Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Μάντρα τέλος;

Published

on

Το θέμα της καθαίρεσης της μάνδρας του Αλσυλλίου Γριμπόβου ήρθε προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο της Δευτέρας 16ης Απριλίου. Στην εισήγησή του ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου (ΔΛΤ) Αντώνης Φράγκος  τόνισε την ανάγκη να καθαιρεθεί η μάντρα, μια και το  ΔΛΤ θα προχωρήσει σε παρεμβάσεις στον χώρο του Αλσυλλίου.  Ύστερα από συζήτηση του θέματος επί δίωρο και με τις δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης να διαφωνούν με τον τρόπο που δρομολογείται το έργο, επήλθε η συναίνεση, με την καθαίρεση της μάντρας να ψηφίζεται ομόφωνα μεν, με «αστερίσκους» δε.

Όχι στο ξήλωμα είπε η Δημοτική  Κοινότητα Ναυπάκτου

 

Αρνητική ήταν η απόφαση του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Ναυπάκτου που συνεδρίασε στις  2 Απριλίου 2018 για το θέμα της αφαίρεσης ή μη της μάντρας του αλσυλλίου στο Γρίμποβο. Το μέλος του Συμβουλίου Γιώργος Τούμπανος διαφώνησε για  την καθαίρεση της μάντρας σημειώνοντας:  «…η απόφαση του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου δε συνάδει με τη μελέτη ανάπλασης της περιοχής των αρχιτεκτόνων, η οποία προβλέπει περίφραξη στο βόρειο τμήμα του αλσυλλίου, ακριβώς στο ίδιο σημείο με την ήδη υπάρχουσα.  Εδώ, θέλω να επισημάνω την υπόσχεση των αρμοδίων ότι η μελέτη θα τηρηθεί με ευλάβεια. Σε διαφορετική περίπτωση, το Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου  αυτοσχεδιάζει αντίθετα με τα σχέδια των ειδικών».

Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Τούμπανος τόνισε: «…Τη μη αφαίρεση της μεγάλης σε μήκος και καλαίσθητης -ως προς το σεβασμό του περιβάλλοντος χώρου- περίφραξη, η οποία επιπλέον είναι και αντοχής, καθότι είναι κατασκευασμένη κατά το ήμισυ του πάχους της από μπετόν, καθότι τ’ άλλο μισό από επένδυση πέτρας. Δια ταύτα, παρακαλώ το Συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου όπως ασχοληθεί και πάλι με το συγκεκριμένο θέμα, λαμβάνοντας υπόψη τα επιχειρήματα της πρότασής μου, καθώς επίσης αυτά να ληφθούν υπόψη του Δ.Σ. Ναυπακτίας το οποίο θα αποφασίσει τελικά για το θέμα, όπως λέει και η πρόταση του Λιμενικού».  Στην ψηφοφορία που ακολούθησε κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε η πρόταση του Γ. Τούμπανου και αποφασίστηκε η μη αφαίρεση της μεγάλης σε μήκος και καλαίσθητης περίφραξης δασυλλίου Ναυπάκτου.

 Μ. Ζιαμπάρα: «Λείπουν όραμα και πολιτικό θάρρος»

Η δημοτική σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου,            Μαρία Ζιαμπάρα, μιλά στο Nafsweek.gr για το θέμα της καθαίρεσης της μάντρας του Αλσυλλίου Γριμπόβου, καταγράφοντας την αντίθεσή της για τους χειρισμούς της δημοτικής αρχής, τόσο για το έργο αυτό, το όραμά της,  αλλά και τον τρόπο που αποσπασματικά λειτουργεί.  Μας είπε:

«Να ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά ότι είμαστε υπέρ των παρεμβάσεων, των έργων  και των υποδομών που προάγουν την ποιότητα της καθημερινότητας και επιπλέον συμβάλλουν στην ανάδειξη του φυσικού κάλλους και του πολιτιστικού πλούτου της Ναυπακτίας. Η ανάπλαση του αλσυλλίου του Γριμπόβου εντάσσεται σε αυτό το σκεπτικό. Γι’ αυτό ζητήσαμε  ο κ. Τσέλιος και εγώ ως μέλη του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου για το θέμα της καθαίρεσης της μάντρας του αλσυλλίου στο Γρίμποβο να πάρει απόφαση το δημοτικό συμβούλιο, το κορυφαίο όργανο του δήμου προκειμένου να ακουστούν και να εκφραστούν όλες οι απόψεις».

Η θέση σας, όπως εκφράστηκε και στο Δημοτικό Συμβούλιο, είναι να υπάρξει μια ολοκληρωμένη μελέτη.  Παρ’ όλα αυτά υπερψηφίσατε τελικά την πρόταση.

