Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

18 εργαζόμενοι από το «Βοήθεια στο Σπίτι» περνάνε στον Δήμο

Published

on

Τη διαδικασία με την οποία θα δημιουργηθούν οργανικές θέσεις και θα μεταφερθούν σε αυτές οι εργαζόμενοι στο πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι, περιγράφει Eγκύκλιος του υπουργείου Εσωτερικών με βάση τη σχετική ρύθμιση για τις 3.257 προσλήψεις που θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ.

Στην εγκύκλιο τίθενται σύντομες προθεσμίες, έως τις 31 Ιανουαρίου για τις σχετικές αποφάσεις των Δημοτικών Συμβουλίων: «Η απόφαση του Δημοτικού περί τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας και σύστασης νέων θέσεων, θα πρέπει να αποσταλεί για έγκριση στον Συντονιστή της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης το αργότερο μέχρι 31η – 01 – 2019», τονίζεται.

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα 18 εργαζόμενοι από το «Βοήθεια στο Σπίτι» περνάνε στον Δήμο Ναυπακτίας με συμβάσεις αορίστου χρόνου, ενισχύοντας σημαντικά το κομμάτι της Κοινωνικής Αλληλεγγύης του Δήμου Ναυπακτίας.

 

Τι  προβλέπεται:

-Εντός ενός (01) μηνός από την υποβολή των σχετικών αποφάσεων, ο Συντονιστής της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης θα πρέπει να εκδώσει την εγκριτική πράξη, η οποία στη συνέχεια θα αποσταλεί για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

-Υποβολή αιτημάτων πρόσληψης τακτικού προσωπικού στο Υπουργείο

Εντός προθεσμίας δέκα (10) ημερών από τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της σύστασης των θέσεων, οι ενδιαφερόμενοι Δήμοι θα πρέπει να υποβάλουν τα αιτήματά τους για την κάλυψη των θέσεων στο Υπουργείο μας, προκειμένου να αποσταλούν για έγκριση στην Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006, όπως ισχύει και εν συνεχεία να προκηρυχθούν από το ΑΣΕΠ.

Οι Δήμοι για τους οποίους δεν συντρέχει λόγος τροποποίησης του οικείου ΟΕΥ, καθώς υφίστανται κενές οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού στον ισχύοντα, θα πρέπει άμεσα να αποστείλουν τα αιτήματά τους στην υπηρεσία μας.

«Το ανωτέρω χρονοδιάγραμμα θα πρέπει να τηρηθεί απαρέγκλιτα, γι΄ αυτό παρακαλούμε τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες για την κατά προτεραιότητα ανάληψη των απαιτούμενων ενεργειών», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, η δημιουργία οργανικών θέσεων αφορά του δήμους και το νομικά τους πρόσωπα που

α) συμβλήθηκαν το έτος 2011 με την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης Α.Ε (ΕΕΤΑΑ Α.Ε) και

β) κατά την έναρξη ισχύος του νόμου, ήτοι την 18-12-2018, απασχολούν προσωπικό για την παροχή των υπηρεσιών του συγκεκριμένου προγράμματος, με ενεργές συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου, που παρατάθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 153 του ν. 4483/2017 μέχρι 31-12-2019. «Επισημαίνεται ότι οι ανωτέρω προϋποθέσεις πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά, για την υπαγωγή του φορέα στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης», τονίζεται στην εγκύκλιο.

 

Παράλληλα στην εγκύκλιο τονίζεται ότι «με την ίδια απόφαση θα πρέπει να συσταθούν επιπλέον οργανικές θέσεις – κατά ποσοστό 7% των θέσεων της προηγούμενης παραγράφου – κλάδων και κατηγοριών επιλογής του οικείου φορέα και οπωσδήποτε συναφείς με την παροχή υπηρεσιών του εν λόγω προγράμματος. Οι επιπλέον αυτές θέσεις θα καλυφθούν από κοινωνικά προστατευόμενες ομάδες, κατά τις αναλογίες και με τη διαδικασία που ορίζεται στο άρθρο 3 του ν. 2643/1998. Εννοείται ότι, στην περίπτωση των ΟΤΑ που απασχολούν (άμεσα ή μέσω νομικών τους προσώπων) προσωπικό για την παροχή των υπηρεσιών του προγράμματος σε δικαιούχους άλλου δήμου, μέσω προγραμματικής σύμβασης, θα συσταθούν ομοίως και οι θέσεις του εν λόγω προσωπικού από το Δήμο, που έχει συμβληθεί (άμεσα ή μέσω νομικού του προσώπου) με την ΕΕΤΑΑ ΑΕ. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας πρόσληψης του προσωπικού από τον οικείο δήμο, ισχύει η δυνατότητα σύναψης προγραμματικής σύμβασης για την παροχή της υπηρεσίας σε δήμους όπου δεν υφίσταται σχετική δομή (σχετικές οι διατάξεις του άρθρου 100 του ν.3852/2010 όπως ισχύουν).

