Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

14η χρονιά «ΟΙΚΟθέατρο» – Ξεκινούν την Κυριακή 23/2 οι παραστάσεις

Published

on

Συνεχίζεται για 14η  χρονιά, η πολυβραβευμένη προσπάθεια ευαισθητοποίησης των μαθητών της Α’βάθμιας εκπαίδευσης της Ναυπακτίας σε θέματα οικολογίας, με την υλοποίηση θεατρικών παραστάσεων.

Μια συνδιοργάνωση της περιβαλλοντικής οργάνωσης “Πράσινο+Μπλέ”, του Δήμου Ναυπακτίας και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που έχει ως σκοπό την εμπλοκή και ενημέρωση των μικρών μαθητών, εκπαιδευτικών αλλά και των γονέων σε μια εκπαιδευτική και βιωματική δράση με θέμα την Οικολογία και το Περιβάλλον, μέσα από το θέατρο.

Με την βοήθεια των θεατρολόγων, εκπαιδευτικοί και μαθητές των Δημοτικών Σχολείων, μετατρέπουν οικολογικά παραμύθια και όχι μόνο, σε θεατρικές παραστάσεις, τις οποίες και ανεβάζουν στην Παπαχαραλάμπειο αίθουσα Ναυπάκτου,  ξεκινώντας από την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου στις 18.00, με δύο θεατρικές παραστάσεις και κάθε Κυριακή έως και τις 16 Μαρτίου, με την είσοδο ελεύθερη για το κοινό.

Χορηγοί και υποστηρικτές της δράσης είναι το προϊόν βούτυρο LURPAK της εταιρίας Arlα, η αλυσίδα καταστημάτων τροφίμων S/M ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ , τα αντιβακτηριδιακά μαντήλια Wet Hankies της εταιρίας ΜΕΓΑ AE και της  ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ  Ρίου Αντιρρίου Χαρίλαος Τρικούπης.

Μια δράση στην οποία όλα αυτά τα χρόνια, έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 2.000 μαθητές,  έχουν παρακολουθήσει περισσότεροι από 20.000 θεατές, ενώ έχει βραβευτεί από κορυφαίες διοργανώσεις όπως: *TEDx Athens, *Eco City Awards, *Best City Awards, *Event Awards κ.α.

Σημ.: Για περισσότερες πληροφορίες: +30 693 6052 888 – info@prasinomple.gr 

Πρόγραμμα θεατρικών παραστάσεων

23 Φεβρουαρίου στις 18.00

  1. «Το Βρωμοχώρι» της Σοφίας Ζαραμπούκα –   4ο Δ.Σ. Ναυπάκτου – τάξη Δ’1και με τη συμμετοχή της Γ’ τάξης
  1. «Το χαρούμενο λιβάδι» των Φ. Νικολούδη και Κ. Μαρκόπουλο – Θεατρική ομάδα Δ.Σ. Συγχρόνων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη

09 Μαρτίου στις 18.00

  1. «Ο βασιλιάς των λιονταριών» διασκευή της Τ. Ζέρβα –35ο Δ.Σ. Πάτρας – τάξη Δ’1
  2. «Το λουρί του Σωκράτη» του Δημήτρη Ποταμίτη – 2ο Δ.Σ. Ναυπάκτου – τάξη Ε’

16 Μαρτίου στις 18.00

1.«Ο Μικρός Πρίγκιπας» διασκευή της Φ. Γιαλούρη – 3ο Δ.Σ. Ναυπάκτου – μικτή θεατρική ομάδα

  1. «Σου δανείζω τον πλανήτη» της Δώρας Πουρή – 3ο ΚΔΑΠ  Ναυπάκτου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Realme κατακτά την Ευρώπη: Στο TOP 4 των κατασκευαστών κινητών

Published

on

By

Η Realme έχει σημειώσει αξιοσημείωτη άνοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, κατακτώντας μια θέση στο TOP 4 των κορυφαίων κατασκευαστών. Συγκεκριμένα, η Realme κατέχει την 4η θέση στην Ευρώπη. Η Realme σημείωσε διψήφια ανάπτυξη στην Ευρώπη το 2024, εντείνοντας τον ανταγωνισμό και δημιουργώντας ενθουσιασμό στους καταναλωτές. Η επιτυχία της αυτή οφείλεται σε μια σειρά από παράγοντες, όπως η προσφορά συσκευών με υψηλές προδιαγραφές σε προσιτές τιμές, η εστίαση στις ανάγκες των νέων καταναλωτών και η επιθετική στρατηγική μάρκετινγκ.

