Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πανελλήνιες: Εκτιμήσεις για όλα τα πεδία – Σε άνοδο Στρατιωτικές και Οικονομικές Σχολές 

Published

on

Το αυξημένο ποσοστό των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από τη βάση σε σχέση με πέρυσι στα Αρχαία φαίνεται πως παίζει κομβικό ρόλο στην πτώση στις βάσεις 2020 σε αρκετές σχολές του πρώτου επιστημονικού πεδίου.

Στο δεύτερο πεδίο θετικών επιστημών, αναμένεται πτώση σε αρκετές σχολές , υπό την πίεση των κακών βαθμολογιών σε Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία αλλά και στο μάθημα της Χημείας με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις βάσεις 2020.

Στο τέταρτο επιστημονικό πεδίο (Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) αναμένεται να υπάρξει μικρή αύξηση των βάσεων, ως απόρροια των ευκολότερων θεμάτων στην πλειονότητα των μαθημάτων.

Η ώρα των μηχανογραφικών δελτίων

Γνωρίζοντας τις βαθμολογίες τους, οι υποψήφιοι πλέον μπορούν και πρέπει να οριστικοποιήσουν τις επιλογές τους στο Μηχανογραφικό 2020.

Ωστόσο, ακριβώς επειδή το φετινό σύστημα είναι πιο σύνθετο και διαφορετικό από το περυσινό, οι υποψήφιοι θα πρέπει να συμπληρώσουν το Μηχανογραφικό, χωρίς να έχουν στο μυαλό τους τις περυσινές βάσεις.

Από σήμερα, Σάββατο 11 Ιουλίου, μέχρι και την Παρασκευή 17 Ιουλίου, όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να οριστικοποιήσουν το Μηχανογραφικό τους, επιλέγοντας «Οριστικοποίηση», στην ειδική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://exams.it.minedu.gov.gr.

Όπως έχει επισημανθεί από το υπουργείο, μετά την παρέλευση της προθεσμίας, κανείς υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το Μηχανογραφικό του. Έτσι, προτείνεται στους υποψήφιους να εκτυπώσουν ή/και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό –το οποίο που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου– ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

Μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής, όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (εκτός από την προγραμματισμένη τους εφημερία) θα λειτουργήσουν μία επιπλέον ημέρα, η οποία δε έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής από το υπουργείο, για να υποστηρίξουν τους υποψηφίους στην ηλεκτρονική υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων.

Ο γρίφος του μηχανογραφικού – Τι να προσέξουν οι υποψήφιοι

Θεωρείται βέβαιο, πως τη φετινή χρονιά οι υποψήφιοι περισσότερο από ποτέ θα επιλέξουν σχολές κοντά στον τόπο κατοικίας τους, εξαιτίας της κακής οικονομικής συγκυρίας αλλά και λόγω της πανδημίας.

Τα SOS για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού

Οι υποψήφιοι μπορεί να πήραν τις βαθμολογίες στα χέρια τους ωστόσο δεν μπορούν να προβλέψουν που θα κυμανθούν οι βάσεις 2020. Ως εκ τούτου, θα πρέπει οι επιλογές τους στο μηχανογραφικό να γίνουν ιεραρχικά με βάση τις πραγματικές τους προτιμήσεις.

Οι πρώτες σχολές που θα δηλώσει ο υποψήφιος, καλό είναι να αποτελούν εκείνες που θα ήθελε πραγματικά να εισαχθεί, άσχετα με τον αριθμό των μορίων που έχει συγκεντρώσει. Δεν πρέπει όμως να ιεραρχούνται οι σχολές κατά φθίνουσα σειρά μορίων μόνο, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη τα ενδιαφέροντα, οι κλίσεις και οι προτιμήσεις του υποψηφίου.

Οι προτιμήσεις για τις σχολές πρέπει να ανταποκρίνονται κυρίως στα επιστημονικά ενδιαφέροντα και δευτερευόντως στα οικογενειακά και οικονομικά δεδομένα του.

