαν οκτώ ομάδες, επτά ελληνικές και μία από το εξωτερικό, αυτή του Volero Pale από τη Σερβική Δημοκρατία της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης. Οι ελληνικές συμμετοχές ήταν ο Μίλωνας Γιαννιτσών, ο Ακρίτας Καλαμάτας, η Ε.Α. Πατρών, ο Α.Ο. Παλαιού Φαλήρου, ο Α.Σ.Π. Ερμής, ο Πανιώνιος Γ.Σ.Σ. και φυσικά η διοργανώτρια Ομόνοια Ναυπάκτου.
Στο αγωνιστικό πρόγραμμα, μετά από τρεις αγωνιστικές ημέρες και συνολικά 12 παιχνίδια η τελική κατάταξη των ομάδων κρίθηκε στους τελικούς της τελευταίας ημέρας. Στον τελικό της έβδομης θέσης η Ε.Α. Πατρών επικράτησε του Παλαιού Φαλήρου ολοκληρώνοντας με νίκη το τουρνουά. Στον τελικό της πέμπτης θέσης ο Μίλωνας Γιαννιτσών συνάντησε σθεναρή αντίσταση από τον Ερμή Πάτρας αλλά παρόλα αυτά κατάφερε να επικρατήσει και να τερματίσει πέμπτος.
Ο μικρός τελικός ήταν εύκολη υπόθεση για το Volero Pale που επικράτησε του Ακρίτα Καλαμάτας και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο. Συναρπαστικό παιχνίδι έγινε στον μεγάλο τελικό με τη γηπεδούχο Ομόνοια Ναυπάκτου να προβάλει σθεναρή αντίσταση απέναντι στον Πανιώνιο αλλά με τους Νεοσμυρνιώτες να επικρατούν τελικά με 3-1 σετ και να τερματίζουν στην πρώτη θέση.
Στην τελετή των απονομών που ακολούθησε παρευρέθηκαν ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού κ.Αντωνόπουλος, ο πρόεδρος της επιτροπής διοίκησης του Παπαχαραλαμπείου Σταδίου κ.Παΐσιος, ο πρόεδρος της ΕΣΠΕΠ κ.Κανελλόπουλος και ο οικοδεσπότης πρόεδρος της Ομόνοιας Ναυπάκτου κ.Σχοινάς, που έδωσαν αναμνηστικά διπλώματα σε όλες τις αθλήτριες και τις ομάδες.
Η τελετή έληξε με την απονομή στις τρεις πρώτες ομάδες των μεταλλίων τους, την ανάδειξη του πολυτιμότερου παίκτη του τουρνουά, τίτλο που πήρε η Σμαράγδα Παπαδάκη του Πανιωνίου και φυσικά την απονομή του κυπέλλου του πρωταθλητή στην ομάδα του Πανιωνίου.
Το Τουρνουά ήταν συνδιοργάνωση της Ομόνοιας Ναυπάκτου με τον Δήμο Ναυπακτίας και την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με αρωγούς το Εθνικό Παπαχαραλάμπειο Στάδιο και τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.
Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν το Ξενοδοχείο Λεπάντο, η ΙΡΙΔΑ Α.Ε., τα Πλαστικά Κοτρώνη και η Νέα Οδός ενώ υποστηρικτής για ακόμα μια φορά ήταν η οργάνωση STRONG ME.
Η διοίκηση της Ομόνοιας Ναυπάκτου ευχαριστεί όλους τους χορηγούς που στήριξαν οικονομικά και υλικά τη διοργάνωση, τους εμπλεκόμενους φορείς και τους εθελοντές που συνέδραμαν στην ομαλή διεξαγωγή του τουρνουά. Επίσης ευχαριστεί τη διοίκηση και το προσωπικό του Εθνικού Παπαχαραλαμπείου Σταδίου, το Σύνδεσμο Διαιτητών Πετοσφαίρισης Πελοποννήσου που ανέλαβε την ομαλή διεξαγωγή των παιχνιδιών και τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό (παράρτημα Ναυπάκτου) που είχε την υγειονομική κάλυψη των αγώνων.
Η τελετή λήξης έκλεισε με χορούς εντός του γηπέδου με τους αθλητές να αναδεικνύουν και εκεί το ταλέντο τους. Αθλητές και επικεφαλής των ομάδων έδωσαν υπόσχεση για νέο αντάμωμα στα επόμενα τουρνουά στην πόλη της Ναυπάκτου.