Τέλος, εάν επί του παρόντος το πρόγραμμα υλοποιείται από νομικό πρόσωπο διαδημοτικού χαρακτήρα, οι θέσεις του προσωπικού θα προβλεφθούν στους ΟΕΥ των εξυπηρετούμενων Δήμων (οι οποίοι συμμετέχουν στο εν λόγω διαδημοτικό νομικό πρόσωπο), σύμφωνα με τον αριθμό των εργαζομένων που πράγματι απασχολούνται στην εξυπηρέτηση των ωφελούμενων ανά Δήμο».

Σύμφωνα με ένα από τα παραδείγματα που δίνει η εγκύκλιος:

«Έστω ότι δημοτική κοινωφελής επιχείρηση απασχολεί κατά την έναρξη ισχύος του νόμου τριάντα (30) άτομα προσωπικό στο Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι». Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει ο Δήμος στον οποίο ανήκει η εν λόγω επιχείρηση, με απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου , να συστήσει: 30+7%= 32,1 ≈ 32 οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού, (μετά από τη στρογγυλοποίηση των δύο πρώτων δεκαδικών αριθμών στην πλησιέστερη ακέραια μονάδα), εκ των οποίων οι τριάντα (30) θέσεις θα είναι ιδίων κλάδων και κατηγοριών με το προσωπικό που ήδη απασχολείται στο πρόγραμμα, ενώ οι επιπλέον δύο (02) θέσεις θα αφορούν κλάδους και κατηγορίες επιλογής του φορέα, συναφείς ωστόσο με την παροχή των υπηρεσιών του προγράμματος, οι οποίες θα προκηρυχθούν κατά τις αναλογίες και με τη διαδικασία που ορίζεται στο άρθρο 3 του ν. 2643/1998».

Πώς θα γίνει η μεταφορά προσωπικού

Σύμφωνα με την εγκύκλιο: «Από τις διατάξεις της παρ.6 του άρθρου 91 του ν.4583/2018 προβλέπεται ότι εργαζόμενοι που κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του εν λόγω άρθρου, ήτοι 18-12-2018, παρέχουν τις υπηρεσίες τους στο πλαίσιο του Προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» με συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε ΟΤΑ α΄ βαθμού ή νομικά πρόσωπα αυτών (δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου), κατατάσσονται ή, όπου συντρέχει περίπτωση, μεταφέρονται σε συνιστώμενες προσωποπαγείς θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, στην ίδια ειδικότητα, στις οργανικές μονάδες των Δήμων που θα προβούν στις ενέργειες της παρ.1 του άρθρου 91 για την πρόσληψη του μονίμου προσωπικού, ώστε όλο το τακτικό (μόνιμο και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου) προσωπικό που θα απασχολείται στο πλαίσιο του «Βοήθεια στο Σπίτι» να εντάσσεται οργανικά στον ίδιο φορέα.

Η κατάταξη ή μεταφορά του προσωπικού ΙΔΑΧ λαμβάνει χώρα εντός ενός μηνός από τη δημοσίευση της απόφασης τροποποίησης του οικείου Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, σύμφωνα με την παρ.1, με απόφαση του αρμοδίου προς διορισμό οργάνου που εγκρίνεται από το Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης και δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η προϋπηρεσία του ανωτέρω προσωπικού στο φορέα από τον οποίο μεταφέρεται, λαμβάνεται υπόψη για κάθε συνέπεια (μισθολογική, βαθμολογική κ.λπ.). Εφόσον στους ως άνω φορείς, εκτός από εργαζομένους ΙΔΑΧ, υπηρετεί και προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τις ανάγκες εξυπηρέτησης του προγράμματος, κρίνεται σκόπιμο, για λόγους ενότητας και ολοκληρωμένης παροχής των υπηρεσιών του θεσμού, να μεταφερθεί και το προσωπικό αυτό στους Δήμους που θα αναλάβουν την αρμοδιότητα, κατά τον ίδιο χρόνο με τη μεταφορά του προσωπικού ΙΔΑΧ.

Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα μεταφοράς προσωπικού που απασχολείται στο πλαίσιο προγραμμάτων παρέχεται από τις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 44 του ν.3979/2011 αλλά και τις όμοιες του άρθρου 21 του ν.4483/2017, στις οποίες οι φορείς μπορούν να ανατρέξουν κατά περίπτωση. Τέλος, μέχρι τη δημοσίευση των οριστικών πινάκων διοριστέων στις οργανικές θέσεις που συνιστώνται σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 91, οι υπηρεσίες του Προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» παρέχονται από τους απασχολούμενους με συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου που παρατάθηκαν σύμφωνα με το άρθρο 153 του ν.4483/2017.

Με τη δημοσίευση των οριστικών πινάκων διοριστέων στις οργανικές θέσεις που συνιστώνται σύμφωνα με την παρ.1, οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου λύονται αυτοδικαίως και αζημίως, για τους οικείους ΟΤΑ ή νομικά πρόσωπα αυτών», καταλήγει η εγκύκλιος.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Διάβρωση ακτών: Χάνεται η ακτογραμμή Αντιρρίου – Μακύνειας – Ρίζας

Published

on

By

Με ανοικτή επιστολή, κάτοικοι των περιοχών Αντιρρίου – Μακύνειας και  Ρίζας και όχι μόνο, επαναφέρουν το θέμα της διάβρωσης της ακτής, προς ενημέρωση των πολιτών, παραθέτοντας ένα μικρό ιστορικό των ενεργειών τους μέχρι και σήμερα, ζητώντας ταυτόχρονα από τους αρμόδιους ενημέρωση για τις ενέργειες που προτίθενται να κάνουν.

Αναφέρουν στην ανοικτή επιστολή τα ακόλουθα :

«Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μετατόπιση της ακτογραμμής Αντιρρίου – Μακύνειας – Ρίζας, με ταυτόχρονη εμφάνιση συχνών έντονων πλημμυρικών φαινομένων, που μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια γης οικολογικής αξίας, απώλεια γης οικονομικής αξίας, αυξημένους κινδύνους για τις ανθρώπινες ζωές, κ.λπ..

Παρακολουθούμε το φαινόμενο με αγωνία για την εξέλιξή του, έχοντας υποβάλει, εκτός από ατομικές αιτήσεις ήδη από το 2019, ομαδικές αιτήσεις, η πρώτη το Δεκέμβριο του 2021 με 49 υπογράφοντες προς το Υπουργείο Υποδομών, την Κτηματική Υπηρεσία Αιτωλοακαρνανίας, την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και το Δήμο Ναυπακτίας και η δεύτερη μόλις πριν λίγες μέρες (με αρ. πρωτ. Δήμου Ναυπακτίας 18046/29-08-2024 και 19228/12-09-2024) προς το Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπακτίας με σχετικές κοινοποιήσεις.

Με πρωτοβουλία εκπροσώπων των 49 αρχικά υπογραφόντων (που στη συνέχεια αναφερόντουσαν σε εμάς ως επιτροπή κατοίκων) το 2023 ενεργοποιήσαμε βουλευτές να υποβάλουν γραπτές ερωτήσεις στη Βουλή (κ. Σαράκης, κ. Ζαμπάρας, κ. Χουρδάκης, κ. Φλώρος, κ. Βαλτογιάννης) και την Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2023, πραγματοποιήθηκε συνάντηση για τη διάβρωση της ακτογραμμής Αντιρρίου-Ρίζας στο κτίριο Ναυπακτία στη Ναύπακτο.

Στη συνάντηση αυτή παρευρέθηκαν οι βουλευτές κ. Μίλτος Ζαμπάρας, κα Χριστίνα Σταρακά και κ. Σπύρος Τσιρώνης, ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριος Φαρμάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Θανάσης Μαυρομμάτης, ο Δήμαρχος Ναυπακτίας κ. Βασίλης Γκίζας, ο Αντιδήμαρχος Σωκράτης Παπαβασιλείου, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου κ. Σπύρος Τσέλιος, ο επικεφαλής της “Ενωτικής πρωτοβουλίας” κ. Τάκης Λουκόπουλος, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης “Αλλάζουμε πλεύση” κ. Ανδρέας Κωνσταντόπουλος, ο πρόεδρος του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας κ. Λίνος Μπλέτσας, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών κ. Θέμης Δαβανέλλος, οι πρόεδροι των κοινοτήτων Αντιρρίου, Μακύνειας-Ρίζας, Κάτω Βασιλικής και εκπρόσωποι άλλων συλλόγων και φορέων της περιοχής.

