Connect with us

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Σειρά εκδηλώσεων απο το #heylepanto! vol.2

Published

on

Για την τελευταία εβδομάδα της έκθεσης της #EtelAdnan, το #heylepanto! vol.2 έχει προγραμματίσει σειρά εκδηλώσεων, συμμετέχοντας παράλληλα στους εορτασμούς του Δήμου Ναυπακτίας για τη Ναυμαχία του Λέπαντο (#Lepanto1571).

Η πρόσβαση σε όλες τις εκδηλώσεις είναι ελεύθερη για το κοινό.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

 

1/10 “Διαβάζοντας την Etel Adnan, II”.

Ανάγνωση κειμένων και συνάντηση με την μεταφράστρια των βιβλίων της Etel Adnan, Βασιλική Γκέτσιου.  Βιβλιοπωλείο Adagio II, 8.30μμ.

 

2/10 “Etel Adnan, Εξόριστες λέξεις”, 2007.

Προβολή του ντοκιμαντέρ και συζήτηση με την σκηνοθέτη, Βουβούλα Σκούρα.

Ίδρυμα Μπότσαρη, 8.30μμ.

Παραγωγή: Cinergon. Συμπαραγωγή: Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου / ΕΡΤ.

 

3/10 “Σμύρνη: μουσικός κοσμοπολιτισμός”.

Μουσική βραδιά με τους: Ελένη Αναγνωστοπούλου (τραγούδι, κρουστά), Φώτη Αναγνωστόπουλο (ούτι, λύρα, τραγούδι), Σπύρο Δελέγκο (μαντολίνο, λάφτα, τραγούδι), Γιάννη Παναγιωτόπουλο (ούτι, λύρα, τραγούδι). Επιμέλεια: Σπύρος Δελέγκος, εθνομουσικολόγος.  Ίδρυμα Μπότσαρη, 8.30μμ.

 

6/10 Κεντρική ξενάγηση στην έκθεση της Etel Adnan. Ίδρυμα Μπότσαρη, 6μμ.

+ ξεναγήσεις, ατελιέ

* 6/10 Αναβίωση της Ναυμαχίας του Λέπαντο από τον Δήμο Ναυπακτίας. Λιμάνι, 8.30μμ.

 

    1/10 Διαβάζοντας την Etel Adnan, II.

Για την πρώτη κατά σειρά εκδήλωση, η Βασιλική Γκέτσιου, μεταφράστρια των βιβλίων της Etel Adnan στα ελληνικά, συνομιλεί με την επιμελήτρια του heylepanto! vol. 2 για τη ζωή και το έργο της δημιουργού. Θα διαβάσει αποσπάσματα από μεταφράσεις της, παλαιότερων και μελλοντικών εκδόσεων των βιβλίων της Etel Adnan: Γράφοντας σε μια ξένη γλώσσα (ed. Galerie Lelong & Εκδόσεις Άγρα) – Σχετικά με το τέλος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας (ed. Galerie Lelong & Εκδόσεις Άγρα) – Περί πόλεων και περί γυναικών (ed. Tamyras) – Χάινερ Μίλερ και Τιντορέττο, το τέλος του δέους (ed. L’Échoppe) – Ανεκτικότητα (ed. L’Échoppe) – Επιστρέφοντας στην Γιουρσενάρ και του βιβλίου της Simone Fattal: Etel Adnan, η ζωγραφική ως καθαρή ενέργεια (ed. L’Échoppe).

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο βιβλιοπωλείο, Adagio II, με την ευγενική υποστήριξη του Σπύρου Αθανασίου.

Λίγα λόγια για την Βασιλική Γκέτσιου

Η Βασιλική Γκουγκουλίτσα-Γκέτσιου γεννήθηκε στην Καστοριά. Παιδί της μετανάστευσης – από την πλευρά της μητέρας της – των Καστοριανών γουναράδων της δεκαετίας του 1920 στο Παρίσι, όπου και έμαθε τα πρώτα της γράμματα, τελείωσε την Μέση Εκπαίδευση στην Καστοριά και στη συνέχεια σπούδασε Γαλλική Φιλολογία (Lettres Modernes) στο Πανεπιστήμιο της Grenoble. Από το 1979 διδάσκει Γαλλική γλώσσα, λογοτεχνία και πολιτισμό στο ΚΞΓ που διατηρεί ως σήμερα στη γενέθλια πόλη της.