«Η δική μας θέση είναι ότι το συγκεκριμένο θέμα, όπως και πάρα πολλά άλλα, αντιμετωπίζεται με προχειρότητα και αποσπασματικότητα από τη δημοτική αρχή. Τι σημαίνει αυτό; Αντί να εκπονήσει και να ωριμάσει με όλες τις νόμιμες αδειοδοτήσεις  μια ολοκληρωμένη μελέτη που θα αποτυπώνει συνολικά και επιστημονικά τεκμηριωμένα όλες τις υποδομές, τις παρεμβάσεις και τις δράσεις που θα ενταχθούν στο συγκεκριμένο χώρο, προχωρά στην καθαίρεση της μάντρας, στη διαμόρφωση διαδρομών   και στον καθαρισμό του χώρου με κοπή δέντρων.                Να σημειωθεί ότι μια ολοκληρωμένη μελέτη πέραν του ότι περικλείει το όραμα τι πόλη θέλουμε, δίνει τη δυνατότητα στο δήμο να ενταχθεί σε προγράμματα και έτσι να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει αντίστοιχο πρόγραμμα, η μελέτη πάλι αποτελεί σημαντικό εργαλείο, αφού  δίνει τη δυνατότητα στο δήμο να προχωρά τμηματικά στην υλοποίησή της χωρίς όμως να χάνεται ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός».

Μια συνολική μελέτη έχει κάποιο κόστος. Γιατί διαφωνείτε στο να γίνουν σε πρώτη φάση κάποιες παρεμβάσεις στο Αλσύλλιο;

«Το επιχείρημα της δημοτικής αρχής ότι δεν έχει χρήματα είναι παντελώς αβάσιμο. Η συγκεκριμένη δημοτική αρχή  μέχρι σήμερα έχει πάρει περίπου 2,5 εκατομμύρια επιπρόσθετη χρηματοδότηση, η οποία έχει εξανεμιστεί σε λειτουργικές δαπάνες, προμήθειες  και μικροεργάκια. Τρανταχτή απόδειξη το γεγονός ότι στο ίδιο δημοτικό συμβούλιο στο 3ο θέμα για το αλσύλλιο η δημοτική αρχή υποστήριζε ότι δεν έχει χρήματα για να εκπονήσει μελέτη και στο 16ο  θέμα έκανε αποδοχή επιχορήγησης 422.000 ευρώ που όχι μόνο τα πέρασε εν κρυπτώ και τα σκόρπισε κατά το δοκούν αλλά πήρε και  30.000 ευρώ που προορίζονταν για μελέτες για να τα φτιάξει ένα ποσό 90.000 ευρώ για την προμήθεια οικοδομικών υλικών!!!  Που θα πάνε άραγε τα οικοδομικά υλικά αξίας 90.000 ευρώ; Χρήματα , λοιπόν, υπάρχουν , αυτό που λείπει είναι το όραμα και το πολιτικό θάρρος που απαιτείται για να απεγκλωβιστούν τα στελέχη της σημερινής δημοτικής αρχής από τη φιλοσοφία της παλαιοκομματικής αντίληψης των παρεμβάσεων που προκαλούν εντύπωση ή ικανοποιούν μικροεξυπηρετήσεις και ρουσφέτια. Ως παράταξη στο δημοτικό συμβούλιο δώσαμε τη θετική μας ψήφο στην καθαίρεση της μάντρας στο αλσύλλιο με τη δέσμευση ότι θα τηρηθούν όλες οι νόμιμες διαδικασίες. Καταγγέλλουμε όμως την τακτική που ακολουθεί η δημοτική αρχή στην υλοποίηση των έργων. Όπως επισημάναμε και στο δημοτικό συμβούλιο, η ανάπλαση του αλσυλλίου στο Γρίμποβο θυμίζει την ανάπλαση της οδού Αποκαύκου, δαπανήθηκαν χρήματα για μια αμφιβόλου ποιότητας πλακόστρωση χωρίς πρόβλεψη για υπόγειες υποδομές, για τη διευθέτηση των ομβρίων και φυσικά χωρίς πεζοδρόμια!!!».