Η ταχεία ανάπτυξη της Realme στην Ευρώπη: Η Realme έχει καταγράψει μια εντυπωσιακή πορεία ανάπτυξης στην Ευρώπη. Το 2020, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά έξι φορές σε σύγκριση με το 2019, ενώ το 2021 σημείωσε αύξηση 280%. Αυτή η ραγδαία ανάπτυξη οφείλεται στην στρατηγική της εταιρείας να εισέρχεται σε νέες αγορές με μια πρακτική προσέγγιση. Η βασική ομάδα της Realme περνά έναν με δύο μήνες σε κάθε νέα αγορά, προσλαμβάνοντας τοπικούς υπαλλήλους και διασφαλίζοντας έτσι μια βαθιά κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών.

Η Realme ιδρύθηκε το 2018 και αρχικά λειτούργησε ως υπο-μάρκα της Oppo. Ωστόσο, γρήγορα εξελίχθηκε σε μια ανεξάρτητη εταιρεία, εστιάζοντας στην παροχή προηγμένης τεχνολογίας σε προσιτές τιμές. Η εταιρεία ακολουθεί μια στρατηγική «Smartphone + Artificial intelligence of things (AIoT)», προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους χρήστες της. Αυτή η στρατηγική στοχεύει στη δημιουργία ενός έξυπνου, συνδεδεμένου και μοντέρνου τρόπου ζωής για τους νέους, συνδυάζοντας smartphones με άλλες έξυπνες συσκευές.

Η Realme έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην Ευρώπη, χάρη στην προσφορά συσκευών με ισχυρές επιδόσεις, κομψό σχεδιασμό και ανταγωνιστικές τιμές. Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην καινοτομία, επενδύοντας σε τεχνολογίες αιχμής. Συγκεκριμένα, η Realme εστιάζει στην ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής σε τομείς όπως η απεικόνιση, το gaming, η οθόνη και η φόρτιση. Αυτές οι τεχνολογίες προσφέρουν στους χρήστες βελτιωμένη εμπειρία χρήσης, με χαρακτηριστικά όπως κάμερες υψηλής ανάλυσης, οθόνες με υψηλό ρυθμό ανανέωσης και γρήγορη φόρτιση.

Ένας από τους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν στην επιτυχία της Realme είναι η εστίαση στις ανάγκες των νέων καταναλωτών. Η εταιρεία κατανοεί τις προτιμήσεις και τις απαιτήσεις της νεότερης γενιάς και προσφέρει συσκευές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Συγκεκριμένα, η Realme εστιάζει στην παροχή ποιοτικών εμπειριών στους νέους χρήστες, προσφέροντας συσκευές με βελτιωμένη τεχνολογία και σχεδιασμό στην ίδια τιμή με τον ανταγωνισμό. Επιπλέον, η Realme έχει αναπτύξει μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας μια κοινότητα νέων χρηστών που αλληλοεπιδρούν με την μάρκα. Για παράδειγμα, η εταιρεία διοργανώνει διαγωνισμούς και καμπάνιες στα social media, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των νέων και ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Η Realme έχει καταφέρει να ξεπεράσει εδραιωμένους παίκτες της αγοράς, όπως η Huawei και η Honor, χάρη στην επιθετική στρατηγική της και την εστίαση στην καινοτομία.

Το μέλλον της Realme στην Ευρώπη: Η Realme έχει εδραιώσει μια ισχυρή παρουσία στην ευρωπαϊκή αγορά, χάρη στην εστίαση της στους νέους καταναλωτές, τα καινοτόμα προϊόντα και τις επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες σε προσιτές τιμές, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της νεότερης γενιάς. Η Realme επενδύει σημαντικά στην έρευνα και ανάπτυξη, με στόχο τη δημιουργία πρωτοποριακών τεχνολογιών σε τομείς όπως η απεικόνιση, το gaming, η οθόνη και η φόρτιση. Με την «Simply Better Strategy», η Realme στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση των προϊόντων της και την ενίσχυση της θέσης της στην αγορά. Η Realme αναμένεται να συνεχίσει την ανοδική της πορεία στην Ευρώπη, προσφέροντας στους καταναλωτές συσκευές με υψηλές προδιαγραφές σε προσιτές τιμές. Πραγματικά αξίζει να της εμπιστευτούμε για το επόμενο έξυπνο τηλέφωνό μας!