Με τη μετάφραση ασχολείται τα τελευταία χρόνια, με ενδιαφέρον και ερασιτεχνική αφοσίωση, με σαφή προτίμηση σε κείμενα που σχετίζονται με τη καλλιτεχνική ζωή. Έχει μεταφράσει πολλά από τα πεζά της Etel Adnan. Τα δύο βιβλία από τις Εκδόσεις Άγρα, είναι τα πρώτα που βρήκαν τον δρόμο της δημοσίευσης, δίνοντας σε ευρύτερο κοινό την ευκαιρία να γνωρίσει καλύτερα την δημιουργό.

 

          2/10 Etel Adnan, Εξόριστες λέξεις, 2007.

Για τη δεύτερη βραδιά, θα προβληθεί η ταινία ντοκιμαντέρ της Βουβούλας Σκούρα, Etel Adnan, Εξόριστες λέξεις. Θα ακολουθήσει συζήτηση ανάμεσα στην σκηνοθέτη και την επιμελήτρια.

Η ταινία βασίζεται στην αλληλογραφία της Etel Adnan με τον καθηγητή Ιστορίας, Fawwaz Traboulsi, όπως παρουσιάζεται στο βιβλίο της Περί πόλεων και γυναικών (1993) και στις συζητήσεις της με την Βουβούλα Σκούρα, που ηχογραφήθηκαν ανάμεσα στο Παρίσι και τη Σκόπελο, από το 2003 ως το 2006. Η σκηνοθέτης, προσπαθεί να συνθέσει το ξεχωριστό πορτρέτο της Etel Adnan, μέσα από μια σειρά εικόνων, ήχων, γλωσσών, λαών και ταυτοτήτων.

Απέναντι στη θάλασσα – τη Μεσόγειο, που λειτουργεί ως διαπολιτισμικός σύνδεσμος – η Etel χρησιμοποιεί τη δική της γεωγραφία περί πόλεων και γυναικών. Παρίσι, Βαρκελώνη, Μούρθια, Άμστερνταμ, Σκόπελος, Ρώμη και Βηρυτός είναι οι πόλεις σταθμοί από τις οποίες η Etel μιλάει για τις γυναίκες και για τη στάση τους απέναντι στον σύγχρονο κόσμο. Θέματα, όπως το κάλυμμα κεφαλιού, η πολυπολιτισμικότητα, αναπτύσσονται κατά της συζήτησή της με την κριτικό θεάτρου, Ελένη Βαροπούλου.

Για την Etel, ο κόσμος χαράζει στη Βηρυτό. Η πόλη επαναπροσδιορίζεται μέσα από την ταινία καθώς το ιδιότυπο σύμπαν της περικλείει την απεικόνιση κλειστών και ανοικτών χώρων, το διάλογο ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι, τη βαρύτητα και την ασημαντότητα.

 

Λίγα λόγια για την Βουβούλα Σκούρα

Η Βουβούλα Σκούρα γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Γραφικές Τέχνες στο Αθηναϊκό Τεχνολογικό Ινστιτούτο. Έζησε στο Λονδίνο κατά τη διάρκεια της ελληνικής δικτατορίας, όπου παρακολούθησε μαθήματα Ιστορίας της Τέχνης (1970) και σεμινάριο Computer Graphics για video στο Middlesex Polytechnic (1988). Ασχολήθηκε με πειραματικές μικτές τεχνικές πάνω στη φωτογραφία που τις εφάρμοσε τόσο στις εκτυπώσεις (βιβλία, αφίσες) όσο και στις ταινίες της. Τα έργα της, φιλμ και βίντεο, έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή φεστιβάλ και πανεπιστήμια σε περισσότερες από πενήντα πόλεις. Οι ταινίες της Εσωτερική Μετανάστευση (1984) και Σκωρία Φωτός (1989) διακρίθηκαν με ειδικό έπαινο της Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ Δράμας. Το βίντεο Μαύρο φεγγάρι πήρε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό Βίντεο Τέχνης Αθηνών (1998). Η ταινία Etel Adnan: Εξόριστες λέξεις κέρδισε το Βραβείο Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου στο 10ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης (2008). Το 2009 τιμήθηκε με το ΕΒΓΕ Βραβείο Συνολικής Προσφοράς της Ένωσης Γραφιστών Ελλάδας.

Παραγωγή: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, ΕΡΤ Α.Ε.   CINERGON

 

          3/10 Σμύρνη: μουσικός κοσμοπολιτισμός.