Η πρώτη ομάδα σχολών που θα επιλέξει αρχικά ο κάθε υποψήφιος – και που λογικά αποτελείται από μικρό αριθμό σχολών– θα πρέπει να δηλωθεί, ξεκινώντας από τις από τις υψηλόβαθμες προς τις χαμηλόβαθμες και παράλληλα, από την κοντινότερη πόλη προς την πιο μακρινή.

Ένα απλό παράδειγμα αποτελούν οι Ιατρικές και Νομικές σχολές. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να δηλώσουν ως πρώτη επιλογή το τμήμα που βρίσκεται πιο κοντά στον τόπο κατοικίας του και μετά να ακολουθήσουν τα τμήματα που εδρεύουν στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας.

Οι προβλέψεις για τις βάσεις 2020, αν και πολύ σημαντικές ως πληροφορία, δεν θα πρέπει να αποτελέσουν βασικό άξονα επιλογής ή/και κατάταξης των σχολών στο μηχανογραφικό. Το ότι μία σχολή στην οποία θα ήθελε να εισαχθεί ένας υποψήφιος προβλέπεται να σημειώσει άνοδο στη βάση της, με περισσότερα μόρια από εκείνα που έχει συγκεντρώσει ο υποψήφιος, δεν αποτελεί παράγοντα αποκλεισμού της σχολής αυτής από το μηχανογραφικό.

Καλό θα ήταν, ανεξαρτήτως του αριθμού των μορίων που έχει συγκεντρώσει, ο κάθε υποψήφιος να δηλώσει όσο το δυνατόν περισσότερα τμήματα από το επιστημονικό πεδίο που έχει επιλέξει, ώστε να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες εισαγωγής σε κάποιο τμήμα με επιστημονικό ενδιαφέρον για τον υποψήφιο.  πηγή:

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η υποδοχή της Ολυμπιακής φλόγας στη Γέφυρα

Published

on

By

H Ολυμπιακή Φλόγα συνεχίζοντας το ταξίδι της ανά την Ελλάδα και  στην διαδρομή της για το Παρίσι και την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024» έφτασε χθες  Πέμπτη 25 Απρίλιου  στην Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου –«Χαρίλαος Τρικούπης».

Η Φλόγα έφτασε στην Γέφυρα με λαμπαδηδρόμους εργαζόμενη στην εταιρεία και τον Παναγιώτη       Γιαννάκη όπου και άναψε τον βωμό στον χώρο υποδοχής.

Ακολούθησε η τελετή υποδοχής με την ανάκρουση του Ολυμπιακού Ύμνου και την έπαρση της Ολυμπιακής Σημαίας, του Εθνικού Ύμνου της  Γαλλίας και την έπαρση της Γαλλικής Σημαίας και του Εθνικού Ύμνου της Ελλάδας και την έπαρση της Ελληνικής Σημαίας.

Οι εθνικοί ύμνοι αποδόθηκαν  από την υψίφωνο  Τζίνα Φωτεινοπούλου και την Χορωδία των         Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη.

Ακολούθησαν  χαιρετισμοί εκπροσώπων και φορέων με την Ολυμπιακή Φλόγα να αναχωρεί διασχίζοντας την Γέφυρα  και συνεχίζοντας την διαδρομή της προς το Πανεπιστήμιο Πατρών  και την πόλη της   Πάτρας.

Ανάμεσα στους λαμπαδηδρόμους που διέσχισαν την Γέφυρα με κατεύθυνση προς την Πάτρα ήταν και ο Φώτης Αδραχτάς, ωφελούμενος του Συλλόγου “Αλκυόνη” Ναυπάκτου.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

20 χρόνια Γέφυρα, με υποδοχή της Ολυμπιακής φλόγας

Published

on

By

Την Πέμπτη 25 Απρίλιου η Ολυμπιακή Φλόγα στην διαδρομή της για την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024» θα διασχίσει την Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.

