Connect with us

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Νόμος-«μπλόκο» σε Cosmote, Vodafone, Wind, Nova όταν σας καλούν για πωλήσεις

Published

on

 Σε ΦΕΚ δημοσιεύτηκε ο κώδικας δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές. Ο συγκεκριμένος κώδικας υποχρεώνει σε συγκεκριμένους κανόνες «συμπεριφοράς» παρόχους όπως Cosmote-ΟΤΕ, Vodafone, Wind, Nova και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται αλλιώς… θα επιβληθούν κυρώσεις!

Κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές, το προσωπικό του παρόχου προωθεί και πωλεί τις υπηρεσίες του με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο. Επίσης, κατά τη διάρκεια της προώθησης των υπηρεσιών εξηγεί με σαφήνεια και ευκρίνεια τους βασικούς όρους, προϋποθέσεις, τυχόν περιορισμούς, ειδικούς όρους και κόστος των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές.

Ώρες επικοινωνίας: Η επικοινωνία με τους καταναλωτές, είτε πρόκειται για επίσκεψη στην κατοικία, είτε μέσω τηλεφώνου πρέπει να γίνεται σε κατάλληλες ώρες και δεν πραγματοποιείται σε ώρες κοινής ησυχίας, εκτός εάν συμφωνεί προς τούτο ο καλούμενος. Αυτό ισχύει και για τις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται μόνον υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Προστασία προσωπικών δεδομένων: Όλα τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με καταναλωτές όταν αναζητούνται υποψήφιοι πελάτες πρέπει να συγκεντρώνονται, να προωθούνται και να διατηρούνται με τρόπο που να συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.

Παρουσίαση προσωπικού: O πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές ανακοινώνει αμέσως στην αρχή της επικοινωνίας το επώνυμο τους, τον πάροχο που εκπροσωπούν και τον σκοπό της επικοινωνίας τους. Ειδικότερα, στην περίπτωση υπεργολάβων / συνεργατών / μεταπωλητών, στην επικοινωνία με τους καταναλωτές πρέπει να δηλώνεται σαφώς το όνομα της εταιρίας του υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή και η σχέση της με τον πάροχο. Δηλαδή, η επικοινωνία θα πρέπει να έχει το περιεχόμενο: «το όνομά μου είναι …………… καλώ από την [όνομα εταιρίας υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή], που είναι συνεργαζόμενη εταιρία με τον πάροχο [όνομα]».

Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παραπλανητικές εκφράσεις που δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, όπως η έκφραση «καλώ εκ μέρους του παρόχου [όνομα]» εάν πρόκειται για προσωπικό υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή του παρόχου.

Λεξιλόγιο και ευγένεια προσωπικού: Το προσωπικό του παρόχου στην επικοινωνία με τους καταναλωτές, απευθύνεται σε αυτούς με ευγένεια και χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Κάθε πληροφορία πρέπει να είναι απλή και ακριβής και να παρέχεται με τρόπο ώστε να καθίσταται ευθέως και άμεσα αντιληπτή από τον εκάστοτε καταναλωτή. Δεν παραπλανά, ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο, με πράξεις ή παραλείψεις, τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία του παρόχου ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων παρόχων.

Διακοπή προωθητικής επικοινωνίας: Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου υποχρεούται να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη ευγενικά, χωρίς να επιμένει ενάντια στην θέληση του καταναλωτή και χωρίς να ασκήσει οποιουδήποτε είδους πίεση ή έμμεσο εξαναγκασμό.

Διατήρηση αρχείων: Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για την πραγματοποίηση πωλήσεων με τους καταναλωτές, διατηρούνται από την εταιρία που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες από την πραγματοποίηση αυτής, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου. Τα προαναφερθέντα αρχεία περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της συνομιλίας με τους καταναλωτές καθώς και επαρκείς πληροφορίες για την ταυτοποίηση του εμπλεκόμενου αντιπροσώπου σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση οποιασδήποτε μελλοντικής καταγγελίας ή ζητήματος προκύψει. Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια διατήρησης των εν λόγω στοιχείων και να του παρέχει τα δικαιώματα που ορίζει η σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι το δικαίωμα εναντίωσης.