Για την τρίτη βραδιά, θα πραγματοποιηθεί η μουσική εκδήλωση Σμύρνη: μουσικός κοσμοπολιτισμός με τετραμελές μουσικό σχήμα, σε επιμέλεια του εθνομουσικολόγου Σπύρου Δελέγκου. Ο πολυπολιτισμικός χαρακτήρας της Σμύρνης, προ μεσοπολέμου, επιβεβαιώνει την αξιοσήμαντη συνύπαρξη των διαφόρων εθνοτικών κοινοτήτων (ελληνική, μουσουλμανική κ.ά.), με τον κοσμοπολιτισμό και τον πολυστυλισμό να αποτελούν μεταξύ άλλων βασικά χαρακτηριστικά της εν λόγω μουσικής κουλτούρας. Το μουσικό εγχείρημα της εκδήλωσης με τίτλο Σμύρνη: μουσικός κοσμοπολιτισμός, έρχεται να αναδείξει τις παραπάνω πτυχές συμπυκνωμένα μέσα από ένα μουσικό πρόγραμμα που εμπνέεται από το πρότζεκτ heylepanto! vol.2, αποτίοντας με τη σειρά του φόρο τιμής στην κοσμοπολίτισσα διανοούμενη Etel Adnan. Οι μουσικοί σκοποί και τα τραγούδια -κυρίως στην ελληνική γλώσσα, αλλά και στην τουρκική- ανήκουν στον χώρο της ανώνυμης αστικής παράδοσης της Σμύρνης, αλλά και κάποια αποτελούν δημιουργίες επώνυμων Σμυρνιών συνθετών. Ωστόσο το ρεπερτόριο αυτό, ουσιαστικά, υπερβαίνει τα όρια του εν λόγω άστεως, αποδεικνύοντας το χωροχρονικό ταξίδι της μουσικής γενικότερα, η οποία ζυμώνεται, αρκετές φορές, μέσα σε ευρύτερα πολιτισμικά πλαίσια.

Συμμετέχουν: Ελένη Αναγνωστοπούλου (τραγούδι, κρουστά), Φώτης Αναγνωστόπουλος (ούτι, λύρα, τραγούδι), Σπύρος Δελέγκος (μαντολίνο, λάφτα, τραγούδι), Γιάννης Παναγιωτόπουλος (ούτι, λύρα, τραγούδι).

 

Λίγα λόγια για τον Σπύρο Δελέγκο

Ο Σπύρος Δελέγκος είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού Τμήματος του Παν/μίου Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στον τομέα της «Εθνομουσικολογίας και Πολιτισμικής Ανθρωπολογίας» του τμήματος Μουσικών Σπουδών του Ε.Κ.Π.Α.. Διδάχτηκε παραδοσιακή μουσική και λάφτα στο Δημοτικό Ωδείο Πατρών υπό τη διεύθυνση του Χρίστου Τσιαμούλη, θεωρητικά της Δυτικής Κλασικής Μουσικής (Ειδικό Αρμονίας) στη Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών, Ανατολική μουσική και κλασικό μαντολίνο ιδιωτικώς. Γνωρίζει λαϊκή κιθάρα και τρίχορδο μπουζούκι. Επίσης, έχει εισαχθεί και στο τμήμα Φιλοσοφίας του Παν/μίου Πατρών.

Από το 1997 έως και σήμερα έχει εμφανιστεί σε μουσικές σκηνές, φεστιβάλ και έχει επιμεληθεί αφιερώματα: Ελληνική Απόλαυσις: Γιώργος Κατσαρός-Θεολογίτης (2009, 2013), Σπύρος Περιστέρης (2014), Μελοποιημένη ποίηση: Δ. Καρατζάς & Αντ. Φωστιέρης (2015), Απόηχος (2018). Έχει συνθέσει μουσική για το θέατρο: Αδέσποτον κ.ά. και έχει αποτελέσει ιδρυτικό μέλος της ομάδας τέχνης Σταλακτίτες με την οποία παρουσίασε το έργο Ελληνικά λαϊκά παραμύθια, όπως και αρκετών μουσικών σχημάτων: Μπάσο-Καντίνι, Τρίκυκλο.