Τη συνάντηση κάλυψαν τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης (Lepanto, NafpaktiaNews, Nafsweek.gr).

Καθώς όμως από τότε έως και σήμερα δεν έγινε καμία ουσιαστική ενέργεια από τους αρμόδιους προκειμένου να εκπονηθεί μελέτη για να διαπιστώσει και να εκτιμήσει το μέγεθος της μετατόπισης της ως άνω ακτογραμμής και να προτείνει έργα αποκατάστασης, στις 12 Αυγούστου 2024 καλέσαμε τους κατοίκους της περιοχής σε ενημερωτική συνάντηση στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πολιτιστικού Συλλόγου Αντιρρίου στην πλατεία Χορμόβα στο Αντίρριο.

Στη συνάντηση αυτή αποφασίστηκε να σταλεί εκ νέου αίτηση εκπόνησης μελέτης προς το Δημοτικό Συμβούλιο Ναυπακτίας, καθώς σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 215 του ν.3463/2006 “3. Οι δημότες και οι κάτοικοι μπορούν επίσης να καταθέτουν προτάσεις για την επίλυση διαφόρων ζητημάτων αρμοδιότητας του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου ή του συμβουλίου του τοπικού ή δημοτικού διαμερίσματος. Οι προτάσεις συζητούνται υποχρεωτικά στο οικείο συμβούλιο, εφόσον έχουν κατατεθεί από τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) άτομα και ενημερώνονται οι ενδιαφερόμενοι για τη σχετική απόφαση που λαμβάνεται.”

Αυτή τη φορά υπέγραψαν την αίτηση 65 άτομα, από τους οποίους μάλιστα τουλάχιστον οι 28 είναι δημότες Ναυπάκτου.

Αρχικά εστάλη με ηλεκτρονικό μήνυμα στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις του κάθε μέλους του Δημοτικού Συμβουλίου, με κοινοποίηση στα τοπικά συμβούλια του Δήμου Ναυπακτίας, στη Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και στη Κτηματική Υπηρεσία Αιτωλοακαρνανίας, καθώς δε γνωρίζαμε ότι έπρεπε να σταλεί στο Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων (Τ.Υ.Π.Ο) του Δήμου Ναυπακτίας.

Καθώς δεν συμπεριλήφθηκε στην ημερήσια διάταξη του Δημοτικού Συμβουλίου που πραγματοποιήθηκε στις 10/9/2024 ως θέμα, επικοινωνήσαμε με τον Πρόεδρο της Κοινότητας Αντιρρίου, ο οποίος μας ενημέρωσε ότι προκειμένου να οριστεί ημερομηνία συζήτησής του έπρεπε να είχε σταλεί στο Τ.Υ.Π.Ο.

Θεωρούμε, ωστόσο, πως θα έπρεπε τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου που το έλαβαν να το προωθήσουν στο Τ.Υ.Π.Ο και να ζητήσουν να συμπεριληφθεί στην ημερήσια διάταξη του πρώτου Δημοτικού Συμβουλίου, καθώς οι υπογράφοντες την αίτηση ξεπερνούν κατά πολύ τον ελάχιστο αριθμό υπογραφών που απαιτούνται, δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αίτηση στο Δήμο Ναυπακτίας, και είναι μείζονος σημασίας για την περιοχή μας.

Αποστέλλουμε αυτή την επιστολή για ενημέρωση όλων των κατοίκων της περιοχής για τις μέχρι τώρα ενέργειες, αλλά κυρίως για την ενεργοποίηση των αρμόδιων αρχών, ζητώντας ενημέρωση για τις ενέργειες που προτίθενται να κάνουν.

Καλούμε όλους να στηρίξουν την προσπάθεια αυτή για το καλό του τόπου μας».

Από την επιτροπή των κατοίκων

Κωνσταντίνος  Ντούνης του Γεωργίου

Αλεξάνδρα Τσιαμτσιούρη του Αλεξάνδρου

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εγκύκλιος για υγειονομικούς ελέγχους στα σχολεία

Published

on

By

Εγκύκλιο εξέδωσε το Υπουργείο Υγείας με τίτλο «Υγειονομικοί έλεγχοι στα σχολεία όλων των βαθμίδων και των ειδικών κατηγοριών, ημερήσια και νυχτερινά, δημόσια και ιδιωτικά και τους βρεφικούς, βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, δημόσιους και ιδιωτικούς για το σχολικό έτος 2024 – 2025».