Εξυπηρέτηση Καταναλωτών: Ο πάροχος διασφαλίζει ότι τα ερωτήματα και τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά. Τα τμήματα διαχείρισης καταγγελιών πρέπει να είναι στελεχωμένα με επαρκείς πόρους και με ικανοποιητικά επίπεδα εξουσιοδότησης.

Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλει κυρώσεις εφαρμόζοντας τις διατάξεις των άρθρων 137 και 138 του ν. 4727/2020.

 

 

 

 

 

 

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Ναύπακτος: Ζωντανά (20:15) η Περιφορά των Επιταφίων

Published

on

By

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Κυκλοφορεί το 315 ο φύλλο

Published

on

By

Με άποψη για τα όσα συμβαίνουν, ρεπορτάζ, συνεντεύξεις, παρουσιάσεις, αποκλειστικές ειδήσεις, κυκλοφορεί  το 315ο φύλλο της ηλεκτρονικής  εφημερίδας  Nafsweek.gr ,  κάθε Παρασκευή.

Διαβάστε σε αυτό το φύλλο:

#  Ω γλυκύ μου έαρ! :

Την ξεχωριστή μεγαλοπρέπεια και κατάνυξη της  Μεγάλης Παρασκευής αναμένεται να βιώσουν και φέτος οι κάτοικοι  και οι επισκέπτες που θα βρεθούν την ημέρα αυτή  στο Ενετικό Λιμάνι της Ναυπάκτου. Αναμφισβήτητα η Ναύπακτος…

#   Είμαστε έτοιμοι για το ΕΣΠΑ 2021-2027; :

Στο πρόγραμμα θα μπορούν να ενταχθούν έργα, όταν βγουν οι προσκλήσεις, και εφόσον από τους δήμους υπάρχουν προτάσεις για ένταξη έργων που θα διαθέτουν…

#  Ο συντελεστής δόμησης θα ορίζει το επιπλέον ύψος στα κτίρια : 

Η τροποποίηση του πλαισίου κρίνεται αναγκαία καθώς υφίσταται κατεπείγουσα ανάγκη παροχής κατευθύνσεων προκειμένου να αποφευχθούν τυχόν μεταβολές του ύψους, οι οποίες, παρόλο…

#  Ψηφιακός κυνισμός      ( ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ)  : 

Η κοινωνία έπειτα από αλλεπάλληλες κρίσεις –οικονομική, υγειονομική, ενεργειακή– έχει ανάγκη από φωτεινές σκέψεις και θετικά μηνύματα. Οι πολίτες ως δέκτες της πληροφορίας…

#   Η θέση του δημάρχου για το Πρωτοδικείο στην Ναύπακτο :

το Σχέδιο που ψηφίστηκε από την Βουλή- νόμος πλέον-   προβλέπει πως το κεντρικό Πρωτοδικείο της  Αιτωλοακαρνανίας θα εδρεύει στο Αγρίνιο, με παράλληλη έδρα του στο Μεσολόγγι και Περιφερειακό στη Ναύπακτο. Αναφορικά με τον Δήμο Ναυπακτίας…

#  Χωρίς περίφραξη πλέον το λιμάνι της Ναυπάκτου  :

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, αφού ολοκληρωθεί η αρμολόγηση των τειχών θα περάσει στην  φάση της αποκατάστασης των σπηλαιώσεων και της δημιουργία νέου περιμετρικού καταστρώματος και…

#  Συνεχείς προσπάθειες της Περιφέρειας για την ενίσχυση του Πρωτογενούς Τομέα στη Δυτική Ελλάδα :  

Στις σημαντικές παρεμβάσεις που έχει προχωρήσει η Περιφερειακή Αρχή για την ενίσχυση του Πρωτο-γενούς τομέα αναφέρθηκε διεξοδικά ο Αντιπεριφερειάρχης    Αγροτικής Ανάπτυξης Ανδρέας Φίλιας, μιλώντας στο Περιφερειακό Συμβούλιο…

#   Οι πολίτες απαντούν για Πάσχα, Ιεραρχία, Εκκλησία :

Το κατά πόσο εμπιστεύονται και αντιλαμβάνονται το θεσμό της Εκκλησίας, αλλά και τους άλλους φορείς του Κράτους, καταγράφει δημοσκόπηση…

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε την ηλεκτρονική εφημερίδα μας στο email σας επικοινωνήστε μαζί μας  στο  info@nafsweek.gr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Η γελοιογραφία της εβδομάδας

Published

on

By

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