Είναι καθηγητής μουσικής στη Φιλαρμονική Εταιρία Ωδείο Πατρών και έχει την ευθύνη-επιμέλεια της Ορχήστρας Αστικής Λαϊκής Μουσικής. Στο πλαίσιο της ερευνητικής του ιδιότητας έχει λάβει μέρος με εισηγήσεις σε διάφορα διεθνή επιστημονικά συνέδρια μουσικολογίας (Πανεπιστήμιο Κύπρου, ICTM Μαρόκο κ.ά.).

Λίγα λόγια για την Etel Adnan

Η Etel Adnan γεννήθηκε στη Βηρυτό το 1925 από Ελληνίδα Σμυρνιά μητέρα και Σύρο πατέρα. Έπειτα από σπουδές στη φιλοσοφία στα Πανεπιστήμια της Σορβόννης, του Μπέρκλεϊ και του Χάρβαρντ, δίδαξε τη φιλοσοφία από το 1958 ως το 1972 στο Σαν Ραφαέλ στην Καλιφόρνια. Υιοθέτησε την αμερικανική γλώσσα και άρχισε να γράφει κυρίως ποίηση συμμετέχοντας ενεργά στο κίνημα των ποιητών ενάντια στον πόλεμο του Βιετνάμ. Από το 1972 ως το 1977 εγκαταστάθηκε στη Βηρυτό και εργάστηκε ως πολιτιστική συντάκτρια. Αναγκάστηκε να επιστρέψει στο Σαουσαλίτο στην Καλιφόρνια λόγω του Λιβανικού εμφυλίου, όπου αφοσιώθηκε στα εικαστικά και τη γραφή. Μαζί με την ποίηση, τη λογοτεχνία και τα δοκίμια, συνέχισε να ζωγραφίζει, να σχεδιάζει, να βιντεοσκοπεί, αλλά και να υφαίνει ταπισερί. Έκτοτε ζει ανάμεσα στο Λίβανο, τις Η.Π.Α. και τη Γαλλία.

Συνεργάστηκε με διακεκριμένους δημιουργούς, ποιητές, συνθέτες, σκηνοθέτες, ενώ έργα της έχουν μελοποιηθεί, σκηνοθετηθεί και παρουσιαστεί σε διεθνή φεστιβάλ. Είχε μεγάλη απήχηση στο ευρύτερο κοινό με τη συμμετοχή της στη Documenta 13, το 2012. Ακολούθησαν σημαντικές μονογραφικές εκθέσεις στα Whitney Museum και New Museum της Νέας Υόρκης, στο Mathaf της Ντόχας, στο Museum der Moderne του Σάλτζμπουργκ, στη White Cube Gallery του Χονγκ Κονγκ, στο IMMA του Δουβλίνου, στη Serpentine Gallery του Λονδίνου, στο Moderna Museet του Μάλμο, στη Fundación Banco Santander της Μαδρίτης, στο Institut du Monde Arabe του Παρισιού και στο Zentrum Paul Klee της Βέρνης. Στην Ελλάδα έχει συμμετάσχει ως προσκεκλημένη του Θεόδωρου Τερζόπουλου σε διεθνείς συναντήσεις θεάτρου (Πολιτιστικό Κέντρο Δελφών και Σικυώνα).

Ανάμεσα στις συνεργασίες της και δύο φιλμ: Etel Adnan: Εξόριστες λέξεις της Βουβούλας Σκούρα (2007) & Ismyrne των Joana Hadjithomas/Khalil Joreige (2016). Παρουσιάζει την πρώτη της ατομική έκθεση στην Ελλάδα, στο Ίδρυμα Μπότσαρη, στη Ναύπακτο.

Επιμέλεια: Magda Cirillo / bonjourheyheyparis@gmail.com / +33 6 13042901, +30 6972 179798

Συμπαραγωγή: heyheyparis ! – ΑΜι – Χρυσός Όμιλος Αντισφαίρισης.

Με την οικονομική και ευγενική υποστήριξη των:

συνεργάτες & εθελοντές, Υπουργείο Πολιτισμού & Αθλητισμού, Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, Δήμος Ναυπακτίας, Πρεσβεία του Λιβάνου στην Ελλάδα, Ίδρυμα Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου, Ελληνικά Πετρέλαια, Σύνδεσμος Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ης ΓΕN Αιτ/νίας, Ολυμπία Οδός, Galerie Lelong & Co. Paris, Kalfayan Galleries Αθήνα-Θεσ/νίκη, Hotel Nafpaktos, Nafsweek.gr, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου.

heylepanto! vol.2

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

«Άμα δεν γελάσεις…»

Published

on

By

Αν η πολιτική ήταν θέατρο, τότε αυτή την περίοδο παίζουμε μια παράσταση χωρίς σκηνοθέτη, χωρίς υπόθεση και – το χειρότερο – χωρίς κριτικό κοινό.

