Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επιλογή προϊσταμένων: Ποιες αλλαγές έρχονται στις κρίσεις

Published

on

επιλογή-προισταμένων-αλλαγή-νόμου-Βερναρδάκη

Την ανατροπή στον συσχετισμό μεταξύ τυπικών προσόντων και εμπειρίας επεξεργάζεται η κυβέρνηση για τον τρόπο επιλογής προϊσταμένων, καθώς  αναμένεται σύντομα να επιχειρηθεί η αλλαγή του ισχύοντος πλαισίου που θεσπίστηκε με τον «νόμο Βερναρδάκη».

Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της αυτούς,  αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα η εμπειρία σε θέσεις ευθύνης σε βάρος των τυπικών προσόντων.

Αυτό που έχει σημασία όμως είναι ότι με την αλλαγή των συγκεκριμένων συσχετισμών θα αποκτήσουν ισχυρό προβάδισμα έναντι άλλων υποψηφίων πρόσωπα που είχαν επιλεγεί και είχαν θητεύσει σε θέσεις προϊσταμένων με απευθείας αναθέσεις, μέσω υπουργικών αποφάσεων, στο πλαίσιο των μεταβατικών διατάξεων του «νόμου Μητσοτάκη» (4275/2014) κατά τη θητεία του σημερινού πρωθυπουργού στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Ουσιαστικά πρόκειται για την πλήρη ανατροπή του πνεύματος του ισχύοντος νόμου (4369/2016) που, σύμφωνα με ουδέτερα στελέχη της δημόσιας διοίκησης, είχε ενοχλήσει ιδιαίτερα παγιωμένα «μαγαζιά» στο Δημόσιο, προκαλώντας από πλευράς τους αντιστάσεις με στόχο την καθυστέρηση της εφαρμογής του.

Ο «νόμος Βερναρδάκη» προέβλεπε το 40% των μορίων ενός υποψηφίου να προέρχεται από τα τυπικά προσόντα (τίτλοι σπουδών κ.λπ.) και το 25% από την εργασιακή εμπειρία.

Βέβαια άγνωστο παραμένει το μέγεθος ανατροπής των δύο κατηγοριών μορίων με τις υπό επεξεργασία αλλαγές.

«Μπούσουλα» πάντως πιθανόν να αποτελέσει ο νόμος για το «επιτελικό κράτος», όπου για την επιλογή υπηρεσιακών γραμματέων τα μόρια που προκύπτουν από τα τυπικά προσόντα σταθμίζονται με συντελεστή 25%, ενώ η εμπειρία με συντελεστή 35%.

Ως γνωστόν, το «επιτελικό κράτος» κατάργησε -με συνοπτικές μάλιστα διαδικασίες- το «Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών» μέσω του οποίου θα στελεχώνονταν -στην κατεύθυνση της αποκομματικοποίησης- από προσοντούχους δημοσίους υπαλλήλους νευραλγικές θέσεις του Δημοσίου, όπως οι γραμματείς υπουργείων.

Είναι επίσης γνωστό ότι με το πρώτο νομοσχέδιο που κατέθεσε η κυβέρνηση επανήλθαν οι διοριζόμενοι από το κυβερνών κόμμα γενικοί γραμματείς.

Στην περίπτωση που καταλήξει η κυβέρνηση στη «στροφή στην εμπειρία» δεν θα παίζουν ιδιαίτερο ρόλο οι σπουδές των υποψηφίων, αλλά το πόσο «παλιός» σε θέση ευθύνης είναι ο υποψήφιος. Θα μπει επομένως «φρένο» σε προσοντούχους υπαλλήλους, ανάμεσα στους οποίους είναι και νέα στελέχη.

 

 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η υποδοχή της Ολυμπιακής φλόγας στη Γέφυρα

Published

on

By

H Ολυμπιακή Φλόγα συνεχίζοντας το ταξίδι της ανά την Ελλάδα και  στην διαδρομή της για το Παρίσι και την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024» έφτασε χθες  Πέμπτη 25 Απρίλιου  στην Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου –«Χαρίλαος Τρικούπης».

Η Φλόγα έφτασε στην Γέφυρα με λαμπαδηδρόμους εργαζόμενη στην εταιρεία και τον Παναγιώτη       Γιαννάκη όπου και άναψε τον βωμό στον χώρο υποδοχής.

Ακολούθησε η τελετή υποδοχής με την ανάκρουση του Ολυμπιακού Ύμνου και την έπαρση της Ολυμπιακής Σημαίας, του Εθνικού Ύμνου της  Γαλλίας και την έπαρση της Γαλλικής Σημαίας και του Εθνικού Ύμνου της Ελλάδας και την έπαρση της Ελληνικής Σημαίας.

Οι εθνικοί ύμνοι αποδόθηκαν  από την υψίφωνο  Τζίνα Φωτεινοπούλου και την Χορωδία των         Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνη.