Ο Δήμος Ναυπακτίας πραγματοποίησε, το προηγούμενο διάστημα, νέες παρεμβάσεις προστασίας και ανάδειξης του Κάστρου της Ναυπάκτου, σε συνεργασία με το Δασαρχείο Ναυπάκτου και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος.
Οι εργασίες έγιναν στην ανατολική πλευρά του λόφου και αφορούσαν σε καθαρισμούς και στοχευμένες απομακρύνσεις δέντρων πέριξ του μνημείου, σε συνέχεια των αντίστοιχων παρεμβάσεων που υλοποιούνται συστηματικά τα τελευταία χρόνια.
Οι παρεμβάσεις αυτές συμβάλλουν ουσιαστικά στον περιορισμό της καύσιμης ύλης, ιδίως ενόψει της αντιπυρικής περιόδου, αλλά και στην αποτροπή φθορών που μπορεί να προκαλούνται από την ανάπτυξη ριζικών συστημάτων πλησίον των τειχών. Παράλληλα, με την επιλεκτική απομάκρυνση της πυκνής βλάστησης, το Κάστρο αποκαλύπτεται σταδιακά σε ακόμη μεγαλύτερο εύρος.
Ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ.Βασίλης Γκίζας δήλωσε σχετικά:
«Το Κάστρο της Ναυπάκτου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας και του πολιτισμού μας. Είναι η ταυτότητά μας και ένα από τα σημαντικότερα σημεία αναφοράς του τόπου μας. Για ακόμη μία χρονιά, σε συνεργασία με το Δασαρχείο Ναυπάκτου και την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αιτωλοακαρνανίας και Λευκάδος, υλοποιήσαμε στοχευμένες παρεμβάσεις στον λόφο, αυτή τη φορά στην ανατολική πλευρά. Πρόκειται για εργασίες ουσίας, που υπηρετούν ταυτόχρονα την προστασία του μνημείου, την αντιπυρική θωράκιση της περιοχής και την ανάδειξη της μοναδικής μορφής του Κάστρου. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό να βλέπουμε σταδιακά να αποκαλύπτεται το ανάπτυγμα του Κάστρου και να διακρίνονται με μεγαλύτερη καθαρότητα τα πέντε διαζώματά του. Συνεχίζουμε με σχέδιο, συνέπεια και σεβασμό, ώστε το ιστορικό αυτό μνημείο να προστατεύεται και να αναδεικνύεται όπως του αξίζει».
Και οι φετινές παρεμβάσεις εντάσσονται σε ένα συνολικό πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών για την προστασία και ανάδειξη του Κάστρου. Σε αυτό περιλαμβάνονται η συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού και η φωταγώγηση του μνημείου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η τοποθέτηση φωτιστικών στον δρόμο προς το Κάστρο, η διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας, καθώς και οι εργασίες αποκατάστασης και αναστήλωσης τμημάτων των τειχών από την Εφορεία Αρχαιοτήτων, μέσω χρηματοδοτικών προγραμμάτων. Στην ίδια κατεύθυνση, η λειτουργία του Βυζαντινού Μουσείου τα τελευταία χρόνια έχει ενισχύσει σημαντικά την πολιτιστική διαδρομή της πόλης, συμβάλλοντας σε μία πιο ολοκληρωμένη εμπειρία για τον επισκέπτη.
Συνεδριάζει την Τετάρτη 24-06-2026 και ώρα 19:00 μ.μ. σε Τακτική συνεδρίαση, το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ναυπακτίας, στο Δημοτικό Κτίριο του Ξενοδοχείου Ξενία, με τα εξής θέματα ημερήσιας διάταξης:
Αίτημα πολιτών σχετικά με τα σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στην Δημοτική Κοινότητα Αφροξυλιάς λόγω εγκατάστασης της μονάδας Δροκάτ Ε.Ε.