Η κάθε εξουσία- τοπική ή κεντρική,   προχωρά με αυτοπεποίθηση, άλλοτε δικαίως, άλλοτε επειδή δεν υπάρχει κανείς να της πει «μήπως να το ξαναδούμε;».

Στην άλλη πλευρά, η αντιπολίτευση έχει αναλάβει τον δύσκολο ρόλο του… κομπάρσου. Ενός κομπάρσου που πολλές φορές μπαίνει στη σκηνή αφού έχει τελειώσει η πράξη.

Πού είναι ο αξιόπιστος πόλος της αντιπολίτευσης;

Ίσως τον αναζητούμε όπως αναζητούμε τον φορτιστή όταν το κινητό έχει 1% μπαταρία: με πανικό, απόγνωση και λίγες ελπίδες. Πότε εμφανίζεται λαχανιασμένος στο τέλος, πότε μπερδεύει τα λόγια του και πότε μοιάζει να έχει βγει από άλλο έργο – σίγουρα όμως όχι από εκείνο που ζούμε.

Δεν είναι ότι λείπουν οι φωνές. Είναι ότι λείπει η συντονισμένη, σοβαρή, πειστική αντιπρόταση. Γιατί άλλο να διαφωνείς με όλα (και να μην πείθεις κανέναν) κι άλλο να προτείνεις κάτι καλύτερο με λογική, πυγμή και σχέδιο.

Και εδώ έρχεται το χιούμορ. Όχι για να καλύψει την κατάσταση, αλλά για να την αποκαλύψει.

Γιατί όπως είπε και ο Καραγκιόζης κάποτε: «άμα δεν γελάσεις, θα κλάψεις». Κι εμείς, καιρό τώρα έχουμε αρχίσει να γελάμε…  από αμηχανία.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

130.000 ακαθάριστα και αδήλωτα οικόπεδα!

Published

on

By

Έληξε την Κυριακή 15 Ιουνίου η προθεσμία καθαρισμού των αστικών οικοπέδων και δήλωσής τους στην πλατφόρμα «Ακαθάριστα Οικόπεδα», με τελικό αριθμό δηλώσεων  701.823, ενώ ο συνολικός αριθμός δηλώσεων που είχε υποβληθεί έως τις 15 Ιουλίου 2024 ήταν 833.722.

Η πλατφόρμα έκλεισε και δεν δέχεται νέες δηλώσεις, παρά την παράταση που ζήτησε η ΠΟΜΙΔΑ για τις 30 Ιουνίου, την οποία έχει προτείνει ως ημερομηνία μόνιμης λήξης της προθεσμίας καθαρισμού και δήλωσης. Η παράταση αυτή ήταν απόλυτα απαραίτητη, όπως αποδείχθηκε από το ότι τουλάχιστον 130.000 ιδιοκτήτες οικοπέδων δεν πρόλαβαν να καθαρίσουν τα οικόπεδά τους, γι’ αυτό και δεν υπέβαλαν τις σχετικές δηλώσεις και τώρα ενδέχεται να βρεθούν αντιμέτωποι με όσα προβλέπονται εις βάρος τους…

Παρ’ όλα αυτά η ΠΟΜΙΔΑ συνιστά σε όσους ιδιοκτήτες δεν πρόλαβαν εφέτος να καθαρίσουν τα οικόπεδά τους εντός της ανωτέρω προθεσμίας, να το πράξουν έστω και τώρα, ως αυτονόητη ενέργεια προστασίας της ζωής και της περιουσίας τους όσο και του κοινωνικού συνόλου εν γένει από τον κίνδυνο της πρόκλησης και εξάπλωσης της φωτιάς αλλά και για να αποφύγουν ορισμένες τουλάχιστον από τις προβλεπόμενες κυρώσεις σε βάρος τους.

Οι διαδικασίες και οι κυρώσεις οι οποίες, σύμφωνα με την ΚΥΑ ΥΠ 1402/ΦΕΚ 2689, Τεύχος Β, 30.5.2025 είναι οι παρακάτω:

Οι Δήμοι διενεργούν δειγματοληπτικούς ελέγχους σε τουλάχιστον 5% του αριθμού του υποβληθεισών δηλώσεων στην εδαφική τους περιφέρεια, βάσει ιεράρχησης καθορισμένων κριτηρίων ή καταγγελιών.

