Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Γέφυρα που ενώνει (;)

Published

on

Το μεγάλο έργο της Γέφυρας «Χαρίλαος Τρικούπης» βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων. Αιτία το μεγάλο κόστος για τη διέλευση, που ιδιαίτερα στις μέρες μας, κάνει απαγορευτική τη χρήση της γέφυρας για τους κατοίκους της Ναυπακτίας αλλά και της Πάτρας που θέλουν να κινούνται γρήγορα και οικονομικά για τις ανάγκες τους.

Το όραμα της Γέφυρας που θα ένωνε την Πάτρα με τη Ναύπακτο αποδείχθηκε απατηλό. Το μεγάλο αναπτυξιακό έργο που θα άλλαζε τα δεδομένα για το Αντίρριο και την ευρύτερη περιοχή μάλλον την οδήγησε σε μαρασμό. Αυτό λένε  κάτοικοι στο Αντίρριο και αυτό υποστηρίζει και ο Δήμος Ναυπακτίας, όπως προκύπτει με την ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Το πολεοδομικό συγκρότημα Πάτρας-Ναυπάκτου θα ήταν ενιαίο στην πράξη αν τα διόδια δεν καθιστούσαν απαγορευτική τη διέλευση για τους κατοίκους των δύο Δήμων.

Δυστυχώς η σύμβαση μεταξύ του Ελληνικού δημοσίου και της Γέφυρας ΑΕ δεν πρόβλεψε ειδικό τιμολόγιο για τους κατοίκους των δύο δήμων που ενώνει η γέφυρα. Αυτό αποτελεί εξαίρεση του κανόνα που ισχύει για άλλες περιοχές της χώρας όπου για τον τοπικό πληθυσμό ισχύουν ειδικά τιμολόγια. Με ομόφωνη απόφαση το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Ναυπακτίας έβαλε το θέμα της μείωσης των διοδίων για συγκεκριμένες κατηγορίες μετακινουμένων αλλά δυστυχώς βρήκε ελάχιστη ανταπόκριση.

Η απάντηση της Γέφυρας ΑΕ στηρίζεται στη σύμβαση που έχει και δεν είναι διατιθεμένη να την αλλάξει.  Για να είμαστε πιο ακριβείς, η Γέφυρα ΑΕ θα ήθελε να προβεί σε μείωση των διοδίων με παράταση της σύμβασης με το δημόσιο για κάποια ακόμα χρόνια.

Γι αυτό και παραπέμπει το όλο θέμα στο υπουργείο. Στο σημείο αυτό ο δήμος Ναυπακτίας παραμένει στη θέση ότι δεν πρέπει να δοθεί ούτε μια μέρα παράταση στη σύμβαση που χαρακτηρίζεται λεόντεια υπέρ των συμφερόντων της γέφυρας. Μάλιστα στη σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου το πρώτο που υπογραμμίζεται είναι ότι ο δήμος Ναυπακτίας είναι αντίθετος σε οποιαδήποτε ιδέα για παράταση και γνωστοποιεί τη θέση του στο υπουργείο για να προλάβει μια τέτοια εξέλιξη.

Πάντως πρέπει να παραδεχτούμε ότι το θέμα έχει αναδειχθεί και ανάγκασε και τον υπουργό επικρατείας κ. Φλαμπουράρη να πάρει δημόσια θέσει υπέρ της μείωσης των διοδίων στο 9ο Περιφερειακό Συνέδριο που έγινε αυτές τις ημέρες στην Πάτρα.

Το ζητούμενο είναι να υπάρξει ειδικό τιμολόγιο για τους δημότες των δήμων  Ναυπακτίας και Πατρέων, ώστε η γέφυρα πραγματικά να ενώνει.

Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μ. Πέμπτη: Ακολουθία Αχράντων Παθών – Ι.Ν Αγ. Δημητρίου Ναυπάκτου (Ζωντανά 19:00)

Published

on

By

Τεχνική υποστήριξη –ζωντανή μετάδοση

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ψηφίστηκε ο νέος δικαστικός χάρτης – Πρωτοδικείο στην Ναύπακτο

Published

on

By

Ολοκληρώθηκε σήμερα Μ. Τετάρτη στη Βουλή η ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Δικαιοσύνης για τον νέο δικαστικό χάρτη της χώρας. Το νομοθέτημα ψηφίστηκε μετά την διενέργεια ονομαστικής ψηφοφορίας που ζήτησε η αντιπολίτευση.

Συγκεκριμένα, με 158 ψήφους υπέρ και 141 κατά, στο σύνολο των 299 ψηφισάντων βουλευτών, πέρασε το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης.

Σύμφωνα με τον νέο νόμο θα υπάρχει ένα Κεντρικό Πρωτοδικείο στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας, με έδρα  το Αγρίνιο, το Πρωτοδικείο Μεσολογγίου θα λειτουργεί ως παράλληλη έδρα του Πρωτοδικείου Αιτωλοακαρνανίας ενώ περιφερειακό Πρωτοδικείο θα λειτουργήσει στη Ναύπακτο.

Κατά την διήμερη συζήτηση του νομοσχεδίου, στην οποία μίλησε χθες και ο πρωθυπουργός, η κυβέρνηση μίλησε για νομοσχέδιο ιστορικής τομής στην ενίσχυση της ταχύτητας απονομής δικαιοσύνης. Θέση που δεν συμμερίστηκε η αντιπολίτευση μιλώντας είτε για κατάργηση δικαστηρίων είτε για ανεπάρκεια υποδομών σε τεχνολογία και προσωπικό.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μ. Τετάρτη Ακολουθία Μυστικού δείπνου – Ι.Ν Κοιμήσεως Θεοτόκου Παλαιοπαναγιά Ναυπάκτου (Ζωντανά 19:30)

Published

on

By

Τεχνική υποστήριξη –ζωντανή μετάδοση

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