Α. Φράγκος: «ότι προχωράμε δεν μένει στο συρτάρι»

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπάκτου (ΔΛΤ) Αντώνης Φράγκος σε δηλώσεις του στο Nafsweek.gr  τόνισε:

«Με την υπάρχουσα αποτύπωση που έχουν κάνει οι αρχιτέκτονες εμείς θα προχωρήσουμε σε κάποιες συγκεκριμένες παρεμβάσεις. Θα καθαρίσουμε το χώρο, θα φτιάξουμε 1250 τμ. πεζόδρομων με κυβόλιθους,  θα βάλουμε φωτισμό και θα ρίξουμε και την μάντρα, ώστε να γίνει επισκέψιμο το αλσύλλιο και να μην είναι ένα γκέτο που είναι σήμερα. Το κόστος όλης αυτής της παρέμβασης είναι 35 – 40.000 ευρώ  και θα χρησιμοποιηθεί το προσωπικό που έχει σήμερα ο δήμος. Σχετικά με το πάρκο ΒΜΧ  περιμένω μελέτη από την τεχνική υπηρεσία, η οποία είναι οριστική μελέτη, θα έχει στατικά τεχνικά, αρχιτεκτονικά, τα πάντα, καθώς το ΒΜΧ μόνο του έχει κόστος 300.000 ευρώ. Έτσι αυτή τη μελέτη αν υπάρξει πρόγραμμα θα την υποβάλουμε για χρηματοδότηση.

Όσον αφορά το εστιατόριο, δεν συμφωνώ με την μελέτη των αρχιτεκτόνων  γιατί προβλέπεται στα 150 μέτρα στο τουριστικό  καταφύγιο άλλο εστιατόριο. Δεν μπορεί να έχουμε δύο εστιατόρια μέσα σε μια τόσο μικρή απόσταση.  Ταυτόχρονα με το έργο για το αλσύλλιο θα γίνει και αποκατάσταση της παραλίας. Το δημοτικό λιμενικό ταμείο είναι έτοιμο να υλοποιήσει, και θα βγουν αυτά στο άμεσο μέλλον, έργα που αφορούν την πλωτή εξέδρα που ήδη προχωράμε στην προμήθεια της, που σημαίνει ότι αυτό το καλοκαίρι θα είναι στο λιμάνι.  Σχετικά με την αποκατάσταση στην προβλήτα του Αντιρρίου,  περνάμε στα τεύχη δημοπράτησης.  Στο έργο της συνένωσης των παραλιών υπολείπεται μόνο η έγκριση του ΚΑΣ.  Η μελέτη αυτή είναι οριστική και περιμένουμε στις 27 Απριλίου την επίσκεψη κλιμακίου του ΚΑΣ για την αυτοψία. Για τον καθαρισμό του λιμανιού έχουμε καταθέσει ήδη μελέτη στο υπουργείο Ναυτιλίας. Έχει εγκριθεί ήδη ο καθαρισμός από το Λιμεναρχείο και πιστεύω στο επόμενο δεκαπενθήμερο θα μπορέσουμε να κάνουμε αυτό τον καθαρισμό και από φερτά υλικά αλλά και μέσα στο λιμάνι.  Έχουμε επίσης καταθέσει μελέτη και για την αποκατάσταση των κλιμάκων στο λιμάνι της Ναυπάκτου. Προχωράμε επίσης στην ανάθεση για άκτο- μηχανική και περιβαλλοντική μελέτη για να για το τουριστικό καταφύγιο. Εμείς ότι προχωράμε δεν μένει στο συρτάρι.  Σκοπός μας είναι να φτάσουμε μέχρι τέλους και να παραδώσουμε έργα. Έργα που έχουν για πρώτη φορά πίσω τους μελέτες με αδειοδοτήσεις και εγκρίσεις».

 

ΕΛΛΑΔΑ

16,17 και 18 Μαΐου το 11ο Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ Ναυπάκτου «Μίκης Θεοδωράκης»

Published

on

By

Ο Δήμος Ναυπακτίας και η Μικτή Χορωδία Ναυπάκτου γνωστοποιούν τις ημερομηνίες του κορυφαίου πολιτιστικού γεγονότος, του Διεθνούς Χορωδιακού Φεστιβάλ Ναυπάκτου «Μίκης Θεοδωράκης», που πραγματοποιείται για 11η φορά.

Στις 16, 17 και 18 Μαΐου, η πόλη της Ναυπάκτου θα βρεθεί και πάλι στο επίκεντρο συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον δεκάδων χορωδών και φίλων του χορωδιακού τραγουδιού από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ Ναυπάκτου που φέρει το όνομα του κορυφαίου Έλληνα μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2001 και έκτοτε διοργανώνεται κάθε δύο χρόνια με μεγάλη επιτυχία.  Κάθε φορά, το Φεστιβάλ έχει αφιερωματικό χαρακτήρα και συμμετέχουν σπουδαίοι και καταξιωμένοι καλλιτέχνες.