Συγκεκριμένα στην εγκύκλιο αναφέρει:

Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2024-2025 και δεδομένων των  διαφόρων αναπνευστικών λοιμώξεων που ενδημούν κατά την χειμερινή  περίοδο στη μεταξύ των οποίων και της Covid-19, υπενθυμίζεται η επιτακτική ανάγκη εντατικοποίησης των υγειονομικών ελέγχων στις εκπαιδευτικές μονάδες που βρίσκονται στην περιοχή αρμοδιότητάς σας, με στόχο την προστασία της Δημόσιας Υγείας.
Αναλυτικότερα οι έλεγχοι στις εκπαιδευτικές μονάδες οφείλουν να εστιάζονται στους ακόλουθους τομείς:

ΕΛΕΓΧΟΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ
Κατά την διενέργεια του υγειονομικού ελέγχου εφαρμόζεται η υγειονομική νομοθεσία και διαπιστώνεται επίσης η πιστή εφαρμογή των οδηγιών που προβλέπονται στις εκάστοτε ισχύουσες Υπουργικές Αποφάσεις και σχετικές εγκυκλίους της Υπηρεσίας μας.
Οι κανόνες υγιεινής πρέπει να τηρούνται σε όλους τους χώρους (αίθουσες  διδασκαλίας, αύλειος χώρος, κοινόχρηστοι χώροι, αποχωρητήρια κ.λ.π) των  σχολείων, των βρεφικών, βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών σύμφωνα με την ανωτ.(4) σχετ. Υγ. Διάταξη.
Ειδικότερα, εφιστάται η προσοχή στα κάτωθι:
– Τήρηση των μέτρων ατομικής υγιεινής με έμφαση στη συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών, τοποθέτηση αντλίας παροχής αλκοολούχου διαλύματος στα σημεία πλύσης των χεριών.
– Μέριμνα για την σχετική εκπαίδευση του βοηθητικού προσωπικού και των εργαζομένων σε χώρους σίτισης, αναφορικά με τα μέσα ατομικής προστασίας και την ορθή τήρηση των κανόνων ατομικής υγιεινής.
– Επισταμένη καθαριότητα και απολύμανση επιφανειών και χώρων στις αίθουσες διδασκαλίας, στους χώρους σίτισης, στα αποχωρητήρια κ.λ.π. – Τακτικός και επαρκής αερισμός των χώρων και κυρίως των αιθουσών διδασκαλίας λόγω της συγκέντρωσης μεγάλου αριθμού ατόμων.
– Εξασφάλιση υγιεινής των συστημάτων ύδρευσης και αποχέτευσης με ιδιαίτερη έμφαση στην καθαριότητα και απολύμανση των εγκαταστάσεων των αποχωρητηρίων .

Παράλληλα, εξακολουθεί να κρίνεται σκόπιμη, η συνεχής ενημέρωση του σχολικού πληθυσμού σχετικά με τον τρόπο μετάδοσης των ιογενών αναπνευστικών λοιμώξεων, ώστε να μην υπάρχει εφησυχασμός.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

28 εκ. ευρώ για λειτουργικές ανάγκες των σχολείων- Τι ποσό παίρνει ο δήμος Ναυπακτίας

Published

on

By

Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Θ. Λιβάνιου κατανέμεται, από τον λογαριασμό του Υπουργείου Εσωτερικών που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων με τον τίτλο «Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων», συνολικό ποσό ύψους είκοσι οκτώ εκατομμυρίων ευρώ (28.000.000,00 €) σε όλους τους Δήμους της Χώρας, προς κάλυψη λειτουργικών αναγκών των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρικής αρμοδιότητάς τους.

Ο Δήμος Ναυπακτίας λαμβάνει το ποσό των 76.380 ευρώ.

Για την κατανομή του ανωτέρω χρηματικού ποσού λήφθηκαν υπόψη δεδομένα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για το σχολικό έτος 2022-2023 που αφορούν στον αριθμό των μαθητών ανά σχολική βαθμίδα, στον αριθμό των σχολείων και στον αριθμό των τμημάτων ανά κλιματική ζώνη, ενώ συνεκτιμήθηκε και η υλοποίηση του θεσμού του σχολικού τροχονόμου.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