Σε λειτουργία τέθηκε η πλατφόρμα mySynigoroslive, μέσω της οποίας οι πολίτες – φυσικά πρόσωπα και νόμιμοι εκπρόσωποι επιχειρήσεων – μπορούν να επικοινωνούν εύκολα και γρήγορα με το Συνήγορο του Πολίτη και να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως για θέματα αρμοδιότητας της Ανεξάρτητης Αρχής. Με τη νέα πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης δίνεται στους πολίτες η δυνατότητα να απευθύνονται στον Συνήγορο του Πολίτη με στοχευμένο και αποτελεσματικό τρόπο, χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας τους.
Το mySynigoroslive αποτελεί το επόμενο βήμα στην ψηφιοποίηση της λειτουργίας του Συνηγόρου του Πολίτη, καθώς είναι διαθέσιμη εδώ και χρόνια η δυνατότητα υποβολής ερωτημάτων μέσω e-mail (press@synigoros.gr) και αναφορών ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της Αρχής.
Πως λειτουργεί η πλατφόρμα
Η λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή. Αρχικά ο πολίτης εισέρχεται στον ιστότοπο mySynigoros.live.gov.gr και καταχωρίζει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην οποία επιθυμεί να λάβει τον σύνδεσμο (link) για την είσοδο στην πλατφόρμα κράτησης. Μόλις λάβει το e-mail και κάνει κλικ τον σύνδεσμο που βρίσκεται στο μήνυμα, καλείται να επιλέξει τον τρόπο εξυπηρέτησης (φυσική παρουσία, τηλεδιάσκεψη ή τηλεφωνική επικοινωνία), τη θεματική ενότητα στην οποία υπάγεται η υπόθεσή του και την ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
Η διαδικασία κλεισίματος του ψηφιακού ραντεβού μπορεί να γίνει είτε για το ίδιο πρόσωπο που υποβάλλει την αίτηση, είτε για τρίτο πρόσωπο. Ωστόσο, στο ραντεβού πρέπει να παρουσιαστεί το ίδιο το ενδιαφερόμενο πρόσωπο, τα στοιχεία του οποίου είναι και αυτά που συμπληρώνονται στην φόρμα της κράτησης.