Καθώς το 2024 συμπληρώνονται 20 χρόνια υποδειγματικής λειτουργίας και συντήρησης της Γέφυρας, η ολυμπιακή λαμπαδηδρομία είναι μία ευκαιρία να θυμηθούμε τις συνθήκες που επικρατούσαν στο Στενό πριν την υλοποίησή της, τις τεχνικές δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν κατά τον σχεδιασμό και την κατασκευή της, αλλά και την συγκίνηση όλων των Ελλήνων όταν η ολυμπιακή φλόγα διέσχιζε για πρώτη φορά την Γέφυρα, εκείνο το αξέχαστο καλοκαίρι του 2004 το οποίο είχε σηματοδοτηθεί από πολλές ελληνικές επιτυχίες.

Εορτάζοντας την 20η επέτειο λειτουργίας, η παραχωρησιούχος εταιρεία, μέλος του δικτύου της VINCI Highways, ανακοινώνει το πρόγραμμα της Τελετής Υποδοχής της Ολυμπιακής Φλόγας και της Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας στην Γέφυρα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ζωντανά την Τελετή Υποδοχής και την Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία πάνω στη Γέφυρα, στον ιστότοπο της εταιρείαςhttps://www.gefyra.gr/.

Για όσους επιθυμούν θα μπορούν να παρακολουθήσουν την Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία από το Δυτικό Πεζοδρόμιο της Γέφυρας (κατεύθυνση Αντίρριο – Ρίο)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΛΕΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ & ΛΑΜΠΑΔΗΔΡΟΜΙΑΣ

14:50 Άφιξη Ολυμπιακής Φλόγας

14:53-14:57 Λαμπαδηδρομία προς τον χώρο της Τελετής για την Υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας

1η Λαμπαδηδρόμος: Εργαζόμενη της ΓΕΦΥΡΑ 2ος Λαμπαδηδρόμος: Παναγιώτης Γιαννάκης

14:57-15:20 Τελετή Υποδοχής Ολυμπιακής Φλόγας (Ανατολικό πάρκινγκ, πλησίον του Κτιρίου Λειτουργίας)

·        Αφή βωμού από τον Παναγιώτη Γιαννάκη
·        Ολυμπιακός Ύμνος – Έπαρση Ολυμπιακής Σημαίας·        Εθνικός Ύμνος Γαλλίας – Έπαρση Γαλλικής Σημαίας

·        Εθνικός Ύμνος Ελλάδος – Έπαρση Ελληνικής Σημαίας

(Οι εθνικοί ύμνοι θα αποδοθούν από την υψίφωνο Τζίνα Φωτεινοπούλου και την Χορωδία των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνης με συνοδεία πιάνου από την Ζιζή Κορκοντζέλου)

·        Χαιρετισμοί εκπροσώπων
·        Αφή Δάδας – Αναχώρηση Ολυμπιακής Φλόγας

15:20 – 15:47 Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία στην Γέφυρα, με κατεύθυνση την Πάτρα. (Ο 4ος λαμπαδηδρόμος είναι ωφελούμενος από το Σύλλογο ΑΜΕΑ Ναυπακτίας & Δωρίδας, ΑΛΚΥΟΝΗ)

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απροσπέλαστη!!!

Published

on

By

Στην φωτογραφία πρέπει να αποτυπώνονται πάνω από δέκα παραβάσεις του ΚΟΚ.

Μηχανάκια πάνω στα πεζοδρόμια, αυτοκίνητα σταθμευμένα πάνω στη γωνία, στην πλατεία και στα πεζοδρόμια, στις διαβάσεις των πεζών, διπλή στάθμευση και πάει  λέγοντας…

Δύσκολες καταστάσεις  για τον πεζό, που θα πρέπει να  κινδυνέψει για να πάει στη δουλειά του.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