Ο Μίκης Θεοδωράκης είχε τιμήσει με την παρουσία του πολλές εκδηλώσεις του Διεθνούς Χορωδιακού Φεστιβάλ, αναφέροντας μάλιστα σχετικά σε δήλωσή του: «Φεστιβάλ σαν αυτό της Ναυπάκτου αποτελούν πατριωτικά αναχώματα, δεδομένου ότι η υπεράσπιση της Ελληνικής συνείδησης, της Ελληνικής γλώσσας και της Ελληνικής μουσικής και με μια λέξη της Ελληνικής παράδοσης είναι το κύριο χρέος όλων των ζωντανών κατοίκων αυτής της χώρας».

Οι Χορωδίες που επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή το 11ο Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ Ναυπάκτου «Μίκης Θεοδωράκης» μπορούν να επικοινωνούν  μέσω e-mail: miktixorodianafpaktou@gmail.com   και στο τηλέφωνο: 6947306931.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Ετήσια Γενική Συνέλευση ΕΚΝΔ

Published

on

By

Πραγματοποιήθηκε  χθες 19 Ιανουαρίου 2025   η  Ετήσια  Γενική Συνέλευση  των Αντιπροσώπων Μελών της Δύναμης του Ε.Κ.Ν.Δ.

Οι εργασίες της Γεν. Συνέλευσης,  ξεκίνησαν  με τη διαπίστωση της απαρτίας  και στη συνέχεια, ο Πρόεδρος του Ε.Κ.Ν.Δ. συν/φος  Κωνσταντίνος  Μπουζινέκης    εισηγήθηκε τον Διοικητικό Απολογισμό και τον Προγραμματισμό Δράσης.

Οι εργασίες  συνεχίστηκαν με τον Οικονομικό Απολογισμό, την Έκθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής και τον Οικονομικό Προϋπολογισμό. Ακολούθησαν  οι τοποθετήσεις των Αντιπροσώπων και συζήτηση που αφορά τα προβλήματα των εργαζομένων της περιοχής μας.

Τέλος με μυστική ψηφοφορία εγκρίθηκε  Ομόφωνα ο Απολογισμός των Διοικητικών πεπραγμένων και ο  Οικονομικός  Απολογισμός του  έτους   2024  και ο Προϋπολογισμός του επόμενου έτους.

Μετά το τέλος των εργασιών πραγματοποιήθηκε η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας.

Από το Ε.Κ.Ν.Δ.

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΕΛΛΑΔΑ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γέφυρα λόγω συντήρησης

Published

on

By

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου για βαριά συντήρηση του νοτίου αρμού της κύριας Γέφυρας στο Ρίο από τη Δευτέρα 20/01/2025.

  • Ξεκινούν οι νέες φάσεις εργασιών βαριάς συντήρησης στον αρμό διαστολής ΤΟ.
  • Μακράς διαρκείας κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ασφαλή διέλευση οχημάτων και την ταχεία ολοκλήρωση των εργασιών.
  • Περιορισμοί στη διέλευση υπερμεγεθών οχημάτων ολικού πλάτους άνω των 3,20μ.

Στο πλαίσιο της συνεχούς κι ενδελεχούς συντήρησης της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» εξειδικευμένο προσωπικό της Παραχωρησιούχου εταιρείας και της γερμανικής εταιρείας Maurer Söhne που έχει κατασκευάσει τους μεγαλύτερους σε παγκόσμιο επίπεδο αρμούς συστολο- διαστολών της Γέφυρας, θα προβαίνει από τη Δευτέρα 20/01/25 σε εργασίες βαριάς συντήρησης, στον αρμό ΤΟ (νότιος αρμός, Ρίο) του κυρίως καταστρώματος της Γέφυρας.

Υπενθυμίζεται ότι οι 2 αρμοί διαστολής είναι σχεδιασμένοι για να παραλάβουν και μετακινήσεις για τον σεισμό σχεδιασμού.

Για την υλοποίηση αυτών των εργασιών και τη διασφάλιση της ασφάλειας τόσο των διερχομένων οχημάτων όσο και του προσωπικού, απαιτείται η εφαρμογή κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μακράς διαρκείας, όπως έγινε και το 2024 που πραγματοποιήθηκαν εργασίες βαριάς συντήρησης στον αρμό Τ5 (Αντίρριο).

