Συνεχίζονται οι εργασίες στο έργο της Ανάπλασης στο ιστορικό κέντρο της Ναυπάκτου, στο τμήμα του έργου από την οδό Αγελάου μέχρι την οδό Σοϊδά στην πλαζ της πόλης.
Συνεργεία του ανάδοχου εργολάβου έχουν ξεκινήσει από την οδό Αγελάου την τοποθέτηση των κυβόλιθων στο οδόστρωμα.
Ωστόσο ακούγονται κριτικές και βγαίνουν γκρίνιες για το είδος της πέτρας (φυσικός κυβόλιθος) με όλους να γίνονται επαΐοντες και με εξειδικευμένες γνώσεις, χωρίς όμως πτυχίο…
Οι συζητήσεις αν τηρεί τις προδιαγραφές η πέτρα, αν είναι αυτή που αναφέρεται στην μελέτη του έργου, …αν μιλάει Ελληνικά και όλα αυτά σε επίπεδο καφενείου, δίνουν και παίρνουν το τελευταίο διάστημα.
Για το θέμα, καθώς μέλος της πενταμελούς Επιτροπής αξιολόγησης φαίνεται να διαφωνεί με την επιλογή της συγκεκριμένης πέτρας και τις προδιαγραφές που αναφέρονται στην μελέτη του έργου, αν και η γνώμη της Επιτροπής ήταν ομόφωνη, προχωρήσαμε στο δικό μας ρεπορτάζ όπου και παραθέτουμε τα στοιχεία.
Όπως αναφέραμε, η απόφαση της Επιτροπής αξιολόγησης ήταν ομόφωνη, γνωμοδοτική μεν, ομόφωνη δε.
Η μελέτη του έργου αναφέρει: πέτρα λεία φυσικής κοπής, με την συγκεκριμένη πέτρα να έχει τις εγκρίσεις από τις αρμόδιες αρχαιολογικές υπηρεσίες (Κλασσικών & Νεωτέρων μνημείων) και να συνοδεύεται από τα απαραίτητα πιστοποιητικά ISO.
Πρόκειται λοιπόν για πέτρα Ιωαννίνων, φυσικής κοπής, λεία και στον χρωματισμό που έχει εγκριθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Οι όποιες κριτικές μπορούν να επικεντρωθούν στο τεχνικό κομμάτι, στον τρόπο του «στρωσίματος» της πέτρας – αρμοί κλπ, καθώς και στην κατάληξή της στα ρείθρα των πεζοδρομίων, όπως αναφέρεται στη μελέτη, με λωρίδες πέτρας φυσικής κοπής.
Για το κομμάτι αυτό την ευθύνη έχει η επιβλέπουσα αρχή – Τεχνική υπηρεσία και αναφερόμαστε στο αισθητικό και μόνο μέρος, που είναι σημαντικό.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, με την ολοκλήρωση του τμήματος της οδού Μπότσαρη μέχρι και τον κάθετο δρόμο στο κτήριο “Ναυπακτία”, πλέον θα εκτρέπεται η κίνηση των οχημάτων με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης μέσω του έτοιμου τμήματος της Μπότσαρη, με την οδό Τζαβέλα να επανέρχεται στην κανονικότητα και με ροή από το κέντρο προς τα δυτικά.
Σε κάθε περίπτωση οι εργασίες προχωρούν μαζί με τις γκρίνιες, με το έργο καιρού επιτρέποντος να συνεχίζεται, με πρόβλεψη για την ολοκλήρωσή του εντός του Ιουνίου.