Το Πυροσβεστικό Σώμα ελέγχει τις καταγγελίες πολιτών που έχουν υποβληθεί στην πλατφόρμα «Ακαθάριστα Οικόπεδα» κατόπιν αξιολόγησης και ακολούθως βάσει ιεράρχησης καθορισμένων κριτηρίων.

 Παράλειψη καθαρισμού οικοπέδων

-Πρόστιμο 200 € + 0,50 €/τ.μ. σε περίπτωση μη εκπλήρωσης της υποχρέωσης καθαρισμού

-Έξοδα δαπάνης αυτεπάγγελτου καθαρισμού και απομάκρυνσης των υλικών από τον οικείο Δήμο.

Παράδειγμα: Στον ιδιοκτήτη ακαθάριστου οικοπέδου 1.000 τ.μ. επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 200 € + 0,50 €/τ.μ. x 1.000 τ.μ. = 700 € συν τα έξοδα της δαπάνης του αυτεπάγγελτου καθαρισμού και απομάκρυνσης των υλικών όπως αυτά προσδιορίζονται από τον οικείο Δήμο.

 Παράλειψη υποβολής υπεύθυνης δήλωσης καθαρισμού

-Πρόστιμο 1.000 € σε περίπτωση μη υποβολής υπεύθυνης δήλωσης στην πλατφόρμα «Ακαθάριστα Οικόπεδα» (ανεξαρτήτως αν πραγματοποιήθηκε ο καθαρισμός, αρκεί να υπήρχε η σχετική υποχρέωση), το οποίο επιβάλλεται από τον Δήμο ή την Πυροσβεστική Υπηρεσία μία φορά για κάθε ακίνητο, με συνυπεύθυνους εις ολόκληρο για την πληρωμή του τους υπόχρεους συνιδιοκτήτες, επικαρπωτές, ή επί μισθωμένου ακινήτου, τους μισθωτές ή υπομισθωτές του.

-Άσκηση ποινικής δίωξης από την αρμόδια εισαγγελική αρχή κατά των προσώπων που υπέβαλαν ψευδείς δηλώσεις καθαρισμού, με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον 2 ετών και χρηματική ποινή 12.600 € ευρώ έως 54.000 €.

Δικαίωμα υποβολής ενστάσεων

Οι ιδιοκτήτες στους οποίους θα επιβληθούν πρόστιμα έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης εντός 5 εργάσιμων ημερών από την κοινοποίηση της πράξης επιβολής προστίμου στον προϊστάμενο της υπηρεσίας που επέβαλε το πρόστιμο, η απόφαση επί της οποίας εκδίδεται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την υποβολής της. Σε περίπτωση παρέλευσης άπρακτης της προθεσμίας των 5 εργάσιμων ημερών το πρόστιμο οριστικοποιείται.

Βεβαίωση και είσπραξη προστίμων

Τα διαπιστωθέντα πρόστιμα από τον αρμόδιο δήμο, βεβαιώνονται ταμειακά και εισπράττονται ως έσοδά του από αυτόν, εντός δέκα πέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης της Πράξης Επιβολής Προστίμου με καταβολή στον τρα­πεζικό λογαριασμό ή στο ταμείο του Δήμου.

Τα επιβαλλόμενα πρόστιμα από το Πυροσβεστικό Σώμα εισπράττονται εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης της Πράξης Επιβολής Προ­στίμου, μέσω ηλεκτρονικού παράβολου (e-παράβολο) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ), είτε από τις κατά τόπους Δ.Ο.Υ

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΡΕΠΟΡΤΑΖ

Κυκλοφοριακό έμφραγμα…

Published

on

By

Και να σκεφτεί κανείς πως ακόμα δεν είμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου για την Ναύπακτο. Ένα κυκλοφοριακό έμφραγμα παρουσιάζει η πόλη, όχι μόνο στις ώρες αιχμής, με την μετακίνηση των οχημάτων και των πεζών να μοιάζει με Γολγοθά.

Με κάποιους να παρατάνε όπου βολεύονται τα οχήματά τους, δημιουργώντας κυκλοφοριακά εμφράγματα στην πόλη, κάποια στιγμή θα πρέπει οι αρμόδιοι να κάνουν σωστά και αμερόληπτα την δουλειά τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