Ακολούθησαν  χαιρετισμοί εκπροσώπων και φορέων με την Ολυμπιακή Φλόγα να αναχωρεί διασχίζοντας την Γέφυρα  και συνεχίζοντας την διαδρομή της προς το Πανεπιστήμιο Πατρών  και την πόλη της   Πάτρας.

Ανάμεσα στους λαμπαδηδρόμους που διέσχισαν την Γέφυρα με κατεύθυνση προς την Πάτρα ήταν και ο Φώτης Αδραχτάς, ωφελούμενος του Συλλόγου “Αλκυόνη” Ναυπάκτου.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

20 χρόνια Γέφυρα, με υποδοχή της Ολυμπιακής φλόγας

Published

on

By

Την Πέμπτη 25 Απρίλιου η Ολυμπιακή Φλόγα στην διαδρομή της για την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024» θα διασχίσει την Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.

Καθώς το 2024 συμπληρώνονται 20 χρόνια υποδειγματικής λειτουργίας και συντήρησης της Γέφυρας, η ολυμπιακή λαμπαδηδρομία είναι μία ευκαιρία να θυμηθούμε τις συνθήκες που επικρατούσαν στο Στενό πριν την υλοποίησή της, τις τεχνικές δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν κατά τον σχεδιασμό και την κατασκευή της, αλλά και την συγκίνηση όλων των Ελλήνων όταν η ολυμπιακή φλόγα διέσχιζε για πρώτη φορά την Γέφυρα, εκείνο το αξέχαστο καλοκαίρι του 2004 το οποίο είχε σηματοδοτηθεί από πολλές ελληνικές επιτυχίες.

Εορτάζοντας την 20η επέτειο λειτουργίας, η παραχωρησιούχος εταιρεία, μέλος του δικτύου της VINCI Highways, ανακοινώνει το πρόγραμμα της Τελετής Υποδοχής της Ολυμπιακής Φλόγας και της Ολυμπιακής Λαμπαδηδρομίας στην Γέφυρα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ζωντανά την Τελετή Υποδοχής και την Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία πάνω στη Γέφυρα, στον ιστότοπο της εταιρείαςhttps://www.gefyra.gr/.

Για όσους επιθυμούν θα μπορούν να παρακολουθήσουν την Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία από το Δυτικό Πεζοδρόμιο της Γέφυρας (κατεύθυνση Αντίρριο – Ρίο)

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΕΛΕΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΦΛΟΓΑΣ & ΛΑΜΠΑΔΗΔΡΟΜΙΑΣ

14:50 Άφιξη Ολυμπιακής Φλόγας

14:53-14:57 Λαμπαδηδρομία προς τον χώρο της Τελετής για την Υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας

1η Λαμπαδηδρόμος: Εργαζόμενη της ΓΕΦΥΡΑ 2ος Λαμπαδηδρόμος: Παναγιώτης Γιαννάκης

14:57-15:20 Τελετή Υποδοχής Ολυμπιακής Φλόγας (Ανατολικό πάρκινγκ, πλησίον του Κτιρίου Λειτουργίας)

·        Αφή βωμού από τον Παναγιώτη Γιαννάκη
·        Ολυμπιακός Ύμνος – Έπαρση Ολυμπιακής Σημαίας·        Εθνικός Ύμνος Γαλλίας – Έπαρση Γαλλικής Σημαίας

·        Εθνικός Ύμνος Ελλάδος – Έπαρση Ελληνικής Σημαίας

(Οι εθνικοί ύμνοι θα αποδοθούν από την υψίφωνο Τζίνα Φωτεινοπούλου και την Χορωδία των Σύγχρονων Εκπαιδευτηρίων Κοτρώνης με συνοδεία πιάνου από την Ζιζή Κορκοντζέλου)

·        Χαιρετισμοί εκπροσώπων
·        Αφή Δάδας – Αναχώρηση Ολυμπιακής Φλόγας

15:20 – 15:47 Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία στην Γέφυρα, με κατεύθυνση την Πάτρα. (Ο 4ος λαμπαδηδρόμος είναι ωφελούμενος από το Σύλλογο ΑΜΕΑ Ναυπακτίας & Δωρίδας, ΑΛΚΥΟΝΗ)

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απροσπέλαστη!!!

Published

on

By

Στην φωτογραφία πρέπει να αποτυπώνονται πάνω από δέκα παραβάσεις του ΚΟΚ.

Μηχανάκια πάνω στα πεζοδρόμια, αυτοκίνητα σταθμευμένα πάνω στη γωνία, στην πλατεία και στα πεζοδρόμια, στις διαβάσεις των πεζών, διπλή στάθμευση και πάει  λέγοντας…

Δύσκολες καταστάσεις  για τον πεζό, που θα πρέπει να  κινδυνέψει για να πάει στη δουλειά του.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