Συγκεκριμένα οι ρυθμίσεις κυκλοφορίας θα εκτελεστούν σε τρεις (3) φάσεις, και με τον ακόλουθο χρονικό προγραμματισμό:

Φάση 1: Τοπικός αποκλεισμός δεξιάς λωρίδας και Λ.Ε.Α. του δυτικού κλάδου (κατεύθυνση προς Ρίο)

Κατά την φάση αυτή, οι ρυθμίσεις κυκλοφορίας αφορούν σε τοπικό αποκλεισμό της δεξιάς λωρίδας με την κυκλοφορία να διεξάγεται στην αριστερή λωρίδα μεταξύ των Χ.Θ. 2+540Ρ έως την Χ.Θ. 1+820Ρ. Το ρεύμα κυκλοφορίας από Ρίο προς Αντίρριο δεν επηρεάζεται και θα λειτουργεί κανονικά με δυο λωρίδες.

Περίοδος εφαρμογής ρυθμίσεων της φάσης 1 στο διάστημα 20/1/2025 έως 03/04/2025 με εκτιμώμενη διάρκεια έως 10 εβδομάδες από την έναρξη τοποθέτησης της σήμανσης.

Φάση 2 Τοπικός αποκλεισμός αριστερής λωρίδας και στις δύο κατευθύνσεις

Ταυτόχρονος αποκλεισμός των αριστερών λωρίδων και των δυο ρευμάτων κυκλοφορίας:

  1. i. Στην κατεύθυνση από Αντίρριο προς Ρίο, κλείνει η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας από την Χ.Θ. 2+540Ρ έως την Χ.Θ. 1+820Ρ
  2. ii. Στην κατεύθυνση από Ρίο προς Αντίρριο, κλείνει η αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας από Χ.Θ. 1+670Α έως την Χ.Θ. 2+070Α

Φάση 3 Τοπικός αποκλεισμός δεξιάς λωρίδας και Λ.Ε.Α. του ανατολικού κλάδου (κατεύθυνση προς Αντίρριο

Κατά την φάση αυτή, οι ρυθμίσεις κυκλοφορίας αφορούν τοπικό αποκλεισμό της δεξιάς λωρίδας με την κυκλοφορία να διεξάγεται στην αριστερή λωρίδα του ανατολικού κλάδου από Χ.Θ. 1+670Α έως την Χ.Θ. 2+070Α. Το ρεύμα κυκλοφορίας από Αντίρριο προς Ρίο δεν επηρεάζεται και θα λειτουργεί κανονικά με δυο λωρίδες.

Περίοδος εφαρμογής ρυθμίσεων των φάσεων 2 και 3 στο διάστημα 23/04/2025 έως 08/08/2025 με εκτιμώμενη διάρκεια 8 εβδομάδες ανά φάση από την έναρξη τοποθέτησης της εκάστοτε σήμανσης.

Κατά την περίοδο της Πασχαλινής εξόδου 03/04/2025 έως και 22/04/2025 θα υπάρξει αναστολή των εργασιών και δεν θα εφαρμόζεται καμία κυκλοφοριακή ρύθμιση εκτός απροόπτου.

Καθώς η εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών εξαρτάται και από τις καιρικές συνθήκες δύναται να μεταβληθούν οι ανωτέρω χρονικές περίοδοι εκτέλεσής τους.

Για οποιαδήποτε μεταβολή θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Καθ’ όλη τη διάρκεια των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα ισχύουν περιορισμοί για την διέλευση υπερμεγεθών οχημάτων ολικού πλάτους άνω των 3,20μ. Σε κάθε περίπτωση για τα υπερμεγέθη οχήματα και για την αποφυγή ταλαιπωρίας θα πρέπει να ενημερώνεται εγκαίρως το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω της συμπλήρωσης της ειδικής φόρμας https://www.gefyra.gr/security/Megala-fortia-Eidika-fortia/  για τη χορήγηση της απαιτούμενης άδειας διέλευσης.
  • Τα πεζοδρόμια της Γέφυρας θα κλείνουν για την εκτέλεση των εργασιών και για την προστασία των πεζών. Σε κάθε περίπτωση ένα από τα δύο πεζοδρόμια της Γέφυρας θα παραμένει πάντα ανοικτό.
  • Δεν επιτρέπεται η διέλευση πεζών και μη εξουσιοδοτημένων χρηστών (π.χ. ποδηλάτων) από τον χώρο εργοταξίου ή τις ενεργές λωρίδες κυκλοφορίας. (Υπενθυμίζεται ότι στην Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου η κυκλοφορία ποδηλάτων απαγορεύεται με βάση την ΚΟΚ)
  • Παρακαλούνται οι οδηγοί να συμμορφώνονται με την οδική σήμανση και να προσεγγίζουν το σημείο με ελαττωμένη ταχύτητα.

Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου θα ενημερώνει εγκαίρως εάν και εφόσον υπάρξουν τροποποιήσεις στο πρόγραμμα των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