Πρόταση τροποποίησης σχεδίου Πόλεως στο Ο.Τ. 353A, Ανατολικών Επεκτάσεων 1978, κατόπιν αιτήσεως ιδιοκτησίας κ. Ιωάννη Δημητρόπουλου και Νικολίτσας Παπασούλη. (Εισηγητής κ. Νικόλαος Ραυτόπουλος)
Αίτημα Πολιτιστικού και Εξωραϊστικού Συλλόγου Ιδιοκτητών Οικοπεδούχων Οικοδομικού Οργανισμού Μολυκρείου Αντιρρίου Ναυπακτίας για δημιουργία ιδιωτικής – παραθεριστικής Πολεοδόμησης επί κτήματος στην θέση Μολύκρειο. (Εισηγητής κ. Νικόλαος Ραυτόπουλος)
Έκδοση άδειας τοποθέτησης πινακίδων εισόδου – εξόδου οχημάτων και απαγόρευσης στάσης – στάθμευσης έμπροσθεν της εισόδου ιδιωτικής θέσης στάθμευσης – γκαράζ υπογείου τετραώροφης οικοδομής με πρόσωπο επί της οδού Μεναίχμου – Ο.Τ. 30 στην πόλη της Ναυπάκτου. (Εισηγητής κ. Νικόλαος Ραυτόπουλος)
Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Συντήρηση – Επισκευή Οδικού Δικτύου ΔΕ Ναυπάκτου ΔΚ Ναυπάκτου», σύμφωνα με την υπ’αρ.59/2022 απόφαση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ναυπακτίας περί ορισμού επίβλεψης. (Εισηγητής κ. Νικόλαος Ραυτόπουλος)
Συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής για την οριστική παραλαβή του έργου «Συντήρηση – Επισκευή Οδικού Δικτύου ΔΕ Ναυπάκτου ΔΚ Ναυπάκτου» σύμφωνα με την υπ’αρ.48/2023 απόφαση της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ναυπακτίας περί ορισμού επίβλεψης. (Εισηγητής κ. Νικόλαος Ραυτόπουλος)
Τροποποίηση της αρ.05/2024 απόφασης Δημοτικού Συμβουλίου περί: «Ορισμός μελών στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΝ με τους αναπληρωτές τους» και αντικατάσταση μέλους. (Εισηγητής κ. Δήμαρχος)
Μηνιαία καταβολή οικονομικής εισφοράς στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Δήμου Ναυπακτίας για την σχολική περίοδο 2026-2027. (Εισηγητής κ. Γεώργιος Σιμάκης)
Διαγραφή νηπίου από τον Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Αντιρρίου. (Εισηγητής κ. Γεώργιος Σιμάκης)
Έγκριση υλοποίησης προγράμματος πολιτιστικών εκδηλώσεων ΔΕ Ναυπάκτου & Αντιρρίου Ιουλίου – Αυγούστου 2026 του Δήμου Ναυπακτίας. (Εισηγητής κ. Κων/νος Τσουκαλάς)
Έγκριση υλοποίησης προγράμματος πολιτιστικών & αθλητικών εκδηλώσεων Ιουλίου – Αυγούστου 2026 του Δήμου Ναυπακτίας (ΔΕ Αποδοτίας, Πυλήνης & Πλατάνου). (Εισηγητής κ. Κων/νος Τσουκαλάς)
Με τις εξελίξεις στην πολύκροτη υπόθεση διαφθοράς στις Πολεοδομίες να τρέχουν, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υπέγραψε απόφαση, που θέτει σε τροχιά υλοποίησης τη δημιουργία του νέου φορέα «Εθνικός Οργανισμός Κτηματολογίου και Ελέγχου Δόμησης» (ΕΟΚΕΔ) και τη μεταφορά αρμοδιοτήτων από τις ΥΔΟΜ των Δήμων στο Κτηματολόγιο, ως τεχνικό και χρηματοοικονομικό έργο, το οποίο ανατέθηκε έναντι δημόσιας δαπάνης 6,2 εκατ. ευρώ από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, με αυστηρό χρονοδιάγραμμα και όρους υλοποίησης του.
► «Φυσικό αντικείμενο του Έργου αποτελεί η ενσωμάτωση στο Ελληνικό Κτηματολόγιο των Υπηρεσιών Δόμησης, η οποία αφορά τη δημιουργία νέων κέντρων δόμησης εντός του Ελληνικού Κτηματολογίου, τα οποία θα αναλάβουν τις διαδικασίες έκδοσης οικοδομικών αδειών και ελέγχων κατασκευών, μεταφέροντας τις σχετικές αρμοδιότητες από τους Δήμους όπου λειτουργούν σήμερα.
Προβλέπεται αυστηρό χρονοδιάγραμμα σε τρεις φάσεις για τη μεταφορά αρμοδιοτήτων των ΥΔΟΜ από τους Δήμους στο Κτηματολόγιο, με ημερομηνία λήξης της Πράξης να ορίζεται η 31/12/2027.