Βασίλης Μαθιουδάκης

bill.mathioudakis@gmail.com

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΝΔ:  Διαμαρτυρία κατά της ακρίβειας: 15 Μάρτη δεν ψωνίζουμε!

Published

on

By

Η οικονομική πίεση που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία τρία χρόνια από την ακρίβεια στα τρόφιμα και τα βασικά είδη δεν έχει τελειωμό. Οι καταναλωτές είμαστε εγκλωβισμένοι σε μια αδιάκοπη αύξηση των τιμών, την οποία δεν μπορούμε πλέον να αντέξουμε.

Στις 15 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή, απαντάμε δυναμικά στην ακρίβεια και την αισχροκέρδεια με την πανελλαδική αποχή μας.

Στέλνουμε ένα ηχηρό μήνυμα – «15 Μάρτη δεν ψωνίζουμε!»

Αίτημά μας, οι άμεσες και ουσιαστικές λύσεις στο πρόβλημα της ακρίβειας που μαστίζει τους καταναλωτές:

  • Μείωση των τιμών των τροφίμων και των βασικών ειδών του νοικοκυριού
  • Αύξηση των ελέγχων και των κυρώσεων σε περιστατικά αισχροκέρδειας
  • Ουσιαστική στήριξη των ευάλωτων νοικοκυριών
  • Διαφάνεια στην ενημέρωση των καταναλωτών
  • Δημοσιοποίηση των εταιρειών και των προϊόντων που κερδοσκοπούν
  • Ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης με την αύξηση του μισθού και των συντάξεων

Με τη συμμετοχή όλων μας, 15 Μάρτη, ενώνουμε τις δυνάμεις μας και εκφράζουμε ο καθένας ατομικά αλλά και συλλογικά την αντίθεσή μας στην ακρίβεια και την κερδοσκοπία.

Η φωνή μας έχει δύναμη!

Διαδώστε το μήνυμα. Στις 15 Μαρτίου, δεν ψωνίζουμε!

 

       ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΝΔ                                     ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΕΚΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ

ΚΩΝ/ΝΟΣ  ΜΠΟΥΖΙΝΕΚΗΣ                      ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΠΑΒΕΛΑΣ

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με σκούντηξε η άνοιξη (γράφει η Χριστίνα Καρρά)

Published

on

By

«Έλα τεμπέλα σήκω επάνω», «έκανε αφού με σκούντηξε η άνοιξη .

«Έχω να σου ανακοινώσω κάτι πολύ σημαντικό».

Μα πως εμφανίστηκε έτσι απότομα μπροστά μου; Κουνιστή και λυγιστή με ένα πλήθος λουλουδιών να κοσμεί το κεφάλι της κι όλα τα χρώματα του ουράνιου τόξου να την πλαισιώνουν.

«Τι θέλεις από μένα ;» την ρώτησα.

«Σου προτείνω να βγάλεις από πάνω σου το μουντό του χειμώνα και να ξεχυθείς σε λιβάδια και αγρούς».

«Και τι είμαι εγώ δηλαδή  ,κανένα πρόβατο ή καμία κατσίκα για να βοσκήσω;» ειρωνεύτηκα.

«Οκ τότε αγαπητή μου. Κάτσε με την μιζέρια σου. Αποσύρω την πρότασή μου κι αποσύρομαι κι εγώ η ίδια . Χειμώνα λάβε παράταση τυχερούλη!»

Τι να έκανα ; Λύγισα και υπέκυψα στον αισχρό αυτό εκβιασμό .

«Εντάξει άνοιξη κέρδισες.  Άσε με όμως προηγουμένως να βρω το ξυραφάκι …πολύ βολεύτηκε η τρίχα στο πόδι τον χειμώνα», είπα μες την ντροπή .

«Πάμε για ρεκτιφιέ κοπέλα μου», γέλασε κι έδωσε πασαπόρτι στον χειμώνα …

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
musitsa-leatherbags-new

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